Idem, maar 50 verkoopt helaas toch wel de meeste albums denk ik..quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef andre347 het volgende:
Kanye West50 vind ik niet echt leuk. Stronger is trouwens wel een vette plaat
quote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef georgeous88 het volgende:
leuk al die kanye bananen
50 wint toch wel, zijn selling power is 10x groter als die van kanye, ook al zou zijn album slechter zijn.
http://www.ml75.nl/?page=4&id=5920quote:De eerste schattingen van de verkoopcijfers van 50 Cent en Kanye West zijn inmiddels binnen! Kanye West zal volgens deze berichten zo'n 200,000 units voor lopen aan het einde van de eerste week.
Is het album van Kanye beter? Is de 50 Cent hype minder? Volgens 50 niet! De schuldige? Zijn platenmaatschappij Interscope. "To be honest the process of selling this record hasn't been fun," vertelde 50 Cent aan Angie Martinez. "I'm happy with the performance, but I'm not happy with the set up. We had conference calls and after we created this plan, nobody actually had a plan."
Hiermee is het voor 50 Cent duidelijk dat hij zijn contract bij Interscope Records niet zal gaan verlengen, nadat hij zijn volgende (en volgens het contract laatste) album heeft uitgebracht: "Their dropping the ball all over the place. I'll release my next album and then I'm a free agent."
Ik heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doen, die gast is veel te aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi dat Kanye aan kop gaat. Hopelijk voegt 50 Cent daadwerkelijk de daad bij het woord, of in dit geval beter gezegd: de daad bij het zwijgen.
Wat ik gelezen had ergens stopt hij niet helemaal uiteraad wel met zijn solo carriere maar niet met het produceren van muziek voor anderenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi dat Kanye aan kop gaat. Hopelijk voegt 50 Cent daadwerkelijk de daad bij het woord, of in dit geval beter gezegd: de daad bij het zwijgen.
Ik vind het echt een bagger album to the max. Maar tering!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:50 schreef Salvad0R het volgende:
50 heeft best een paar keiharde tracks op dat album staan .
That sounds like a fat Albert jokequote:Op zaterdag 15 september 2007 13:32 schreef Cracka-ass het volgende:
"You're like a high-school dropout, no class"
quote:19:42 12 September 2007
NOS.nl:
Kanye vs 50 Cent: Kanye loopt voor
Belofte maakt schuld. Vorige maand zei 50 Cent dat 'ie zou stoppen met muziek maken als rivaal Kanye West meer van z'n nieuwe albums zou verkopen dan hij. Beide rappers brachten dinsdag een nieuwe cd uit, en het ziet ernaar uit dat we afscheid moeten nemen van 50.
Het lijkt erop dat Kanye's Graduation zowel in Groot-Brittannië als Amerika bovenaan de hitlijsten belandt. Van 50 Cents Curtis zijn nu minder exemplaren verkocht dan van Kanye's Graduation.
In een interview zei 50 Cent ooit dat Kanye zijn populariteit aan hem te danken heeft. Dat zou komen door Kanye's "lekker luchtige" muziek.
En terecht ook. Nieuwe album van Kanye is best goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:46 schreef Lu_uK het volgende:
Het ziet er tot nu toe in ieder geval naar uit dat het de goede kant op gaat:
[..]
Oké, dat wordt dus het komende jaar liedjes maken met allerlei zangeresjes, totdat het gros van de mensen weer vergeten is dat ie eigenlijk gestopt was en ie weer een comeback maakt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat ik gelezen had ergens stopt hij niet helemaal uiteraad wel met zijn solo carriere maar niet met het produceren van muziek voor anderen
Maar dat zei die niet vooraf![]()
Jawel hoor, voor zover ik dit volg roept hij elke keer dat hij dan stopt met zijn solo carrierequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat ik gelezen had ergens stopt hij niet helemaal uiteraad wel met zijn solo carriere maar niet met het produceren van muziek voor anderen
Maar dat zei die niet vooraf![]()
Is dat weer hiphop slang of in Engels echt te lastig voor ze??quote:"Their dropping the ball all over the place. I'll release my next album and then I'm a free agent."
Dus? Dat het jouw niet intereseert betekend niet dat iedereen het maar niet hoef te intereserenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
fake pr-negert tegenover fake pr-negert, wat een spanning.
Als twee bedrijven tegen elkaar concurreren, dan ga je toch ook niet staan juichen.![]()
Ik snap niet waarom iemand zich drukmaakt over deze gesponsorde, geestelijk behepte negerts met een minderwaardigheidscomplex en een bijbehorende, zichzelf overschreeuwende, grote bakkes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus? Dat het jouw niet interesseert, betekendt niet dat het iedereen het maar niet hoef te interessereneert
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus? Dat het jouw niet intereseert betekend niet dat iedereen het maar niet hoef te intereseren
Taalpuristenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Hoeveel fouten kan je in 1 zin proppen..
Typisch.
Ik maak me er niet druk om, het intereseert me wel dat iemand als 50 altijd maar de grote bek heeft en dan als op aan komt de grote pussy uithangtquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand zich drukmaakt over deze gesponsorde, geestelijk behepte negerts met een minderwaardigheidscomplex en een bijbehorende, zichzelf overschreeuwende, grote bakkes.
Inhoudelijk ingaan waarop?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, het intereseert me wel dat iemand als 50 altijd maar de grote bek heeft en dan als op aan komt de grote pussy uithangt
En ook omdat ik verder nog geen reactie van Kanye heb gehoord die hier dan echt inhoudelijk op ingaat.
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat weer hiphop slang of in Engels echt te lastig voor ze??
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Inhoudelijk ingaan waarop?
![]()
Je snapt het echt niet he. Het gaat nergens over, dat is nu juist het probleem.quote:
STFU!quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:39 schreef Marble het volgende:
(welke rapper ie dat eigenlijk niet, maar goed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |