quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:07 schreef CrazyTaxi het volgende:
Geboren in 1990 en nu al bedorven.
Opgevoerde brommert, maar dat was toen ik net 16 was. Rij nu al dik half jaar weer op de fiets.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
wat heb je gedaan dan
volkomen kansloos ben je dus gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Opgevoerde brommert, maar dat was toen ik net 16 was. Rij nu al dik half jaar weer op de fiets.Brommerts zijn voor paupers.
Las je het niet goed? Daar gaat mijn bier middag!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Janetje het volgende:
Ik zeg het niet vaak..
Maar dit is toch echt een duidelijk geval van eigen schuld, dikke bult, en waar haal je in godsnaam het lef vandaan om daarover te zeuren?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Las je het niet goed? Daar gaat mijn bier middag!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:15 schreef thedude0 het volgende:
[..]
volkomen kansloos ben je dus gelukkig nog niet
Mja, normaal moet je de boete binnen 2 maanden betalen ofzo, deze was binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:24 schreef Magereheinus het volgende:
Ik snap ook niet dat je loopt te klagen, het is volkomen je eigen schuld!
quote:
quote:
quote:
je klacht is dus eigenlijk dat je niet kunt lezen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mja, normaal moet je de boete binnen 2 maanden betalen ofzo, deze was binnen 2 weken.Misverstandje..
Zeik niet zo mens. Maakt niet uit wat voor situatie, een verneukte biermiddag is een legitieme klachtquote:
Tsjah je bent zelf ontzettend dom bezig door zo'n hoge boete te krijgen. Het ligt aan jou dat jij de zaken niet voor elkaar hebt, bedorven kind.quote:
Wat zeur je nou dan? Laat mij gewoon klagen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tsjah je bent zelf ontzettend dom bezig door zo'n hoge boete te krijgen. Het ligt aan jou dat jij de zaken niet voor elkaar hebt, bedorven kind.
Jouw beklag is onterecht, bedorven kind.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat zeur je nou dan? Laat mij gewoon klagen..Of heb je ook iets zinnigs te melden waar ik niets vanaf weet?
Sorry Adolf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jouw beklag is onterecht, bedorven kind.
OMG.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Geeft niets, volgende keer gewoon je verlies nemen, bedorven kind.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef --- het volgende:
pauper.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je klacht is dus eigenlijk dat je niet kunt lezen?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt doordat dit een transactievoorstel was, en geen Mulderfeit dat administratief afgehandeld kan worden. En nu staat er voor jou een rechtsgang geregistreerd, waardoor je later met je verzekering dik gezeik kan krijgen. En als je alleen die boete had betaald was er niets aan de hand geweest
Brand bier zonder schuim proberen te brouwen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
wat heb je gedaan dan
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Brand bier zonder schuim proberen te brouwen!
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Nashje het volgende:
Nooit geweten dat jij een kamper bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |