Zeik niet zo mens. Maakt niet uit wat voor situatie, een verneukte biermiddag is een legitieme klachtquote:
Tsjah je bent zelf ontzettend dom bezig door zo'n hoge boete te krijgen. Het ligt aan jou dat jij de zaken niet voor elkaar hebt, bedorven kind.quote:
Wat zeur je nou dan? Laat mij gewoon klagen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tsjah je bent zelf ontzettend dom bezig door zo'n hoge boete te krijgen. Het ligt aan jou dat jij de zaken niet voor elkaar hebt, bedorven kind.
Jouw beklag is onterecht, bedorven kind.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat zeur je nou dan? Laat mij gewoon klagen..Of heb je ook iets zinnigs te melden waar ik niets vanaf weet?
Sorry Adolf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jouw beklag is onterecht, bedorven kind.
OMG.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Geeft niets, volgende keer gewoon je verlies nemen, bedorven kind.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef --- het volgende:
pauper.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je klacht is dus eigenlijk dat je niet kunt lezen?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt doordat dit een transactievoorstel was, en geen Mulderfeit dat administratief afgehandeld kan worden. En nu staat er voor jou een rechtsgang geregistreerd, waardoor je later met je verzekering dik gezeik kan krijgen. En als je alleen die boete had betaald was er niets aan de hand geweest
Brand bier zonder schuim proberen te brouwen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Houniet het volgende:
wat heb je gedaan dan
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Brand bier zonder schuim proberen te brouwen!
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Nashje het volgende:
Nooit geweten dat jij een kamper bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |