Het is net of je het over mij hebt,quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
ja zoals ik al zei
een laagje vet
geen spierenhoog uit bij de boven armen maar geen buikspieren of enge gespierde benen en zo bah
owja?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Het is net of je het over mij hebt,![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
twee zeeeeeeer gespierde mannen
Maar vergis je niet, dit zijn ook nog grote jongens hoor!
Mmm ik noem het misschien wel gewoon fitness, maar ik ben gewoon letterlijk aan het bodybuilden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met fitness denken er uit te gaan zien als een bodybuilder.
Die bovenste meneer heeft wel mooie armen, maar ik denk dat als ie ze aanspant ze wel eens eng zouden kunnen worden. Brede bovenarmen vind ik mooi maar verder zijn deze mannen veel te gespierd. Ik hou ook niet van die spiertieten, mannen moeten plat zijn van boven. En dat sixpack is way too much. Tis mooi als je net iets van tekening ziet maar meer moet het niet zijn. En van die heuphandles zijn echt bah.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal mee eens, vooral dat van die heuphandles, brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die bovenste meneer heeft wel mooie armen, maar ik denk dat als ie ze aanspant ze wel eens eng zouden kunnen worden. Brede bovenarmen vind ik mooi maar verder zijn deze mannen veel te gespierd. Ik hou ook niet van die spiertieten, mannen moeten plat zijn van boven. En dat sixpack is way too much. Tis mooi als je net iets van tekening ziet maar meer moet het niet zijn. En van die heuphandles zijn echt bah.
Knuffelen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik hou van knuffelvet
dus laat die gewichten maar liggen
(maar ook niet te veel vet hoor dus ook niet de hele dag friet eten)
gewoon zo'n lief zacht laagje
Dat is alleen leuk om naar te kijken bij filmsterren ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk om naar te kijken bij filmsterren ofzo.
Ja, dat is een toffe serie.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:19 schreef Lyzio het volgende:
[afbeelding]
Ook leuk om naar te kijken !![]()
Ik draag graag mijn steentje bij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Mmm ik noem het misschien wel gewoon fitness, maar ik ben gewoon letterlijk aan het bodybuilden.
Inclusief voedingsschema.![]()
btw: bedankt voor je nuttige post!
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik draag graag mijn steentje bij.
Ow verdorie! Ik zie hem wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Die kikker?
Je wil toch de mening van vrouwen horenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen hebben meestal een man met een bierpens![]()
veel homo erotischer dan die 1e pic wordt het bijna niet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of misschien eentje die niet super breed gebouwd is en tevreden is met zijn lijf zoals het is? Eentje die alles kan eten en graag wil aankomen, maar waarbij het niet lukt? Eentje die 1.83 en heel lang 60 kg heeft gewogen en nu eindelijk richting de 70 kg gaat?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen hebben meestal een man met een bierpens![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Waarom ben je dit topic begonnen? Om te horen dat je de goede weg opgaat en alle vrouwen straks voor je zwijmelen als je je veels te gespierde lijf hebt?
Uitdruking betekend min of meer ''Graag gedaan''.quote:
Je hebt liever een lange man dan een sportieve man die toevallig wat kleiner is?quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef _Boo_ het volgende:
Een man moet trouwens wel lang zijn, zo'n Yuri van Gelder is echt helemaal niks.
Wat kleiner? Die gast is 1m60quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je hebt liever een lange man dan een sportieve man die toevallig wat kleiner is?
dat ken ikquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb juist ongeveer het tegenovergestelde
Ik heb best gespierde armen, en een gespierde buik, alleen zit op mijn buik een vetlaagje, niet zo dat je buik over je broeksriem hangt, maar een wel een beetje van die wangetjes bij de heupen. Ik doe ook fitniss, maar ik krijg het niet weg, terwijl ik dat zo graag wil
Mijn vriendin zegt echter dat ze dat lief vindt en schattig..maar ik wil het niet !
Liefie_ isquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
ja zoals ik al zei
een laagje vet
geen spierenhoog uit bij de boven armen maar geen buikspieren of enge gespierde benen en zo bah
1m80 lang genoeg?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wat kleiner? Die gast is 1m60, dat haal ik zelfs...
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef BertV het volgende:
Je omschrijft mijn vriendin!
Eerste wat in me opkwam: ''Niet gezond man!''quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef Karina het volgende:
Beetje gespierd is wel leuk, zoals turners of zwemmers.
[afbeelding]
Dit gaat me te ver.
Ik vind dat ook zeker niet gezond en totaal niet mooi maar goed, er zijn mensen die het wel mooi vinden.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:35 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkwam: ''Niet gezond man!''
Ik heb volgens mij een figuur waar veel vrouwen voor vallen. Klein beetje vet(eigenlijk alleen m'n buik) maar wel redelijk gespierd(van mezelf, doe niet aan fitness). Ben ook best breed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |