Het is net of je het over mij hebt,quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
ja zoals ik al zei
een laagje vet
geen spierenhoog uit bij de boven armen maar geen buikspieren of enge gespierde benen en zo bah
owja?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Het is net of je het over mij hebt,![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
twee zeeeeeeer gespierde mannen
Maar vergis je niet, dit zijn ook nog grote jongens hoor!
Mmm ik noem het misschien wel gewoon fitness, maar ik ben gewoon letterlijk aan het bodybuilden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met fitness denken er uit te gaan zien als een bodybuilder.
Die bovenste meneer heeft wel mooie armen, maar ik denk dat als ie ze aanspant ze wel eens eng zouden kunnen worden. Brede bovenarmen vind ik mooi maar verder zijn deze mannen veel te gespierd. Ik hou ook niet van die spiertieten, mannen moeten plat zijn van boven. En dat sixpack is way too much. Tis mooi als je net iets van tekening ziet maar meer moet het niet zijn. En van die heuphandles zijn echt bah.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal mee eens, vooral dat van die heuphandles, brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die bovenste meneer heeft wel mooie armen, maar ik denk dat als ie ze aanspant ze wel eens eng zouden kunnen worden. Brede bovenarmen vind ik mooi maar verder zijn deze mannen veel te gespierd. Ik hou ook niet van die spiertieten, mannen moeten plat zijn van boven. En dat sixpack is way too much. Tis mooi als je net iets van tekening ziet maar meer moet het niet zijn. En van die heuphandles zijn echt bah.
Knuffelen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik hou van knuffelvet
dus laat die gewichten maar liggen
(maar ook niet te veel vet hoor dus ook niet de hele dag friet eten)
gewoon zo'n lief zacht laagje
Dat is alleen leuk om naar te kijken bij filmsterren ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit vind ik mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk om naar te kijken bij filmsterren ofzo.
Ja, dat is een toffe serie.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:19 schreef Lyzio het volgende:
[afbeelding]
Ook leuk om naar te kijken !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |