Hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef jankaas020 het volgende:
De linkerkant zit aan de vlaggenstok, die driehoek moet rood-wit-blauw zijn, zoals de NL vlag.
Tomeloze interesse in militaire geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom ken jij dat citaat uit je hoofd?
Google kent hem nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tomeloze interesse in militaire geschiedenis.
Kruppstaal had het kunnen verklappen.quote:
Oh... hij vind hier nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij vindt 'm ook in het Nederlands (ik heb hem op moeten zoeken).
Oh, nu wel... iets met instellingen van google.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij vindt 'm ook in het Nederlands (ik heb hem op moeten zoeken).
Kmar instellingen, soort van politiek correcte google...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, nu wel... iets met instellingen van google.
Nope. Kende de uitspraak niet en was dus nieuwsgierig. Maar kon hem niet vinden. Heb geen moment getwijfeld aan rave's gelijk hebben in deze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kmar instellingen, soort van politiek correcte google...
Wacht.. Whut???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:47 schreef Esses het volgende:
Nope. Kende de uitspraak niet en was dus nieuwsgierig.
Het schijnt soms te gebeuren...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wacht.. Whut???
Het is toch wel 1 van de bekendsten volgens mij...
Daar ging ik ook niet van uit, dat ik jou zoiets hoef uit te leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoef je mij niet uit te leggen.
Maare ik heb het wel eens anders gezien.
Ze laten tegenwoordig iedereen bij de marine binnen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit, dat ik jou zoiets hoef uit te leggen.
En ik heb ook wel anders gezien...
De boel weer wat afgekoeld?quote:
ben niet meer thuis dus denk het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |