Die mariniers delen ook alles he, zelfs hun vrouwtjes...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef EllaN het volgende:
Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel. Voor altijd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Die mariniers delen ook alles he, zelfs hun vrouwtjes...
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef Esses het volgende:
[..]
En je vind de misdragingen van een aankomend collega niet parelwaardig?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
Als je dan persé een rel wilt hebben, heb je aan de geschiedenis van de SC meer dan genoeg.
Ik noem een Rubje VS Leo, VS galtfactory, (VS iedereen eigenlijk), ik zei de gek tegen Erwin, de grote Mongoolse prins heksenjacht, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Niet over een klapjosti die op zoek is naar een opblaaskrokodil (ha-ha..)
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
True, die moeten er allemaal nog in. Ga maar zoeken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
Als je dan persé een rel wilt hebben, heb je aan de geschiedenis van de SC meer dan genoeg.
Ik noem een Rubje VS Leo, VS galtfactory, (VS iedereen eigenlijk), ik zei de gek tegen Erwin, de grote Mongoolse prins heksenjacht, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Triest figuurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Studio Sportzomer kijkonKon gisteren niet wegens moeilijk vroege wekker
ik snap de grap niet? Gewoon geniaal.quote:
Alleen in R&P over praten en alleen als je vaste gast was. Yvonne wil niet dat er elders over gesproken word. Ik ga overigens wel ff meelezen.quote:
Tijd dat je die cursus gaat volgen.quote:
Dat ze toen ook hierheen kwamen om ons ff te kaltstellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Alleen in R&P over praten en alleen als je vaste gast was. Yvonne wil niet dat er elders over gesproken word. Ik ga overigens wel ff meelezen.
Maakten we het zelf ook wel wat naar niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat ze toen ook hierheen kwamen om ons ff te kaltstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |