als ik ze pak wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Computerleek het volgende:
Hangjongeren?
quote:
Ik doe da altijd bij mennekes zoals jij, als ze zat zijn, ruzie zoeken met ze en dan KNAL KNAL KNAL wa tanden uit de smoel meppe. Das ech vet man, geeft best een goed gevoel als je agressief bent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
ik heb dat ook een paar keer gedaan. gewoon op de fiets langs een rij auto's met je voet. knal knal. geeft best een goed gevoel als je dronken bent.
Ik douw liever een paar ananassen in zn kontquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:54 schreef blueskin1978 het volgende:
[..]
Ik doe da altijd bij mennekes zoals jij, als ze zat zijn, ruzie zoeken met ze en dan KNAL KNAL KNAL wa tanden uit de smoel meppe. Das ech vet man, geeft best een goed gevoel als je agressief bent.
de spiegels dan zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
ik heb dat ook een paar keer gedaan. gewoon op de fiets langs een rij auto's met je voet. knal knal. geeft best een goed gevoel als je dronken bent.
Bij zulke mensen mensen steek ik altijd een ijzeren staaf tussen de spakenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Slaat echt nergens op inderdaad.Het lijkt me intressant om er achter te komen wat die personen er toe drijft dit soort acties uit te halen.
Het erge is, ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef Seneca het volgende:
Het mooiste was nog die keer dat drie zatte gasten de auto van mijn vader in elkaar hadden gestampt. Mijn vader heeft ze alle 3 aangeklaagd, maar van slechts 2 kon worden bewezen dat ze dit daadwerkelijk hadden gedaan. Je zou zeggen dat die 2 dus op zouden draaien voor alle schade. Maar nee omdat mijn pa ze alle 3 had aangeklaagd, hoefden die 2 maar op te draaien voor 2/3e van de schade. Volslagen krankjorum![]()
ik had een keer bij de versierde tuin-kerstboom van de buurman lampjes voorzien van een rotje en aangestoken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef NMGN23 het volgende:
Tijdens mijn eerste vakantie met vrienden (15 jaar) heb ik weleens met een lampenkap/bol gevoetbalt die ik uit een een willekeurige voortuin had gejat. Vond ik stoer ofzo...![]()
Ik kan me momenteel erg kwaat maken over personen die dat leuk vinden.
Das dan wel de echte man zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had een keer bij de versierde tuin-kerstboom van de buurman lampjes voorzien van een rotje en aangestoken.
was wel lachen. de volgende dag tot bezinning gekomen en sorry gezegd en schade vergoed, inclusief een grote piek cadeau.
Ja, dat hebben ze bij mijn auto ook gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:24 schreef Seneca het volgende:
Wehehehe. Bij mijn vader hadden ze een kras van 1 meter op de lak gezet met een sleutelbos
Vandalen![]()
Dat van die posters deden ze wel eens op het ROC waarop ik gezeten heb. Stond daar iemand in de trappenhal zo'n ding van de muur af te trekken terwijl de beveiliging gewoon langsliep en er niks van zeiquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:48 schreef Schijtgeit het volgende:
Vroeger gingen wij altijd "te koop" borden bij mensen uit de tuin trekken en dan bij iemand anders in de tuin zetten, of posters uit bushokjes halen dan ophangen op je slaapkamer. Lachen was dat joh
Vertel eens!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zet steeds een kras op een auto hier in de buurt omdat die vent netjes vragen niet begrijpt.
Heel asociaal van me.
Droogquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Net gedaan.
Ik heb ook een keer de banden van een wagen lek gemaakt (niet gestoken) gewoon om te kijken of dat werkte![]()
Het werkte.
Was die beveiliger niet gewoon een leerling?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat van die posters deden ze wel eens op het ROC waarop ik gezeten heb. Stond daar iemand in de trappenhal zo'n ding van de muur af te trekken terwijl de beveiliging gewoon langsliep en er niks van zei![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef je_oma het volgende:
[..]
Bij zulke mensen mensen steek ik altijd een ijzeren staaf tussen de spaken![]()
Een leerling van 50+?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Was die beveiliger niet gewoon een leerling?
Geen idee, zolang niet bekend is wie of wat ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar hoe is het nu met die kut?
Ik ook niet. Ik had gewoon je zijspiegels eraf geslagen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:27 schreef rival het volgende:
erg kinderachtig... dat soort dingen kan ik ook niet begrijpen
mensen zoals jij mogen echt het gevang in wat mij betreftquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:07 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
mensen zoals jij mogen echt het gevang in wat mij betreft
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:46 schreef Yestuuur het volgende:
Wat is die Ananas toch een ontzettende klootzakviool!!
Ik woon daar welquote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Zondag ochtend trof ik ook mijn buitenspiegel op de motorkap aan.Echt zwaar kut.
Hey ananas je woont niet toevallig in adam?
celebpr0nquote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Zondag ochtend trof ik ook mijn buitenspiegel op de motorkap aan.Echt zwaar kut.
Hey ananas je woont niet toevallig in adam?
wat lul je nou manquote:Op woensdag 26 september 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon daar wel
Maar ik heb dat nooit gedaan, Yestuuur had voor de grap onder mijn account gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |