quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.
Suspenc zegt mij ook heel weinig, maar Hitchcock blijkt dan ook een man te zijn die nogal extreem te werk gaat.quote:
als hitchcock nog zou leven zou die z'n vingers er vanaf likken, super suspenc
In wat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef heus het volgende:
* heus steekt zijn hand op ^^
leuk geregeld daar hoor.. salaris niet superb hoog maar te doen, ze houden goed contact met je al moet ik wel vaak dingen 2x zeggen.
Voor de rest heb je eigenlijk bar weinig met hun te maken omdat je uitgezonden word naar een ander bedrijf.. in perciepe dus gewoon soort uitzendburuea.. hun jatten een (groot) deel van je salaris
Wat een topic ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Sla Olie in oor gedaan hoor nu niets meer
Zou hij hard hebben moeten slaan op die olie?
quote:mijn pc was op hol geslachen en dus moest ik lang wachten tot hie het weer deed maar er zat een virus in dus sorry van het lang wachten
hier neuwe plaatjes
we heben een hotel geboud naam hotel advancer
we heben ook een pakeer plaats aan gelecht met ongeveer 500 plaatsen word nog uit gebrijd
en de prive pakeer plaats voor de bezoekers van het hotel
we heben ook een advancer baan boven het water bij het hotel je moet wel reezeveren het is gratis en je zit niet vast
en dit is de ingang van famieli park advancer hij is niet mooi word noch beter gemaakt
en de snelweg naar ons park toe hij zit tusen door mijn park
de eerste atraksie een draaimolen genaamt AUDE MOLEN
en een resturanr ik vind het zelf lelek woord veel beter gemaakt
een nog een atraksie een achtbaan genaamd stamboom fabriek er omheen zie je hoe de stamboom word gemaakt
en de aude bier brauwerij
en heel het park
volgende planen
JAAR 2
resturant beter
activietijten plijn
neuwe atraksie
Dat is echt om te jankenquote:
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Omdenduur?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Op dat forum komen echt vaak spellingfouten voor. Vooral vaak 'ik wordt' of 'wordt je'. Ik vraag me af waar het op dat gebied omdenduur naartoe gaat.
Ik ben zelf niet de grootste spellingsfanaat, maar als je ziet wat de invloed is van MSN ed. op spellingsgebied is.![]()
Op den duur!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef zagevent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was aan het twijfelen.
[EDIT] Beter?
Dat idee had ik al. Ik heb er nog ergens de eerste versie van liggen, ik vond het altijd wel een aardig spel om te spelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Na edit:quote:
quote:
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Een van de geweldigste dingen op taalfoutgebied vind ik nog wel foute verbeteringen.
Voor edit:
[..]
Na edit:
[..]
![]()
Weet ik, maar 'if you just tuned in' heb je de oorspronkelijke post niet gezien.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders kijk je even een paar posts boven je![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lieverd ik ben een ONZINNERIN! Vandaar dat taalgebruik dit is foks..nml![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |