quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Neuh![]()
Lieve mensen, kan iemand anders even een nieuw topic aanmaken? Ik val om van de slaap, niet echt een moment om een nieuw topic te gaan openen.
Tnx!
nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??
*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meidquote:
Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt niet
een 75E is niet zo groot/vol etc als een 95E
maar goed ik heb een 75E, dat dus niet gigantisch groot is
en in een S en kindermaatje 170 past
en verder wil ik het niet over borsten hebben
en over mijn tact, tja als mensen hier fotos posten en dan om meningen vragen ben ik gewoon eerlijk
ja en is ook niets mis mee, toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logisch
Tnx, ik vind dat zelf ook, ik denk dat mevrouw S een beetje aan het muggenziften isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
ik wilde nog zeggen:
Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik Sjeen én SQ er beide heel tof uit vind zien en dat ik bij Jseen eerst het haar (gedurfd en leuk, staat bij veel mensen niet, bij jou wel) zag en bij SQ de stoere houding zag.
Dus geen "vet" of "lage borsten" En als ik terugscrol zie ik dat beide nog steeds niet.
Ter bemoediging en ik meen het ook nog
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Levitation het volgende:
Oja, ik wilde hier nog even op reageren:
[..]
*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meid![]()
Zo... weltrusten!![]()
Ah, je hebt kinderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
en mijn borsten hangen ook hoor en waarschijnlijk erger dan de jouwe
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
en mijn borsten hangen ook hoor en waarschijnlijk erger dan de jouwe
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
Ja. Ik vind mezelf nooit dik totdat ik mezelf op een foto zie. Heel stom eigenlijk. Zelfs in de spiegel zie ik het niet echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
Ja, daar heb ik heel erg last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij werd er net gevraagd om een 88 kilo foto, nou hier dan![]()
Gelukkig staat mijn gezicht er niet op i.v.m. eventuele chantage
gedeeltelijk heb je daar misschien gelijk inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
Ik fiets elke dag 70 minuten en loop 40 minuten en ik ga regelmatig zwemmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef freecell het volgende:
-
Miss_s, heb je in om een keer mee te gaan naar de sauna? (serieus verzoek!)
idem dito hier. Ik denk dat als je in de spiegel kijkt je misschien onwillekeurig je buik intrekt of rechtop gaat staan. Ofzo. Ik schrik me altijd dood als ik foto's zie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
vond me toen ik 98 kilo woog helemaal niet dik
en nu nog steeds niet dik maar ook echt niet slank
Werd je gepest dan met je grote borstenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
maar ik had altijd grote borsten maar schaamde me als kinder er voor (ik was 9) en heb daarom jaren lang geen bh gedraagt
We bijten niet, we zijn heel gezellig en leukquote:
ze peste me niet gelukkig (ben nooit gepest behalve 2 keer een opmerking van iemand ooit eens op school gehad)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd je gepest dan met je grote borstenKinderen kunnen heel wreed zijn als je 'afwijkt'.
Ik hoop oprecht dat je overdrijft en dat het wel meevalt met je borsten hoorJe bent nog zo jong en it's downhill from now on en dan kan je beter niet 'beginnen' met hangborsten
![]()
ja maar ik houd van die schoonheid van de mediaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
De media beinvloedt je vaak meer dan je denkt!
En kleren verhullen ook meer dan je denkt. Aan elk mens is wel iets lelijks, maar vooral ook iets moois te ontdekken in de sauna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
De media beinvloedt je vaak meer dan je denkt!
En ze doet het ook nog! Klassequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Waarom wegrennen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik houd van die schoonheid van de media
ik zou denk ik uit die sauna weg rennen
beidequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom wegrennen?
Omdat je zelf bloot bent, of om de mensen om je heen?
Ik moet naar de kapperquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Klasse![]()
En dat is ook een mooie foto. Inderdaad nog stevig zoals iemand eerder al zei.
Nou dat wordt geen vriendje dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
nee ik hoef niet zo nodig mensen naakt te zien
die niet gephotoshopt zijn
is wel grappig om te zien hoe verschillend figuren zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Tnx, ik vind mezelf echt 110 kilo lijken op die foto namelijk. Foto's van jezelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Jojogirl het volgende:
SQ, ik zou je trouwens nooit 88 kilo gegeven hebben op die foto. Waarschijnlijk omdat je gewoon een goed verdeeld en sportief figuur hebt.
mijn slaap kamer hangt vol met 3 grote spiegelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nou dat wordt geen vriendje dusen ook geen grote spiegel in je badkamer/slaapkamer.
Wat jammer johquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
Tjezus... Misschien handig om back to reality te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
perfectie jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat jammer joh
Mensen zijn zo mooi van zichzelf al! Vaak mooier dan met photoshop.
Het beeld van nu is allemaal zo kunstmatig!
De realiteit is nou eenmaal dat vrouwen ronder zijn en hier en daar een deukje, litteken of ribbeltje hebben. En ik vind dat wel mooi eigenlijk
Jij streeft nu een onbereikbaar idee van perfectie na.
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Looking good naked" ook zo briljant
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept![]()
Die kerel blijft koningquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Looking good naked" ook zo briljant
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept![]()
Wie niet, die modellen of die echte mensen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooi
maar dat kan ook door mijn leeftijd komen
Gokquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die kerel blijft koning
[afbeelding]
Zou je naar kunstmatige ingrepen grijpen om je lichaam perfecter (dwz. naar photoshop maatstaven) te maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooi
maar dat kan ook door mijn leeftijd komen
Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
perfectie ja
en onbereikbaar weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |