Ik had al foto's verwacht, eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik weerIk heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek
Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb
Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee
Dat zou super zijn, Faatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:08 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto's
online ga gooien en het na een schamele poging alweer heb laten zitten, maar ik heb die broeken wel
Kom je misschien nog eens in Haarlem binnenkort? Ik zal mijn best doen zsm foto's te maken, maar ben
iig de hele maand augustus nog belachelijk veel aan het werk en werk pas vanaf half september weer
mijn normale rooster van 24 uur. En dat betekent dat er vanaf dan weer overal veel Faat-posten komen![]()
Gisteren belde de boekhouder van mijn werk me trouwens op om te checken of onze urendeclaraties wel
klopten. "Euh...ja, meneer dat krijg je in een winkel die elke dag 16 uur open is en een collega die de hele
zomer weg is, dan werkt de rest gewoon wat meer" Jammer genoeg hebben we geen beeldtelefoon
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had al foto's verwacht, eigenlijk
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken
Elvi, de Kik is een Duitse winkel, ze hebben vast wel een site
Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken
Ow, datquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijk![]()
)
elke camera heeft tegenwoordig toch wel een zelfsontspannerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!![]()
Niet afgeschrikt, wel volledig volgeboekt morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef teigan het volgende:
Hm, dat wordt dan een saaie avond freecell..
btw, wilde je morgen weer met mij hardlopen? Of ben je nu helemaal afgeschrikt?
truitjes en topjess wel jaquote:
nou het past goed met mijn 75E hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal dat nooit hebben met mijn 85 D/E![]()
Zal wel strak aan zijn danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou het past goed met mijn 75E hoor
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal wel strak aan zijn dan
Ligt natuurlijk ook aan de winkels....
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebben
maarja heb ook een taille van minder dan 70cm
dus dat helpt wel met in Sjes te passen ja
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenOf bikini's die je als 1 set koopt
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvaltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ik
ik heb echt een zandloper figuur dus boven en onder ongeveer hetzelfde en dan een smalle taille
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarder
je zal er niet snel mager uit zien
ik ben wel blij dat de mijne niet zo groot meer zijn
SQ mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he
SQ met 70 kilo:
[afbeelding]
nee maar wel molligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkig
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....
ja en ook in een kindermaat 170quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Pas je met een 75E in een S, MissS? (Miss S(sorry, ben vandaag al de hele dag flauwe woordgrapjes aan het maken))
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....
zie jij mijzelf ergens slank noemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehe
Ik heb broekmaat 38 op die foto en shirtmaat M / 40, maar goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorry
en grote borsten betekent niet dat je dik bent maar dan lijk je wel zwaar
tenminste dat vind ik
SQ is niet dikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga niet full body op de foto als ik dik ben
en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?
en ze heeft in die spijkerbroek gewoon normale benen hoor, zoals zoveel vrouwen met maatje 38 hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |