abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52326098
teeveepee
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 12:23:04 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52326332
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepee
Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:27:35 #103
47102 Elvi
miemkwien
pi_52326466
Net heb ik 2 boterhammen (voor t eerst sinds 9 dagen ) en een cracker op en ik zit vól Ik ga gewoon proberen om pas zaterdag weer op de weegschaal te gaan staan ipv iedere dag want ik word er echt gestoord van anders
pi_52326467
Ik heb vooral mijn tshirtjes aangevuld de laatste tijd.. Broeken gaan nu zo snel dat ik het jammer vind om meerdere nieuwe te kopen..

Ik heb net met freecell hardgelopen, en dat ging best lekker... Zo maar even douchen denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52326501
Leuke foto's ymme.

Dat jullie het zo vroeg al over ijs hebben. Krijg er helemaal honger van en ik ga pas lunchen als Anna wakker is (slaapt nog, had een koppige bui vanochtend).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52326550
Hier komen binnenkort ook wat shirtjes bij, van lowlands
En misschien dat ik in de laatste week van de vakantie nog ga shoppen, dan heb ik mijn hertentamen gehad en heb ik wat meer tijd naast de stage
pi_52326591
Hardlopen was wel lekker. Les 2 uitgelopen. Wel vermoeiend, ik had nog last van mijn heupen van de vorige keer. (echt spierpijn, maar dan in mijn heupen, hoort een normaal mens geen spierpijn in zijn benen te krijgen??).
Nuja, kijken of ik overmorgen nog ergens een gaatje kan vinden voor les 3
pi_52326620
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?
eigenlijk niet, want ben aangekomen
Ja doei.
pi_52326780
Ik was vanmorgen bijna 2 kilo zwaarder dan gisterochtend Ik schrok me rot! En ik heb geen idee waar het door komt, gisteren niet heel raar gegeten (soep 's avonds en brood gehad, niets vreemds). Nou ja, van de schrik durfde ik niet nog een keer op de weegschaal te gaan staan om te controleren of het wel klopt Morgen nog maar eens proberen.

Ymme, wat heb je een mooi hoofd!

En Elvi, Miss S heeft gelijk hoor, je moet niet steeds wisselen om het magische dieet te zoeken. Je moet iets uitzoeken wat bij je past en wat je langere tijd kan volhouden. Het magische dieet bestaat niet, het komt alleen maar neer op minder kcal en op volhouden. Elk dieet werkt namelijk als je het maar volhoudt. Dus als je bijv. brood, pasta en aardappels niet bijzonder lekker vindt kan je het southbeach of atkins dieet proberen, als je graag voorgekauwde (niet letterlijk ) menu's volgt is Sonja Bakker misschien iets voor je en als je dòl bent op ijs maak je zelf iets waarbij je elke dag een ijsje mag. Alles kan, zolang het maar minder energie heeft dan je verbruikt: dan val je af. De rest is een fabeltje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52326794
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk niet, want ben aangekomen
dan zeg je dat

Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52326811
Ik word er verlegen van .........................
pi_52326867
Hoeft niet hoor Maar het is leuk eens te zien met wie je al meer dan een jaar aan het kletsen bent haha.
pi_52327004
Dat is waar. Is het dan niet in levende lijve, dan maar op een pic
pi_52327055
Ik ben voorlopig mijn weegschaal kwijt..

Ik kan er even niet mee omgaan dat ie er is, en ik er niet zo vaak op mag, dus nu gaat ie straks mee met een vriend van mij, die er een tijdje op gaat passen...
Het voelt ergens stom en slap, maar het is wel even beter denk ik, ik verbind veels te veel aan dat stomme getalletje
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52327151
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!

Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel
pi_52327182
Bedankt voor de waarschuwing, freecell, ga ik maar niet met teigan hardlopen
En goed plan, teigan, wèg met die weegschaal! Zouden we allemaal nmoeten doen
pi_52327205
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dan zeg je dat

Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?
Ja, geen idee, ja

nou ja, Vork heeft wijn en bier gehad

heb afgelopen dagen niet echt aan lijnen gedacht (motormeeting, ritten, feest, postbank die me geen geld geeft waardoor ik nog 20 euro heb door een fout van hun zit ik al anderhalve week zonder geld )

maar, zit hier heerlijk
heb net uitnodigingen voor housewarming part 1 gedaan (motor-forum mensjes) en houswarming part 2 (fok! mensjes) komt binnenkort ook nog een keer een uitnodiging voor (ook op dieetweb), appeltaart enzo )
Ja doei.
pi_52327398
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef freecell het volgende:
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!

Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel
overdrijven is ook een vak hoor, zoveel harder ging ik nou ook weer niet...

Maar weet je dat ik voor mijn gevoel niet eens zoveel sport, maar dat is denk ik meer omdat ik skaten en zwemmen niet als sport zie, maar als ontspanning...
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:33:24 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_52328031
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:35:19 #120
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52328085
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:38:34 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52328170
Gelukkig vind mijn man het niet erg om met me te winkelen. Anders zag ik op dit moment geen winkel van binnen . Wel grappig om die geschokte gezichten te zien als je dan uit de rolstoel opstaat als je iets meot passen
pi_52328190
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Ryoga het volgende:
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?
Olijven zijn gezond
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:44:15 #123
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52328322
mooi
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52328736
@ ymme: Hele mooie foto's!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:00:38 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_52328807
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef blue_funk het volgende:
@ ymme: Hele mooie foto's!
[..]

[..]

Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...
[..]

En lekker!!
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon
disclaimer
pi_52328906
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon
Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:04:29 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_52328935
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef blue_funk het volgende:
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!
[..]

Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen
Ik heb nog plenty rokken met stretch
En dat is niet duurder, want die was wordt toch al gedraaid
En in geval van hoge nood heb ik ook nog 2 linnen flodderbroeken zonder bovenste knoop omdat ik te lam ben om die er terug aan te zetten
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:05:58 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_52328991
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima
disclaimer
pi_52329078
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?

Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker! En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.
Last.fm | Flickr
pi_52329116
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:

En Elvi, Miss S heeft gelijk hoor,

sorry
pi_52329125
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima
Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!
Last.fm | Flickr
pi_52329182
Ik heb net een appel gegeten
Door mijn beugel mag ik niet een appel happen, maar moet die snijden, dus vanmorgen maar een appel gesneden en in een bakje meegenomen. Dat werkt prima. Als ik de hele appel meeneem ga ik hem niet 's middags snijden (teveel werk ineens) en ga ik op zoek naar iets anders.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:14:23 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_52329241
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?

Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker! En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.
Doe jij elke dag een schone broek aan?
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:14:56 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_52329259
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!
als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf
disclaimer
pi_52329292
zo ik ben weer terug van mijn lange weekeindje bij het strand zitten, was wel lekker weer in hoek van holland, alleen gisteren was een domper. maar we hebben het overleefd
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52329359
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf
en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller
pi_52329391
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij elke dag een schone broek aan?
Soms. Soms om de ene dag. Afhankelijk van wat ik heb gedaan

En nee, mijn broeken zijn niet vies na 1 dag, maar ik vind het gewoon lekkerder om frisse kleding aan te hebben
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:19:16 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_52329395
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller
In het begin gaat het snel, natuurlijk niet als je al een jaar bezig bent
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 14:25:48 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52329622
Ben ik weer Ik heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee

Hm, en de eerste lading kleren die ik in de auto dumpte was voor Christan... Kon het niet laten, allemaal leuke zomerdingen voor onder de 5 euro. Wel een maatje te groot, is vast voor volgende zomer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 15:56:11 #140
13151 crew  Rewimo
pi_52332308
We hebben een nieuw bed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52332457
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Rewimo het volgende:
We hebben een nieuw bed
Niet erdoor heen zakken he

Maar... leuk leuk.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 16:38:39 #142
13151 crew  Rewimo
pi_52333687
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraait O en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig
pi_52335371
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraait O en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee

Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...
pi_52335730
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk

De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:35:02 #145
13151 crew  Rewimo
pi_52336882
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee

Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...
Bij ons gaan bedden ook altijd kraken Maar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:36:38 #146
13151 crew  Rewimo
pi_52336921
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk

De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af
Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30 Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net

Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen
pi_52337003
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij ons gaan bedden ook altijd kraken Maar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar
Ik heb laatst een boxspring bij de Ikea gekocht. Dat was voor ikea begrippen best aan de prijs, maar ik lig tegenwoordig wel heerlijk te slapen. Ik geloof dat alles bij elkaar ik zo'n 800 euro kwijt was. (poten, onderding x2, matras x2 en dekmatras.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:50:04 #148
13151 crew  Rewimo
pi_52337272
Inmiddels foto's op de weblog
pi_52337668
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30 Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net
Groep 5, voor het eerst Vorig jaar had ik groep 3, daarvoor groep 4 (twee keer), daarvoor groep 0, daarvoor groep 6 en daarvoor groep 1/2. Ik ben erg flexibel, zoals je ziet
En 30 is inderdaad erg veel, maar onze groepen 3 zijn daardoor wel weer lekker klein (20 kids).
quote:
Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen
Daar ben ik ook van overtuigd hoor, zeker nu ik weer in een vast ritme zit

En dat bed ziet er erg goed uit!
pi_52338692
Ik hou van mijn vloerbedekking in de slaapkamer!
Normaal weeg ik me in de badkamer, maar omdat we de wasmachine uit elkaar gesloopt hebben (deed 't al niet), ligt nu de weegschaal in mijn slaapkamer... Ontdekking: op zachte vloerbedekking ben ik zo'n 5 kg lichter!

Al met al gaat 't hier redelijk goed met minder eten... ik ben er al aardig aan gewend en denk dat ik 't nog wel even volhoudt zo.

Minder fokken gaat ook goed, maar dat komt omdat ik het heeeeeeeeeeel druk op mijn werk heb. Hopelijk is het tijdelijk, want ik mis 't wel erg!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')