Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?quote:

eigenlijk niet, want ben aangekomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?

quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk niet, want ben aangekomen

Ja, geen idee, jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]dan zeg je dat
![]()
Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?

overdrijven is ook een vak hoor, zoveel harder ging ik nou ook weer niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef freecell het volgende:
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!
Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel

Olijven zijn gezondquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Ryoga het volgende:
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?

quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet

Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef blue_funk het volgende:
@ ymme: Hele mooie foto's!![]()
[..]
[..]
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...![]()
[..]
En lekker!!![]()

Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon

Ik heb nog plenty rokken met stretchquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef blue_funk het volgende:
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!![]()
[..]
Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen

Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima

Doe jij elke dag een schone broek aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?![]()
Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker!En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.

als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelfquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!

en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf

Soms. Soms om de ene dag. Afhankelijk van wat ik heb gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij elke dag een schone broek aan?

In het begin gaat het snel, natuurlijk niet als je al een jaar bezig bentquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller

Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed neequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraaitO en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig

Bij ons gaan bedden ook altijd krakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee![]()
Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...

Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk
De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af

Ik heb laatst een boxspring bij de Ikea gekocht. Dat was voor ikea begrippen best aan de prijs, maar ik lig tegenwoordig wel heerlijk te slapen. Ik geloof dat alles bij elkaar ik zo'n 800 euro kwijt was. (poten, onderding x2, matras x2 en dekmatras.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij ons gaan bedden ook altijd krakenMaar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van
Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar

Groep 5, voor het eerstquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net
![]()
Daar ben ik ook van overtuigd hoor, zeker nu ik weer in een vast ritme zitquote:Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |