abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:12:35 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52290416
Vorige deel: Fok!Dieetclub deel 187

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:13:50 #2
13151 crew  Rewimo
pi_52290441
Huh?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52290489
What? Ongezonde gluten?
pi_52290533
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh?

(dit is geen tvp)

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:18:15 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52290536
Wel echt weer zo'n klok klepel verhaal Ongezonde gluten
pi_52290685
Weet je, ik vind de perenijsjes van de Albert Hein op de een of andere manier lekkerder dan die van festini.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52290770
Teigan sterkte
pi_52290949
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
Weet je, ik vind de perenijsjes van de Albert Hein op de een of andere manier lekkerder dan die van festini.....
ik vond de magnums vandaag nog lekkerder
pi_52291429
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vond de magnums vandaag nog lekkerder
B&J's Half baked spant de kroon
had die als toetje gehaald voor vandaag
pi_52291809
Which reminds me... er ligt nog een restje citroensorbetijs in de vriezer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:28:13 #11
13151 crew  Rewimo
pi_52292047
Ik had geen tijd voor mijn tussendoortje. Er landde een luchtballon bijna in onze achtertuin
pi_52292124
een luchtballon in je achtertuin? Grote tuin
Ligt ie nu bij de buren?
pi_52292258
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'k Heb ook nog een culi-tip trouwens: weet niet bij welke supermarkten ze het allemaal hebben, maar 'k heb het gezien bij de bas vd heijden: het heet WOK en komt uit de vriezer: pak met 250 gram vis, 450 gram groente en 50 gram saus. Je kan er wat rijst, pasta of aardappeltjes bij doen en 2x van eten of in 1 x alles een low carb maaltijd van 420 kcal maar (dus het hele pak alleen opeten) De zalm is in elk geval lekker
Dit heb ik vanavond gehad, was weer erg jummie en vriendje vond het ook erg lekker, dus dat komt hier vaker op tafel. Bij de Sanders hier hadden ze 4 varianten, ben benieuwd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:38:07 #14
13151 crew  Rewimo
pi_52292312
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:30 schreef omearos het volgende:
een luchtballon in je achtertuin? Grote tuin
Ligt ie nu bij de buren?
Ik zet zo wat foto's online Hij heeft het aardappelland van de buren maar even overgeslagen en gekozen voor het reeds gemaaide korenveld daarnaast.
pi_52292417
Ik heb vanmiddag iets gezien wat goed voor de lijn is

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:49:46 #16
13151 crew  Rewimo
pi_52292663
pi_52292766
Leuke fotos Rewimo , ik vind het altijd een mooi gezicht die ballonnen , zou er voor geen goud in durven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:56:08 #18
13151 crew  Rewimo
pi_52292828
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen
pi_52292899
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Mij ook , ik durf alleen niet
pi_52293440
Ik heb het al eens gedaan, een jaar of 2 geleden geloof ik..

We zijn toen in Sneek opgestegen, en bij Nij Beets gelandt.. Het was echt supergaaf!! Zelf voor iemand met hoogtevrees(mijn moeder)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52294134
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:07:40 #22
43556 miss_dynastie
pi_52294755
Gewoon bij elke speelgoedwinkel joh, meestal bij het buitenspeelgoed
pi_52295848
Ben alleen met Brownies Dat is nooit goed. Ze kijken me steeds aan, maar ik negeer ze. Maar voel me heel eenzaam en dan is het negeren van brownies heel moeilijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52296007
Komop Isa, sterk zijn Neem een klein stukje en berg ze dan op!
pi_52296044
Maar ik hèb al een klein stukje gehad toen de visite er nog was. Maar nu ben ik alleen en zijn ze nog over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52296126
Nog een klein stukje, en dan is 't afgelopen!!
pi_52296132
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen Zonder brownies
pi_52296392
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen :) Zonder brownies
Met Marvin Gaye's - "I want you"
Dat heb ik in jouw situatie eens gedaan heel vaak en heel hard en de volgende ochtend dacht ik toch echt dat de buren wat vreemd naar me keken

Brownies kan je invriezen, dan ben je d'r maar vanaf.
pi_52296492
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!

Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummers Heel erg! http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
pi_52296534
50 ways to leave your lover.... Net waar je zin in hebt
pi_52296628
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!

Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummers Heel erg! http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
Dus als ik op jouw link klikte kwam ik deze tekst tegen:

"Get your partner back in your arms where they belong!
Click here to see how to stop your breakup."

Tis toch wat, sommige mensen willen overal een slaatje uitslaan!
pi_52296711
* Liejannuh geeft Isa en Teigan een knuffel!
En dan ga ik nu mijn bed opzoeken!
pi_52298396
okay, ik kan niet slapen en ik heb nu toch weer een brok brownie op
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 augustus 2007 @ 08:55:23 #34
13151 crew  Rewimo
pi_52300028
Hebben de brownies de rest van de nacht overleefd, Isa?

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Wij gaan straks naar een rommelmarkt hier in de buurt en daarna hebben we een minimeet van ons fotoforum
pi_52300133
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Ik heb een hoelahoep en inderdaad, goed spierpijn in buik en heupen. Die van mij is alleen geknapt toen ik een vreemde move deed. (en nee, ik ben er niet uitgeknapt )

Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.

@Isa: brownies zijn lekker! Je bent heel veel afgevallen de laatste tijd, je een keer bezondigen aan brownies is geen drama.

@Rewimo! Toffe foto's! Doen ze dat dopen altijd?
pi_52300140
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts

En ja Rewimo: hier is het ook mooi weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 augustus 2007 @ 09:27:33 #37
13151 crew  Rewimo
pi_52300168
Volgens het verhaal wat die man erbij hield doen ze dat dopen bij iedereen die voor het eerst een vlucht maakt

Wij gaan zo ook ontbijten. Gebakken eitje
pi_52300266
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.
Bedankt voor de tip! Ik laat het wel weten wanneer ik er een heb gevonden en wat mijn resultaten ermee zijn (ik heb waarschijnlijk eerst een jaar nodig om ervoor te zorgen dat dat ding niet binnen 2 seconden afzakt naar mijn enkels )
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:20 schreef freecell het volgende:
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts
Zit hier ook aan de kiwi's. Eens zien of jouw fruitontbijt en meer fruit methode voor mij ook werkt
Last.fm | Flickr
pi_52300305
Pfff ik heb echt moeite om weer 'normaal' te eten Bij alles denk ik *omg hoeveel caloriën zitten hierin?! * Ik maak me ook zorgen over mn vakantie volgende week zaterdag... ik ga met vriendinnen naar Euro Disney maar ik ben zó bang dat ik weer aankom... er zit nu alweer n pond bij terwijl ik gister niet eens zoveel heb gegeten Ik heb n vriendin al geprobeerd over te halen om dara op t terrein te gan hardlopen en haar laptop mee te nemen zodat ik mee kan doen met een pilates-dvd (poging mislukt overigens )
pi_52300388
Goeiemorgen!

Elvi, probeer het echt een beetje los te laten hoor, je bent daar zoveel aan het lopen, dan mag je jezelf vast wel iets extra's gunnen..

was vanmorgen om 7 uur pas thuis, hij heeft dus gewoon bijna 25 uur gewerkt
Nou deden ze het wel rustig aan, maar hij ligt denk ik nog wel even te slapen..
Ik heb ook weer 9 uur geslapen nu, en dat voelt eigenlijk helemaal niet zo slecht..
pi_52300489
Goedemorgen

Goed slapen is altijd goed, teigan!
pi_52300730
Goedemorgen!

Wat is het mooi weer vandaag! Misschien straks even naar het strand (nadat we het huis hebben schoongemaakt en opgeruimd)...
It is your friends who make your world!
pi_52300808
Het weer is fantastisch.... Perfect om een stuk te skaten eigenlijk...
Maar eens zien of dat hem vandaag nog wordt..
pi_52304175
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
pi_52304543
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
pi_52305075
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboter En vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:46:54 #47
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305151
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvi het volgende:
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboter En vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
Nou, vis met remoulade saus
pi_52306348
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
Dat is waar
Sowieso wel in het weekend meestal. Dan ga ik er zelfs regelmatig ver overheen
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:25:58 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52306915
hoi allemaal

ik ben er ook weer dieettechnisch niet een goed weekend gehad, maar het was wel supergezellig en dat ik zeker ook de moeite waard...
Heb eerst met twee vriendinnen de hele dag gewinkeld, voor kleren voor een bruiloft... natuurlijk heerlijke koffie met slagroom gehad en als lunch een broodje met warme kip... en toen we thuis waren hebben we met onze partners ook nog ff gezellig de BBQ aangestoken en heerlijk samen gegeten
supergezellig dus, maar niet heel gezond....
naja de komende week maar ff weer goed gezond eten

ennuh ik heb dus wel gewoon stokbrood met kruidenboter en salades enzo gehad en het was LEKKER!
haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52306963
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef freecell het volgende:
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
een heel stokbrood (300 gram) is 780kcal
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:32:23 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52307050
ow ik heb nog geen 1/3 gehad, dus dat valt nog wel mee
pi_52307258
Weet je wat mij net opviel in de eetmeter freecell?

per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
pi_52307285
Dat is knap. Maar goed dat ik maar een klein stukje met kruidenboter op heb vandaag. En een boel cherrytomaatjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52307302
Eetmeter is dan ook niet zaligmakend Een snee brood is 70 kcal volgens hun, maar brood bij de plus schijnt eerder 85 kcal per snee te zijn, dus het is ook slechts een richtlijn.
Zoveel dingetjes groen krijgen is altijd wel een goede sport
Het mooi kotsende meisje.
pi_52307475
Ik weet ook wel dat ie niet heilig is, ik denk dat ik er als ik daar ooit zin in heb gewoon mijn eigen spullen in ga zetten, ipv die standaard dingen van hun te gebruiken...

Yppy, cherrytomaatjes zijn lekker ja... Ik ga er ook nog even een paar pakken..
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 17:05:02 #56
43556 miss_dynastie
pi_52307621
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
Als je meer eet krijg je korting
pi_52311706
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:56 schreef teigan het volgende:
Ik weet ook wel dat ie niet heilig is, ik denk dat ik er als ik daar ooit zin in heb gewoon mijn eigen spullen in ga zetten, ipv die standaard dingen van hun te gebruiken...

Yppy, cherrytomaatjes zijn lekker ja... Ik ga er ook nog even een paar pakken..
Bij mij staat er ook een heleboel in wat er nog niet in stond, maarja, de dingen die er al wel instondn, laat ik lekker staan.

Vandaag tot nu toe 1400 en nog wat. Ga dus wel over de 1500 heenschieten vandaag. Vanavond nog wat drinken ed (alcohol in rood )
pi_52311720
quote:

Is mij niet opgevallen

Wel dat een half stokbrood net zoveel is als 1 kleine
pi_52311858
quote:

Weet je wat mij nou opviel?
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Chunky Monkey zit ook op 280 kcal per 100 gram
* ColdFeet gaat met ingang van heden op B&J-dieet
pi_52312085
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

100 gram B&J is toch beduidend minder dan 100 Gram stokbrood
Qua omvang that is
pi_52312094
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

Ik snap echt niet hoe jullie B&J's wegkrijgen. Na twee happen van dat spul ben ik al misselijk! Misschien is dat maar goed ook
Last.fm | Flickr
pi_52313330
Häagen Dasz is véél lekkerder Helaas al jaren niet meer op
pi_52313963
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Elvi het volgende:
Häagen Dasz is véél lekkerder Helaas al jaren niet meer op
Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)
Last.fm | Flickr
pi_52314504
Häagen Dasz is ook inderdaad wel lekker, maar dat eet ik veel minder dan Ben & Jerrys...

Zo, we hebben net nog een flink stuk geskate, zijn bij mijn schoonzus en zwager belandt, daar mijn neefje nog even geknuffeld, en vanwege de regen zijn we weer thuisgebracht..

Mijn spieren vinden het niet zo, en ik hoop dat dat morgen over is..
pi_52316665
Ik ben even spontaan een weekendje weggeweest met

We zijn in Goslar geweest in Duitsland. Erg leuk oud stadje (Unesco monument), maar helemaal vol met oudjes
Dat betekende ook de eerste keer uit eten voor mij sinds mijn operatie. Ik had een kleine portie besteld een kreeg een bord vol
Was wel erg lekker trouwens en het is maar goed dat Stefan zo'n grote eetlust heeft.
Alleen jammer dat we nergens plat water konden krijgen
Vandaag zijn we in een stadje in de buurt naar een Thermen gegaan en hebben lekker gezwommen/gesauna'd (wederom tussen de oudjes ).

Vanmiddag had ik een baguette met gerookte zalm. Ik kon ook niet raden dat dat ding een halve meter lang zou zijn Maar ik kreeg een groot stuk alu-folie en heb hem meegenomen en verder opgegeten thuis. Duitsland
pi_52318917
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)
Zaaaalig ja, en inderdaad lekkerder dan B&J. Vooral de strawberry cheesecake, de B&J is een beetje melig, maar de HD is verrukkelijk romig en met van die stukjes
Jammer dat onze AH het niet meer verkoopt.

OT vanavond ge-bouillonfondued. Op de sausjes na behoorlijk dieet-verantwoord
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:37:23 #67
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52321578
Goodmorning,

Heb nu al honger door dat gepraat over ijs... Movenpick vind ik ook erug lekker ijs hebben.. Heb een keer 6 weken in hun hotels moeten zitten voor het werk... pff elke avond ijs als toetje... niet goed voor de lijn maar wel lekker!!!!!!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:19:36 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_52322082
TVP
Gisteren kennis gemaakt met mijn schoonopa, rondvaart door Utrecht, net zulke mooie maskers gezien als ymke op de foto heeft gezet en geluncht in een pannekoekenrestaurant Gelukkig hadden ze ook tomatensoep
disclaimer
pi_52322166
octopussy, dat klinkt op zich wel leuk, zolang de oudjes niet al te vervelend waren..

coldfeet, het klinkt inderdaad wel gezond, op de sausjes na dan..
locutus, volgens mij heb ik nog nooit ijs van movenpick gehad, misschien dat dat ooit nog komt..
Stormqueen, je maakt me nieuwsgierig, ik ga even kijken of ikd ie foto's kan vinden waar je het over had.. Was het dit weekend niet summer darkness in Utrecht?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:28:41 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_52322227
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:25 schreef teigan het volgende:
octopussy, dat klinkt op zich wel leuk, zolang de oudjes niet al te vervelend waren..

coldfeet, het klinkt inderdaad wel gezond, op de sausjes na dan..
locutus, volgens mij heb ik nog nooit ijs van movenpick gehad, misschien dat dat ooit nog komt..
Stormqueen, je maakt me nieuwsgierig, ik ga even kijken of ikd ie foto's kan vinden waar je het over had.. Was het dit weekend niet summer darkness in Utrecht?
Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant

" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "

Ik kwam niet meer bij
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 09:32:36 #71
13151 crew  Rewimo
pi_52322276
Ik ga straks eens lekker shoppen voor nieuwe kleren In mijn uppie, qltel bood spontaan aan om niet mee te gaan
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:36:07 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_52322326
Ik shop voor kleding altijd alleen of met mijn moeder. En ik heb 1 vriendin waar ik dat mee kan, de rest hebben allemaal een te afwijkende smaak en dan gaan ze me uitlachen
Met mannen werkt niet, dan word ik zenuwachtig
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 09:44:08 #73
13151 crew  Rewimo
pi_52322467
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passen Geen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:45:25 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_52322496
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passen Geen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
En dan bij het eerste het beste wat je aanhebt zegt: Dat staat je ge-wel-dig! om maar zo snel mogelijk weg te kunnen

* SQ refereert helemaaaaaaaaal niet aan haar vader
disclaimer
pi_52322508
Ik heb gelukkig een heel relaxte man, hij vindt winkelen en kleren kopen haast leuker dan dat ik het vind....
pi_52322601
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant

" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "

Ik kwam niet meer bij
Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:51:43 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_52322623
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
disclaimer
pi_52322640
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
pi_52322673
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
Donderdag klinkt als een goed plan. Al is maandag wel een makkelijker moment om te onthouden.
Och, met maandagen zie je op den duur ook wel de curve wat omlaag gaan.Je zwaarste dag wordt op den duur toch ook lichter
En ergens voelt het wel eerlijk ook om je zwaarste dag te nemen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:55:32 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_52322692
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
disclaimer
pi_52322806
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
pi_52322820
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Wáárom maandag?
dat is inderdaad niet slim
bij mij is het altijd woensdag of donderdag

ookal weeg ik nu nog hetzelfde als donderdag
begin nu te twijfelen aan mijn weegschaal eigenlijk

net ontbeten met griekse yoghurt en honing
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:03:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_52322846
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
Ohja, jullie zijn Groningers Wel handig trouwens, dan weet je wel waar je aan toe bent
Brabantse mannen zijn iets anders geloof ik
disclaimer
pi_52323108
Goede morgen

Hier gaat alles nog steeds zeer goed met afvallen Vanavond weer hardlopen, les 3 alweer...
pi_52323679
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eindelijk eens het gezicht van ymme
You're pretty!
Hier dan ook maar eens

pi_52323815
Tof Ymme! Hebben we eindelijk een hoofd bij je

Ik vond nog wel deze foto's van toen ik 10 was:

Ik werd door mijn klasgenootjes uitgelachen dat ik dik was
pi_52323882
Nou, ik kan het niet vinden freecell..

Wij hebben net de kittens laten inenten en chippen... Als alles goed gaat gaat Belle donderdag naar haar nieuwe baasje, en kunnen wij nog even van Donder genieten..
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:49:13 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_52323908
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
disclaimer
pi_52323965
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
Ik? welnee!

En inderdaad, die kat
pi_52323979
Ymme

je bent een mooie meid

Oh en shoppen met is ook niet echt een geweldige ervaring Durft geen lingeriewinkel in dus blijft buiten staan. Heeft het liefst dat ik 1 winkel uitkies en daar alles koop wat ik nodig heb (as if ). Laat liefst zijn kleding door MIJ kopen ONLINE zodat hij geen winkels in hoeft.
Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
pi_52324051
Dank je ocopussy, vind mezelf na al dat afvallen ook een stuk mooier, en ben daardoor zelfverzekerde
pi_52324141
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:01:15 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_52324213
Elvi
Je lichaam is echt goed van slag zo te horen. Maar ik denk dat je idd weer gewoon kunt eten zoals voor dat soepdieet, lekker veel sporten en dan moet je zo weer in het goede ritme komen
disclaimer
pi_52324721
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
misschien moet je proberen een iets te kiezen en dat dan langer vol te houden
als je steeds om de week veranderd van dieet of etenspatroon dan zal het niet echt werken denk ik
pi_52324870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Elvi, zoek ook vooral iets waar je je goed bij voelt, he. Matig en gevarieerd eten (maar niet hongeren) icm wat sport zal je vast helpen om je wat beter te voelen
pi_52325326
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:

Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
Dat is ook mijn motto waardoor ik nu dus nog steeds in dezelfde broeken loop als toen ik 10kg zwaarder was.
Daarnaast heb ik ook bijna niks te besteden aan kleding.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:12 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_52325450
Als ik de 70 weer in zicht heb hoef ik niet te shoppen, heb nog een hele kast vol met maat 38 van 2 jaar terug
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_52325469
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren
disclaimer
pi_52325581
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren

Of weer in die ene sjieke rok passen die sowieso al heel erg afkleedt
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 12:14:09 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52326085
Hier zijn jullie

Ik heb zaterdag geshopt... Had een kortingsbon van Esprit, dus een leuke capri jeans gekocht en nog wat shirtjes in de uitverkoop
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52326098
teeveepee
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 12:23:04 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52326332
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepee
Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:27:35 #103
47102 Elvi
miemkwien
pi_52326466
Net heb ik 2 boterhammen (voor t eerst sinds 9 dagen ) en een cracker op en ik zit vól Ik ga gewoon proberen om pas zaterdag weer op de weegschaal te gaan staan ipv iedere dag want ik word er echt gestoord van anders
pi_52326467
Ik heb vooral mijn tshirtjes aangevuld de laatste tijd.. Broeken gaan nu zo snel dat ik het jammer vind om meerdere nieuwe te kopen..

Ik heb net met freecell hardgelopen, en dat ging best lekker... Zo maar even douchen denk ik..
pi_52326501
Leuke foto's ymme.

Dat jullie het zo vroeg al over ijs hebben. Krijg er helemaal honger van en ik ga pas lunchen als Anna wakker is (slaapt nog, had een koppige bui vanochtend).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52326550
Hier komen binnenkort ook wat shirtjes bij, van lowlands
En misschien dat ik in de laatste week van de vakantie nog ga shoppen, dan heb ik mijn hertentamen gehad en heb ik wat meer tijd naast de stage
pi_52326591
Hardlopen was wel lekker. Les 2 uitgelopen. Wel vermoeiend, ik had nog last van mijn heupen van de vorige keer. (echt spierpijn, maar dan in mijn heupen, hoort een normaal mens geen spierpijn in zijn benen te krijgen??).
Nuja, kijken of ik overmorgen nog ergens een gaatje kan vinden voor les 3
pi_52326620
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?
eigenlijk niet, want ben aangekomen
Ja doei.
pi_52326780
Ik was vanmorgen bijna 2 kilo zwaarder dan gisterochtend Ik schrok me rot! En ik heb geen idee waar het door komt, gisteren niet heel raar gegeten (soep 's avonds en brood gehad, niets vreemds). Nou ja, van de schrik durfde ik niet nog een keer op de weegschaal te gaan staan om te controleren of het wel klopt Morgen nog maar eens proberen.

Ymme, wat heb je een mooi hoofd!

En Elvi, Miss S heeft gelijk hoor, je moet niet steeds wisselen om het magische dieet te zoeken. Je moet iets uitzoeken wat bij je past en wat je langere tijd kan volhouden. Het magische dieet bestaat niet, het komt alleen maar neer op minder kcal en op volhouden. Elk dieet werkt namelijk als je het maar volhoudt. Dus als je bijv. brood, pasta en aardappels niet bijzonder lekker vindt kan je het southbeach of atkins dieet proberen, als je graag voorgekauwde (niet letterlijk ) menu's volgt is Sonja Bakker misschien iets voor je en als je dòl bent op ijs maak je zelf iets waarbij je elke dag een ijsje mag. Alles kan, zolang het maar minder energie heeft dan je verbruikt: dan val je af. De rest is een fabeltje.
pi_52326794
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk niet, want ben aangekomen
dan zeg je dat

Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?
pi_52326811
Ik word er verlegen van .........................
pi_52326867
Hoeft niet hoor Maar het is leuk eens te zien met wie je al meer dan een jaar aan het kletsen bent haha.
pi_52327004
Dat is waar. Is het dan niet in levende lijve, dan maar op een pic
pi_52327055
Ik ben voorlopig mijn weegschaal kwijt..

Ik kan er even niet mee omgaan dat ie er is, en ik er niet zo vaak op mag, dus nu gaat ie straks mee met een vriend van mij, die er een tijdje op gaat passen...
Het voelt ergens stom en slap, maar het is wel even beter denk ik, ik verbind veels te veel aan dat stomme getalletje
pi_52327151
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!

Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel
pi_52327182
Bedankt voor de waarschuwing, freecell, ga ik maar niet met teigan hardlopen
En goed plan, teigan, wèg met die weegschaal! Zouden we allemaal nmoeten doen
pi_52327205
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dan zeg je dat

Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?
Ja, geen idee, ja

nou ja, Vork heeft wijn en bier gehad

heb afgelopen dagen niet echt aan lijnen gedacht (motormeeting, ritten, feest, postbank die me geen geld geeft waardoor ik nog 20 euro heb door een fout van hun zit ik al anderhalve week zonder geld )

maar, zit hier heerlijk
heb net uitnodigingen voor housewarming part 1 gedaan (motor-forum mensjes) en houswarming part 2 (fok! mensjes) komt binnenkort ook nog een keer een uitnodiging voor (ook op dieetweb), appeltaart enzo )
Ja doei.
pi_52327398
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef freecell het volgende:
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!

Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel
overdrijven is ook een vak hoor, zoveel harder ging ik nou ook weer niet...

Maar weet je dat ik voor mijn gevoel niet eens zoveel sport, maar dat is denk ik meer omdat ik skaten en zwemmen niet als sport zie, maar als ontspanning...
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:33:24 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_52328031
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:35:19 #120
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52328085
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:38:34 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52328170
Gelukkig vind mijn man het niet erg om met me te winkelen. Anders zag ik op dit moment geen winkel van binnen . Wel grappig om die geschokte gezichten te zien als je dan uit de rolstoel opstaat als je iets meot passen
pi_52328190
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Ryoga het volgende:
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?
Olijven zijn gezond
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:44:15 #123
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52328322
mooi
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52328736
@ ymme: Hele mooie foto's!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:00:38 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_52328807
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef blue_funk het volgende:
@ ymme: Hele mooie foto's!
[..]

[..]

Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...
[..]

En lekker!!
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon
disclaimer
pi_52328906
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon
Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:04:29 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_52328935
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef blue_funk het volgende:
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!
[..]

Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen
Ik heb nog plenty rokken met stretch
En dat is niet duurder, want die was wordt toch al gedraaid
En in geval van hoge nood heb ik ook nog 2 linnen flodderbroeken zonder bovenste knoop omdat ik te lam ben om die er terug aan te zetten
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:05:58 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_52328991
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima
disclaimer
pi_52329078
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?

Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker! En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.
Last.fm | Flickr
pi_52329116
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:

En Elvi, Miss S heeft gelijk hoor,

sorry
pi_52329125
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima
Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!
Last.fm | Flickr
pi_52329182
Ik heb net een appel gegeten
Door mijn beugel mag ik niet een appel happen, maar moet die snijden, dus vanmorgen maar een appel gesneden en in een bakje meegenomen. Dat werkt prima. Als ik de hele appel meeneem ga ik hem niet 's middags snijden (teveel werk ineens) en ga ik op zoek naar iets anders.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:14:23 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_52329241
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?

Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker! En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.
Doe jij elke dag een schone broek aan?
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:14:56 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_52329259
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!
als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf
disclaimer
pi_52329292
zo ik ben weer terug van mijn lange weekeindje bij het strand zitten, was wel lekker weer in hoek van holland, alleen gisteren was een domper. maar we hebben het overleefd
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52329359
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf
en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller
pi_52329391
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij elke dag een schone broek aan?
Soms. Soms om de ene dag. Afhankelijk van wat ik heb gedaan

En nee, mijn broeken zijn niet vies na 1 dag, maar ik vind het gewoon lekkerder om frisse kleding aan te hebben
Last.fm | Flickr
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:19:16 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_52329395
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller
In het begin gaat het snel, natuurlijk niet als je al een jaar bezig bent
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 14:25:48 #139
13151 crew  Rewimo
pi_52329622
Ben ik weer Ik heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee

Hm, en de eerste lading kleren die ik in de auto dumpte was voor Christan... Kon het niet laten, allemaal leuke zomerdingen voor onder de 5 euro. Wel een maatje te groot, is vast voor volgende zomer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 15:56:11 #140
13151 crew  Rewimo
pi_52332308
We hebben een nieuw bed
pi_52332457
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Rewimo het volgende:
We hebben een nieuw bed
Niet erdoor heen zakken he

Maar... leuk leuk.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 16:38:39 #142
13151 crew  Rewimo
pi_52333687
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraait O en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig
pi_52335371
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraait O en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee

Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...
pi_52335730
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk

De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:35:02 #145
13151 crew  Rewimo
pi_52336882
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee

Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...
Bij ons gaan bedden ook altijd kraken Maar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:36:38 #146
13151 crew  Rewimo
pi_52336921
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk

De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af
Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30 Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net

Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen
pi_52337003
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij ons gaan bedden ook altijd kraken Maar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar
Ik heb laatst een boxspring bij de Ikea gekocht. Dat was voor ikea begrippen best aan de prijs, maar ik lig tegenwoordig wel heerlijk te slapen. Ik geloof dat alles bij elkaar ik zo'n 800 euro kwijt was. (poten, onderding x2, matras x2 en dekmatras.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 18:50:04 #148
13151 crew  Rewimo
pi_52337272
Inmiddels foto's op de weblog
pi_52337668
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30 Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net
Groep 5, voor het eerst Vorig jaar had ik groep 3, daarvoor groep 4 (twee keer), daarvoor groep 0, daarvoor groep 6 en daarvoor groep 1/2. Ik ben erg flexibel, zoals je ziet
En 30 is inderdaad erg veel, maar onze groepen 3 zijn daardoor wel weer lekker klein (20 kids).
quote:
Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen
Daar ben ik ook van overtuigd hoor, zeker nu ik weer in een vast ritme zit

En dat bed ziet er erg goed uit!
pi_52338692
Ik hou van mijn vloerbedekking in de slaapkamer!
Normaal weeg ik me in de badkamer, maar omdat we de wasmachine uit elkaar gesloopt hebben (deed 't al niet), ligt nu de weegschaal in mijn slaapkamer... Ontdekking: op zachte vloerbedekking ben ik zo'n 5 kg lichter!

Al met al gaat 't hier redelijk goed met minder eten... ik ben er al aardig aan gewend en denk dat ik 't nog wel even volhoudt zo.

Minder fokken gaat ook goed, maar dat komt omdat ik het heeeeeeeeeeel druk op mijn werk heb. Hopelijk is het tijdelijk, want ik mis 't wel erg!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52339048
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Late reactie: (ben aan het bijlezen vanaf vrijdag )
Ik was in China bijna gegaan... helaas moesten we toen annuleren omdat vriendlief ziek werd. Was wel heel jammer, ik wil het al jaren een keer doen en daar was het best " goedkoop". Maar ik ga zeker nog een keertje.

Hele mooie foto's trouwens, Rewimo!
***Levi was here***
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:53:33 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52339156
mooi bed Rewino en nu zeker al zin om er lekker vroeg in te gaan?? haha

ik heb verder weing te melden, doe mijn best met gezond eten....

Ow ja : eindelijk vakantie geboekt! we gaan volgende week vrijdag voor 12 dagen naar Tunesie heerlijk vooruitzicht! en ben dr ook echt wel aan toe nu...
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:48:49 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_52343125
Zo Opgeruimd staat netjes. Hier zijn vandaag drie kasten en een bureau opgehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52347081
Wat gaan deze topics hard! Niet bij te benen gewoon Wat een mooie foto´s Ymme! En wat een mooi bed Rewimo! Teigan, hoe gaat het met jou, voel je je al wat minder depri?

Mijn 2 kilo zijn er gelukkig weer af en mijn humeur is stukken beter. Leuke schoenen, een topje en een leuk jurkje gekocht in Cancun zaterdag (schoenen zijn hier vrij onmogelijk te krijgen als je maat 40 hebt, dat is enorm groot voor Mexicaanse begrippen, dus ik ben er erg blij mee). Zaterdagavond met een paar bekenden uitgeweest, komt er een of andere Mexicaan naar me toe, héél knap, het leek wel een model. Zegt ie, Ik kan je niets geven en niets beloven. Behalve vannacht, ik wil je de mooiste nacht van je leven geven. Hmmm, ik heb het maar afgewimpeld, wat een idioot Vast getrouwd en vader van 3 kids.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vogue op 13-08-2007 23:42:44 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:48:20 #155
47102 Elvi
miemkwien
pi_52347630
Whaha volgens mij heeft die mexicaan iets teveel films gekeken of Harlequin-boekjes gelezen dan!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 05:57:39 #156
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52350540
Goedemorgen allemaal

Ik waai even snel voorbij om mijn gewicht aan te passen. Er is weer 2 ons vanaf. Yoehoehoe
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 06:08:46 #157
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52350556
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
......en wel 1 broek Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb.......
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto's
online ga gooien en het na een schamele poging alweer heb laten zitten, maar ik heb die broeken wel

Kom je misschien nog eens in Haarlem binnenkort? Ik zal mijn best doen zsm foto's te maken, maar ben
iig de hele maand augustus nog belachelijk veel aan het werk en werk pas vanaf half september weer
mijn normale rooster van 24 uur. En dat betekent dat er vanaf dan weer overal veel Faat-posten komen

Gisteren belde de boekhouder van mijn werk me trouwens op om te checken of onze urendeclaraties wel
klopten. "Euh...ja, meneer dat krijg je in een winkel die elke dag 16 uur open is en een collega die de hele
zomer weg is, dan werkt de rest gewoon wat meer" Jammer genoeg hebben we geen beeldtelefoon
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:01:45 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_52350819
Yesh, -2,3 kilo in week 1
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:10:09 #159
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52350871
Joehoe, de vakantiekilo's zijn er weer af, en dat na 2 weken...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52351022
*topic weer gevonden heeft*
Hier weinig nieuws, ben niet verder afgevallen, maar ook niet aangekomen, dus ga weer met frisse moed verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52351219
Goeiemorgen... weer een onsje lichter hier!

Goed gedaan SQ, 2,3kg in een week! Heb ik 3 weken over gedaan!
***Levi was here***
pi_52351357
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 1,7 te gaan en je past weer in je oude broeken

Niets eraf hier. Maar dat is ook niet erg. Gewicht vasthouden is net zo belangrijk voor mij als af vallen. Zo lang er niets bijkomt, ben ik blij.
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:11:08 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_52351517
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:58 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Nog 1,7 te gaan en je past weer in je oude broeken

Niets eraf hier. Maar dat is ook niet erg. Gewicht vasthouden is net zo belangrijk voor mij als af vallen. Zo lang er niets bijkomt, ben ik blij.
Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passen

Maar tnx
disclaimer
pi_52351526
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
sonja weet wel waar ze het over heeft
ik wou er na mijn vakantie ook aan beginnen maar het afvallen gaat nog steeds vanzelf hier dus begin er nog maar ff niet aan

wat ga je na de eerste 8 weken doen?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:13:23 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_52351557
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sonja weet wel waar ze het over heeft
ik wou er na mijn vakantie ook aan beginnen maar het afvallen gaat nog steeds vanzelf hier dus begin er nog maar ff niet aan

wat ga je na de eerste 8 weken doen?
Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopig Het bevalt me prima, ik eet genoeg en gevarieerd, en 5 keer per dag. De kleine porties zijn wel even wennen, maar dat zal voor jou geen probleem zijn als ik zie wat jij momenteel eet

Het enige wat wel redelijk zaad was voor mij is dat je in het weekend 1 glaasje wijn mag op een avond. Normaal drink ik minstens een sixpack bier En dan zit je te risken met 2 halfzatte mannen terwijl je zo zuinig mogelijk aan je wijntje nipt, da's best saai
Maar ja, alles voor de goede zaak he
disclaimer
pi_52351602
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passen

Maar tnx
Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje he

Ok, nog 3,7 (?) kg te gaan voor je weer in je oude broeken past. Go go go!!
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:18:23 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_52351637
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje he

Ok, nog 3,7 (?) kg te gaan voor je weer in je oude broeken past. Go go go!!
Klein beetje maar, maar ik ben gelukkig niet de enige hier
Wat een positieve energie vandaag!
disclaimer
pi_52351692
Ik zeg: 2 keer een half (of een heel klein) glaasje wijn inschenken
pi_52351713
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopig Het bevalt me prima, ik eet genoeg en gevarieerd, en 5 keer per dag. De kleine porties zijn wel even wennen, maar dat zal voor jou geen probleem zijn als ik zie wat jij momenteel eet

Het enige wat wel redelijk zaad was voor mij is dat je in het weekend 1 glaasje wijn mag op een avond. Normaal drink ik minstens een sixpack bier En dan zit je te risken met 2 halfzatte mannen terwijl je zo zuinig mogelijk aan je wijntje nipt, da's best saai
Maar ja, alles voor de goede zaak he
dat in het weekend zou ook wel moeilijker zijn voor mij

maar dat gevarieerd eten is zeker heel goed, dat probeer ik nu ook wel maar lukt minder goed dan voor de vakantie
en minder dan nu zou ik inderdaad niet eten zit altijd al rond de 1000-1200kcal
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:33:24 #170
71384 Urnie
.... is een zij
pi_52351837
Zo, ook weer eens een update gedaan. De laatste keer was ongeveer 4 maanden geleden. Ik wist zowaar mijn login-gegevens nog.
Ik weeg nu iig 2,3 kilo lichter dan in april.
Er mag nog veel meer af, maar het gaat de goede kant op.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:40:45 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52351959
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: 2 keer een half (of een heel klein) glaasje wijn inschenken
Witte wijn mixen met Spa Spritzer maken dus
pi_52352042
Ik ben gelijk gebleven afgelopen week
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:46:52 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_52352051
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef omearos het volgende:
Ik ben gelijk gebleven afgelopen week
Dan heb je volgende week vast dubbel effect
disclaimer
pi_52352108
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan heb je volgende week vast dubbel effect
Komend weekend Lowlands

Ik merk het wel komende week, ik zit iig nog steeds onder de 90
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:53:31 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_52352172
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef omearos het volgende:

[..]

Komend weekend Lowlands

Ik merk het wel komende week, ik zit iig nog steeds onder de 90
Ow, laat maar

* SQ denkt terug aan bakken halfrauwe frieten met te veel zout, bokworsten met mayo en liters bier
disclaimer
pi_52352214
Vogue, lief dat je het vraagt... Ik probeer wat meer ritme erin te krijgen, en dat helpt wel. Ook verplicht in bed blijven liggen als de wekker nog niet gegaan is is wel lekker..
Ik heb met een soort van dagindeling gemaakt, van dingen die ik moet doen, en hoe laat ongeveer. Het is eigenlijk strontvervelend, maar ik hoop dat het werkt om alles een beetje rustig te krijgen in mijn hoofd..
Het eten heb ik nu ook weer op de rails, maar dat is nog wel een beetje wankel. Ik snoep in ieder geval niet meer, en dat is wel fijn.

Ik ben er wel achter dat ik nu dus gewoon echt even helemaal geen alcohol moet drinken, ik ben na 1 glas al helemaal verdrietig, en dan is er ook niets meer aan..

Alle afvallers, hardstikke goed joh!! Ga zo door!
Ik weet niet wanneer ik weer op de weegschaal kan staan, hij is gisteren dus echt vertrokken, en we moeten tegen die tijd maar zien hoe ik me nu moet gaan wegen..
pi_52352244
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ow, laat maar

* SQ denkt terug aan bakken halfrauwe frieten met te veel zout, bokworsten met mayo en liters bier
Gelukkig lust ik geen bokworst en drink ik geen bier, maar die friet gaat er wel in
gaat ook mee, en hij helpt mij wel goed met opletten op mijn eten, ik weet alleen niet hoe streng hij daar gaat zijn.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:59:30 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_52352295
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Gelukkig lust ik geen bokworst en drink ik geen bier, maar die friet gaat er wel in
gaat ook mee, en hij helpt mij wel goed met opletten op mijn eten, ik weet alleen niet hoe streng hij daar gaat zijn.
Ik ben nooit op lowlands geweest, dus ik weet niet hoe het daar zit qua eten, maar op DOA, graspop en paaspop was gezond eten toch wel heel moeilijk te vinden. I wish you luck
disclaimer
pi_52352326
Ik heb op Lowlands toen nog wel redelijk gegeten volgens mij... Maarja, toen was ik ook nog absoluut niet met afvallen bezig als ik het mij goed herinner..
pi_52354332
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Witte wijn mixen met Spa Spritzer maken dus
Sorry Sjeen, maar dit is dus een tip van niks want je weet toch dat Sonja zegt dat je van witte wijn cellulitis krijgt?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:40:21 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52354399
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sorry Sjeen, maar dit is dus een tip van niks want je weet toch dat Sonja zegt dat je van witte wijn cellulitis krijgt?
Ik krijg cellulitis van Sonja
pi_52354598
quote:

[..]

Volgens mij is een glas wijn (al dan niet met Spa) gezonder voor je dan al die eierkoeken en Evergreen's waar Sonja zo dol op is.
Last.fm | Flickr
pi_52354870
Rode wijn kan ook met spa?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:01:50 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_52354995
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Volgens mij is een glas wijn (al dan niet met Spa) gezonder voor je dan al die eierkoeken en Evergreen's waar Sonja zo dol op is.
Die eet je ook geen 10 op een dag
disclaimer
pi_52355121
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die eet je ook geen 10 op een dag
Ik neem aan dat je ook niet 10 glazen wijn per dag drinkt
Last.fm | Flickr
pi_52355133
quote:

[..]

Geloof me, ook zonder witte wijn krijg je cellulitis
***Levi was here***
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:08:14 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_52355163
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:06 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook niet 10 glazen wijn per dag drinkt
Ik bedoelde meer, dat je zo weinig evergrreens eet, dat dat niet ongezond zal zijn

En soms haal ik de 10 wel qua wijn, maar niet dagelijk
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:08:39 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_52355175
Gelukkig vind ik rode wijn lekkerder dan witte, dus is het geen straf
disclaimer
pi_52355245
Rode wijn vind ik zo wrang... Bah, doe mij maar een lekker zoete witte wijn met ijs
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:13:27 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_52355293
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Rode wijn vind ik zo wrang... Bah, doe mij maar een lekker zoete witte wijn met ijs
wijn met ijs Blasphemy! Zeker ook nog met een rietje?
disclaimer
pi_52355350
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Wijn met IJS?! OMG, je bent nog vreemder dan SQ
Last.fm | Flickr
pi_52355510
Ben niet vreemd, vind ik gewoon lekker... En nee niet met een rietje
pi_52355873
gewoon geen alcohol drinken
pi_52356009
Ik moet wel toegeven dat ik mijn calorieën altijd zó aanpas, dat er 's avonds nog een glaasje bij kan.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:46:52 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_52356128
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:35 schreef omearos het volgende:
Weinig okee, maar helemaal niks meer zou ik niet erg leuk vinden
disclaimer
pi_52357280
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:35 schreef omearos het volgende:

Of het verder leuk of gezellig is, bepaal je zelf... ik kan het érg gezellig hebben zonder 1 druppel alcohol te nuttigen.
***Levi was here***
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:41:28 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_52357350
Doe mij maar appelsap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52358000
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef Troel het volgende:
Doe mij maar appelsap
Ik moest spontaan denken aan die anti-roken campagne van tig jaar geleden...
"... appelsap ..."
"maar ik rook niet"
***Levi was here***
pi_52358622
rode wijn dat mis ik best wel.

Ik wil binnenkort beginnen met mijn conditie/spiermassa weer een beetje opbouwen. Het is echt bizar hoe erg dat achteruit is gegaan na de operatie Ik zit een beetje te twijfelen of ik me bij een sportschool ga aanmelden of dat ik iets van aquarobics ga proberen. Begin september ga ik me weer laten keuren voor het duiken (22 september naar Bonaire) en dan wil ik niet buiten adem zijn als ik een paar kniebuigingen moet doen ofzo...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:34:25 #200
47102 Elvi
miemkwien
pi_52358810
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:40 schreef Sjeen het volgende:

Ik krijg cellulitis van Sonja
pi_52359550

Frustratie's hiero.... Ik heb een pc verkocht, en ben nu die van mijn vriend boven aan het instaleren, waaronder internet ff aansluiten. Er heeft altijd een kabel van beneden de modem, naar boven gezeten. En nu dacht ik. oh ff een nieuwe kabel van beneden door het plafon (zelfde gat) naar boven trekken. Ja mis dus..... Nu krijg ik de kabel er niet meer door...

En nu denk ik, als ik het nu eens van boven naar beneden probeer.. Dat bedenk ik mij dus tijdens het typen, zal dit lukken???????????

Duim mee, anders sla ik denk ik alles kort en klein als het niet lukt Zulke werkjes zijn niet voor mij bestemd...
pi_52360511
Eerst een flexibel touwtje trekken, daar de kabel aan en daarmee de kabel trekken. Als het even kan zonder de stekker eraan

succes
pi_52360684
Goede tip omeraros, maaruuuh, geen touwtje hier in huis
Mijn vader komt vanavond toch langs, dus moet hij het maar ff doen, ik heb echt 2 linkse handen
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:43:11 #204
43556 miss_dynastie
pi_52360756
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik weer Ik heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee
Ik had al foto's verwacht, eigenlijk
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:56:51 #205
47102 Elvi
miemkwien
pi_52361147
Wat voor winkel is Kik? Ik ken het niet? Is er een site?

In de catagorie 'ken je vriendinnen': ik heb vanavond afgesproken met n vriendin en net had ik het vermoeden dat we patat zouden gaan eten. Dus ik sms haar met de vraag of we wel gezond gaan eten en idd; ze had patat gepland
Zit er in raspatat minder caloriën dan in gewone?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:57:05 #206
13151 crew  Rewimo
pi_52361154
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 06:08 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto's
online ga gooien en het na een schamele poging alweer heb laten zitten, maar ik heb die broeken wel

Kom je misschien nog eens in Haarlem binnenkort? Ik zal mijn best doen zsm foto's te maken, maar ben
iig de hele maand augustus nog belachelijk veel aan het werk en werk pas vanaf half september weer
mijn normale rooster van 24 uur. En dat betekent dat er vanaf dan weer overal veel Faat-posten komen

Gisteren belde de boekhouder van mijn werk me trouwens op om te checken of onze urendeclaraties wel
klopten. "Euh...ja, meneer dat krijg je in een winkel die elke dag 16 uur open is en een collega die de hele
zomer weg is, dan werkt de rest gewoon wat meer" Jammer genoeg hebben we geen beeldtelefoon
Dat zou super zijn, Faat Ik ben waarschijnlijk niet komend weekend, maar het weekend daarna in Haarlem. Misschien kunnen we dan iets afspreken, zondags?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:02:40 #207
13151 crew  Rewimo
pi_52361323
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had al foto's verwacht, eigenlijk
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken

Elvi, de Kik is een Duitse winkel, ze hebben vast wel een site
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:03:35 #208
43556 miss_dynastie
pi_52361350
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Elvi, de Kik is een Duitse winkel, ze hebben vast wel een site
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijk )
pi_52361485
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:09:12 #210
13151 crew  Rewimo
pi_52361540
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijk )
Ow, dat Dat kan. Ga ik zo even doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:04:46 #211
13151 crew  Rewimo
pi_52363345
Ik doe maar even linkjes anders wordt het zo'n enorm (offtopic) spamgedoe

Wit shirt met groene en donkerblauwe piratendoodskopjes (hier heb ik er twee van gekocht want ze waren nog geen 5 euro en ze zitten zo lekker dat het wel een pyjama lijkt )
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk01.jpg

Roze shirt met "hemdje" en knoopjes
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk02.jpg

Lichtblauw shirt met laag décolleté (niet geschikt voor werk )
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk03.jpg

Donkerroze shirt met knoopjes (maat groter dan de rest omdat ie niet netjes zat in 50)
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk04.jpg

Wit shirt met omslagmouwen en hartje op de borst
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk05.jpg

Roze V-shirt met "hemdje"
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk06.jpg

Lang grijs shirt met sterretjes
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk07.jpg

Donkerrood a-symmetrisch shirt met touwtjes
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk08.jpg

Zwart shirt met sterretjes (zelfde als de grijze)
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk09.jpg

Gestreept shirt met "overhemd" eronder
http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Nk10.jpg

En dan dus nog een vrij simpele donkerblauwe broek maar die wilde niet poseren
pi_52363473
ziet er leuk uit Rewimo!!

Ik ben de halve dag in de stad aan het rondlopen geweest, en ik ben nu echt af... Mijn voeten doen ook wel zeer, ondanks de wandelschoenen.. Al denk ik dat het geholpen had als ik wat meer gedronken had, dus daar ga ik nu de schade van inhalen..
pi_52363498
Leuk Rewimo! Vooral die roze!

Ik zit nu op mijn werk waar het normaal gesproken verschrikkelijk not done is om te internetten, maar ik zit alleen op kantoor en er is geen drol te doen. Moet nog tot 22:00 vanavond. ik hoop dat mijn collega's (die zo terug zijn) om 20:00 inzien dat ik volstrekt overbodig ben, dan mag ik naar huis.
Normaal ga ik op zo'n moment rapporten bjwerken, maar dat kan niet, want het Novell netwerk waar ik dan op moet werken ligt er de rest van de avond af

Geniaal geregeld weer.
pi_52364501
Hm, dat wordt dan een saaie avond freecell..

btw, wilde je morgen weer met mij hardlopen? Of ben je nu helemaal afgeschrikt?
pi_52364537
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!
elke camera heeft tegenwoordig toch wel een zelfsontspanner
zo moeilijk is dat niet hoor
pi_52364784
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef teigan het volgende:
Hm, dat wordt dan een saaie avond freecell..

btw, wilde je morgen weer met mij hardlopen? Of ben je nu helemaal afgeschrikt?
Niet afgeschrikt, wel volledig volgeboekt morgen.
Het kan zijn dat ik 's avonds nog ga lopen, maar dat is dan wrs niet voor half 12.

Als ik vanavond eerder word weggestuurd, betalen ze me wél tot 22:00 door, dus eigenlijk hoop ik dat wel
120% (want na 6 uur 's avonds= onregelmatigheidstoeslag)
pi_52364870
Leuk hoor, Rewimo! Een aantal dingen zou ik ook zo kunnen kopen

Tweede schooldag zit erop. Wederom vermoeiend, wat een berg kinders zeg
pi_52364881
extra betalen is altijd goed natuurlijk..

Half 12 's avonds is mij toch echt te laat, ik kijk wel even hoe ik het ga doen morgen, heb niet zoveel afspraken, maar heb nog wel spierpijn, plus dat ik vandaag veel gelopen heb..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:47:02 #219
13151 crew  Rewimo
pi_52366094
Het leuke aan die shirts is dat ze op 1 na allemaal onder een tientje waren En de meeste zelfs onder de 7 euro
pi_52367635
YES!!! Ook boven hebben we nu internet.
Beneden is draadloos gelukkig, en hebben wij een laptop, maar zo hoeven we nu geen ruzie meer te maken, als we beide op internet willen

Mijn vader en ik hebben flink lopen !@*#&@@& maar de kabel is door het gat heen :)
pi_52368177
ymne, wat een leuke foto's!
Rewimo: De kleding is erg leuk!
Teigan & Freecell: succes met het hardlopen!
Motorbloempje: Succes met de postbank!
Voor alle anderen die ik vergeten ben: Hoi!

Met mij gaat gaat ook ok. Ben eindelijk weer aan het sporten en ook met het eten gaat hat goed!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:17:25 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52368672
mooi zo Ymme

Wij hebben thuis ook gezamenlijk internet en zitten nu bijvoorbeeld ook samen te surfen via hetzelfde netwerk best gezellig....

dieettechnisch weinig nieuws: weeg me pas donderdag ofzo weer... en ben de laatste dagen ook niet op de weegschaal geweest....
volgende week lekker weer volleyballen
pi_52370647
nu we het toch over kleding hebben
ik ben vandaag wezen winkelen op de kinderafdeling van de h&m
best grappig maat 170 is groter dan de maat S op de gewone afdeling
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:16:32 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_52370726
heb je maat S nodig dan?
disclaimer
pi_52370895
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb je maat S nodig dan?
truitjes en topjess wel ja
maar heb nu topjes maat 170 gekocht want op de volwassen afdeling hing weinig leuks behalve een jurkje en die was maat 38
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:22:13 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_52370951
Ik zal dat nooit hebben met mijn 85 D/E
disclaimer
pi_52371029
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal dat nooit hebben met mijn 85 D/E
nou het past goed met mijn 75E hoor
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:25:30 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_52371087
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou het past goed met mijn 75E hoor
Zal wel strak aan zijn dan
Ligt natuurlijk ook aan de winkels....
disclaimer
pi_52371128
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zal wel strak aan zijn dan
Ligt natuurlijk ook aan de winkels....
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebben
maarja heb ook een taille van minder dan 70cm
dus dat helpt wel met in Sjes te passen ja
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:28:07 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_52371184
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebben
maarja heb ook een taille van minder dan 70cm
dus dat helpt wel met in Sjes te passen ja
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 maten Of bikini's die je als 1 set koopt
disclaimer
pi_52371314
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 maten Of bikini's die je als 1 set koopt
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ik
ik heb echt een zandloper figuur dus boven en onder ongeveer hetzelfde en dan een smalle taille
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:32:12 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_52371358
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ik
ik heb echt een zandloper figuur dus boven en onder ongeveer hetzelfde en dan een smalle taille
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt

Ik ben ook geen koei he

SQ met 70 kilo:

disclaimer
pi_52371446
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt

Ik ben ook geen koei he
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarder
je zal er niet snel mager uit zien

ik ben wel blij dat de mijne niet zo groot meer zijn
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:35:02 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_52371480
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarder
je zal er niet snel mager uit zien

ik ben wel blij dat de mijne niet zo groot meer zijn
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkig
disclaimer
pi_52371499
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben ook geen koei he

SQ met 70 kilo:

[afbeelding]
SQ mooi
Last.fm | Flickr
pi_52371613
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkig
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:38:38 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_52371627
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef blue_funk het volgende:

[..]

SQ mooi
tnx
Nog 16 kilo te gaan
disclaimer
pi_52371633
Pas je met een 75E in een S, MissS? (Miss S (sorry, ben vandaag al de hele dag flauwe woordgrapjes aan het maken))
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:39:50 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_52371680
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar wel mollig
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehe
disclaimer
pi_52371709
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Pas je met een 75E in een S, MissS? (Miss S (sorry, ben vandaag al de hele dag flauwe woordgrapjes aan het maken))
ja en ook in een kindermaat 170
en dan zit het nog geen eens strak
pi_52371739
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar wel mollig
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.

ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
pi_52371743
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehe
zie jij mijzelf ergens slank noemen?
ik zal de laatste zijn die dat zegt
pi_52371757
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tnx
Nog 16 kilo te gaan
Foto van SQ met 86 kg?
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:42:58 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_52371793
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
Ik heb broekmaat 38 op die foto en shirtmaat M / 40, maar goed
Als de broek zwart was geweest had ze dat niet gezegd denk ik
disclaimer
pi_52371797
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorry
en grote borsten betekent niet dat je dik bent maar dan lijk je wel zwaar
tenminste dat vind ik
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:43:32 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_52371816
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Foto van SQ met 86 kg?
Ik ga niet full body op de foto als ik dik ben
disclaimer
pi_52371839
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorry
en grote borsten betekent niet dat je dik bent maar dan lijk je wel zwaar
tenminste dat vind ik
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?

en ze heeft in die spijkerbroek gewoon normale benen hoor, zoals zoveel vrouwen met maatje 38 hebben
pi_52371913
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga niet full body op de foto als ik dik ben
SQ is niet dik Foto!
Last.fm | Flickr
pi_52371922
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en ze heeft in die spijkerbroek gewoon normale benen hoor, zoals zoveel vrouwen met maatje 38 hebben
en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuur
en ik heb geen grote borsten
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:47:10 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_52371957
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:45 schreef blue_funk het volgende:

[..]

SQ is niet dik Foto!
Heb ik niet. Van de week misschien
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:47:55 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_52371993
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
disclaimer
pi_52371996
quote:

[..]

dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:48:05 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52372002
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zie jij mijzelf ergens slank noemen?
ik zal de laatste zijn die dat zegt
Je zegt dat je in Sjes past .
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:48:37 #254
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52372024
quote:

[..]

Ehm, je hebt cup 75E en geen grote borsten?

Hardlopen is trouwens super als het lekker gaat Ik heb net heerlijk door de regen gelopen.
pi_52372040
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Je lijkt me geen jurkjes-type
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49:39 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_52372065
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je lijkt me geen jurkjes-type
Dan zie ik er uit als een zak aardappels met mijn voetbalkuiten
disclaimer
pi_52372072
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je zegt dat je in Sjes past .
ja dat pas ik ook
maar dat betekent niet dat ik slank ben
pi_52372098
quote:
Staat hartstikke goed...
* blue_funk vergroot foto van SQ, plakt op bureaublad en stelt als doel er binnen 6 maanden zo uit te zien!
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
Vrouwen horen borsten en rondingen te hebben (no offense @ degenen die wat minder hebben, en nee, ik heb geen supertieten).

PS: Cup E?!! Melkunie?!
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:50:56 #259
36431 bleiblei
pi_52372114
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat pas ik ook
maar dat betekent niet dat ik slank ben
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel . Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:51:52 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_52372149
Weet je wat pas jolig is? Cup 95 E. Die past letterlijk over je hoofd (been there )
disclaimer
pi_52372168
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.
75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote maten
maar 75E is voor een nederlandse volgens mij redelijk gemiddeld
pi_52372171
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Staat hartstikke goed...
* blue_funk vergroot foto van SQ, plakt op bureaublad en stelt als doel er binnen 6 maanden zo uit te zien!
[..]

Vrouwen horen borsten en rondingen te hebben (no offense @ degenen die wat minder hebben, en nee, ik heb geen supertieten).

PS: Cup E?!! Melkunie?!
ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.
pi_52372184
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel . Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.

Moest me inhouden om niet exact hetzelfde te typen....
Last.fm | Flickr
pi_52372209
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

kom maar kijken
geen een sje dat hier strak zit hoor anders trek ik hem niet aan en koop ik wel een xl
pi_52372221
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote maten
maar 75E is voor een nederlandse volgens mij redelijk gemiddeld
ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.
pi_52372234
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.
Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatie
Last.fm | Flickr
pi_52372270
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatie
nee ik wil dan minimaal op de D want dat past bij mijn lichaam, en AA of B of C niet.
pi_52372339
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.
een 85C is bijna hetzelfde als een 75E
en dat past makkelijk in een S (oke vast niet in allemaal maar diegene die ik tegen kom dus wel)
pi_52372363
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Moest me inhouden om niet exact hetzelfde te typen....
jaloers :p
moeilijk om te geloven dat iemand die ooit 100 kilo woog nu een Sje aan kan?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:58:22 #270
36431 bleiblei
pi_52372400
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kom maar kijken
geen een sje dat hier strak zit hoor anders trek ik hem niet aan en koop ik wel een xl
Is goed... Waar moet ik naar toe komen?
pi_52372407
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja enorm

Nee hoor meid, wees jij maar blij met je Sje
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:58:44 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_52372416
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jaloers? Nah...
disclaimer
pi_52372460
Nou ja, het ene S'je is de ander natuurlijk niet en ik kan me wel voorstellen dat je dat past hoor.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:00:01 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_52372468
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Adviseer me dan, dat doe je toch graag?
disclaimer
pi_52372475
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.

Bovendien S en M zijn niet overal hetzelfde. Je kan dan nog beter naar de gewone maten kijken. Dus als ik jou zo zie dan schat ik je van boven 38/40 in en van onder 40/42. (die je dan waarschijnlijk wel in de taille zou moeten innemen.)

Ik vond trouwens het jurkje wat je hebt gekocht echt heel lief!
pi_52372528
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het ene S'je is de ander natuurlijk niet en ik kan me wel voorstellen dat je dat past hoor.
ach kennelijk geeft het toch problemen hier want ik moet er dan wel uit zien als een rollade
ben benieuwd hoe ik er dan uit zie in mijn kindermaatje 170
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:02:09 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_52372550
disclaimer
pi_52372580
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.

Bovendien S en M zijn niet overal hetzelfde. Je kan dan nog beter naar de gewone maten kijken. Dus als ik jou zo zie dan schat ik je van boven 38/40 in en van onder 40/42. (die je dan waarschijnlijk wel in de taille zou moeten innemen.)

Ik vond trouwens het jurkje wat je hebt gekocht echt heel lief!
ik had een grote C en nu een gewone/kleine
maar omdat mijn omtrek zo klein is is het een 75E en niet bijvoorbeeld 85C

en boven is bij mij toch echt nu 36/38 en vele winkels is dat een S
en onder inderdad 40/42

en dat jurkje is schattig he
pi_52372616
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten

Ik heb trouwens een ?D Ik pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap (zit nog goed hoor, denk ik...)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:04:12 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52372628
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...

Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:

pi_52372630
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Adviseer me dan, dat doe je toch graag?
je bekijkt het maar
als je denkt dat je er benen er mooi in uitkomen en je bovenlichaam zo afgekapt
moet je het vooral aantrekken
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:05:35 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_52372678
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je bekijkt het maar
als je denkt dat je er benen er mooi in uitkomen en je bovenlichaam zo afgekapt
moet je het vooral aantrekken
Jij bent echt raar
disclaimer
pi_52372679
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...

Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:

[afbeelding]
dan zit er kennelijk nog een groot verschil tussen 75E of 80E

edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:06:06 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_52372703
quote:

[afbeelding]
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:06:53 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_52372730
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten

Ik heb trouwens een ?D Ik pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap (zit nog goed hoor, denk ik...)
Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogal
disclaimer
pi_52372736
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik had een grote C en nu een gewone/kleine
maar omdat mijn omtrek zo klein is is het een 75E en niet bijvoorbeeld 85C

en boven is bij mij toch echt nu 36/38 en vele winkels is dat een S
en onder inderdad 40/42

en dat jurkje is schattig he
Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?
pi_52372797
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?
ja ik gaf ook maar een voorbeeld

maar wil maar zeggen dat voor een gemiddeld oog ik inderdaad C heb
maar omdat mijn onderwijdte zo smal is word het een E
snappie
pi_52372807
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogal
Ik trek altijd een paar maten uit het schap en ga dan maar passen en zie wel wat lekker zit
* Isabeau zoekt naar label in huidige sportbh...nee, er uitgeknipt
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:08:58 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52372822
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/
quote:
Jij weet wel hoe je iets tactisch moet brengen
Anyway, dat wil nog wel eens lukken ja, na een zwangerschap en een half jaar borstvoeding
pi_52372883
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook gelezen! Ik ben zo'n 10 jaar kostuumontwerpster geweest, dus vandaar dat timmermansoog

Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)
pi_52372899
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/
dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dus
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:12:04 #292
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52372933
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dus
Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...
pi_52372947
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook gelezen! Ik ben zo'n 10 jaar kostuumontwerpster geweest, dus vandaar dat timmermansoog

Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)
hihi nog even en ik ga je een keer een foto van mij sturen. niemand vind dat ik een H heb (die eigenlijk ook nog te klein is) maar eerder een D
pi_52372991
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...
ja dus 1 a 2 kleding maten
5cm is een kleding maat groter
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:13:36 #295
36431 bleiblei
pi_52372994
quote:

[..]

Tact is niet aangeboren of wel? .
Dat er nog mensen zijn die zonder giga flames met je willen discussieren .

Ziet er trouwens prima uit Sjeen... Net als SQ natuurlijk... Maar ik krijg ruzie als ik SQ niet mooi vind .
pi_52373012
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik gaf ook maar een voorbeeld

maar wil maar zeggen dat voor een gemiddeld oog ik inderdaad C heb
maar omdat mijn onderwijdte zo smal is word het een E
snappie
Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??
pi_52373017
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:
Nou, een cup C zou ik wel prettiger vinden Ook voor het hardlopen en zo.
pi_52373019
quote:

[afbeelding]
Ook mooi
Last.fm | Flickr
pi_52373049
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, een cup C zou ik wel prettiger vinden Ook voor het hardlopen en zo.
Volgens mij zitten ze bij hardlopen ALTIJD in de weg, tenzij je een AA hebt
Last.fm | Flickr
pi_52373068
quote:

[..]

Ja, ongeveer een cupmaat of 2 zo te zien

Ik durf geen uitspraken meer te doen over wat voor cupmaat ik heb. De ene keer een D, de andere keer eendubbel D, ligt ook aan het merk en aan de omtrek.

Maar ik heb ook het probleem met blouses, dat de stof gaat "trekken".
Laatst één gekocht die ik maar anderhalve week per maand aan kan
pi_52373095
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tact is niet aangeboren of wel? .
Dat er nog mensen zijn die zonder giga flames met je willen discussieren .

Ziet er trouwens prima uit Sjeen... Net als SQ... Maar ik krijg ruzie als ik der niet mooi vind .
Neuh

Lieve mensen, kan iemand anders even een nieuw topic aanmaken? Ik val om van de slaap, niet echt een moment om een nieuw topic te gaan openen.
Tnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')