abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52322601
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant

" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "

Ik kwam niet meer bij
Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:51:43 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_52322623
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
disclaimer
pi_52322640
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passen Geen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
pi_52322673
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
Donderdag klinkt als een goed plan. Al is maandag wel een makkelijker moment om te onthouden.
Och, met maandagen zie je op den duur ook wel de curve wat omlaag gaan.Je zwaarste dag wordt op den duur toch ook lichter
En ergens voelt het wel eerlijk ook om je zwaarste dag te nemen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:55:32 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_52322692
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
disclaimer
pi_52322806
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
pi_52322820
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Wáárom maandag?
dat is inderdaad niet slim
bij mij is het altijd woensdag of donderdag

ookal weeg ik nu nog hetzelfde als donderdag
begin nu te twijfelen aan mijn weegschaal eigenlijk

net ontbeten met griekse yoghurt en honing
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:03:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_52322846
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
Ohja, jullie zijn Groningers Wel handig trouwens, dan weet je wel waar je aan toe bent
Brabantse mannen zijn iets anders geloof ik
disclaimer
pi_52323108
Goede morgen

Hier gaat alles nog steeds zeer goed met afvallen Vanavond weer hardlopen, les 3 alweer...
pi_52323679
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eindelijk eens het gezicht van ymme
You're pretty!
Hier dan ook maar eens

pi_52323815
Tof Ymme! Hebben we eindelijk een hoofd bij je

Ik vond nog wel deze foto's van toen ik 10 was:

Ik werd door mijn klasgenootjes uitgelachen dat ik dik was
pi_52323882
Nou, ik kan het niet vinden freecell..

Wij hebben net de kittens laten inenten en chippen... Als alles goed gaat gaat Belle donderdag naar haar nieuwe baasje, en kunnen wij nog even van Donder genieten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:49:13 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_52323908
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
disclaimer
pi_52323965
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
Ik? welnee!

En inderdaad, die kat
pi_52323979
Ymme

je bent een mooie meid

Oh en shoppen met is ook niet echt een geweldige ervaring Durft geen lingeriewinkel in dus blijft buiten staan. Heeft het liefst dat ik 1 winkel uitkies en daar alles koop wat ik nodig heb (as if ). Laat liefst zijn kleding door MIJ kopen ONLINE zodat hij geen winkels in hoeft.
Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
pi_52324051
Dank je ocopussy, vind mezelf na al dat afvallen ook een stuk mooier, en ben daardoor zelfverzekerde
pi_52324141
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:01:15 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_52324213
Elvi
Je lichaam is echt goed van slag zo te horen. Maar ik denk dat je idd weer gewoon kunt eten zoals voor dat soepdieet, lekker veel sporten en dan moet je zo weer in het goede ritme komen
disclaimer
pi_52324721
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
misschien moet je proberen een iets te kiezen en dat dan langer vol te houden
als je steeds om de week veranderd van dieet of etenspatroon dan zal het niet echt werken denk ik
pi_52324870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Elvi, zoek ook vooral iets waar je je goed bij voelt, he. Matig en gevarieerd eten (maar niet hongeren) icm wat sport zal je vast helpen om je wat beter te voelen
pi_52325326
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:

Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
Dat is ook mijn motto waardoor ik nu dus nog steeds in dezelfde broeken loop als toen ik 10kg zwaarder was.
Daarnaast heb ik ook bijna niks te besteden aan kleding.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:12 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_52325450
Als ik de 70 weer in zicht heb hoef ik niet te shoppen, heb nog een hele kast vol met maat 38 van 2 jaar terug
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_52325469
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren
disclaimer
pi_52325581
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren

Of weer in die ene sjieke rok passen die sowieso al heel erg afkleedt
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 12:14:09 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52326085
Hier zijn jullie

Ik heb zaterdag geshopt... Had een kortingsbon van Esprit, dus een leuke capri jeans gekocht en nog wat shirtjes in de uitverkoop
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')