quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant
" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "
Ik kwam niet meer bij![]()
![]()

Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst benquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.
Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden![]()
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.
Wáárom maandag?

Dat dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passenGeen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben

Donderdag klinkt als een goed plan. Al is maandag wel een makkelijker moment om te onthouden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben![]()

Herkenbaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."
Dat soort gesprekken, hopeloos

Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen![]()

dat is inderdaad niet slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.
Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden![]()
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.
Wáárom maandag?

Ohja, jullie zijn Groningersquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.

Hier dan ook maar eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindelijk eens het gezicht van ymme![]()
You're pretty!

Ik? welnee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ymme heeft een meegluurkat
En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?

misschien moet je proberen een iets te kiezen en dat dan langer vol te houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomenIk denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk
) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
![]()

Elvi, zoek ook vooral iets waar je je goed bij voelt, he. Matig en gevarieerd eten (maar niet hongeren) icm wat sport zal je vast helpen om je wat beter te voelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomenIk denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk
) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
![]()

Dat is ook mijn mottoquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.![]()

quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |