ik vond de magnums vandaag nog lekkerderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
Weet je, ik vind de perenijsjes van de Albert Hein op de een of andere manier lekkerder dan die van festini.....
B&J's Half baked spant de kroonquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vond de magnums vandaag nog lekkerder
Dit heb ik vanavond gehad, was weer erg jummiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'k Heb ook nog een culi-tip trouwens: weet niet bij welke supermarkten ze het allemaal hebben, maar 'k heb het gezien bij de bas vd heijden: het heet WOK en komt uit de vriezer: pak met 250 gram vis, 450 gram groente en 50 gram saus. Je kan er wat rijst, pasta of aardappeltjes bij doen en 2x van eten of in 1 x alles een low carb maaltijd van 420 kcal maar (dus het hele pak alleen opeten) De zalm is in elk geval lekker![]()
Ik zet zo wat foto's onlinequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:30 schreef omearos het volgende:
een luchtballon in je achtertuin?Grote tuin
![]()
![]()
Ligt ie nu bij de buren?
Mij ook , ik durf alleen nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen
Met Marvin Gaye's - "I want you"quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen :)Zonder brownies
Dus als ik op jouw link klikte kwam ik deze tekst tegen:quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!
Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummersHeel erg!
http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
Ik heb een hoelahoep en inderdaad, goed spierpijn in buik en heupen. Die van mij is alleen geknapt toen ik een vreemde move deed. (en nee, ik ben er niet uitgeknaptquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Bedankt voor de tip! Ik laat het wel weten wanneer ik er een heb gevonden en wat mijn resultaten ermee zijn (ik heb waarschijnlijk eerst een jaar nodig om ervoor te zorgen dat dat ding niet binnen 2 seconden afzakt naar mijn enkelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.
Zit hier ook aan de kiwi's. Eens zien of jouw fruitontbijt en meer fruit methode voor mij ook werktquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:20 schreef freecell het volgende:
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts
Nou, vis met remoulade sausquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvi het volgende:
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboterEn vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
een heel stokbrood (300 gram) is 780kcalquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef freecell het volgende:
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
Als je meer eet krijg je kortingquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
Bij mij staat er ook een heleboel in wat er nog niet in stond, maarja, de dingen die er al wel instondn, laat ik lekker staan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:56 schreef teigan het volgende:
Ik weet ook wel dat ie niet heilig is, ik denk dat ik er als ik daar ooit zin in heb gewoon mijn eigen spullen in ga zetten, ipv die standaard dingen van hun te gebruiken...
Yppy, cherrytomaatjes zijn lekker ja... Ik ga er ook nog even een paar pakken..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
Weet je wat mij net opviel in de eetmeter freecell?
per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
Weet je wat mij nou opviel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
Weet je wat mij net opviel in de eetmeter freecell?
* ColdFeet gaat met ingang van heden op B&J-dieetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Chunky Monkey zit ook op 280 kcal per 100 gram
100 gram B&J is toch beduidend minder dan 100 Gram stokbroodquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je wat mij nou opviel?
[..]
* ColdFeet gaat met ingang van heden op B&J-dieet
Ik snap echt niet hoe jullie B&J's wegkrijgen. Na twee happen van dat spul ben ik al misselijk! Misschien is dat maar goed ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je wat mij nou opviel?
[..]
* ColdFeet gaat met ingang van heden op B&J-dieet
Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Elvi het volgende:
Häagen Dasz is véél lekkerderHelaas al jaren niet meer op
![]()
Zaaaalig ja, en inderdaad lekkerder dan B&J. Vooral de strawberry cheesecake, de B&J is een beetje melig, maar de HD is verrukkelijk romig en met van die stukjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)
Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerantquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:25 schreef teigan het volgende:
octopussy, dat klinkt op zich wel leuk, zolang de oudjes niet al te vervelend waren..
coldfeet, het klinkt inderdaad wel gezond, op de sausjes na dan..
locutus, volgens mij heb ik nog nooit ijs van movenpick gehad, misschien dat dat ooit nog komt..
Stormqueen, je maakt me nieuwsgierig, ik ga even kijken of ikd ie foto's kan vinden waar je het over had.. Was het dit weekend niet summer darkness in Utrecht?
En dan bij het eerste het beste wat je aanhebt zegt: Dat staat je ge-wel-dig! om maar zo snel mogelijk weg te kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passenGeen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant
" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "
Ik kwam niet meer bij![]()
![]()
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst benquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.
Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden![]()
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.
Wáárom maandag?
Dat dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passenGeen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
Donderdag klinkt als een goed plan. Al is maandag wel een makkelijker moment om te onthouden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."
Dat soort gesprekken, hopeloos
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen![]()
dat is inderdaad niet slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.
Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden![]()
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.
Wáárom maandag?
Ohja, jullie zijn Groningersquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
Hier dan ook maar eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindelijk eens het gezicht van ymme![]()
You're pretty!
Ik? welnee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ymme heeft een meegluurkat
En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
misschien moet je proberen een iets te kiezen en dat dan langer vol te houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomenIk denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk
) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
![]()
Elvi, zoek ook vooral iets waar je je goed bij voelt, he. Matig en gevarieerd eten (maar niet hongeren) icm wat sport zal je vast helpen om je wat beter te voelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomenIk denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk
) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
![]()
Dat is ook mijn mottoquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren
Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?quote:
eigenlijk niet, want ben aangekomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde hoor... TVP op post 100, schaam je. Ik neem aan dat je best iets boeiends te melden hebt?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk niet, want ben aangekomen
Ja, geen idee, jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]dan zeg je dat
![]()
Bevalt je nieuwe huisje goed? Hoe vind je de buurt? Vork al koffie gegeven?
overdrijven is ook een vak hoor, zoveel harder ging ik nou ook weer niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef freecell het volgende:
Ja inderdaad! Jij hebt ten eerste al een veel betere conditie dan ik heb. En je sport veel. En als je u nog en beetje gezond eet, dan kan die weegschaal de boom in!
Mén, Teigan loopt me er met zo verschrikkelijk veel gemak uit dat ik me helemaal nonsportief voel
Olijven zijn gezondquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Ryoga het volgende:
ik heb in mijn pauze een potje groene olijven gehaald. zijn die krengen eigenlijk wel gezond? lijkt me wel toch?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
net weer even mijn lunchpauze nuttig gebruikt om 3 kilometer te lopen, ga je toch best van zweten als je 120 passen per minuut zet
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef blue_funk het volgende:
@ ymme: Hele mooie foto's!![]()
[..]
[..]
Het is vandaag maandag. Je hebt de enige broek die past aan. Je gaat lopen in de pauze en zweet aardig met 120 passen per minuut. En morgen gaat diezelfde broek weer aan? En dan ook nog de resterende 3 dagen van de werkweek? Uh...![]()
[..]
En lekker!!![]()
Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een wasmachine en een droger, dan heb ik dat ding vanavond in 90 minuten weer fris en schoon
Ik heb nog plenty rokken met stretchquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef blue_funk het volgende:
Ik had mijn post bewerkt... maar da's niet opgeslagen? Vreemd ding. Anyways, olijven zijn niet alleen gezond maar ook lekker!![]()
[..]
Maar... maar... dan moet je elke dag (of om de paar dagen afhankelijk van hoelang je een broek aan hebt) je broek wassen, en drogen! Dat is duurder dan een nieuwe broek kopen
Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik hoef maar een kilo of 4 af te vallen om die oude broeken weer aan te kunnen, dus over een week of 3 gaat dat weer prima
Doe jij elke dag een schone broek aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef blue_funk het volgende:
Jij draait elke dag een was waar 1 spijkerbroek bij kan? Hmm, wil je mijn was ook doen?![]()
Wie was dat meisje met het fruit? Freecell, Teigan, Elvi? Haal al die namen hier door elkaar. Maar goed, vanochtend voor het ontbijt twee kiwi's naar binnen gewerkt en zojuist een bak aardbeien op. Ze waren lekker!En.... het werkt! Dus, dat was een hele goede tip.
als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelfquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Vier kilo in drie weken? Hmmm, dat wil ik ook wel. Zit nu in zo'n stinkfase dat mijn huidige broeken te ruim zijn en een maat kleiner (heb ik niet in de kast, heb al jaren dezelfde maat) veel te strak. Zo irritant. Pffft!
en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je goed doorbijt is dat prima haalbaar, maar dan moet je ook echt wel retestreng zijn voor jezelf
Soms. Soms om de ene dag. Afhankelijk van wat ik heb gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij elke dag een schone broek aan?
In het begin gaat het snel, natuurlijk niet als je al een jaar bezig bentquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dan binnen een paar maanden kan je ze weer niet meer aan.....
langzaam afvallen is toch echt beter dan sneller
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed neequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat zullen we lekker slapen vannacht. Niet meer elke keer wakker als er iemand omdraaitO en door een boxspring zakken is volgens mij niet zo eenvoudig
Bij ons gaan bedden ook altijd krakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Nee als je daardoor heen zakt is er iets niet goed nee![]()
Een boxspring, ik wil ook zo graag z'n bed. Geen gekraak meer (wij hebben 4 jaar geleden een nieuw bed gekocht bij BeterBed, maar na een maand kraakte deze al)...
Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn eerste werkdag. Het was wel weer even wennen, al die kids om me heen! Vorig jaar 19, nu 30. Nogal een verschil
Maar het was best wel weer leuk
De weegschaal was minder lief vanmorgen, 5 ons aangekomen. Heel vreemd vind ik het niet na drie verjaardagen in twee dagen. Deze week gaat het er wel weer af
Ik heb laatst een boxspring bij de Ikea gekocht. Dat was voor ikea begrippen best aan de prijs, maar ik lig tegenwoordig wel heerlijk te slapen. Ik geloof dat alles bij elkaar ik zo'n 800 euro kwijt was. (poten, onderding x2, matras x2 en dekmatras.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij ons gaan bedden ook altijd krakenMaar hopelijk hebben we daar nu geen last meer van
Overigens hoeft een boxspring op zich niet eens zo duur te zijn. Alleen weet ik niet hoe dan de kwaliteit is. Wij hebben geen hele dure maar ook niet een hele goedkope. Beetje middenklasse zeg maar
Groep 5, voor het eerstquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk verschil, 19 of 30Welke groep heb je? Christan zit met 19 kinderen in de klas zegt hij net
![]()
Daar ben ik ook van overtuigd hoor, zeker nu ik weer in een vast ritme zitquote:Die halve kilo gaat er vast wel weer snel af joh. Lekker door de klas rennen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto'squote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
......en wel 1 broekPositief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb.......
quote:
Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:58 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Nog 1,7 te gaan en je past weer in je oude broeken
Niets eraf hier. Maar dat is ook niet erg. Gewicht vasthouden is net zo belangrijk voor mij als af vallen. Zo lang er niets bijkomt, ben ik blij.
sonja weet wel waar ze het over heeftquote:
Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sonja weet wel waar ze het over heeft
ik wou er na mijn vakantie ook aan beginnen maar het afvallen gaat nog steeds vanzelf hier dus begin er nog maar ff niet aan
wat ga je na de eerste 8 weken doen?
Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passen![]()
Maar tnx
Klein beetje maar, maar ik ben gelukkig niet de enige hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje he![]()
Ok, nog 3,7 (?) kg te gaan voor je weer in je oude broeken past. Go go go!!![]()
dat in het weekend zou ook wel moeilijker zijn voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopigHet bevalt me prima, ik eet genoeg en gevarieerd, en 5 keer per dag. De kleine porties zijn wel even wennen, maar dat zal voor jou geen probleem zijn als ik zie wat jij momenteel eet
Het enige wat wel redelijk zaad was voor mij is dat je in het weekend 1 glaasje wijn mag op een avond. Normaal drink ik minstens een sixpack bierEn dan zit je te risken met 2 halfzatte mannen terwijl je zo zuinig mogelijk aan je wijntje nipt, da's best saai
![]()
Maar ja, alles voor de goede zaak he
Witte wijn mixen met Spaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: 2 keer een half (of een heel klein) glaasje wijn inschenken
Dan heb je volgende week vast dubbel effectquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef omearos het volgende:
Ik ben gelijk gebleven afgelopen week
Komend weekend Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je volgende week vast dubbel effect
Ow, laat maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Komend weekend Lowlands![]()
Ik merk het wel komende week, ik zit iig nog steeds onder de 90
Gelukkig lust ik geen bokworst en drink ik geen bier, maar die friet gaat er wel inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, laat maar
* SQ denkt terug aan bakken halfrauwe frieten met te veel zout, bokworsten met mayo en liters bier
Ik ben nooit op lowlands geweest, dus ik weet niet hoe het daar zit qua eten, maar op DOA, graspop en paaspop was gezond eten toch wel heel moeilijk te vinden. I wish you luckquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik geen bokworst en drink ik geen bier, maar die friet gaat er wel in![]()
gaat ook mee, en hij helpt mij wel goed met opletten op mijn eten, ik weet alleen niet hoe streng hij daar gaat zijn.
Sorry Sjeen, maar dit is dus een tip van niks want je weet toch dat Sonja zegt dat je van witte wijn cellulitis krijgt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Witte wijn mixen met SpaSpritzer maken dus
Ik krijg cellulitis van Sonjaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorry Sjeen, maar dit is dus een tip van niks want je weet toch dat Sonja zegt dat je van witte wijn cellulitis krijgt?![]()
Volgens mij is een glas wijn (al dan niet met Spa) gezonder voor je dan al die eierkoeken en Evergreen's waar Sonja zo dol op is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorry Sjeen, maar dit is dus een tip van niks want je weet toch dat Sonja zegt dat je van witte wijn cellulitis krijgt?![]()
Die eet je ook geen 10 op een dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Volgens mij is een glas wijn (al dan niet met Spa) gezonder voor je dan al die eierkoeken en Evergreen's waar Sonja zo dol op is.
Ik neem aan dat je ook niet 10 glazen wijn per dag drinktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die eet je ook geen 10 op een dag
Geloof me, ook zonder witte wijn krijg je cellulitisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat je zo weinig evergrreens eet, dat dat niet ongezond zal zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:06 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook niet 10 glazen wijn per dag drinkt
wijn met ijsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Rode wijn vind ik zo wrang... Bah, doe mij maar een lekker zoete witte wijn met ijs
Wijn met IJS?! OMG, je bent nog vreemder dan SQquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Rode wijn vind ik zo wrang... Bah, doe mij maar een lekker zoete witte wijn met ijs
quote:
Ik moest spontaan denken aan die anti-roken campagne van tig jaar geleden...quote:
Ik had al foto's verwacht, eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik weerIk heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek
Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb
Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee
Dat zou super zijn, Faatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:08 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto's
online ga gooien en het na een schamele poging alweer heb laten zitten, maar ik heb die broeken wel
Kom je misschien nog eens in Haarlem binnenkort? Ik zal mijn best doen zsm foto's te maken, maar ben
iig de hele maand augustus nog belachelijk veel aan het werk en werk pas vanaf half september weer
mijn normale rooster van 24 uur. En dat betekent dat er vanaf dan weer overal veel Faat-posten komen![]()
Gisteren belde de boekhouder van mijn werk me trouwens op om te checken of onze urendeclaraties wel
klopten. "Euh...ja, meneer dat krijg je in een winkel die elke dag 16 uur open is en een collega die de hele
zomer weg is, dan werkt de rest gewoon wat meer" Jammer genoeg hebben we geen beeldtelefoon
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had al foto's verwacht, eigenlijk
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken
Elvi, de Kik is een Duitse winkel, ze hebben vast wel een site
Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken
Ow, datquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijk![]()
)
elke camera heeft tegenwoordig toch wel een zelfsontspannerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!![]()
Niet afgeschrikt, wel volledig volgeboekt morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef teigan het volgende:
Hm, dat wordt dan een saaie avond freecell..
btw, wilde je morgen weer met mij hardlopen? Of ben je nu helemaal afgeschrikt?
truitjes en topjess wel jaquote:
nou het past goed met mijn 75E hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal dat nooit hebben met mijn 85 D/E![]()
Zal wel strak aan zijn danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou het past goed met mijn 75E hoor
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal wel strak aan zijn dan
Ligt natuurlijk ook aan de winkels....
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebben
maarja heb ook een taille van minder dan 70cm
dus dat helpt wel met in Sjes te passen ja
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenOf bikini's die je als 1 set koopt
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvaltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ik
ik heb echt een zandloper figuur dus boven en onder ongeveer hetzelfde en dan een smalle taille
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarder
je zal er niet snel mager uit zien
ik ben wel blij dat de mijne niet zo groot meer zijn
SQ mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he
SQ met 70 kilo:
[afbeelding]
nee maar wel molligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkig
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....
ja en ook in een kindermaat 170quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Pas je met een 75E in een S, MissS? (Miss S(sorry, ben vandaag al de hele dag flauwe woordgrapjes aan het maken))
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....
zie jij mijzelf ergens slank noemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehe
Ik heb broekmaat 38 op die foto en shirtmaat M / 40, maar goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorry
en grote borsten betekent niet dat je dik bent maar dan lijk je wel zwaar
tenminste dat vind ik
SQ is niet dikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga niet full body op de foto als ik dik ben
en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?
en ze heeft in die spijkerbroek gewoon normale benen hoor, zoals zoveel vrouwen met maatje 38 hebben
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuur![]()
en ik heb geen grote borsten
dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je zegt dat je in Sjes pastquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zie jij mijzelf ergens slank noemen?
ik zal de laatste zijn die dat zegt
Ehm, je hebt cup 75E en geen grote borsten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je lijkt me geen jurkjes-typequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat pas ik ook
maar dat betekent niet dat ik slank ben
75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.
ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Staat hartstikke goed...
* blue_funk vergroot foto van SQ, plakt op bureaublad en stelt als doel er binnen 6 maanden zo uit te zien!
[..]
Vrouwen horen borsten en rondingen te hebben (no offense @ degenen die wat minder hebben, en nee, ik heb geen supertieten).
PS: Cup E?!! Melkunie?!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel. Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.
kom maar kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel. Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.
ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote maten
maar 75E is voor een nederlandse volgens mij redelijk gemiddeld
Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.
nee ik wil dan minimaal op de Dquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatie
een 85C is bijna hetzelfde als een 75Equote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.
jaloers :pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Moest me inhouden om niet exact hetzelfde te typen....
Is goed... Waar moet ik naar toe komen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom maar kijken
geen een sje dat hier strak zit hooranders trek ik hem niet aan en koop ik wel een xl
Ja enormquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jaloers :p
moeilijk om te geloven dat iemand die ooit 100 kilo woog nu een Sje aan kan?
Jaloers? Nah...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jaloers :p
moeilijk om te geloven dat iemand die ooit 100 kilo woog nu een Sje aan kan?
Adviseer me dan, dat doe je toch graag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?
ach kennelijk geeft het toch problemen hier want ik moet er dan wel uit zien als een rolladequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het ene S'je is de ander natuurlijk niet en ik kan me wel voorstellen dat je dat past hoor.
ik had een grote C en nu een gewone/kleinequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.
Bovendien S en M zijn niet overal hetzelfde. Je kan dan nog beter naar de gewone maten kijken. Dus als ik jou zo zie dan schat ik je van boven 38/40 in en van onder 40/42. (die je dan waarschijnlijk wel in de taille zou moeten innemen.)
Ik vond trouwens het jurkje wat je hebt gekocht echt heel lief!
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.
je bekijkt het maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Adviseer me dan, dat doe je toch graag?
Jij bent echt raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bekijkt het maar
als je denkt dat je er benen er mooi in uitkomen en je bovenlichaam zo afgekapt
moet je het vooral aantrekken
dan zit er kennelijk nog een groot verschil tussen 75E of 80Equote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...
Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...
Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:
[afbeelding]
Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten
Ik heb trouwens een ?DIk pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap
(zit nog goed hoor, denk ik...)
Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had een grote C en nu een gewone/kleine
maar omdat mijn omtrek zo klein is is het een 75E en niet bijvoorbeeld 85C
en boven is bij mij toch echt nu 36/38 en vele winkels is dat een S
en onder inderdad 40/42
en dat jurkje is schattig he![]()
ja ik gaf ook maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?
Ik trek altijd een paar maten uit het schap en ga dan maar passen en zie wel wat lekker zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogal
Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan zit er kennelijk nog een groot verschil tussen 75E of 80E
edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
Jij weet wel hoe je iets tactisch moet brengenquote:edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten
Ik heb trouwens een ?DIk pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap
(zit nog goed hoor, denk ik...)
dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/
Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dus
hihi nog even en ik ga je een keer een foto van mij sturen. niemand vind dat ik een H heb (die eigenlijk ook nog te klein is) maar eerder een Dquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen! Ik ben zo'n 10 jaar kostuumontwerpster geweest, dus vandaar dat timmermansoog
![]()
Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)
ja dus 1 a 2 kleding matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...
Tact is niet aangeboren of wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik gaf ook maar een voorbeeld
maar wil maar zeggen dat voor een gemiddeld oog ik inderdaad C heb
maar omdat mijn onderwijdte zo smal is word het een E
snappie
Nou, een cup C zou ik wel prettiger vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:
Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)
Ook mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zitten ze bij hardlopen ALTIJD in de weg, tenzij je een AA hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, een cup C zou ik wel prettiger vindenOok voor het hardlopen en zo.
Ja, ongeveer een cupmaat of 2 zo te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |