quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen

Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto'squote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
......en wel 1 broekPositief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb.......

quote:

Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:58 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Nog 1,7 te gaan en je past weer in je oude broeken
Niets eraf hier. Maar dat is ook niet erg. Gewicht vasthouden is net zo belangrijk voor mij als af vallen. Zo lang er niets bijkomt, ben ik blij.

sonja weet wel waar ze het over heeftquote:

Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sonja weet wel waar ze het over heeft
ik wou er na mijn vakantie ook aan beginnen maar het afvallen gaat nog steeds vanzelf hier dus begin er nog maar ff niet aan
wat ga je na de eerste 8 weken doen?

Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was dat maar waar, ik had er al 2 kilo af getrokken, ik moet rond de 82 wegen om er weer in te passen![]()
Maar tnx

Klein beetje maar, maar ik ben gelukkig niet de enige hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een vreemd meisje he![]()
Ok, nog 3,7 (?) kg te gaan voor je weer in je oude broeken past. Go go go!!![]()

dat in het weekend zou ook wel moeilijker zijn voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijken wat ik dan weeg, maar ik wil er in ieder geval wel mee doorgaan voorlopigHet bevalt me prima, ik eet genoeg en gevarieerd, en 5 keer per dag. De kleine porties zijn wel even wennen, maar dat zal voor jou geen probleem zijn als ik zie wat jij momenteel eet
Het enige wat wel redelijk zaad was voor mij is dat je in het weekend 1 glaasje wijn mag op een avond. Normaal drink ik minstens een sixpack bierEn dan zit je te risken met 2 halfzatte mannen terwijl je zo zuinig mogelijk aan je wijntje nipt, da's best saai
![]()
Maar ja, alles voor de goede zaak he

Witte wijn mixen met Spaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: 2 keer een half (of een heel klein) glaasje wijn inschenken

Dan heb je volgende week vast dubbel effectquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef omearos het volgende:
Ik ben gelijk gebleven afgelopen week

Komend weekend Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je volgende week vast dubbel effect

Ow, laat maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Komend weekend Lowlands![]()
Ik merk het wel komende week, ik zit iig nog steeds onder de 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |