Goed gedaan... ik zat te wachten tot Isa zou zien dat ze het topic op slot had gegooit, maar het duurde wel erg lang!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:41 schreef gothic-blackie het volgende:
isa was zo van slag dat ze weer op de verkeerde account zat, dat ik maar een nieuwe geopend heb
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Elvi het volgende:
tvp-tje
Wat een zwakke smoes!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat had ik nou over tvp's gezegd
![]()
En ik zag wel dat ik het topic gesloten had, maar ik wilde Dennis niet uitloggen en vond het niet goed voor z'n imago om een dieetclubtopic in zijn naam te openen
Wat jammer: ik heb net gegoogled en die eetmeter-cd-rom kan je alleen op een gewone PC afspelen: ik heb een apple. Nou dan voor de zekerheid maar een extra vitaminepilletje blijven nemen iedere dagquote:
Vrijwillig aan de Couperus? Chapeau! Ik heb dat boek gelezen voor mijn lijst op de havo omdat het een zespunter was, maar het kostte me redelijk wat energie om er doorheen te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dames! Even snel bijgelezen na een dag hard werken: Ymme 14 kilo kwijt, super! Elvi, maak je niet teveel zorgen hoor, het gaat er vast weer af.
Iedereen is druk aan het lezen! Ik ben bezig in 'Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan'. Ben langdurig verslaafd geweest aan Agatha Christie.
Sjeen, vertel eens, wat is het verschil tussen Esther Verhoef en Saskia Noort, qua stijl? Ik zie Verhoef overal liggen; 'De eetclub' vond ik een vreselijk banaal boek (dat woord gebruik ik niet vaak) en niet eens een sterk plot.
Ik denk dat het gister wel een beetje een bui was dat ik me zo rot voeldeVandaag hard gewerkt en daarna stevig gesport, en het rotgevoel is een stuk minder geworden.
(ellenlange TVP dus)
Als je eens een normale dag post, kan ik je er wel een keer doorheen halen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat jammer: ik heb net gegoogled en die eetmeter-cd-rom kan je alleen op een gewone PC afspelen: ik heb een apple. Nou dan voor de zekerheid maar een extra vitaminepilletje blijven nemen iedere dag![]()
De reden om je huis ineens heel snel en heel grondig op te ruimen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:24 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Wij krijgen zo kijkers voor de kittens, dus ik moet hier eerst nog even opruimen en kattebakken leegscheppen enzo, maar ik heb niet zoveel zin...
Mwa, hebben wij vanmorgen ook gedaan en nu zijn de glazenzetters erquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel snel én heel grondig?? Hmmm, aparte combi
Ik mijn geval betekent het meestal vooral stapels papier weghalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel snel én heel grondig?? Hmmm, aparte combi
Geniaal! Wij hebben ook een dekenkist. Nooit aan gedacht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik mijn geval betekent het meestal vooral stapels papier weghalen.
En gelukkig heb ik een enorme dekenkist in mijn kamer staan, dus dan kunnen die stapels papier mooi daar in.
heel verstandig, dan zijn ze ineens bereid veel meer voor je te doen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef freecell het volgende:
Hier is het nog best een romeeltje, mar het zijn glazenzetters, die zijn vast wel wat gewend
Ga zo maar eens koffie voor ze zetten
(quote van mijn mama: "mensen die voor je bezig zijn moet je altijd goed verzorgen")
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef freecell het volgende:
Hier is het nog best een romeeltje, mar het zijn glazenzetters, die zijn vast wel wat gewend
Ga zo maar eens koffie voor ze zetten
(quote van mijn mama: "mensen die voor je bezig zijn moet je altijd goed verzorgen")
Leuk ethisch iets; je geeft mensen alleen iets als je weet dat je er meer voor terug gaat krijgen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
heel verstandig, dan zijn ze ineens bereid veel meer voor je te doen..
Zeg Reldelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ze niet op de 4de pagina mochten en zeker niet door n bepaald persoon?![]()
![]()
Het verschil, poeh... Laat ik zo zeggen, ik heb ook wel iets met het banale van Saskia Noort. Zo is ook 'Nieuwe Buren', maar dat komt ook omdat die thema's in mijn omgeving ook wel voor komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dames! Even snel bijgelezen na een dag hard werken: Ymme 14 kilo kwijt, super! Elvi, maak je niet teveel zorgen hoor, het gaat er vast weer af.
Iedereen is druk aan het lezen! Ik ben bezig in 'Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan'. Ben langdurig verslaafd geweest aan Agatha Christie.
Sjeen, vertel eens, wat is het verschil tussen Esther Verhoef en Saskia Noort, qua stijl? Ik zie Verhoef overal liggen; 'De eetclub' vond ik een vreselijk banaal boek (dat woord gebruik ik niet vaak) en niet eens een sterk plot.
Ik denk dat het gister wel een beetje een bui was dat ik me zo rot voeldeVandaag hard gewerkt en daarna stevig gesport, en het rotgevoel is een stuk minder geworden.
(ellenlange TVP dus)
Om even op dieetclubniveau terug te komen... Ik ga zo lekker een boterham met rosbief nemen, als verlaat ontbijt. Gisteren heerlijk gegeten, brushetta met tomaatconcassé, parmaham, rucolasalade, gegrilde courgette en nog zo wat spul. En yoghurtijs met bosbessen, aalbessen en bramen toe...quote:Nieuwe thriller van de auteur van de bestseller Rendez-vous.
De tweeëndertigjarige Margot Heijne heeft een nare scheiding achter de rug. Ze probeert haar leven op orde te krijgen en haar zelfvertrouwen terug te winnen. Haar nieuwe leven komt in een gevaarlijke stroomversnelling terecht als ze Leon Wagner ontmoet, een mysterieuze, dominante man met een bijzondere vriendenkring, die wel erg veel invloed op haar krijgt... Een beklemmende thriller over het najagen van dromen, onzeker zijn over je lichaam en het bepalen van je grenzen.
Plannen zijn reeds weer gewijzigd (wat gaat dat toch snel). Ik ga op oudersbezoekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij anders vanmiddag thuis, teigan? Moet ik skates meebrengen?
Dat is lief! Ik zal morgenochtend mijn dag van vandaag doorgeven, ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je eens een normale dag post, kan ik je er wel een keer doorheen halen?
ik ben vanaf half 3, 3 uur ongeveer weer thuis, van 1 uur tot die tijd zit ik in het UMCG, testjes doen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk ethisch iets; je geeft mensen alleen iets als je weet dat je er meer voor terug gaat krijgen?
Ben jij anders vanmiddag thuis, teigan? Moet ik skates meebrengen?
1,5 kilo in 4 dagen is anders best veel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Elvi het volgende:
Ik word agressief van dit klote-dieet! Er is wéér niks af! Dus na 4 dagen honger lijden is de stand nog steeds 1,5 kiloIk was beter af met gewoon mager eten en elke dag sporten want toen was er in 1 week 2,5 kilo af. Ik snap het echt niet en ik baal er ontzettend van
![]()
Ik moet ook om 13:00 in het UMCG zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:02 schreef teigan het volgende:
ik ben vanaf half 3, 3 uur ongeveer weer thuis, van 1 uur tot die tijd zit ik in het UMCG, testjes doen..
ennuh, skates mee kan dan wel, als ik zo de buienradar zie.
edit:is sowieso thuis, dus je kan iig naar binnen..
ik had dus even door moeten lezen voordat ik van alles riep..
Volgens het 'schema' zou ik nu 3 kilo moeten zijn afgevallen... en ik ben gister wezen sporten want ik had toen mn banaan-dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1,5 kilo in 4 dagen is anders best veel.
En je lichaam mist de beweging. Dus als ik jou was zou ik gewoon mijn oude patroon weer oppakken
toevallig zeg!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet ook om 13:00 in het UMCG zijn![]()
Ik geloof niet in "zou moeten zijn afgevallen". Ieder lichaam reageert anders op een dieet. Plus dat je van slecht eten en nooit bewegen de afgelopen weken ineens naar heel gezond eten en heel veel bewegen bent gegaan. Misschien zijn het allemaal te veel veranderingen voor je lichaam in te korte tijd?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens het 'schema' zou ik nu 3 kilo moeten zijn afgevallen... en ik ben gister wezen sporten want ik had toen mn banaan-dagIk ben alleen blijven steken op 6 bananen ipv 8 en ik heb gesmokkelt met n stuk watermeloen. Waar ik nu op de weegschaal weer spijt van heb
![]()
Interne geneeskundequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef teigan het volgende:
toevallig zeg!
Maar je moet denk ik op een andere afdeling zijn...
Watermeloen bevat minder calorieën dan banaan. Dat kan het probleem niet zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Elvi het volgende:
Volgens het 'schema' zou ik nu 3 kilo moeten zijn afgevallen... en ik ben gister wezen sporten want ik had toen mn banaan-dagIk ben alleen blijven steken op 6 bananen ipv 8 en ik heb gesmokkelt met n stuk watermeloen. Waar ik nu op de weegschaal weer spijt van heb
![]()
Ik werk morgen overdag wel de hele dag, dus lees er wrs overheen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is lief! Ik zal morgenochtend mijn dag van vandaag doorgeven, ben heel benieuwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |