abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52208340
Vorige topic: Fok!Dieetclub deel 186

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52208366
isa was zo van slag dat ze weer op de verkeerde account zat, dat ik maar een nieuwe geopend heb
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52208893
Mijn 7 is weer terug op de weegschaal, met een ons winst
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52208988
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:41 schreef gothic-blackie het volgende:
isa was zo van slag dat ze weer op de verkeerde account zat, dat ik maar een nieuwe geopend heb
Goed gedaan... ik zat te wachten tot Isa zou zien dat ze het topic op slot had gegooit, maar het duurde wel erg lang!

Nu ben ik wel vergeten wat ik in het vorige topic wilde posten... Zal wel niet belangrijk zijn geweest.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:11:15 #5
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52209292
So ik ben weer terug van 1,5 uur tennissen...pfff het was best wel koud buiten op de baan, maar gelukkig kreeg ik het al snel weer warm....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 21:28:59 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52209848
Zo, straks ons verstevigde bed in Ik heb net nog een memobord opgehangen in de keuken Handig voor boodschappen en voor Christans lesrooster.

Oja, heeft iemand toevallig een goed werkend maar niet al te nieuw gasfornuis nodig? Mijn schoonzusje heeft hem over, hij staat nu bij ons en we mogen hem weggeven als iemand hem nodig heeft.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52210832
tvp-tje
pi_52210919
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Elvi het volgende:
tvp-tje
wat had ik nou over tvp's gezegd

En ik zag wel dat ik het topic gesloten had, maar ik wilde Dennis niet uitloggen en vond het niet goed voor z'n imago om een dieetclubtopic in zijn naam te openen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52211616
Het was al genoeg schrikken om hem te zien posten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52211955
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik zag wel dat ik het topic gesloten had, maar ik wilde Dennis niet uitloggen en vond het niet goed voor z'n imago om een dieetclubtopic in zijn naam te openen
Wat een zwakke smoes!
pi_52212149
Net terug van een avondje strand met prachtige zonsondergang. Nu lekker naar bed en morgen alweer vroeg naar mn werk.

Trusten!
It is your friends who make your world!
pi_52212778
Pff, vandaag weer een lange dag, ik ben blij als het weekend is, ben nu al op
pi_52213159
Zo, ik ben ook weer terug..

Walibi was leuk, ben alleen heel misselijk geworden in een van de attracties, en toen ging ie ook nog even door..

Op de terugweg bij mijn ouders langsgeweest, en met hun uit eten geweest bij de Griek, en het was verrukkelijk!
EN ik had net een mailtje dat ik met een prijsvraag kaartjes heb gewonnen voor Sellabration, dus dat is ook wel heel leuk

Maar ik moet zo naar bedje toe, m orgen komen er mensen kijken voor de kittens..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52213338
Dames! Even snel bijgelezen na een dag hard werken: Ymme 14 kilo kwijt, super! Elvi, maak je niet teveel zorgen hoor, het gaat er vast weer af.
Iedereen is druk aan het lezen! Ik ben bezig in 'Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan'. Ben langdurig verslaafd geweest aan Agatha Christie.
Sjeen, vertel eens, wat is het verschil tussen Esther Verhoef en Saskia Noort, qua stijl? Ik zie Verhoef overal liggen; 'De eetclub' vond ik een vreselijk banaal boek (dat woord gebruik ik niet vaak ) en niet eens een sterk plot.

Ik denk dat het gister wel een beetje een bui was dat ik me zo rot voelde Vandaag hard gewerkt en daarna stevig gesport, en het rotgevoel is een stuk minder geworden.

(ellenlange TVP dus )
pi_52213603
Conleche: de eetmeter!
pi_52213672
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:

Dat ze niet op de 4de pagina mochten en zeker niet door n bepaald persoon?
pi_52215906
Voor alle dames die van lekker eten houden en een beetje calorie-arm willen doen: koop het boek 'Snel en slank' van Ainsley Harriott. Net weer fajitas naar zijn recept op, mjum. Sowieso, ik heb een kast vol kookboeken, en daaruit is dat boek mijn meest-gebruikte!
pi_52216305
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef freecell het volgende:
Conleche: de eetmeter!
Wat jammer: ik heb net gegoogled en die eetmeter-cd-rom kan je alleen op een gewone PC afspelen: ik heb een apple. Nou dan voor de zekerheid maar een extra vitaminepilletje blijven nemen iedere dag
  donderdag 9 augustus 2007 @ 07:58:03 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_52219364
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dames! Even snel bijgelezen na een dag hard werken: Ymme 14 kilo kwijt, super! Elvi, maak je niet teveel zorgen hoor, het gaat er vast weer af.
Iedereen is druk aan het lezen! Ik ben bezig in 'Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan'. Ben langdurig verslaafd geweest aan Agatha Christie.
Sjeen, vertel eens, wat is het verschil tussen Esther Verhoef en Saskia Noort, qua stijl? Ik zie Verhoef overal liggen; 'De eetclub' vond ik een vreselijk banaal boek (dat woord gebruik ik niet vaak ) en niet eens een sterk plot.

Ik denk dat het gister wel een beetje een bui was dat ik me zo rot voelde Vandaag hard gewerkt en daarna stevig gesport, en het rotgevoel is een stuk minder geworden.

(ellenlange TVP dus )
Vrijwillig aan de Couperus? Chapeau! Ik heb dat boek gelezen voor mijn lijst op de havo omdat het een zespunter was, maar het kostte me redelijk wat energie om er doorheen te komen
disclaimer
pi_52219421
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat jammer: ik heb net gegoogled en die eetmeter-cd-rom kan je alleen op een gewone PC afspelen: ik heb een apple. Nou dan voor de zekerheid maar een extra vitaminepilletje blijven nemen iedere dag
Als je eens een normale dag post, kan ik je er wel een keer doorheen halen?
pi_52219482
Goeiemorgen!

Wij krijgen zo kijkers voor de kittens, dus ik moet hier eerst nog even opruimen en kattebakken leegscheppen enzo, maar ik heb niet zoveel zin...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52219506
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:24 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

Wij krijgen zo kijkers voor de kittens, dus ik moet hier eerst nog even opruimen en kattebakken leegscheppen enzo, maar ik heb niet zoveel zin...
De reden om je huis ineens heel snel en heel grondig op te ruimen!
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 08:33:46 #23
43556 miss_dynastie
pi_52219554
Heel snel én heel grondig?? Hmmm, aparte combi
pi_52219578
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Mwa, hebben wij vanmorgen ook gedaan en nu zijn de glazenzetters er
Zometeen dubbel glas
pi_52219582
gelukkig was het huis al redelijk netjes, dus veel heoft er niet aan gedaan te worden.. En aangezien nog rustig ligt te slapen, ben ik daar ook wel blij mee..
pi_52219601
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mijn geval betekent het meestal vooral stapels papier weghalen.
En gelukkig heb ik een enorme dekenkist in mijn kamer staan, dus dan kunnen die stapels papier mooi daar in.
pi_52219692
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik mijn geval betekent het meestal vooral stapels papier weghalen.
En gelukkig heb ik een enorme dekenkist in mijn kamer staan, dus dan kunnen die stapels papier mooi daar in.
Geniaal! Wij hebben ook een dekenkist. Nooit aan gedacht!
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 08:53:20 #28
43556 miss_dynastie
pi_52219733
Als ik me echt voorneem om grondig op te ruimen onder druk, ga ik op een gegeven moment vanzelf 'oh, dat red ik nooit, hellup!' denken en wordt het alsnog met de Franse slag ff vlug vlug uit het zicht in kratjes, doekje erover en klaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 augustus 2007 @ 09:02:49 #29
13151 crew  Rewimo
pi_52219842
Welja joh, als het voor het oog maar netjes is toch? Ze gaan heus niet in je kasten lopen neuzen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52219871
precies.. Even stofzuigen om die palm heen waar ze continu inzitten, en zulk soort dingetjes, en het moet maar goed zijn..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:07:40 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_52219895
40 minuten door de regen fietsen
disclaimer
pi_52219936
Hier is het nog best een romeeltje, mar het zijn glazenzetters, die zijn vast wel wat gewend
Ga zo maar eens koffie voor ze zetten

(quote van mijn mama: "mensen die voor je bezig zijn moet je altijd goed verzorgen")
pi_52220164
[edit] Riann heeft even niets te melden, maar wil wel graag dit topic in myactivetopics terug vinden voor het moment dat ze wel iets te melden heeft. Wist je trouwens dat als je vroeger iemands post verwijderde dat het ook zonder berichtje in het betreffende topic in je myactivetopics bleef staan? Dat is helaas niet meer zo, dat heeft iemand gewijzigd. [/edit]

[ Bericht 88% gewijzigd door Isabeau op 09-08-2007 09:37:55 (tvp-itis) ]
pi_52220268
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef freecell het volgende:
Hier is het nog best een romeeltje, mar het zijn glazenzetters, die zijn vast wel wat gewend

(quote van mijn mama: "mensen die voor je bezig zijn moet je altijd goed verzorgen")
heel verstandig, dan zijn ze ineens bereid veel meer voor je te doen..
pi_52220332
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:10 schreef freecell het volgende:

heel goed van je mama Heb je ook appeltaart gemaakt?

Ik ga zo naar Grun even overleggen met mijn begeleider...heb niet zoveel gedaan de afgelopen paar weken, dus ik ben benieuwd hoe ze reageert...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52220354
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
heel verstandig, dan zijn ze ineens bereid veel meer voor je te doen..
Leuk ethisch iets; je geeft mensen alleen iets als je weet dat je er meer voor terug gaat krijgen?
Ben jij anders vanmiddag thuis, teigan? Moet ik skates meebrengen?
pi_52220466
Ik heb stroopwafels aan ze gevoerd.
En ik had er nog niet over nagedacht dat ze dan meer voor je doen, dus geen verborgen motieven
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 09:50:33 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52220509
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat ze niet op de 4de pagina mochten en zeker niet door n bepaald persoon?
Zeg Reldel 'TVP' is helemaal nergens voor nodig in de Dieetclub, omdat je hier juist komt als je iets te vertellen hebt
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ColdFeet het volgende:

(ellenlange TVP dus )
Het verschil, poeh... Laat ik zo zeggen, ik heb ook wel iets met het banale van Saskia Noort. Zo is ook 'Nieuwe Buren', maar dat komt ook omdat die thema's in mijn omgeving ook wel voor komen Maar Esther Verhoef heeft dat banale absoluut niet, da's meer chique... En echt thriller.
quote:
Nieuwe thriller van de auteur van de bestseller Rendez-vous.
De tweeëndertigjarige Margot Heijne heeft een nare scheiding achter de rug. Ze probeert haar leven op orde te krijgen en haar zelfvertrouwen terug te winnen. Haar nieuwe leven komt in een gevaarlijke stroomversnelling terecht als ze Leon Wagner ontmoet, een mysterieuze, dominante man met een bijzondere vriendenkring, die wel erg veel invloed op haar krijgt... Een beklemmende thriller over het najagen van dromen, onzeker zijn over je lichaam en het bepalen van je grenzen.
Om even op dieetclubniveau terug te komen... Ik ga zo lekker een boterham met rosbief nemen, als verlaat ontbijt. Gisteren heerlijk gegeten, brushetta met tomaatconcassé, parmaham, rucolasalade, gegrilde courgette en nog zo wat spul. En yoghurtijs met bosbessen, aalbessen en bramen toe...

Vandaag weer proberen het netjes te houden, veel water drinken en geen gekke dingen eten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52220607
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef Isabeau het volgende:

Plannen zijn reeds weer gewijzigd (wat gaat dat toch snel). Ik ga op oudersbezoek
pi_52220636
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Als je eens een normale dag post, kan ik je er wel een keer doorheen halen?
Dat is lief! Ik zal morgenochtend mijn dag van vandaag doorgeven, ben heel benieuwd!
pi_52220729
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk ethisch iets; je geeft mensen alleen iets als je weet dat je er meer voor terug gaat krijgen?
ik ben vanaf half 3, 3 uur ongeveer weer thuis, van 1 uur tot die tijd zit ik in het UMCG, testjes doen..
ennuh, skates mee kan dan wel, als ik zo de buienradar zie.

edit: is sowieso thuis, dus je kan iig naar binnen..

ik had dus even door moeten lezen voordat ik van alles riep..
pi_52220741
Ik word agressief van dit klote-dieet! Er is wéér niks af! Dus na 4 dagen honger lijden is de stand nog steeds 1,5 kilo Ik was beter af met gewoon mager eten en elke dag sporten want toen was er in 1 week 2,5 kilo af. Ik snap het echt niet en ik baal er ontzettend van
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:04:40 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_52220769
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Elvi het volgende:
Ik word agressief van dit klote-dieet! Er is wéér niks af! Dus na 4 dagen honger lijden is de stand nog steeds 1,5 kilo Ik was beter af met gewoon mager eten en elke dag sporten want toen was er in 1 week 2,5 kilo af. Ik snap het echt niet en ik baal er ontzettend van
1,5 kilo in 4 dagen is anders best veel.
En je lichaam mist de beweging. Dus als ik jou was zou ik gewoon mijn oude patroon weer oppakken
disclaimer
pi_52220797
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:02 schreef teigan het volgende:
ik ben vanaf half 3, 3 uur ongeveer weer thuis, van 1 uur tot die tijd zit ik in het UMCG, testjes doen..
ennuh, skates mee kan dan wel, als ik zo de buienradar zie.

edit: is sowieso thuis, dus je kan iig naar binnen..

ik had dus even door moeten lezen voordat ik van alles riep..
Ik moet ook om 13:00 in het UMCG zijn

Ik ben rond 12:20 al in het UMCG wegens vertrektijden treinen (1 trein later en ik ben net te laat).
pi_52220836
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1,5 kilo in 4 dagen is anders best veel.
En je lichaam mist de beweging. Dus als ik jou was zou ik gewoon mijn oude patroon weer oppakken
Volgens het 'schema' zou ik nu 3 kilo moeten zijn afgevallen... en ik ben gister wezen sporten want ik had toen mn banaan-dag Ik ben alleen blijven steken op 6 bananen ipv 8 en ik heb gesmokkelt met n stuk watermeloen. Waar ik nu op de weegschaal weer spijt van heb
pi_52220862
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet ook om 13:00 in het UMCG zijn
toevallig zeg!
Maar je moet denk ik op een andere afdeling zijn...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:10:29 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_52220872
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens het 'schema' zou ik nu 3 kilo moeten zijn afgevallen... en ik ben gister wezen sporten want ik had toen mn banaan-dag Ik ben alleen blijven steken op 6 bananen ipv 8 en ik heb gesmokkelt met n stuk watermeloen. Waar ik nu op de weegschaal weer spijt van heb
Ik geloof niet in "zou moeten zijn afgevallen". Ieder lichaam reageert anders op een dieet. Plus dat je van slecht eten en nooit bewegen de afgelopen weken ineens naar heel gezond eten en heel veel bewegen bent gegaan. Misschien zijn het allemaal te veel veranderingen voor je lichaam in te korte tijd?
disclaimer
pi_52220874
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef teigan het volgende:
toevallig zeg!
Maar je moet denk ik op een andere afdeling zijn...
Interne geneeskunde
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 augustus 2007 @ 10:19:23 #49
13151 crew  Rewimo
pi_52221071
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Elvi het volgende:
Watermeloen bevat minder calorieën dan banaan. Dat kan het probleem niet zijn
pi_52221169
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is lief! Ik zal morgenochtend mijn dag van vandaag doorgeven, ben heel benieuwd!
Ik werk morgen overdag wel de hele dag, dus lees er wrs overheen.
Dus als je het pm't geef ik je meer kans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')