Ik had al foto's verwacht, eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik weerIk heb een heeeeeeeeeeleboel shirts gescoord (leve de Kik - goedkope winkel met ook nog eens uitverkoop) en wel 1 broek
Positief is dan weer dat ik nu echt maat 50 heb
Ik kom van 58/60 dus daar ben ik echt heel blij mee

Dat zou super zijn, Faatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:08 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik heb nog wel wat broeken in maat 50 voor je. Ik weet dat ik al maandenlang zeg dat ik foto's
online ga gooien en het na een schamele poging alweer heb laten zitten, maar ik heb die broeken wel
Kom je misschien nog eens in Haarlem binnenkort? Ik zal mijn best doen zsm foto's te maken, maar ben
iig de hele maand augustus nog belachelijk veel aan het werk en werk pas vanaf half september weer
mijn normale rooster van 24 uur. En dat betekent dat er vanaf dan weer overal veel Faat-posten komen![]()
Gisteren belde de boekhouder van mijn werk me trouwens op om te checken of onze urendeclaraties wel
klopten. "Euh...ja, meneer dat krijg je in een winkel die elke dag 16 uur open is en een collega die de hele
zomer weg is, dan werkt de rest gewoon wat meer" Jammer genoeg hebben we geen beeldtelefoon

Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had al foto's verwacht, eigenlijk

Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken
Elvi, de Kik is een Duitse winkel, ze hebben vast wel een site

Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij qltel zijn, ik kan geen foto's van mezelf maken

Ow, datquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoelde van je aanwinsten, je hoeft niet per se een modeshow op te nemen (mag wel natuurlijk![]()
)

elke camera heeft tegenwoordig toch wel een zelfsontspannerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vast wel... moet je even aan Miss_S vragen, die weet hoe dat moet!![]()

Niet afgeschrikt, wel volledig volgeboekt morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef teigan het volgende:
Hm, dat wordt dan een saaie avond freecell..
btw, wilde je morgen weer met mij hardlopen? Of ben je nu helemaal afgeschrikt?

truitjes en topjess wel jaquote:

nou het past goed met mijn 75E hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal dat nooit hebben met mijn 85 D/E![]()

Zal wel strak aan zijn danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou het past goed met mijn 75E hoor

lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal wel strak aan zijn dan
Ligt natuurlijk ook aan de winkels....

Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt wel of ze bij kinderen ookal van uit gaan dat ze grote borsten hebben
maarja heb ook een taille van minder dan 70cm
dus dat helpt wel met in Sjes te passen ja

nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben topzwaar, ik heb boven altijd een grotere maat dan onder. Leuk met pakken kopen, scheelt meestal wel 2 matenOf bikini's die je als 1 set koopt

Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvaltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nadeel van topzwaar is dat je altijd dikker lijkt vind ik
ik heb echt een zandloper figuur dus boven en onder ongeveer hetzelfde en dan een smalle taille

ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he

Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar met grote borsten lijk je altijd zwaarder
je zal er niet snel mager uit zien
ik ben wel blij dat de mijne niet zo groot meer zijn

SQ mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kijken toch alleen maar naar je tieten, waardoor de rest van het vet bijna niet meer opvalt![]()
Ik ben ook geen koei he
SQ met 70 kilo:
[afbeelding]

nee maar wel molligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie edit. Lijkt me niet dik / dikkig

Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....

ja en ook in een kindermaat 170quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Pas je met een 75E in een S, MissS? (Miss S(sorry, ben vandaag al de hele dag flauwe woordgrapjes aan het maken))

sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wel mollig
niet echt slank en dat komt toch vooral door de borsten maar ook bovenbenen....

zie jij mijzelf ergens slank noemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet echt slank? Je vindt jezelf er veel slanker uit zien dan ik op die foto? Whehehe

Ik heb broekmaat 38 op die foto en shirtmaat M / 40, maar goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?

de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sorry als dit misschien hard aan komt, maar ik bedoel dit serieus.
ben je nu niet bang dat je door slaat? want SQ heeft een mooi figuurtje, en zeker geen grote bovenbenen. in ieder geval niet op die foto. en ja ze heeft een grote voorgevel, ik ook, en zo zijn er meer vrouwen, die wel maatje 36 hebben maar toch maatje h hebben in de borsten, zijn die dan ook dik?

oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de kleren die ze aan heeft zijn nou niet echt mooi voor haar benen sorry
en grote borsten betekent niet dat je dik bent maar dan lijk je wel zwaar
tenminste dat vind ik

SQ is niet dikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga niet full body op de foto als ik dik ben

en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?
en ze heeft in die spijkerbroek gewoon normale benen hoor, zoals zoveel vrouwen met maatje 38 hebben

Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik vind de kleding keuze niet mooi staan bij haar figuur![]()
en ik heb geen grote borsten

dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]

Je zegt dat je in Sjes pastquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zie jij mijzelf ergens slank noemen?
ik zal de laatste zijn die dat zegt

Ehm, je hebt cup 75E en geen grote borsten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]

Je lijkt me geen jurkjes-typequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef gothic-blackie het volgende:
oftewel zodra je op streefgewicht bent ga je voor een borstverkleining?

Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat pas ik ook
maar dat betekent niet dat ik slank ben

75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan mag je je bh maat maar eens opnieuw opmeten, want als je volgens eigen zeggen E hebt, heb je zeker weten grotere borsten dan de gemiddelde nederlander, die tot max DD gaat. dus ja dan heb je volgens de theorie grotere borsten.

ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Staat hartstikke goed...
* blue_funk vergroot foto van SQ, plakt op bureaublad en stelt als doel er binnen 6 maanden zo uit te zien!
[..]
Vrouwen horen borsten en rondingen te hebben (no offense @ degenen die wat minder hebben, en nee, ik heb geen supertieten).
PS: Cup E?!! Melkunie?!

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel. Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.

kom maar kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mensen die niet slank zijn en wel roepen dat ze in een Sje passen die lopen der bij als een wandelende rollade. En dat zeg ik als kerel. Dat zou jij als dame met "prima" smaak moeten weten.

ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
75E is niet hetzelfde als een 85E of 95E dat zijn echt grote maten
maar 75E is voor een nederlandse volgens mij redelijk gemiddeld

Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ben het ermee eens hoor dat vrouwen rondingen moeten hebben, maar als ik, na mijn afvalperiode, nog steeds cup H heb, ga ik toch echt voor een borstverkleining, gewoon doordat ik ook oa rugpijnen erdoor krijg. op het moment nog niet super erg, maar wil het niet erger laten worden.

nee ik wil dan minimaal op de Dquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Wanneer je er klachten door krijgt is het meer dan normaal dat je voor een verkleining gaat. Ik neem aan dat je bij een verkleining niet naar AA gaat, dus die rondingen heb je nog steeds na een operatie

een 85C is bijna hetzelfde als een 75Equote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik denk eerder dat 75C gemiddeld is hoor. en een E past echt niet in een S shirtje (zelfs toen ik zelf maatje S had, kon ik niet maatje S shirtjes aan met mijn cup E.

jaloers :pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Moest me inhouden om niet exact hetzelfde te typen....

Is goed... Waar moet ik naar toe komen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom maar kijken
geen een sje dat hier strak zit hooranders trek ik hem niet aan en koop ik wel een xl

Ja enormquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jaloers :p
moeilijk om te geloven dat iemand die ooit 100 kilo woog nu een Sje aan kan?

Jaloers? Nah...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jaloers :p
moeilijk om te geloven dat iemand die ooit 100 kilo woog nu een Sje aan kan?

Adviseer me dan, dat doe je toch graag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor kleding zou jij aan mijn figuur hangen dan?

ach kennelijk geeft het toch problemen hier want ik moet er dan wel uit zien als een rolladequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het ene S'je is de ander natuurlijk niet en ik kan me wel voorstellen dat je dat past hoor.

ik had een grote C en nu een gewone/kleinequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.
Bovendien S en M zijn niet overal hetzelfde. Je kan dan nog beter naar de gewone maten kijken. Dus als ik jou zo zie dan schat ik je van boven 38/40 in en van onder 40/42. (die je dan waarschijnlijk wel in de taille zou moeten innemen.)
Ik vond trouwens het jurkje wat je hebt gekocht echt heel lief!

Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ben je niet bij het afvallen ook wat cupmaat verloren? Als ik zo op foto's kijk heb je een flinke C.

je bekijkt het maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Adviseer me dan, dat doe je toch graag?

Jij bent echt raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bekijkt het maar
als je denkt dat je er benen er mooi in uitkomen en je bovenlichaam zo afgekapt
moet je het vooral aantrekken

dan zit er kennelijk nog een groot verschil tussen 75E of 80Equote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...
Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Strange... Ik heb dus 80E, volgens die lieflijke dame van Marlies Dekkers en mijn Esprit bh die ik nu aan heb is ook 80E. Maar no way dat ik in een 'S' pas... Met mijn voorgevel is het uitermate lastig om een blouse te vinden dat ik dicht kan knopen zonder dat de stof tussen de knoopjes wijkt...
Ow, en om even een ideetje te geven van hoe iemand eruit ziet met maat 42, ongeveer 80 kilo bij 1.70m:
[afbeelding]

Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten
Ik heb trouwens een ?DIk pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap
(zit nog goed hoor, denk ik...)

Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had een grote C en nu een gewone/kleine
maar omdat mijn omtrek zo klein is is het een 75E en niet bijvoorbeeld 85C
en boven is bij mij toch echt nu 36/38 en vele winkels is dat een S
en onder inderdad 40/42
en dat jurkje is schattig he![]()

ja ik gaf ook maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Met bh maten werkt het anders. de getallen zeggen iets over je onderwijdte, dus je moet dan de omtrek net onder je borsten meten. En de letter zegt iets over de borsten. Het is wel waar dat je daar een beetje mee kan schuiven: dus iemand met een 80B, kan vaak ook wel een 75C nemen. (dus maw als je er 5 cm afhaalt doe je er een cupmaat bij. Maar dat kan je niet heel extreem doortrekken. Dus stel dat je eerst 95D had en nu bent afgevallen, dan moet je nu 75 of 80C pakken. Snap je?

Ik trek altijd een paar maten uit het schap en ga dan maar passen en zie wel wat lekker zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me elke keer opmeten, het fluctueert hier nogal

Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan zit er kennelijk nog een groot verschil tussen 75E of 80E
edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen
Jij weet wel hoe je iets tactisch moet brengenquote:edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet bij Livera gaan werken, daar mogen ze de maat niet meer opnemen van klanten en moeten ze alles op het oog schatten
Ik heb trouwens een ?DIk pak al 20 kilo dezelfde maat uit het lingerieschap
(zit nog goed hoor, denk ik...)

dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo'n 5-7 centimeter omtrek... volgens http://www.bhmaat.nl/

Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is al snel 1 tot 2 maten verschil dus

hihi nog even en ik ga je een keer een foto van mij sturen. niemand vind dat ik een H heb (die eigenlijk ook nog te klein is) maar eerder een Dquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen! Ik ben zo'n 10 jaar kostuumontwerpster geweest, dus vandaar dat timmermansoog
![]()
Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)

ja dus 1 a 2 kleding matenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... tussen een 75E en een 80E zit 5-7 centimeter verschil in de omtrek van de buste...

Tact is niet aangeboren of wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
edit, nog eens naar de foto gekeken en sowieso je borsten zien er anders uit, zitten ook iets lager dus daar kan het verschil ook aan liggen

Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik gaf ook maar een voorbeeld
maar wil maar zeggen dat voor een gemiddeld oog ik inderdaad C heb
maar omdat mijn onderwijdte zo smal is word het een E
snappie

Nou, een cup C zou ik wel prettiger vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef conleche het volgende:
Dan heb je geluk dat je borsten niet zo snel afvallen, bij mij zijn ze na 7 kilo al een hele cupmaat minder. (tot m'n spijt!)

Ook mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]

Volgens mij zitten ze bij hardlopen ALTIJD in de weg, tenzij je een AA hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, een cup C zou ik wel prettiger vindenOok voor het hardlopen en zo.

Ja, ongeveer een cupmaat of 2 zo te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |