abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:12:35 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52290416
Vorige deel: Fok!Dieetclub deel 187

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:13:50 #2
13151 crew  Rewimo
pi_52290441
Huh?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52290489
What? Ongezonde gluten?
pi_52290533
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh?

(dit is geen tvp)

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:18:15 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52290536
Wel echt weer zo'n klok klepel verhaal Ongezonde gluten
pi_52290685
Weet je, ik vind de perenijsjes van de Albert Hein op de een of andere manier lekkerder dan die van festini.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52290770
Teigan sterkte
pi_52290949
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
Weet je, ik vind de perenijsjes van de Albert Hein op de een of andere manier lekkerder dan die van festini.....
ik vond de magnums vandaag nog lekkerder
pi_52291429
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vond de magnums vandaag nog lekkerder
B&J's Half baked spant de kroon
had die als toetje gehaald voor vandaag
pi_52291809
Which reminds me... er ligt nog een restje citroensorbetijs in de vriezer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:28:13 #11
13151 crew  Rewimo
pi_52292047
Ik had geen tijd voor mijn tussendoortje. Er landde een luchtballon bijna in onze achtertuin
pi_52292124
een luchtballon in je achtertuin? Grote tuin
Ligt ie nu bij de buren?
pi_52292258
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'k Heb ook nog een culi-tip trouwens: weet niet bij welke supermarkten ze het allemaal hebben, maar 'k heb het gezien bij de bas vd heijden: het heet WOK en komt uit de vriezer: pak met 250 gram vis, 450 gram groente en 50 gram saus. Je kan er wat rijst, pasta of aardappeltjes bij doen en 2x van eten of in 1 x alles een low carb maaltijd van 420 kcal maar (dus het hele pak alleen opeten) De zalm is in elk geval lekker
Dit heb ik vanavond gehad, was weer erg jummie en vriendje vond het ook erg lekker, dus dat komt hier vaker op tafel. Bij de Sanders hier hadden ze 4 varianten, ben benieuwd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:38:07 #14
13151 crew  Rewimo
pi_52292312
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:30 schreef omearos het volgende:
een luchtballon in je achtertuin? Grote tuin
Ligt ie nu bij de buren?
Ik zet zo wat foto's online Hij heeft het aardappelland van de buren maar even overgeslagen en gekozen voor het reeds gemaaide korenveld daarnaast.
pi_52292417
Ik heb vanmiddag iets gezien wat goed voor de lijn is

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:49:46 #16
13151 crew  Rewimo
pi_52292663
pi_52292766
Leuke fotos Rewimo , ik vind het altijd een mooi gezicht die ballonnen , zou er voor geen goud in durven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:56:08 #18
13151 crew  Rewimo
pi_52292828
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen
pi_52292899
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt mij schitterend om een keer te doen
Mij ook , ik durf alleen niet
pi_52293440
Ik heb het al eens gedaan, een jaar of 2 geleden geloof ik..

We zijn toen in Sneek opgestegen, en bij Nij Beets gelandt.. Het was echt supergaaf!! Zelf voor iemand met hoogtevrees(mijn moeder)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52294134
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:07:40 #22
43556 miss_dynastie
pi_52294755
Gewoon bij elke speelgoedwinkel joh, meestal bij het buitenspeelgoed
pi_52295848
Ben alleen met Brownies Dat is nooit goed. Ze kijken me steeds aan, maar ik negeer ze. Maar voel me heel eenzaam en dan is het negeren van brownies heel moeilijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52296007
Komop Isa, sterk zijn Neem een klein stukje en berg ze dan op!
pi_52296044
Maar ik hèb al een klein stukje gehad toen de visite er nog was. Maar nu ben ik alleen en zijn ze nog over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52296126
Nog een klein stukje, en dan is 't afgelopen!!
pi_52296132
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen Zonder brownies
pi_52296392
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen :) Zonder brownies
Met Marvin Gaye's - "I want you"
Dat heb ik in jouw situatie eens gedaan heel vaak en heel hard en de volgende ochtend dacht ik toch echt dat de buren wat vreemd naar me keken

Brownies kan je invriezen, dan ben je d'r maar vanaf.
pi_52296492
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!

Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummers Heel erg! http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
pi_52296534
50 ways to leave your lover.... Net waar je zin in hebt
pi_52296628
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!

Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummers Heel erg! http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
Dus als ik op jouw link klikte kwam ik deze tekst tegen:

"Get your partner back in your arms where they belong!
Click here to see how to stop your breakup."

Tis toch wat, sommige mensen willen overal een slaatje uitslaan!
pi_52296711
* Liejannuh geeft Isa en Teigan een knuffel!
En dan ga ik nu mijn bed opzoeken!
pi_52298396
okay, ik kan niet slapen en ik heb nu toch weer een brok brownie op
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 augustus 2007 @ 08:55:23 #34
13151 crew  Rewimo
pi_52300028
Hebben de brownies de rest van de nacht overleefd, Isa?

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Wij gaan straks naar een rommelmarkt hier in de buurt en daarna hebben we een minimeet van ons fotoforum
pi_52300133
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Ik heb een hoelahoep en inderdaad, goed spierpijn in buik en heupen. Die van mij is alleen geknapt toen ik een vreemde move deed. (en nee, ik ben er niet uitgeknapt )

Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.

@Isa: brownies zijn lekker! Je bent heel veel afgevallen de laatste tijd, je een keer bezondigen aan brownies is geen drama.

@Rewimo! Toffe foto's! Doen ze dat dopen altijd?
pi_52300140
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts

En ja Rewimo: hier is het ook mooi weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 augustus 2007 @ 09:27:33 #37
13151 crew  Rewimo
pi_52300168
Volgens het verhaal wat die man erbij hield doen ze dat dopen bij iedereen die voor het eerst een vlucht maakt

Wij gaan zo ook ontbijten. Gebakken eitje
pi_52300266
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.
Bedankt voor de tip! Ik laat het wel weten wanneer ik er een heb gevonden en wat mijn resultaten ermee zijn (ik heb waarschijnlijk eerst een jaar nodig om ervoor te zorgen dat dat ding niet binnen 2 seconden afzakt naar mijn enkels )
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:20 schreef freecell het volgende:
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts
Zit hier ook aan de kiwi's. Eens zien of jouw fruitontbijt en meer fruit methode voor mij ook werkt
Last.fm | Flickr
pi_52300305
Pfff ik heb echt moeite om weer 'normaal' te eten Bij alles denk ik *omg hoeveel caloriën zitten hierin?! * Ik maak me ook zorgen over mn vakantie volgende week zaterdag... ik ga met vriendinnen naar Euro Disney maar ik ben zó bang dat ik weer aankom... er zit nu alweer n pond bij terwijl ik gister niet eens zoveel heb gegeten Ik heb n vriendin al geprobeerd over te halen om dara op t terrein te gan hardlopen en haar laptop mee te nemen zodat ik mee kan doen met een pilates-dvd (poging mislukt overigens )
pi_52300388
Goeiemorgen!

Elvi, probeer het echt een beetje los te laten hoor, je bent daar zoveel aan het lopen, dan mag je jezelf vast wel iets extra's gunnen..

was vanmorgen om 7 uur pas thuis, hij heeft dus gewoon bijna 25 uur gewerkt
Nou deden ze het wel rustig aan, maar hij ligt denk ik nog wel even te slapen..
Ik heb ook weer 9 uur geslapen nu, en dat voelt eigenlijk helemaal niet zo slecht..
pi_52300489
Goedemorgen

Goed slapen is altijd goed, teigan!
pi_52300730
Goedemorgen!

Wat is het mooi weer vandaag! Misschien straks even naar het strand (nadat we het huis hebben schoongemaakt en opgeruimd)...
It is your friends who make your world!
pi_52300808
Het weer is fantastisch.... Perfect om een stuk te skaten eigenlijk...
Maar eens zien of dat hem vandaag nog wordt..
pi_52304175
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
pi_52304543
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
pi_52305075
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboter En vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:46:54 #47
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305151
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvi het volgende:
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboter En vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
Nou, vis met remoulade saus
pi_52306348
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
Dat is waar
Sowieso wel in het weekend meestal. Dan ga ik er zelfs regelmatig ver overheen
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:25:58 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52306915
hoi allemaal

ik ben er ook weer dieettechnisch niet een goed weekend gehad, maar het was wel supergezellig en dat ik zeker ook de moeite waard...
Heb eerst met twee vriendinnen de hele dag gewinkeld, voor kleren voor een bruiloft... natuurlijk heerlijke koffie met slagroom gehad en als lunch een broodje met warme kip... en toen we thuis waren hebben we met onze partners ook nog ff gezellig de BBQ aangestoken en heerlijk samen gegeten
supergezellig dus, maar niet heel gezond....
naja de komende week maar ff weer goed gezond eten

ennuh ik heb dus wel gewoon stokbrood met kruidenboter en salades enzo gehad en het was LEKKER!
haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52306963
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef freecell het volgende:
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
een heel stokbrood (300 gram) is 780kcal
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:32:23 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52307050
ow ik heb nog geen 1/3 gehad, dus dat valt nog wel mee
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52307258
Weet je wat mij net opviel in de eetmeter freecell?

per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
pi_52307285
Dat is knap. Maar goed dat ik maar een klein stukje met kruidenboter op heb vandaag. En een boel cherrytomaatjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52307302
Eetmeter is dan ook niet zaligmakend Een snee brood is 70 kcal volgens hun, maar brood bij de plus schijnt eerder 85 kcal per snee te zijn, dus het is ook slechts een richtlijn.
Zoveel dingetjes groen krijgen is altijd wel een goede sport
Het mooi kotsende meisje.
pi_52307475
Ik weet ook wel dat ie niet heilig is, ik denk dat ik er als ik daar ooit zin in heb gewoon mijn eigen spullen in ga zetten, ipv die standaard dingen van hun te gebruiken...

Yppy, cherrytomaatjes zijn lekker ja... Ik ga er ook nog even een paar pakken..
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 17:05:02 #56
43556 miss_dynastie
pi_52307621
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
per 100 gram is stokbrood 280 kcal, en een hele (400 gram) is ineens nog maar 1000 kcal...
Als je meer eet krijg je korting
pi_52311706
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:56 schreef teigan het volgende:
Ik weet ook wel dat ie niet heilig is, ik denk dat ik er als ik daar ooit zin in heb gewoon mijn eigen spullen in ga zetten, ipv die standaard dingen van hun te gebruiken...

Yppy, cherrytomaatjes zijn lekker ja... Ik ga er ook nog even een paar pakken..
Bij mij staat er ook een heleboel in wat er nog niet in stond, maarja, de dingen die er al wel instondn, laat ik lekker staan.

Vandaag tot nu toe 1400 en nog wat. Ga dus wel over de 1500 heenschieten vandaag. Vanavond nog wat drinken ed (alcohol in rood )
pi_52311720
quote:

Is mij niet opgevallen

Wel dat een half stokbrood net zoveel is als 1 kleine
pi_52311858
quote:

Weet je wat mij nou opviel?
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Chunky Monkey zit ook op 280 kcal per 100 gram
* ColdFeet gaat met ingang van heden op B&J-dieet
pi_52312085
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

100 gram B&J is toch beduidend minder dan 100 Gram stokbrood
Qua omvang that is
pi_52312094
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

Ik snap echt niet hoe jullie B&J's wegkrijgen. Na twee happen van dat spul ben ik al misselijk! Misschien is dat maar goed ook
Last.fm | Flickr
pi_52313330
Häagen Dasz is véél lekkerder Helaas al jaren niet meer op
pi_52313963
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Elvi het volgende:
Häagen Dasz is véél lekkerder Helaas al jaren niet meer op
Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)
Last.fm | Flickr
pi_52314504
Häagen Dasz is ook inderdaad wel lekker, maar dat eet ik veel minder dan Ben & Jerrys...

Zo, we hebben net nog een flink stuk geskate, zijn bij mijn schoonzus en zwager belandt, daar mijn neefje nog even geknuffeld, en vanwege de regen zijn we weer thuisgebracht..

Mijn spieren vinden het niet zo, en ik hoop dat dat morgen over is..
pi_52316665
Ik ben even spontaan een weekendje weggeweest met

We zijn in Goslar geweest in Duitsland. Erg leuk oud stadje (Unesco monument), maar helemaal vol met oudjes
Dat betekende ook de eerste keer uit eten voor mij sinds mijn operatie. Ik had een kleine portie besteld een kreeg een bord vol
Was wel erg lekker trouwens en het is maar goed dat Stefan zo'n grote eetlust heeft.
Alleen jammer dat we nergens plat water konden krijgen
Vandaag zijn we in een stadje in de buurt naar een Thermen gegaan en hebben lekker gezwommen/gesauna'd (wederom tussen de oudjes ).

Vanmiddag had ik een baguette met gerookte zalm. Ik kon ook niet raden dat dat ding een halve meter lang zou zijn Maar ik kreeg een groot stuk alu-folie en heb hem meegenomen en verder opgegeten thuis. Duitsland
pi_52318917
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Häagen Dasz is het enige ijs dat zich ijs mag noemen. De rest is naar mijn mening rommel. Toen ik in Amsterdam studeerde verwende ik mezelf er af en toe mee (op 't Leidseplein). Het is maar goed dat hier geen Häagen Dasz in de buurt zit (al heb ik er nu wel enorme trek in, is voor mij ook al weer een paar jaar geleden)
Zaaaalig ja, en inderdaad lekkerder dan B&J. Vooral de strawberry cheesecake, de B&J is een beetje melig, maar de HD is verrukkelijk romig en met van die stukjes
Jammer dat onze AH het niet meer verkoopt.

OT vanavond ge-bouillonfondued. Op de sausjes na behoorlijk dieet-verantwoord
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:37:23 #67
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52321578
Goodmorning,

Heb nu al honger door dat gepraat over ijs... Movenpick vind ik ook erug lekker ijs hebben.. Heb een keer 6 weken in hun hotels moeten zitten voor het werk... pff elke avond ijs als toetje... niet goed voor de lijn maar wel lekker!!!!!!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:19:36 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_52322082
TVP
Gisteren kennis gemaakt met mijn schoonopa, rondvaart door Utrecht, net zulke mooie maskers gezien als ymke op de foto heeft gezet en geluncht in een pannekoekenrestaurant Gelukkig hadden ze ook tomatensoep
disclaimer
pi_52322166
octopussy, dat klinkt op zich wel leuk, zolang de oudjes niet al te vervelend waren..

coldfeet, het klinkt inderdaad wel gezond, op de sausjes na dan..
locutus, volgens mij heb ik nog nooit ijs van movenpick gehad, misschien dat dat ooit nog komt..
Stormqueen, je maakt me nieuwsgierig, ik ga even kijken of ikd ie foto's kan vinden waar je het over had.. Was het dit weekend niet summer darkness in Utrecht?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:28:41 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_52322227
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:25 schreef teigan het volgende:
octopussy, dat klinkt op zich wel leuk, zolang de oudjes niet al te vervelend waren..

coldfeet, het klinkt inderdaad wel gezond, op de sausjes na dan..
locutus, volgens mij heb ik nog nooit ijs van movenpick gehad, misschien dat dat ooit nog komt..
Stormqueen, je maakt me nieuwsgierig, ik ga even kijken of ikd ie foto's kan vinden waar je het over had.. Was het dit weekend niet summer darkness in Utrecht?
Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant

" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "

Ik kwam niet meer bij
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 09:32:36 #71
13151 crew  Rewimo
pi_52322276
Ik ga straks eens lekker shoppen voor nieuwe kleren In mijn uppie, qltel bood spontaan aan om niet mee te gaan
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:36:07 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_52322326
Ik shop voor kleding altijd alleen of met mijn moeder. En ik heb 1 vriendin waar ik dat mee kan, de rest hebben allemaal een te afwijkende smaak en dan gaan ze me uitlachen
Met mannen werkt niet, dan word ik zenuwachtig
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 augustus 2007 @ 09:44:08 #73
13151 crew  Rewimo
pi_52322467
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passen Geen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:45:25 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_52322496
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ook maar niks, ik wil rustig de tijd hebben om te passen Geen drentelende man om me heen die elke keer staat te kijken of ik al klaar ben
En dan bij het eerste het beste wat je aanhebt zegt: Dat staat je ge-wel-dig! om maar zo snel mogelijk weg te kunnen

* SQ refereert helemaaaaaaaaal niet aan haar vader
disclaimer
pi_52322508
Ik heb gelukkig een heel relaxte man, hij vindt winkelen en kleren kopen haast leuker dan dat ik het vind....
pi_52322601
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja klopt, wel leuk om te zien. Alleen de voice-over op de rondvaartboot was niet zo tolerant

" Als u links kijkt ziet u die rare mensen in zwarte kleren, die noemen ze ook wel "Gothics". Het is een soort sekte en het heeft met de aanbidding van de dood te maken "

Ik kwam niet meer bij
Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Daarbij moet ik ongesteld worden
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:51:43 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_52322623
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat kan je echt niet maken. Op zo'n rondvaartboot zit vaak wat ouder publiek en die geloven dat onmiddelijk.

Ik heb weer geupdate. Waarom heb ik maandag als weegdag genomen? Zit alle weekendschade er weer aan
Eigenlijk vind ik het nog steeds wel een relaxed gewicht , maar wel goed dat Teigan en ik vandaag een stuk gaan rennen! Ik denk dat het er vrijdag wel weer af is.

Wáárom maandag?
Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
disclaimer
pi_52322640
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
pi_52322673
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik pak altijd de donderdag, ervaring leert dat ik dan het lichtst ben
Donderdag klinkt als een goed plan. Al is maandag wel een makkelijker moment om te onthouden.
Och, met maandagen zie je op den duur ook wel de curve wat omlaag gaan.Je zwaarste dag wordt op den duur toch ook lichter
En ergens voelt het wel eerlijk ook om je zwaarste dag te nemen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:55:32 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_52322692
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat dus
Al is het wel handig om de tassen te dragen.
Bij ons is het altijd
*freecell draait een rondje* "hoe is deze?"
TARA: "ja, weet ik niet"
Freecell: "leuk of niet leuk?"
TARA: "Ja, misschien wel leuk denk ik."

Dat soort gesprekken, hopeloos
Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
disclaimer
pi_52322806
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Herkenbaar
Meestal betekent dat dat ze het niks vinden, maar dat ze het niet durven te zeggen
Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
pi_52322820
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Wáárom maandag?
dat is inderdaad niet slim
bij mij is het altijd woensdag of donderdag

ookal weeg ik nu nog hetzelfde als donderdag
begin nu te twijfelen aan mijn weegschaal eigenlijk

net ontbeten met griekse yoghurt en honing
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:03:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_52322846
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, dan is het: "Nee, niet mooi." of "nee, vind ik niks" of "als je het voor mij aantrekt kan je het beter uitlaten".
De uitspraak dat hij het niet weet betekent gewoon dat hij het niet weet.
Ohja, jullie zijn Groningers Wel handig trouwens, dan weet je wel waar je aan toe bent
Brabantse mannen zijn iets anders geloof ik
disclaimer
pi_52323108
Goede morgen

Hier gaat alles nog steeds zeer goed met afvallen Vanavond weer hardlopen, les 3 alweer...
pi_52323679
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eindelijk eens het gezicht van ymme
You're pretty!
Hier dan ook maar eens

pi_52323815
Tof Ymme! Hebben we eindelijk een hoofd bij je

Ik vond nog wel deze foto's van toen ik 10 was:

Ik werd door mijn klasgenootjes uitgelachen dat ik dik was
pi_52323882
Nou, ik kan het niet vinden freecell..

Wij hebben net de kittens laten inenten en chippen... Als alles goed gaat gaat Belle donderdag naar haar nieuwe baasje, en kunnen wij nog even van Donder genieten..
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:49:13 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_52323908
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
disclaimer
pi_52323965
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ymme heeft een meegluurkat

En freecell... open je daar nou de deur met je tanden?
Ik? welnee!

En inderdaad, die kat
pi_52323979
Ymme

je bent een mooie meid

Oh en shoppen met is ook niet echt een geweldige ervaring Durft geen lingeriewinkel in dus blijft buiten staan. Heeft het liefst dat ik 1 winkel uitkies en daar alles koop wat ik nodig heb (as if ). Laat liefst zijn kleding door MIJ kopen ONLINE zodat hij geen winkels in hoeft.
Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
pi_52324051
Dank je ocopussy, vind mezelf na al dat afvallen ook een stuk mooier, en ben daardoor zelfverzekerde
pi_52324141
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:01:15 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_52324213
Elvi
Je lichaam is echt goed van slag zo te horen. Maar ik denk dat je idd weer gewoon kunt eten zoals voor dat soepdieet, lekker veel sporten en dan moet je zo weer in het goede ritme komen
disclaimer
pi_52324721
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Pfff wéér aangekomen Ik denk dat i kgewoon té weinig eet (hoe is het mogelijk ) dus vandaag ga ik niet sporten en weer eten zoals de eerste dieet-week zeg maar. Dus vanmidag gewoon brood... Wat ik ineens niet meer lekker vind dus het is echt n uitdaging voor me
misschien moet je proberen een iets te kiezen en dat dan langer vol te houden
als je steeds om de week veranderd van dieet of etenspatroon dan zal het niet echt werken denk ik
pi_52324870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Elvi het volgende:
Elvi, zoek ook vooral iets waar je je goed bij voelt, he. Matig en gevarieerd eten (maar niet hongeren) icm wat sport zal je vast helpen om je wat beter te voelen
pi_52325326
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:

Zijn motto is: winkelen is een noodzakelijk kwaad, en moet zo lang mogelijk uitgesteld worden.
Dat is ook mijn motto waardoor ik nu dus nog steeds in dezelfde broeken loop als toen ik 10kg zwaarder was.
Daarnaast heb ik ook bijna niks te besteden aan kleding.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:12 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_52325450
Als ik de 70 weer in zicht heb hoef ik niet te shoppen, heb nog een hele kast vol met maat 38 van 2 jaar terug
Momenteel loop ik elke dag in dezelfde spijkerbroek, de enige broek die ik nog over heb van voordat ik de eerste keer afviel. Ik weiger nieuw te kopen
disclaimer
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:50:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_52325469
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren
disclaimer
pi_52325581
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er weinig leuker dan met een acceptabel figuur shoppen voor nieuwe kleren

Of weer in die ene sjieke rok passen die sowieso al heel erg afkleedt
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 12:14:09 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52326085
Hier zijn jullie

Ik heb zaterdag geshopt... Had een kortingsbon van Esprit, dus een leuke capri jeans gekocht en nog wat shirtjes in de uitverkoop
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')