Met Marvin Gaye's - "I want you"quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik op bed ga liggen met muziek en dan lekker meezingen en huilen :)Zonder brownies
Dus als ik op jouw link klikte kwam ik deze tekst tegen:quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
ik wist niet dat je brownies kon invriezen, wat ee goede tip!
Ik heb een site gevonden met liefdesverdrietnummersHeel erg!
http://breakup-songs.com/movingonsongs.html
Ik heb een hoelahoep en inderdaad, goed spierpijn in buik en heupen. Die van mij is alleen geknapt toen ik een vreemde move deed. (en nee, ik ben er niet uitgeknaptquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
Ik kreeg vandaag van iemand de tip om eens met een hoelahoep aan de gang te gaan. Zou moeten helpen met de vetverbranding bij heupen, taille en buik. Ik vraag me af of die dingen nog bestaan! Heb ze al jaren niet meer gezien (en het moet zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik er zelf een had). Zal volgende week eens de speelgoedzaken bezoeken in de hoop zo'n hoepel te vinden tussen alle Nintendo's en Playstations.
Bedankt voor de tip! Ik laat het wel weten wanneer ik er een heb gevonden en wat mijn resultaten ermee zijn (ik heb waarschijnlijk eerst een jaar nodig om ervoor te zorgen dat dat ding niet binnen 2 seconden afzakt naar mijn enkelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
Je moet er om denken dat je één neemt die zo groot mogelijk is en waar water of zand in zit. Hij moet lekker zwaar zijn en het water of zand moet een beetje kunnen bewegen.
Als je écht een goede volwassenenhoepel wilt, moet je hem bestellen in Engeland, Daar is hooping een rage. Er loopt ergens een topic over op FOK!.
Zit hier ook aan de kiwi's. Eens zien of jouw fruitontbijt en meer fruit methode voor mij ook werktquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:20 schreef freecell het volgende:
Ontopic trouwens: Ben aan het ontbijten met koffie en kiwi, zometeen nog een minneola en dan kerkwaarts
Nou, vis met remoulade sausquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvi het volgende:
Wij gaan vanavond barbeque-en met vis ipv vlees. En Sonja-Bakker-aardappelsalade zonder stokbrood en kruidenboterEn vis is niet lekker met allerlei sauzen dus die kan ik ook laten staan
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
poeh, dat is best veel freecell... MAar dan haal je je aantal kcal vandaag dus wel makkelijk...
een heel stokbrood (300 gram) is 780kcalquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef freecell het volgende:
Stokbrood is gewoon bijna 1000 Kcal per groot brood volgens mijn eetmeter
En at ontdek ik pas als ik als lunch een half stokbrood op heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |