Nee, ik bedoel dat je dan verder geen ontbijt mag, maar wel weer lunch hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
je bedoeld toch hopelijk niet de rest van de dag niets eten?
ik denk dat ik hetm aar bij mijn boterhammetjes houd...
ah, zo....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dan verder geen ontbijt mag, maar wel weer lunch hoor![]()
Ben en Jerry's tot 1200 kcal, dat is ongeveer 3 happenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, je weet wat ik van lijnen vind en dat er nog nooit echt bewezen is dat iets anders dan energie-inname het aankomen/afvallen substantieel beïnvloed. Dus of je nou de hele dag groente en fruit eet tot 1200 kcal of Ben & Jerry's tot 1200 kcal maakt weinig uit. Qua afvallen dan, gezond is iets heel anders![]()
Nee hoor, dat is een hele pint. Maar het maakt nog wel uit welke smaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ben en Jerry's tot 1200 kcal, dat is ongeveer 3 happen
Ik dacht zo rond de 400....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Ben en Jerry's is geloof ik iets van 500 kcal per 100 gram...
Maar hoeveel gram er in een pint zit weet ike igenlijk niet..
I shall resistquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Chunky Monkey zit ook op 280 kcal per 100 gram
Ja, of je energie-afgifte natuurlijk. Meer bewegen enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, je weet wat ik van lijnen vind en dat er nog nooit echt bewezen is dat iets anders dan energie-inname het aankomen/afvallen substantieel beïnvloed. Dus of je nou de hele dag groente en fruit eet tot 1200 kcal of Ben & Jerry's tot 1200 kcal maakt weinig uit. Qua afvallen dan, gezond is iets heel anders![]()
Meer bewegen helpt, maar zorgt niet voor veel gewichtsverlies. Ik herinner me het verhaal van een obese marathonloper nog en ook in de dieetclub lopen mensen rond die heel veel sporten/bewegen en nog steeds overgewicht hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, of je energie-afgite natuurlijk. Meer bewegen enzo.
Gister gewoon een bakje chips gegeten en niet de hele zak![]()
Kun je niet met een vriendin eten? Alleen is ook maar zo alleen op zaterdagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef teigan het volgende:
Bah,belt net, ik moet vanavond in mijn eentje eten..
Hij moet waarschijnlijk tot een uurtje of 3 vannacht doorwerken(hij is vanmorgen om 6 uur begonnen..)
Ah kijk, de sinaasappels lijken dus breder bekend dan ik dachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Minneola's zijn lekker, er is zelfs een heel topic over.
Is 77,4 een meevaller, of juist niet?
Klinkt wel lekker op zichquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:31 schreef Vogue het volgende:
Ja! Het zijn van die kleine snoepjes met een caramel-buitenkant en witte chocolade substantie aan de binnenkant. Ik mag er 3 per dag van mezelf, ze zijn nog kleiner als zuurtjes
Bereid je voor op een chagrijnige weekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
Dat zou voor mij ideaal zijn... niet meer van zoet houden... volgens mij ben ik dan over een half jaar 30 kilo lichter bij wijze van. Ik ben een enorme zoetekauw, chips e.d. hoeft allemaal niet zo voor mij, vind het wel lekker maar zo ontzettend lekker nou ook weer niet. Bij mij is het chocola, snoep, alles wat zoet is eigenlijk.
Ja ik ga het proberen, radicaal het snoep te laten staan. Maar het lijkt me wel heeeeeel moeilijk!
Kmoestquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef freecell het volgende:
*knuffel* @Teigan.
Zonet in de c1000: Staan achter mij een hij en een zij van mijn leeftijd.
Zij: dit zijn lekkere snoepjes!
hij: Hmmhmmm
zij: en zonder gluten!
Hij: jah!
Zij: zonder gluten is vet gezond
Ik:
Ik die gezondheidshype niet doorgeslagen ergens?
edit: wel erg veel smileys.
Kan ook zijn dat ze coeliakie hebben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef freecell het volgende:
Zonet in de c1000: Staan achter mij een hij en een zij van mijn leeftijd.
Zij: dit zijn lekkere snoepjes!
hij: Hmmhmmm
zij: en zonder gluten!
Hij: jah!
Zij: zonder gluten is vet gezond
Ik:
Ik die gezondheidshype niet doorgeslagen ergens?
edit: wel erg veel smileys.
Welnee, dan was het geweest: "hey, die mag ik hebben!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:41 schreef blue_funk het volgende:
Sterkte Teigan! Probeer zo positief mogelijk te denken...
[..]
Kan ook zijn dat ze coeliakie hebben...
"Coeliakie is een intolerantie (onverdraagzaamheid) voor gluten, een bepaalde eiwitfractie van tarwe, haver, rogge, gerst, spelt en kamut."
EDIT: Of ze lijden aan orthorexia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |