abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:22:40 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52373368
Vorige deel: Fok! Dieetclub # 188

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:23:29 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52373411
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Neuh

Lieve mensen, kan iemand anders even een nieuw topic aanmaken? Ik val om van de slaap, niet echt een moment om een nieuw topic te gaan openen.
Tnx!
pi_52373447
Ah, cool een nieuw topic!
Ik heb chocola op, jammie. 't Was wel maar een klein beetje, maar smaakte prima. Verder niet veel gegeten, dus al met al een keurige dag.
Ik ga slapen! Weltrusten allemaal!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:24:18 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_52373452
tvp
disclaimer
pi_52373487
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??
nee dat klopt niet
een 75E is niet zo groot/vol etc als een 95E

maar goed ik heb een 75E, dat dus niet gigantisch groot is
en in een S en kindermaatje 170 past

en verder wil ik het niet over borsten hebben

en over mijn tact, tja als mensen hier fotos posten en dan om meningen vragen ben ik gewoon eerlijk
pi_52373504
ik wilde nog zeggen:

Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik Sjeen én SQ er beide heel tof uit vind zien en dat ik bij Jseen eerst het haar (gedurfd en leuk, staat bij veel mensen niet, bij jou wel) zag en bij SQ de stoere houding zag.

Dus geen "vet" of "lage borsten" En als ik terugscrol zie ik dat beide nog steeds niet.

Ter bemoediging en ik meen het ook nog
pi_52373518
Oja, ik wilde hier nog even op reageren:
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef blue_funk het volgende:

[..]

SQ mooi
*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meid

Zo... weltrusten!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:27:17 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52373592
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat klopt niet
een 75E is niet zo groot/vol etc als een 95E

maar goed ik heb een 75E, dat dus niet gigantisch groot is
en in een S en kindermaatje 170 past

en verder wil ik het niet over borsten hebben

en over mijn tact, tja als mensen hier fotos posten en dan om meningen vragen ben ik gewoon eerlijk
Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logisch

Aanvulling:
Ben de foto van SQ nog even gaan zoeken... Ik kan daar met de beste wil van de wereld niks molligs in ontdekken
pi_52373705
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logisch
ja en is ook niets mis mee, toch?
maar daarom zitten truitjes en blousjes wel anders
en daar hadden we het toch over....

en mijn borsten hangen ook hoor en waarschijnlijk erger dan de jouwe
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:30:58 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_52373747
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
ik wilde nog zeggen:

Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik Sjeen én SQ er beide heel tof uit vind zien en dat ik bij Jseen eerst het haar (gedurfd en leuk, staat bij veel mensen niet, bij jou wel) zag en bij SQ de stoere houding zag.

Dus geen "vet" of "lage borsten" En als ik terugscrol zie ik dat beide nog steeds niet.

Ter bemoediging en ik meen het ook nog
Tnx, ik vind dat zelf ook, ik denk dat mevrouw S een beetje aan het muggenziften is
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Levitation het volgende:
Oja, ik wilde hier nog even op reageren:
[..]

*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meid

Zo... weltrusten!
jij bent ook mooi
disclaimer
pi_52373763
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

Ah, je hebt kinderen?
pi_52373897
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:35:24 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_52373961

Volgens mij werd er net gevraagd om een 88 kilo foto, nou hier dan
Gelukkig staat mijn gezicht er niet op i.v.m. eventuele chantage
disclaimer
pi_52373963
http://www.bhmaat.nl/

Heel handig linkje.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:35:38 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52373972
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
pi_52374009
Ik denk dat ze sowieso een vetekend beeld heeft van het menselijk lichaam in het algemeen. Jammer inderdaad.

Miss_s, heb je in om een keer mee te gaan naar de sauna? (serieus verzoek!)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:37:06 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_52374053
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
Ja. Ik vind mezelf nooit dik totdat ik mezelf op een foto zie. Heel stom eigenlijk. Zelfs in de spiegel zie ik het niet echt
disclaimer
pi_52374074
quote:
Ja, daar heb ik heel erg last van Pas als ik foto's van mezelf naast dunnere mensen zie besef ik hoe dik ik wel niet ben Zo in de spiegel zie ik het echt niet en voel ik me ook niet dik. Ik voel me vooral ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52374081
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]

Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?
pi_52374097
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

gedeeltelijk heb je daar misschien gelijk in
maar mijn borsten zijn echt erg

en niet door kinderen nee freecell maar ik had altijd grote borsten maar schaamde me als kinder er voor (ik was 9) en heb daarom jaren lang geen bh gedraagt
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:38:53 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_52374120
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?
Ik fiets elke dag 70 minuten en loop 40 minuten en ik ga regelmatig zwemmen
disclaimer
pi_52374137
quote:

[..]

dat heb ik dus ook
vond me toen ik 98 kilo woog helemaal niet dik
en nu nog steeds niet dik maar ook echt niet slank
pi_52374170
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef freecell het volgende:
-

Miss_s, heb je in om een keer mee te gaan naar de sauna? (serieus verzoek!)
nee dankje
pi_52374179
quote:

[..]

idem dito hier. Ik denk dat als je in de spiegel kijkt je misschien onwillekeurig je buik intrekt of rechtop gaat staan. Ofzo. Ik schrik me altijd dood als ik foto's zie.
pi_52374209
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook
vond me toen ik 98 kilo woog helemaal niet dik
en nu nog steeds niet dik maar ook echt niet slank
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
De media beinvloedt je vaak meer dan je denkt!
pi_52374211
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
maar ik had altijd grote borsten maar schaamde me als kinder er voor (ik was 9) en heb daarom jaren lang geen bh gedraagt
Werd je gepest dan met je grote borsten Kinderen kunnen heel wreed zijn als je 'afwijkt'.
Ik hoop oprecht dat je overdrijft en dat het wel meevalt met je borsten hoor Je bent nog zo jong en it's downhill from now on en dan kan je beter niet 'beginnen' met hangborsten
pi_52374225
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:
nee dankje
We bijten niet, we zijn heel gezellig en leuk
pi_52374267
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Werd je gepest dan met je grote borsten Kinderen kunnen heel wreed zijn als je 'afwijkt'.
Ik hoop oprecht dat je overdrijft en dat het wel meevalt met je borsten hoor Je bent nog zo jong en it's downhill from now on en dan kan je beter niet 'beginnen' met hangborsten
ze peste me niet gelukkig (ben nooit gepest behalve 2 keer een opmerking van iemand ooit eens op school gehad)

en afentoe voel ik me beter over mijn borsten, ze hangen niet heel erg ofzo maar soms wel teveel
pi_52374313
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
ja maar ik houd van die schoonheid van de media
ik zou denk ik uit die sauna weg rennen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:44:12 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_52374339
Mijn tieten staan ook niet stevig naar voren. Gelukkig, anders kon ik ze als eetbord gebruiken
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:44:12 #31
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52374340
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:

[..]

En kleren verhullen ook meer dan je denkt. Aan elk mens is wel iets lelijks, maar vooral ook iets moois te ontdekken in de sauna.

Ik vind m'n E-cup trouwens met hardlopen niet naar. Ik heb er helemaal geen last van, zolang ik maar gewoon een sportbeha draag.
pi_52374397
quote:
[afbeelding]

En ze doet het ook nog! Klasse

En dat is ook een mooie foto. Inderdaad nog stevig zoals iemand eerder al zei.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52374402
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik houd van die schoonheid van de media
ik zou denk ik uit die sauna weg rennen
Waarom wegrennen?
Omdat je zelf bloot bent, of om de mensen om je heen?
pi_52374443
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom wegrennen?
Omdat je zelf bloot bent, of om de mensen om je heen?
beide
nee ik hoef niet zo nodig mensen naakt te zien
die niet gephotoshopt zijn
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:47:32 #35
4177 Jojogirl
pi_52374461
SQ, ik zou je trouwens nooit 88 kilo gegeven hebben op die foto. Waarschijnlijk omdat je gewoon een goed verdeeld en sportief figuur hebt.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:47:39 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_52374465
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:

[..]

En ze doet het ook nog! Klasse

En dat is ook een mooie foto. Inderdaad nog stevig zoals iemand eerder al zei.
Ik moet naar de kapper
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:48:16 #37
4177 Jojogirl
pi_52374493
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

beide
Nou dat wordt geen vriendje dus en ook geen grote spiegel in je badkamer/slaapkamer.
pi_52374517
quote:
[afbeelding]

is wel grappig om te zien hoe verschillend figuren zijn
ik zag er heel anders uit toen ik 88 woog
je bovenbenen lijken hier inderdaad minder dik
bij jou is het meer je boven lichaam dus begrijp wel dat je mijn Sje niet geloofde
maar bij mij zit daar dus niets
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:49:03 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_52374523
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Jojogirl het volgende:
SQ, ik zou je trouwens nooit 88 kilo gegeven hebben op die foto. Waarschijnlijk omdat je gewoon een goed verdeeld en sportief figuur hebt.
Tnx, ik vind mezelf echt 110 kilo lijken op die foto namelijk. Foto's van jezelf
Ik vind Sjeen trouwens ook geen 80 kilo lijken op de eerder geposte foto Toch typisch, dat verschil in perceptie van jezelf en van anderen
disclaimer
pi_52374556
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Nou dat wordt geen vriendje dus en ook geen grote spiegel in je badkamer/slaapkamer.
mijn slaap kamer hangt vol met 3 grote spiegels
maar moet wel een lekker vriendje zijn inderdaad
pi_52374602
quote:

[..]

beide
Wat jammer joh
Mensen zijn zo mooi van zichzelf al! Vaak mooier dan met photoshop.
Het beeld van nu is allemaal zo kunstmatig!

De realiteit is nou eenmaal dat vrouwen ronder zijn en hier en daar een deukje, litteken of ribbeltje hebben. En ik vind dat wel mooi eigenlijk

Jij streeft nu een onbereikbaar idee van perfectie na.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:51:30 #42
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52374630
quote:

[..]

beide
Tjezus... Misschien handig om back to reality te komen .
Ik heb liever echte mensen dan de vakkundig geblurrede mensen. Heb een abo op Playboy genomen (don't ask ) en erger me de tering aan die fake vrouwen .
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:51:59 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_52374648
Daarom vind ik dat programma "Looking good naked" ook zo briljant
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept
disclaimer
pi_52374658
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat jammer joh
Mensen zijn zo mooi van zichzelf al! Vaak mooier dan met photoshop.
Het beeld van nu is allemaal zo kunstmatig!

De realiteit is nou eenmaal dat vrouwen ronder zijn en hier en daar een deukje, litteken of ribbeltje hebben. En ik vind dat wel mooi eigenlijk

perfectie ja
en onbereikbaar weet ik niet

en bij mannen heb ik trouwens wel dat ik juist die afwijkingen mooi vind.....
pi_52374695
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooi
maar dat kan ook door mijn leeftijd komen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:53:34 #46
36431 bleiblei
pi_52374719
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Die kerel blijft koning
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:54:14 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_52374754
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wie niet, die modellen of die echte mensen?
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:54:32 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_52374767
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Die kerel blijft koning
[afbeelding]
Gok
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:54:36 #49
36431 bleiblei
pi_52374769
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zou je naar kunstmatige ingrepen grijpen om je lichaam perfecter (dwz. naar photoshop maatstaven) te maken?
pi_52374812
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

perfectie ja
en onbereikbaar weet ik niet
Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.
Maar perfectie kan simpelweg niet.

Perfectie nastreven is dan toch een beetje jammer van je tijd
Hoe ouder je wordt, hoe minder perfect je wordt. Wordt jij dan ook steeds meer ongelukkig?
pi_52374850
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wie niet, die modellen of die echte mensen?
die mensen uit dat programma
en modellen van 45 kilo vind ik ook niet mooi hoor
pi_52374872
Over perfectie gesproken: ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de plastisch chirug voor laseren
Wel extreem spannend allemaal, en eigenlijk wil ik wel en toch ook niet, maar ik krijg nu binnen drie weken een brief wanneer ik aan de beurt ben Dus nu MOET ik wel
pi_52374900
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Zou je naar kunstmatige ingrepen grijpen om je lichaam perfecter (dwz. naar photoshop maatstaven) te maken?
nee
pi_52374922
nou dames, ik ga slapen, morgen me eerste werkdag, ben benieuwd. en zal zo wie zo weer even moeten wennen, om van 9 tot 5 te werken, in plaats van eerst uitslapen, dan lekker luieren en zo de dag doorkomen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:58:01 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_52374923
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die mensen uit dat programma
en modellen van 45 kilo vind ik ook niet mooi hoor
Nou, zal ik je dan maar even vertellen dat het gemiddelde fotomodel ongeveer dat lichaamsgewicht heeft? En playboymodellen wegen gemiddeld 50, die zijn wat voller
disclaimer
pi_52374943
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
Over perfectie gesproken: ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de plastisch chirug voor laseren
Wel extreem spannend allemaal, en eigenlijk wil ik wel en toch ook niet, maar ik krijg nu binnen drie weken een brief wanneer ik aan de beurt ben Dus nu MOET ik wel
Wat ga je laseren?
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:58:36 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_52374945
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, ik ga slapen, morgen me eerste werkdag, ben benieuwd. en zal zo wie zo weer even moeten wennen, om van 9 tot 5 te werken, in plaats van eerst uitslapen, dan lekker luieren en zo de dag doorkomen.
Succes, eerste week is het zwaar, maar daarna is het heerlijk om een ritme te hebben
disclaimer
pi_52374957
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.

Hoe ouder je wordt, hoe minder perfect je wordt. Wordt jij dan ook steeds meer ongelukkig?
nee maar je kan wel het beste uit je lichaam proberen te halen
en je lichaam zo goed mogelijk te vormen

en met leeftijd heb ik geen probleem
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:59:18 #59
36431 bleiblei
pi_52374975
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef freecell het volgende:

[..]

*Lipjes getuit, tietjes vooruit!*
Rillll
pi_52374988
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, zal ik je dan maar even vertellen dat het gemiddelde fotomodel ongeveer dat lichaamsgewicht heeft? En playboymodellen wegen gemiddeld 50, die zijn wat voller
ik ben niet zo van de modellen
of het moeten FHM modellen zijn die vind ik vaak wel mooi
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:00:13 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_52375023
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben niet zo van de modellen
of het moeten FHM modellen zijn die vind ik vaak wel mooi
Die vrouwen die 50 wegen dus
disclaimer
pi_52375025
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Succes, eerste week is het zwaar, maar daarna is het heerlijk om een ritme te hebben
zal sowieso heel erg zwaar worden de eerste 2 weken. eigenlijk kan mijn lichaam geen 40 uur per week aan, en waarschijnlijk moet ik eerst 2 weken 40 uur werken voordat ik naar de 24 uur kan gaan. maar is gewoon even afwachten, het kan ook meevallen, dat ik niet meteen 40 uur hoef te werken (ik kan het wel, maar ben dan echt gesloopt in het weekeind en kan dan ook echt helemaal niets meer)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:00:24 #63
36431 bleiblei
pi_52375032
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee
Dan kan ik je nu al vertellen dat de focus naar perfectie verloren tijd is en veel frustratie op gaat leveren. Zonder van de tijd. Zonde van je leven. Ga gewoon een leuk leven leiden. Waar mensen je waarderen om wat je bent (hehe ).
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:00:43 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_52375049
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zal sowieso heel erg zwaar worden de eerste 2 weken. eigenlijk kan mijn lichaam geen 40 uur per week aan, en waarschijnlijk moet ik eerst 2 weken 40 uur werken voordat ik naar de 24 uur kan gaan. maar is gewoon even afwachten, het kan ook meevallen, dat ik niet meteen 40 uur hoef te werken (ik kan het wel, maar ben dan echt gesloopt in het weekeind en kan dan ook echt helemaal niets meer)
Hoezo kan je dat niet aan?
disclaimer
pi_52375108
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoezo kan je dat niet aan?
ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom, en zolang ik er zelf rekening mee houd (dus geen 40 uur werken) gaat het best, maar zodra het meer word kan je me opvegen. heb tijdens mijn stage 6 weken lang 32 uur gewerkt in de vakantie, en was daarna gewoon toe aan de vakantie, om mijn lichaam weer rust te geven.
pi_52375144
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Wat ga je laseren?
Wat oude littekens weg laten laseren
pi_52375152
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan kan ik je nu al vertellen dat de focus naar perfectie verloren tijd is en veel frustratie op gaat leveren. Zonder van de tijd. Zonde van je leven. Ga gewoon een leuk leven leiden. Waar mensen je waarderen om wat je bent (hehe ).
nee hoor
het beste uit je lichaam willen halen is een mooi doel
pi_52375200
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die vrouwen die 50 wegen dus
nee hoor
niet iedereen die slank is heeft anorexia of weegt onder de 60 kilo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:04:23 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_52375219
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom, en zolang ik er zelf rekening mee houd (dus geen 40 uur werken) gaat het best, maar zodra het meer word kan je me opvegen. heb tijdens mijn stage 6 weken lang 32 uur gewerkt in de vakantie, en was daarna gewoon toe aan de vakantie, om mijn lichaam weer rust te geven.
Da's zo kut, een goede vriendin van me heeft dat al 8 jaar en kan daardoor alleen maar van die callcenter kutbaantjes nemen, omdat geen ander bedrijf haar voor 16 uur flexibel aan wil nemen
disclaimer
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:04:44 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_52375237
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor
niet iedereen die slank is heeft anorexia of weegt onder de 60 kilo
Wat jij in de FHM ziet wel
disclaimer
pi_52375244
Ik vind modellen vaak wel mooi, niet die hele magere, maar wel die van nature slanke en ranke meiskes: ik vind dat prachtig en alle kleding staat daar ook mooi op. (als voorbeeld geef ik Gisele Bundchen: heel rank en slank, maar toch met vormen, of Doutzen Kroes) Máár..., ik weet heel goed dat dat niet haalbaar is, maar ik kan wel proberen om zo gezond en sportief mogelijk te worden, dus het beste figuur te krijgen wat voor mij mogelijk is.
pi_52375246
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor
het beste uit je lichaam willen halen is een mooi doel
Ben je daar dan ooit mee klaar?
pi_52375308
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's zo kut, een goede vriendin van me heeft dat al 8 jaar en kan daardoor alleen maar van die callcenter kutbaantjes nemen, omdat geen ander bedrijf haar voor 16 uur flexibel aan wil nemen
ik ga nu ook werken voor een callcenter, gewone bedrijven willen alleen maar fulltimers of mensen met ervaring. en mijn leven is hierdoor nu ook al 8 jaar vern**kt. hele pubertijd eigenlijk verknalt erdoor, want ja, wie wil nou vrienden zijn met iemand die meteen na school naar huis gaat, en in het weekeind ook nog eens niet gaat stappen ook niet.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:07:03 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_52375352
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik ga nu ook werken voor een callcenter, gewone bedrijven willen alleen maar fulltimers of mensen met ervaring. en mijn leven is hierdoor nu ook al 8 jaar vern**kt. hele pubertijd eigenlijk verknalt erdoor, want ja, wie wil nou vrienden zijn met iemand die meteen na school naar huis gaat, en in het weekeind ook nog eens niet gaat stappen ook niet.
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor dit probleem
disclaimer
pi_52375369
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Ben je daar dan ooit mee klaar?
klaar misschien wel maar dan moet je het blijven onderhouden
pi_52375398
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat jij in de FHM ziet wel
nee hoor
en zelfs al wegen ze 50
daar is niets mis mee als het bij hun bouw past
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:09:31 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_52375457
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor
en zelfs al wegen ze 50
daar is niets mis mee als het bij hun bouw past
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, alleen ziet maar 0,001 procent van de mensen er ongeveer zo uit
disclaimer
pi_52375460
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor dit probleem
me to, of dat ik net zoals renate dorrestein eroverheen groei (of zoiets) is trouwens misschien ook een aanrader voor je vriendin, vond dat boek wel heel leuk om te lezen, veel herkenbare dingen erin (alles aflopen van huisarts tot homeopaat). de titel van dat boek is trouwens Heden ik.

maar goed, nu ga ik echt slapen, en hopen dat die vlieg van 5 centimeter (die kwam mijn vriend net in de keuken tegen) echt naar buiten is gevlogen of zo.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:11:05 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_52375529
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

me to, of dat ik net zoals renate dorrestein eroverheen groei (of zoiets) is trouwens misschien ook een aanrader voor je vriendin, vond dat boek wel heel leuk om te lezen, veel herkenbare dingen erin (alles aflopen van huisarts tot homeopaat). de titel van dat boek is trouwens Heden ik.
Ik zal het haar zeggen
disclaimer
pi_52375533
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, alleen ziet maar 0,001 procent van de mensen er ongeveer zo uit
van mijn leeftijd zien er genoeg zo uit hoor
pi_52375556
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ook naakt?

Mijn punt is, dat ik zeer weinig mensen ken die er zo uitzien, om de eenvoudige reden dat echte mensen niet gefotoshopt zijn. Echte mensen hebben ribbeltjes waar hun bikinibroekje ophoudt, en in ieder geval een ribbeltje als ze gaan zitten. (Ja, dat heeft IEDEREEN)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:12:09 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_52375567
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat duurt ook maar een jaar of twee. Hooguit.
disclaimer
pi_52375619
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat duurt ook maar een jaar of twee. Hooguit.
nou dat duurt wel langer dan tot je 21ste hoor
moet toch wel lukken tot je 30ste

en naakt wil ik het niet weten
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:13:47 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_52375651
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij hebt echt zo'n onrealistisch mensbeeld

Op je dertigste er nog uit zien als een FHM-model, dat is wereldwijd echt maar voor 6 vrouwen weggelegd
disclaimer
pi_52375659
quote:

In bikini dan. (en zie mijn edit)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:14:35 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_52375698
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Ook naakt?

Mijn punt is, dat ik zeer weinig mensen ken die er zo uitzien, om de eenvoudige reden dat echte mensen niet gefotoshopt zijn. Echte mensen hebben ribbeltjes waar hun bikinibroekje ophoudt, en in ieder geval een ribbeltje als ze gaan zitten. (Ja, dat heeft IEDEREEN)
Nietes, ik heb een blob
disclaimer
pi_52375699
@ Stormqueen: is jouw avatar+onderschrift uit "It" van Stephen King??
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:14:58 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_52375715
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef conleche het volgende:
Jazeker Volgens mij heb ik jou ook in het SK topic zien posten?
disclaimer
pi_52375729
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nietes, ik heb een blob
Mag ik springen?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:15:20 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52375731
quote:

[..]

Niet als je gaat studeren... Geloof me, dat lukt echt niet.
pi_52375753
quote:

[..]

Nietes, ik heb een blob
Ik heb er twee
Last.fm | Flickr
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:16:00 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_52375762
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Mag ik springen?
77 kilo op mijn weke pens laten landen?
Nee, dan moet ik eerst nog wat meer buikspieroefeningen doen
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:16:21 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52375781
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef conleche het volgende:
Bezorgt mij nog steeds nachtmerries...
pi_52375786
quote:

[..]

Jazeker Volgens mij heb ik jou ook in het SK topic zien posten?
Ja!! Wil d'r weer eens eentje lezen, was er vroeger dol op!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:17:24 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_52375825
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! Wil d'r weer eens eentje lezen, was er vroeger dol op!
Ik ben redelijk op weg, zit ongeveer op de helft, maar die man heeft zo almachtig veel geschreven
disclaimer
pi_52375891
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

77 kilo op mijn weke pens laten landen?
Nee, dan moet ik eerst nog wat meer buikspieroefeningen doen

Nouja!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:19:47 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_52375919
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Nouja!
Je mag wel op mijn airbags springen, daar zitten toch botten onder. Is ook lekker zacht
disclaimer
pi_52376192
@freecell, grappig, wat je zegt over de sauna. Ik herken het helemaal, ik ga vaak naar het Turkse badhuis hier in de stad; als je ziet wat er onder al die lagen kleding vandaan komt... En het is niet eens per se heel lelijk.

@Miss_S: tegen de tijd dat je de 60 nadert zakt je boezem tot je navel wen maar vast aan het idee.

En ja, ik vind modellen prachtig, maar ik weet dat bij mijzelf maatje 36 alleen mogelijk is met een anorectisch eetpatroon. Dus ik ga voor 38/40, zoiets, gezond en best mooi!
pi_52377375
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef freecell het volgende:
Miss S lijkt wel gephotoshopte magazine-vrouwen na te streven
pi_52378863
Pff, ben ff een avondje weg en jullie kletsen weer een topic vol. Morgen maar bijlezen, nu slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')