hmzzquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Vrouwengoddamn
Ik zit in ongeveer een vergelijkbare situatie als TS.
Je hebt gewoon je eigen touwtjes in handen hoor. Als ze je moet dan moet ze je, zo niet dan niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ze weet donders goed dat ik veel voor haar voel...helaas misschien, want nu heeft zij de touwtjes in handen. Vanuit die situatie moet ik nu een beslissing nemen...
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als een meisje tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten, dan vindt ze je leuk maar niet leuk genoeg.
zou ik niet doen, wat de rest hier ook al zei. Komt ook wat zwak over. Kun je je eigen boontjes niet doppen? Je zou wel vrienden om raad kunnen vragen maar punt is dat zij ook weer een vriendin is van dat meisje... En idd.. Girls talkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik heb een betere bedacht! Ik ga haar beste vriendin (die ik goed kan vertrouwen) vragen om haar te bespelen zodat ze weet dat ze een keuze moet maken. Dit zou je kunnen vergelijken met de 'openheid' en 'directheid' van Yvonne, maar dan in een ander jasje.
Doe ik dan ook maar niet. Heb nu een paar dagen niets van me laten horen, ondanks een aantal smsjes van haar kant. Zijn sommige vrouwen nu zo naïef of begrijpt ze mijn stille hint niet (whehe eigenlijk een omgekeerde wereld: normaal snappen wij mannen de stille hints van vrouwen nooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou ik niet doen, wat de rest hier ook al zei. Komt ook wat zwak over. Kun je je eigen boontjes niet doppen? Je zou wel vrienden om raad kunnen vragen maar punt is dat zij ook weer een vriendin is van dat meisje... En idd.. Girls talk![]()
misschien dat ze al een gevoel heeft dat je afstand neemt en denkt ze: fuck.. dat moet niet... En stuurt ze maar ff een nuchter smsjequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Doe ik dan ook maar niet. Heb nu een paar dagen niets van me laten horen, ondanks een aantal smsjes van haar kant. Zijn sommige vrouwen nu zo naïef of begrijpt ze mijn stille hint niet (whehe eigenlijk een omgekeerde wereld: normaal snappen wij mannen de stille hints van vrouwen nooit)?
Dat vind ik wel erg radicaal hoor...waarom ook de vriendschap opgeven? En: sommige vrouwen zijn naïeve wezens die nogal vaak van windrichting kunnen veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef Aikara het volgende:
Zelf zat ik een jaar geleden ook in die situatie; en ik kan maar 1 goeie raad geven:
KAPPEN, KAPPEN, KAPPEN! Met alles, dus ook de vriendschap. Ondertussen ben ik er ook achter dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Velen hebben mij ditzelfde advies gegeven, maar het heeft me 1,5 jaar gekost om er ook daadwerkelijk echt mee te kappen. Ik heb alle contacten tot 0 beperkt (valt niet mee om dat te doen met iemand die in dezelfde vriendengroep zit) pas daarna kon ik haar loslaten.
Ik weet dat je je in eerste instantie enorm klote gaat voelen, maar daarna is het echt een verlossing.
In ieder geval succes met je beslissing.
Klopt, inderdaad. Onverschilligheid maakt je juist aantrekkelijk; hierdoor lijkt het alsof je er heel licht over denkt en dat er niet zo'n zware lading aan zit voor je. Als ze dan uiteindelijk ook wegvliegt: who cares? Nog genoeg wijven die je waarbij je je harde penis kan raggen in hun nauwe kutje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.
Sukkel dat je bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, ik heb nu carte blanche gespeeld. Haar een mailtje gestuurd waarin ik uitleg hoe ik over de situatie denk en hoe nu verder te gaan. Ben benieuwd naar haar reactie.
Waarom een spelletje gaan spelen? Je kan toch tegen de ander zeggen dat je meer voor degene voelt? Mocht zij niet hetzelfde voelen dan ga je verder. Juist als je die spelletjes doet ben je oneerlijk naar jezelf en laat je je beheersen door een anderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sukkel dat je bent.Nu heb je het dus mooi voor jezelf verprutst. Dat je jezelf zo laat beheersen door een vrouw maakt je niet bepaald aantrekkelijk voor haar.
Het is sowieso al onverstandig omdat je een relatie verpest. Wanneer je toegeeft dat je gevoelens voor diegene hebt is vriendschap en zomaar casual contact al uitgesloten: ze zal overal nu een diepere laag achter zoeken. Wanneer je juist haar geen aandacht meer schenkt, je focust op andere zaken en afleiding zoekt ben je al ten eerste bezig met haar uit je hoofd te zetten en ten tweede komt ze dan wel naar jou toe als je je zo nodig wilt. Win-win situatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom een spelletje gaan spelen? Je kan toch tegen de ander zeggen dat je meer voor degene voelt? Mocht zij niet hetzelfde voelen dan ga je verder. Juist als je die spelletjes doet ben je oneerlijk naar jezelf en laat je je beheersen door een ander.
Je hoeft niet meteen het contact te verbreken, maar je moet in gedachte houden dat ze elk moment een nieuwe vriend kan krijgen en in de tussentijd andere rondneukt behalve jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
en toen werd je wakker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef FatalException het volgende:
Wat je beter had kunnen doen, wat bij mij ook gewerkt heeft, is wel vrienden blijven. Omdat je vrienden met haar bent, vertrouwt ze je. Daarom heb jij toestemming haar aan te mogen raken, uit vriendschap.
Omdat jij haar aan mag raken, geeft dit jou een voorsprong op nieuwe jongens. Het duurt even, maar als je maar genoeg lichamelijk met haar bent, zal ze je vanzelf meer dan leuk vinden.
Spreek zo vaak mogelijk samen met haar af. Ga een filmpje kijken, en probeer haar aangeschoten te laten worden. Gewoon handje vasthouden - als vrienden - en haar tegen je aan laten zitten - als vrienden -.
Ga haar spontaan masseren als ze achter de pc zit, of als je tv aan het kijken bent, ga haar gewoon lekker de schouders masseren!
Zorg voor vertrouwdheid met een fysiek tintje. Op een gegeven moment zal ze dit zo heerlijk vinden dat ze liever voor jou kiest dan voor anderen.
En?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, ik heb nu carte blanche gespeeld. Haar een mailtje gestuurd waarin ik uitleg hoe ik over de situatie denk en hoe nu verder te gaan. Ben benieuwd naar haar reactie.
Dus maw, de badguys winnen het altijd en vrouwen vallen daar juist op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:29 schreef Friek_ het volgende:
Klopt, inderdaad. Onverschilligheid maakt je juist aantrekkelijk; hierdoor lijkt het alsof je er heel licht over denkt en dat er niet zo'n zware lading aan zit voor je. Als ze dan uiteindelijk ook wegvliegt: who cares? Nog genoeg wijven die je waarbij je je harde penis kan raggen in hun nauwe kutje.
Zat ie echt zo erg achter haar aan ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef Logician het volgende:
Sorry maar een man die zo achter me aan zit hoe leuk hij ook is is gewoon een ontzettende afknapper en al helemaal als je subtiel aan geeft verder niets te willen, want laten we eerlijk zijn als ze je echt leuk vond zou ze direct wat met je beginnen... zucht ...
Status quo na het mailtje. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. Ze zegt dat het goed gaat komen met 'ons', maar ze heeft tijd nodig om over haar ex heen te komen. En ja, ze geeft zelf toe dat ze nu in een foute periode zit waarin ze af en toe dingen doet waar ze achteraf spijt van heeft (zijn alle vrouwen zo naïef denk ik dan??).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus maw, de badguys winnen het altijd en vrouwen vallen daar juist op.
Leuk![]()
![]()
Ik vind dat ts wel eerlijk is geweest, waarom zou hij zichzelf verder kwellen ?
En wilt ze hem wel, dan heeft hij er ook goed aan gedaan.
In beide gevallen, positief of negatief, door zijn eerlijkheid, heeft hij er nu wat aan.
En kan hij inderdaad verder, alleen of met haar. Ts ? Hoe gaat ie ?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:53 schreef Friek_ het volgende:
Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden?![]()
Never underestimate the power of lovequote:Het gevoel overwint 't van de ratio
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben erg close met een leuke meid die pas uit een lange relatie komt. Echter, ze zegt dat ze tijd nodig heeft om alle zaken op een rijtje te zetten alvorens ze iets met mij wil beginnen. Begrijpelijk na zo'n lange band met iemand anders.
Echter, ik heb het idee dat ze me gebruikt als soort van back-up en dat het "tijd nodig hebben" juist een smoesje is om tussendoor te kunnen rotzooien met andere jongens (en eventueel in een andere relatie te belanden). Ik wil haar enerzijds vrijlaten daarin, want het is haar goed recht om flink te genieten van het vrijgezellenleven, maar anderzijds wil ik ook niet daarvan de dupe worden omdat ik te lang in de wacht heb gestaan.
Mijn ratio zegt dat het niet waard is om zo lang te wachten, terwijl ze aan 't rotzooien is met anderen. Het doet me elke keer weer iets als ze weer wat heeft uitgestoken met een andere kerel. Mijn gevoel zegt echter: wat een ontzettend leuk meisje die ik graag de tijd gun om alles op orde te krijgen en daarna een frisse start met mij te maken. Het gevoel overwint 't van de ratio, zoals zo vaak in de liefde...
Hoe denken jullie erover? Vooral vrouwelijke input is mss fijn.
ben geen vrouw, pech gehad...
ruk jezelf éen paar keer terwijl ja aan haar denkt....houd haar net zozeer op afstand als zij jou....en ga verder met je leven....als ze je wil komt ze vanzelf naar je toe...en anders niet, maar dan heb je tenmisten niet de hele tijd op haar zitten wachten...
heb je je ratio en gevoelens gecombineerd....tadaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |