Ik gok op de bijwerkingen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef OA het volgende:
Succes dan!
Welja, een flinke verkoudheid kan er ook nog wel bij...
Je hebt er sowieso weer iets bij...quote:
Het bekende "kastje-muur" verhaal...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
Ach, er komt toch niet veel uit. Wat je ook aangeeft, ze zijn veel te zelfingenomen om je te helpen. Ze hebben gestudeerd, dus je moet maar naar hun pijpen dansen. 3 fokking maanden zit ik zonder vooruitgang, klachten zijn er juis bij gekomen.... als het aan hun had gelegen was ik begin november al beter, na de eerste controle.
"Hoe voel je je?"
"Niet goed"
"Oh, dat zijn naweeen van de operatie, we hoeven je niet meer te zien voor nog een controle"
Er is alleen geen muurquote:
Elk ziekenhuis heeft muren!quote:
Bedankt allen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:38 schreef tirannetje24 het volgende:
Succes Pheno!
Daar kun je alleenquote:
En daarna loop je weer naar het kastje terug...quote:
Wat een josti is het ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef Litpho het volgende:
Godt, je zei?
Waarom ben ik nog geen moderator?
Sterkte straks Pheno, hoop dat de goede man wat zinnigs kan zeggen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:37 schreef Litpho het volgende:
Godt, je zei?
Waarom ben ik nog geen moderator?
Sterkte straks Pheno, hoop dat de goede man wat zinnigs kan zeggen [afbeelding].
Uitgerekend Lord Dreamer die suggereert dat gebrek aan gevoel voor humor je ongeschikt maakt als moderator heeft wel een zekere ironiewaarde, maar verder...quote:
Er izjn veel ergere mods geweest wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitgerekend Lord Dreamer die suggereert dat gebrek aan gevoel voor humor je ongeschikt maakt als moderator heeft wel een zekere ironiewaarde, maar verder....
Briljant leuk liedje!quote:
15.40 + extra wachttijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef OA het volgende:
Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
15.40 + extra wachttijd.
Verdomme, net een potje gejankt. bang dat ik m'n hele leven aan de pijnstillers moet...
Mèn, dat zal toch niet....quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
15.40 + extra wachttijd.
Verdomme, net een potje gejankt. bang dat ik m'n hele leven aan de pijnstillers moet...
Het is niet eenvoudig, maar je moet niet meteen van het ergste uitgaan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Zelfs mijn zelfspot extraordinair laat me in de steek. Knap, ze hebben me gebroken.
quote:Jaja, zo mensen het liedje wat ik nu voor jullie gaat zingen dat gaat over een lief klein konijntje.
Als jullie de tekst herkennen zing hem dan maar lekker mee, jaja
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus,
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus, en het zoemde heen en weer.
Oohhhoo lief klein konijntje,
Had een vliegje op zijn neus
Jaja, zo dat viel nog wel mee he.
maar we zijn er nog niet, weet je wat we doen, we doen het gewoon nog een keer. jaja.
Jaja zo mensen we gaan een beetje leven in de brouwerij brengen. We doen het nog 1 keertje alleen gaan we steeds een beetje sneller jaja,
Jaja, oohhhoo lief klein konijntje,
Had een vliegje op zijn neus,
Had een vliegje op zijn neus,
jaja.
Verkeerde konijntje God! Maar misschien kennen ze elkaar wel...quote:
Misschien kunnen we een mix maken van de twee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verkeerde konijntje God! Maar misschien kennen ze elkaar wel...
En het is wel bijna carnaval
Is in het ergste geval z'n total body scan (z'n prive kliniek) niet nog een uitweg. Of hebben ze je al onder z'n apparaat gestopt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Zelfs mijn zelfspot extraordinair laat me in de steek. Knap, ze hebben me gebroken.
Weetje als die mix dan aanslaat met carnaval dan kun je daar denk ik nog best wat geld mee verdienen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een mix maken van de twee.
Volgens mij horen konijnen trouwens meer bij kerstmis dan bij Canaval.
Als het maar geen goeiemoggel ding wordtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weetje als die mix dan aanslaat met carnaval dan kun je daar denk ik nog best wat geld mee verdienen!
Als ik er maar rijk van word!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het maar geen goeiemoggel ding wordt
Dat zou me niet eens uit makenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het maar geen goeiemoggel ding wordt
We zitten wel lekker op een lijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik er maar rijk van word!
Goeiemoggel, lief klein konijntje doe maar wiebeluh, wiebeluh
Welkus?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:30 schreef TwistedPrincess het volgende:
*aait nieuwe telefoon*
Nog niet verloofd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ow mensen toch ik heb gewoon verkering!
Het kwartje viel net pas
Ik heb het plaatje al te vaak gepost.quote:
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje al te vaak gepost.
Was ik net met m'n instellingen aan het prutsen belt uiteraard net m'n moeder me op.
Laat me eerst eens ff wennen aan het besef van de verkeringquote:
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef Pheno het volgende:
Nou, daar gaan we maar weer. Op naar het kastje.
Dag lief meisjequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Laat me eerst eens ff wennen aan het besef van de verkering
Die kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
ow die bloempjes op het scherm zijn tof
Heb je die ook?
Sterkte nogmaals.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef Pheno het volgende:
Nou, daar gaan we maar weer. Op naar het kastje.
Haaaaaaaiquote:
Zo doorzichtig dat hij dit allemaal doet voor de aandacht. Bijna zin om 'to push his buttons'.quote:
Al heel lang, je loopt achterquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef Aarti het volgende:
burdie ook verliefd?!
quote:
Ben gister pas om 3u gaan slapen? Jij?quote:
Mijn lief en ik hebben zelfs een huis gekochtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet duidelijk minder hard werken
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief en ik hebben zelfs een huis gekocht!
Geen idee! ook rond 3 denk ik... Ik had geen zinquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben gister pas om 3u gaan slapen? Jij?Ow, en ik heb net een nieuwe rok voor mezelf gekocht
Maar heb nog geen truitje om erop aan te trekken![]()
Zie je vanavond je lover weer?
Zeven maanden. Ja, waar was je?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
*valt van stoel*
waar was ik al die tijd! of is het geen lange tijd?
Wie? jullie of hij?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief en ik hebben zelfs een huis gekocht!
7 maanden?! volgens mij ben ik vooruit de toekomst in gestuurdquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeven maanden. Ja, waar was je?!.
Oewwww... datequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer een date, eens kijken waar dat op uit gaat lopen.
Mijn voormalig vakantie-vriendin belde me om dat ik maar eens snel naar haar nieuwe kamer moest komen kijken en 'n avond wat leuks doen erbij.
Ik kan niet achterblijven als iedereen hier verliefd is of wordt.
Heb ik, zal ik even maken en PM'enquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Geen idee! ook rond 3 denk ik... Ik had geen zin
Heb je een foto van je rok?
Ja we gaan uit eten vanavond
Jeuj!quote:
wees gerust, je zult nooit als enige overblijvenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn voormalig vakantie-vriendin belde me om dat ik maar eens snel naar haar nieuwe kamer moest komen kijken en 'n avond wat leuks doen erbij.
Wat ben je toch ook een schatje af en toequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wees gerust, je zult nooit als enige overblijven.
Heuj! Ik doe niet mee hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wij wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wees gerust, je zult nooit als enige overblijven.
Ja, werk eens minder hard en doe eens meer gezellig hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet duidelijk minder hard werken
En ik dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik denk dat het beter is voor de samenleving als jij de ware nooit vindquote:
Zeg krengetje, zit Sjowhan eens niet zo te pestenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor de samenleving als jij de ware nooit vind
Wou jij het zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg krengetje, zit Sjowhan eens niet zo te pesten.
laat wat voor anderen over...
Incrowd gedoe, pm dan ook gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Leuke rok MNR!
Wel chique (of hoe je dat ook spelt) of zie ik dat verkeerd?
doe even normaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bedoelen ze dit met wegpesten ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal waarom eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
bedoelen ze dit met wegpesten ?
Dit was makkelijkerquote:
ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal waarom eigenlijk.
Vrijgezel forever!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu weet ik het ook allemaal niet meer, moet ik bij de vrijgezellen in dit topic blijven of ook gaan strooien met![]()
![]()
Dat laatste, dat mikt makkelijkerquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu weet ik het ook allemaal niet meer, moet ik bij de vrijgezellen in dit topic blijven of ook gaan strooien met![]()
![]()
Waarom ze Sjowhan zo moet hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt
zo gemeen is de andere helft nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
Haha ik wist dat de helft van de SC over me heen zou vallen
Terwijl de andere helft de zelfde opmerking in zn hoofd had
Thanks. Ja, hij moet ook wel dressable zijn voor m'n job straks en ik houd ook weer niet van te strak en net, want dan voel me teveel ingetogen en als ik iets niet ben..quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Leuke rok MNR!
Wel chique (of hoe je dat ook spelt) of zie ik dat verkeerd?
Nou muts, omdat je het zo graag wilt weten, voila:quote:
ow ja, dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom ze Sjowhan zo moet hebben.
Er zullen best mensen zijn die niets met Sjowhan hebben, maar bij mijn weten is liefie_ de enige die echt actief iets tegen hem heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zo gemeen is de andere helft niet
Dressyquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks. Ja, hij moet ook wel dressable zijn voor m'n job straks en ik houd ook weer niet van te strak en net, want dan voel me teveel ingetogen en als ik iets niet ben..
Oeh autch die was echt gemeen iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en gemene opmerkingen maken kan ik ook:
voor je aan die stage begint liefie zou ik nog even een cursus Nederlands doen
Daar lijkt het idd op.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die niets met Sjowhan hebben, maar bij mijn weten is liefie_ de enige die echt actief iets tegen hem heeft.
Leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks. Ja, hij moet ook wel dressable zijn voor m'n job straks en ik houd ook weer niet van te strak en net, want dan voel me teveel ingetogen en als ik iets niet ben..
[..]
Nou muts, omdat je het zo graag wilt weten, voila:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
af en toequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje af en toe.
Gewoon overheen lezen en negeren. Kan natuurlijk wel notes gaan zetten, maarjaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel ik meteen een ban aanvrag had gedaan. Zo lichtgeraakt ben ik wel.
Ja ze is wel leuk vind ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Oewwww... date
Ben zelf niet verliefd maar gewoon erg goed gehumeurd(al had ik net wel weer sjans, liep door het centrum en een onbekende gast zegt in een keer 'hoi' tegen mij
) (hij was lekker, een niet zeer onbelangrijk detail
)
Is het een leuk meisje Mike?
quote:
Doe ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Als je iemand niet mag negeer die lekker. Maar afzeiken vind ik kinderachtig.
Psies, gewoon negerenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen en negeren. Kan natuurlijk wel notes gaan zetten, maarja.
[ afbeelding ] Weet uberhaupt niet wat er tegen me is hoor.. Af en toe kan ik wel duf overkomen, maarja dat heeft iedereen wel eens
Ja "apart"quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Nou muts, omdat je het zo graag wilt weten, voila:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, je doet het ALTIJD bij sjowhan. Gewoon heel kinderachtig als je. je aan hem ergert, lees dan lekker over zijn posts heen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe ik ook
Maar soms floept er een opmerking tussen door
Foto?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ja ze is wel leuk vind ik
Kwam haar halverwege mijn vakantie in Griekenland tegen en had haar al eens voorbij zien lopen in een discotheek daar. De dag daarna kwam ik haar tegen in een Scandinavische club en uiteindelijk (op vééél aandringen van mijn vrienden) naar haar toe gegaan en toen was het eigenlijk gelijk raak.
Na de vakantie nog contact gehouden en een keer afgesproken maar dat heeft toen geen vervolg gehad.
Iedereen floept er wel eens wat uit (maar over het algemeen niet heel erg over users), maar afzeiken in de frequentie waarop jij dat bij Sjowhan doet is niet meer eruit floepen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe ik ook
Maar soms floept er een opmerking tussen door
En heeft iedereen hier wel eens dus niet allemaal schijnlheilig gaan lopen doen
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoor, je doet het ALTIJD bij sjowhan. Gewoon heel kinderachtig als je. je aan hem ergert, lees dan lekker over zijn posts heen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel ik meteen een ban aanvrag had gedaan. Zo lichtgeraakt ben ik wel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:29 schreef buzzer het volgende:
Wij denken dat het voor de samenleving beter is als rhubarbje de komende 48 uur even niet post.
De immer volwassene "maar hullie doen het ook"-verdedigingquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
En heeft iedereen hier wel eens dus niet allemaal schijnlheilig gaan lopen doen
Die heb ik natuurlijk wel, maar weet niet of het zo verstandig is om die zomaar hier neer te zetten.quote:
Sorry hoor maar jij leest weer 2 dagen mee of zo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Iedereen floept er wel eens wat uit (maar over het algemeen niet heel erg over users), maar afzeiken in de frequentie waarop jij dat bij Sjowhan doet is niet meer eruit floepen.
Het valt me wel op dat je vaker je mond houdt.. als iemand zo tegen mij zou praten, zou ik dat niet tolereren. Is toch niet leuk.. en kan me nauwelijks voorstellen dat jij je er prettig bij voelt door er niet op te reageren. Als ik ernaast zit, zeg het maar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ] Weet uberhaupt niet wat er tegen me is hoor.. Af en toe kan ik wel duf overkomen, maarja dat heeft iedereen wel eens
Niet genoeg dus blijkbaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij leest weer 2 dagen mee of zo?
En ik laat echt veel gaan hoor
Ken ik niet.quote:
Zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
De immer volwassene "maar hullie doen het ook"-verdediging.
Jij mag wel zeggen wat je van anderen vindt. Maar als we nou wat aanmerkien stellen we ons aan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Weet je hoeveel ik negeer?
En iedereen hier heeft wel iemand die hij/zij niet mag en wiens richting hij of zij wel eens een opmerking laat ontsnappen...
Dus niet zo schijnheilig doen allemaal
Prachtig idee. Verbeter je gedrag en begin bij jezelfquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde het meer als kijk ook eens naar jezelf voor je gaat lopen oordelen
Ow je mag best zeggen dat je het niet leuk vind hoe ik doe hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Jij mag wel zeggen wat je van anderen vindt. Maar als we nou wat aanmerkien stellen we ons aan...
Hrmmm.
Naja, have fun ermee.
Sjowhan is hier de verstandige!
Volgens mij moet je dan beter oplettenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij leest weer 2 dagen mee of zo?
En ik laat echt veel gaan hoor
Jij vindt alles overdreven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow je mag best zeggen dat je het niet leuk vind hoe ik doe hoor
En dan zeg ik op mijn beurt weer stel je niet aan
Omdat ik het nogal overdreven gedoe vind
Volgens mij is het ook een winkeltje waar ze hun kleding ook allemaal zelf maken. Geen idee of ze nog meer vestigingen hebben. Dus als je een keer in EHV bent: Woenselse Marktquote:
Hahhahaquote:
Ik ben echt nooit in EHV.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een winkeltje waar ze hun kleding ook allemaal zelf maken. Geen idee of ze nog meer vestigingen hebben. Dus als je een keer in EHV bent: Woenselse Markt(ook erg voordelig btw
)
Dus er is ook maar een van?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een winkeltje waar ze hun kleding ook allemaal zelf maken. Geen idee of ze nog meer vestigingen hebben. Dus als je een keer in EHV bent: Woenselse Markt(ook erg voordelig btw
)
Lush!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef TwistedPrincess het volgende:
Volgende week zaterdag dagje Den Bosch met mams, tante en nicht.
Dat is echt een van mn favo steden om te winkelen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef TwistedPrincess het volgende:
Volgende week zaterdag dagje Den Bosch met mams, tante en nicht.
Iets met blauw en zoquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:
Thanks. M'n dilemma zit in deze: de rok is op zich al opvallend genoeg, dus het truitje moet behoorlijk basis zijn. Kom ik al snel uit op zwart (zeker met mijn secundaire vrouwelijke vormenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef mrbox het volgende:
Hahhaha![]()
![]()
Maar leuke rok ! Goede basis voor een leuke outfit
Er is meer in de wereld dan lush.quote:
quote:
Draag het met een wit hemdje, dat lijkt me enorm chique staanquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks. M'n dilemma zit in deze: de rok is op zich al opvallend genoeg, dus het truitje moet behoorlijk basis zijn. Kom ik al snel uit op zwart (zeker met mijn secundaire vrouwelijke vormen) en dan vind ik weer jammer. Zat te denken aan een leuk gekleurd sjaaltje of zo.
Kijk.. en daar heb je vast geen boodschap aan en daarom stuurde ik een PM
Nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sjowhan was daarvoor ook al stom.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan lush.![]()
No offence, maar ik vind jou een van de weinige wél leuke mods. Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangenquote:
Jij gebruikt tenminste nog een PIquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sjowhan was daarvoor ook al stom.
Dat is ook leuk jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Draag het met een wit hemdje, dat lijkt me enorm chique staan!
Vooral als je er ook witte pumps onder draagt.
Zoals sanex en dove.quote:
maar in Den Bosch is lushquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan lush.![]()
En ineens wordt het me vergevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gebruikt tenminste nog een PI.
Je kan er vast beter winkelen dan meeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt een van mn favo steden om te winkelen!
O.a. om de dept winkel in dat 'nieuwe' winkelcentrum
Nee, pumps!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja
Of ballerinatjes
Dat kan geloof ik overal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er vast beter winkelen dan meeten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er vast beter winkelen dan meeten.
Ik kreeg juist last van sanexquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zoals sanex en dove.
Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet nog meer huidproblemen krijg.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks. M'n dilemma zit in deze: de rok is op zich al opvallend genoeg, dus het truitje moet behoorlijk basis zijn. Kom ik al snel uit op zwart (zeker met mijn secundaire vrouwelijke vormen) en dan vind ik weer jammer. Zat te denken aan een leuk gekleurd sjaaltje of zo.
Kijk.. en daar heb je vast geen boodschap aan en daarom stuurde ik een PM
Je moet onderhand toch wel weten dat lush me aan mn reet zal roesten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef KrAstrid het volgende:
[..]
maar in Den Bosch is lushonder andere dan
Dat klinkt wel leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wat dacht je van een zwart simpel strak shirtje (eventueel met een sexy halsje) en rode accessoires?
Zal even concreet vertalen: ik ben goed gezegend met mijn borsten en wit accentueert dat. Dat is niet erg, maar denk niet dat ik dan meer serieus wordt genomenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef Burdie het volgende:
Draag het met een wit hemdje, dat lijkt me enorm chique staan!
Vooral als je er ook witte pumps onder draagt.
Ze zijn welquote:
Omg erg cute!quote:
ontplofte oksels in de zomerquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:53 schreef TwistedPrincess het volgende:
Stoute sanex!
- Dit was aan CL gericht, quoten ging niet helemaal goed blijkbaar-
Zeg, ik heb ook witte pumps.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
[..]
Zal even concreet vertalen: ik ben goed gezegend met mijn borsten en wit accentueert dat. Dat is niet erg, maar denk niet dat ik dan meer serieus wordt genomen
Maar privé zou dat wel leuk zijn. Al ben ik niet echt van de witte pumps.. vind ik snel ordinair. Maar misschien staat het wel heel leuk, ik zal er eens over nadenken en een keer een winkel binnenstappen om te proberen
Dat Lush is wel multifunctioneel zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:53 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Je moet onderhand toch wel weten dat lush me aan mn reet zal roesten?
klinkt nastyquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ontplofte oksels in de zomer.
None takenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind jou een van de weinige wél leuke mods. Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
Zeg, ik heb ook witte pumps.
Oh, ik heb ook grote tetten en het zal me echt werkelijk waar een worst wezen of ze al dan niet opvallen door de kleur van het truitje wat ik aan hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
[..]
Zal even concreet vertalen: ik ben goed gezegend met mijn borsten en wit accentueert dat. Dat is niet erg, maar denk niet dat ik dan meer serieus wordt genomen
Maar privé zou dat wel leuk zijn. Al ben ik niet echt van de witte pumps.. vind ik snel ordinair. Maar misschien staat het wel heel leuk, ik zal er eens over nadenken en een keer een winkel binnenstappen om te proberen
Jij bent dan ook een mega ordinaire bitch, mên! Kan je iets ordinairders bedenken? Yo!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zeg, ik heb ook witte pumps.
Ligt er maar net aan wat je verder aan hebt.
Wat een geslijm allemaal hier zeg! Stelletje krassers!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind je ook al een stuk beter modden Inekris! Alleen je vergeet nog wel eens een slotje als je zegt slotje!maar dat is grappig
Same herequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook grote tetten en het zal me echt werkelijk waar een worst wezen of ze al dan niet opvallen door de kleur van het truitje wat ik aan heb.
Wit vind ik supermooi, dus dat draag ik ook graag. Nooit gemerkt dat ik dan anders behandeld wordt ofzo.
Reageer straks ff, moet even de stad in, schoenen ophalen bij de schoenmaker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook grote tetten en het zal me echt werkelijk waar een worst wezen of ze al dan niet opvallen door de kleur van het truitje wat ik aan heb.
Wit vind ik supermooi, dus dat draag ik ook graag. Nooit gemerkt dat ik dan anders behandeld wordt ofzo.
Trouwens, vervelend he, die grote dingen! Toen ik nog in Den Haag woonde, kreeg ik er echt de godganse dag commentaar op... bouwvakkers, schilders, mensen op straat... ik werd de hele tijd nagefloten, nageroepen of uitgenodigd voor allerlei feestjes enzo
. Vroeger heb ik er nog wel eens 'misbruik' van gemaakt, door in de kroeg de hele avond drankjes aan te nemen van jongens, maar dat doe ik ook niet meer
.
Het is toch gewoon zo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een geslijm allemaal hier zeg! Stelletje krassers!
Nee, jij hebt je nooit ingelikt zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een geslijm allemaal hier zeg! Stelletje krassers!
Check.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je nooit ingelikt zeker.
Jij was vast de enige die mod werd zonder Danny te pijpen.
Hehe ik had zo'n jurkje gekocht waar je tieten steeds bijna uitvallen. En die had ik aan naar een feest van het werk van m'n vriendquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
Wel gemerkt dat je anders behandeld word trouwens
Maar dat is niet mijn probleem
Als het een leuk topje is, is het een leuk topje
Het enige waar ik wel op let is of de hals te laag is of niet... dat kan gewoon niet in sommige situaties
En in sommige situaties juist wel
* Inekris wist dat er nog een actiepunt open stondquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je nooit ingelikt zeker.
Jij was vast de enige die mod werd zonder Danny te pijpen.
DAT is pas ordinair! Biatch, kijk naar jezelluf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hehe ik had zo'n jurkje gekocht waar je tieten steeds bijna uitvallen. En die had ik aan naar een feest van het werk van m'n vriend.
Soms is een tikje ordinair echt te geil voor woorden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
DAT is pas ordinair! Biatch, kijk naar jezelluf!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef TwistedPrincess het volgende:
Bah, hoofdpijn.
such a lady but dancing like a hoquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms is een tikje ordinair echt te geil voor woorden!
En anders moeten die dikke ibu-pillen zo maar eens aan het werk.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:06 schreef Burdie het volgende:
OMG ik zag dit topic in de AT staan: Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 7 en dacht voor een moment dat 'ie in KPD stond [afbeelding]!
Terwijl jij of all people juist een OUD associatie zou moeten maken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:06 schreef Burdie het volgende:
OMG ik zag dit topic in de AT staan: Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 7 en dacht voor een moment dat 'ie in KPD stond!
Weet je wat ik pas irritant vind? Van die mannen die naar je tieten staren terwijl jij met hen in gesprek bent. Sommige kunnen er volgens mij echt niets aan doen, maar als het een beetje een intelligente vent is, voel ik me echt zwaar beledigd. Staat een kerel gewoon recht in mijn gezicht op me te geilen. Daarentegen, als hij dan charmant is en af en toe kijkt, dan is t wel weer vleiend.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:02 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, vervelend he, die grote dingen! Toen ik nog in Den Haag woonde, kreeg ik er echt de godganse dag commentaar op... bouwvakkers, schilders, mensen op straat... ik werd de hele tijd nagefloten, nageroepen of uitgenodigd voor allerlei feestjes enzo
. Vroeger heb ik er nog wel eens 'misbruik' van gemaakt, door in de kroeg de hele avond drankjes aan te nemen van jongens, maar dat doe ik ook niet meer
.
Komt wel als je ouder wordt Q.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb helemaal geen tieten..
Q is oud!!quote:
Niet waar! Dat duurt nog 106 dagen!quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef CherryLips het volgende:
dr phil wordt volgens mij best spannend vandaag.
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb helemaal geen tieten..
Nee wij zijn niet zo simpel als mannenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doen![]()
Mss flinke torso ?
quote:
Nee, dat gaat m niet worden boxquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doen![]()
Mss flinke torso ?
Jullie zijn zo belachelijk complex dat jullie het zelf allemaal niet eens meer snappen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet zo simpel als mannen
Ik snap mezelf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn zo belachelijk complex dat jullie het zelf allemaal niet eens meer snappen.
stiefvader die de kids aftuigt en dr phil die hem verrot scheldtquote:
lekker kontjequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss flinke torso ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms vraag je jezelf wat af hequote:
Dankzij jou ging ik zappenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stiefvader die de kids aftuigt en dr phil die hem verrot scheldt. maar meestal zijn de voorstukjes veel spannender.
Dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef MNR het volgende:
Sommige kunnen er volgens mij echt niets aan doen
Elegance in simplicity.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Amateurquote:
Ow ik vind het wel leuk hoorquote:
What's up Pheno?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Pheno het volgende:
.
Het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen. "Life with it.". Ze zijn te voorspelbaar, maar je krijgt er geen speld tussen. Zoals verwacht.quote:
Oef mooi klote !quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen. "Life with it.". Ze zijn te voorspelbaar, maar je krijgt er geen speld tussen. Zoals verwacht.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen. "Life with it.". Ze zijn te voorspelbaar, maar je krijgt er geen speld tussen. Zoals verwacht.
...quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga ook eens met dat deel van het verhaal naar je huisartsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
Ik begin ernstig depri te worden.
Wat vind je van de suggestie van rhu over het zoeken van prof. hulp?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef Pheno het volgende:
De afspraak met de husiarts was al gemaakt toen ik op weg naar huis was. Maar ik heb nu zo'n pijn , alsof mijn slokdarm lek is en alles er langs af loopt wat ik drink (en ik drink om dat zuur naar beneden te drukken).
Dan durf ik er ook wel voor uit te komen!quote:
MNR.quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
Ik begin ernstig depri te worden.
MNR'tje! Hoe is het leven? Al aan het aftellen om aan je 'echte' baan te gaan beginnen binnenkort?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
Voel me goed, zit lekker in mn vel en bijna geen last meer van liesbreukerige dingen.Het leven kan weer beginnen!
About time ook, heeft lang genoeg stil gestaan.
En met jou?
Ook dat is al in werking gezet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat vind je van de suggestie van rhu over het zoeken van prof. hulp?
Ja zeker! Kijk er naar uit!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef AirwiN het volgende:
MNR'tje! Hoe is het leven? Al aan het aftellen om aan je 'echte' baan te gaan beginnen binnenkort?
Nee hoor, maar afgaande op wat je hier hebt verteld, en mijn eigen ervaringen met de gezondheidszorg, vind ik het eerlijk gezegd een apart verhaal. Maar goed, NOFI uiteraard.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat is al in werking gezet.
Ik mag dan wel belachelijk achterlijk overkomen over het internet, maar helemaal gek ben ik niet.
Mag ik een stukje van die creativiteit lenen? Mijn sinterklaas-surprise wil maar geen vorm krijgen in mn hoofd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:48 schreef MNR het volgende:
[..]Fijn dat het eindelijk beter gaat. Dat je weer fluit
Met mij prima. Ik voel me al een aantal dagen eigenlijk hartstikke goed, creatief en fijn
Goed om te horen. Nog leuke dingen gedaan in de tussentijd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef MNR het volgende:
Ja zeker! Kijk er naar uit!En verder prima eigenlijk
Ok.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fluitverbod van mn buren gekregen dus dat zit er helaas niet in.quote:
Nou ja, feit is dat ik niet meer geholpen word ondanks aanhoudende klachten. Ze vinden niets, dus er is niets. Dan mogen ze me uitleggen waarom ik een reiger jaloers maak, me geheel leegkots etc. Maar dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee hoor, maar afgaande op wat je hier hebt verteld, en mijn eigen ervaringen met de gezondheidszorg, vind ik het eerlijk gezegd een apart verhaal. Maar goed, NOFI uiteraard.
Nu nog een surprise?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Q. het volgende:
Mag ik een stukje van die creativiteit lenen? Mijn sinterklaas-surprise wil maar geen vorm krijgen in mn hoofd.
Ja, gewerkt bij m'n bijbaantjes, feestje, kleding gemaakt en veel soap gekekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:52 schreef AirwiN het volgende:
Goed om te horen. Nog leuke dingen gedaan in de tussentijd?
Weing tijd gemaakt voor fotograferen. Afgelopen weken druk bezig geweest met voorbereiden van de bruiloft. Het gaat echt super worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef MNR het volgende:
Ja, gewerkt bij m'n bijbaantjes, feestje, kleding gemaakt en veel soap gekeken![]()
Jij nog leuke foto's gemaakt of iets leuks gedaan?
Hey, wat leuk dat je dat zegt! Vind het altijd leuk als mensen ergens heel enthousiast over zijn, zeker jij over je bruiloft!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:57 schreef AirwiN het volgende:
Weing tijd gemaakt voor fotograferen. Afgelopen weken druk bezig geweest met voorbereiden van de bruiloft. Het gaat echt super worden.
Ja, ik had zoiets gelezen. Klinkt interessant.quote:En ik ben afgelopen week begonnen met mijn verandermanagementklus. Bevalt erg goed!
Onder de bezielende leiding van het ziekenhuis ben je wel hard op weg geloof ik. Zit er wat schot in hulpverlening? Ik bedoel, de ingewanden zijn wel de plek voor psycho-somatische klachten, en zoals het gaat met de dames en heren artsen, zal het er niet beter op worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag dan wel belachelijk achterlijk overkomen over het internet, maar helemaal gek ben ik niet.
God wat klinkt dat vermoeiend!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, gewerkt bij m'n bijbaantjes, feestje, kleding gemaakt en veel soap gekeken![]()
Ik vind het echt zo rot voor jequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Ik kan wel janken, ik ben nu echt heel onzeker aan het worden....
Wat CL zegt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo rot voor je. Serieus
![]()
.
Ik kan geen knuffelsmiley vinden, dus bij deze *knuf*.
Nou, saleswerk wel, de rest valt idd wel mee. Maar hey, ik ontspan nu voordat ik straks een heel hardwerkend, ambitieus meisje wordquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:12 schreef Q. het volgende:
God wat klinkt dat vermoeiend!
Ik poepte en kotste me een tijd lang helemaal leeg zonder lichamelijke reden. Bleek het dus tussen m'n oren te zitten. Volgens mij kom ik er nooit helemaal vanaf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef Inekris het volgende:
[..]
Onder de bezielende leiding van het ziekenhuis ben je wel hard op weg geloof ik. Zit er wat schot in hulpverlening? Ik bedoel, de ingewanden zijn wel de plek voor psycho-somatische klachten, en zoals het gaat met de dames en heren artsen, zal het er niet beter op worden.
Knap shit voor je man.
Hard werken is goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, saleswerk wel, de rest valt idd wel mee. Maar hey, ik ontspan nu voordat ik straks een heel hardwerkend, ambitieus meisje word
Dat klinkt zooo niet sexyquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, saleswerk wel, de rest valt idd wel mee. Maar hey, ik ontspan nu voordat ik straks een heel hardwerkend, ambitieus meisje word
Doe maar niet inderdaad, ambitieuze meisjes hebben we hier al genoeg. Ik noem een Thisbe, AirwiN, Plato, of Hime.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:15 schreef MNR het volgende:
Maar hey, ik ontspan nu voordat ik straks een heel hardwerkend, ambitieus meisje word
Hoezo niet? Weet jij hoe passievol ik over mijn werk kan vertellen? Mag straks de hele dag door praten met mensen (babbelenquote:
Ach, dat hebben ze bij ons ook. Maar geen laptop is ook niet thuis doorwerken in het weekend en dat vind ik ook wel wat waard. En autorijden hier in de Randstad is toch waardeloos. Jammer van dat crappy salaris though.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het is echt een leuk bedrijf, ze doen aan teamspirit, hebben Competence Meets, ik krijg een autootje, een laptopje, a good salary en leuk werk. Ik zie het echt helemaal zitten
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef MNR het volgende:
Ow ja, en dan kan ik allemaal nieuwe kleertjes kopen, weet je hoe sexy ik me dan ga voelen?
Plezier in je job hebben is tofquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoezo niet? Weet jij hoe passievol ik over mijn werk kan vertellen? Mag straks de hele dag door praten met mensen (babbelen), ze stimuleren, met ze discussieren, naar ze luisteren en ik ga zo verliefd worden op mijn job
![]()
Nee, het is echt een leuk bedrijf, ze doen aan teamspirit, hebben Competence Meets, ik krijg een autootje, een laptopje, a good salary en leuk werk. Ik zie het echt helemaal zitten
Haha, thanks for the compliment Q.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Ik kan wel janken, ik ben nu echt heel onzeker aan het worden....
hahaha (je) geeft me wel een glimlachquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef MNR het volgende:
Ow ja, en dan kan ik allemaal nieuwe kleertjes kopen, weet je hoe sexy ik me dan ga voelen?
Om nog maar te zwijgen van de energie die ik ervoor terugkrijg (van m'n job).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |