Dat dus.quote:Echter, ik heb het idee dat ze me gebruikt als soort van back-up en dat het "tijd nodig hebben" juist een smoesje is om tussendoor te kunnen rotzooien met andere jongens (en eventueel in een andere relatie te belanden)
Dan ben je dus straks "de broer waar ze zo fijn mee heeft kunnen praten"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als een meisje tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten, dan vindt ze je leuk maar niet leuk genoeg.
Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:14 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je dus straks "de broer waar ze zo fijn mee heeft kunnen praten"
Dat idee krijg ik ook. Alberto, tijd om knopen door te hakken. Is moeilijk, edoch noodzakelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als een meisje tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten, dan vindt ze je leuk maar niet leuk genoeg.
Nee! Nu moet je verder kijken, er NIETS meer over zeggen. Maak geen toespelingen of wat dan ook en gedraag je alsof het je NIETS uitmaakt wat ze doet. Gedraag je vriendelijk maar een beetje afstandelijk en dan maak je nog enigszins kans dat ze naar jou toekomt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
Openheid van zaken werkt in dit geval beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee! Nu moet je verder kijken, er NIETS meer over zeggen. Maak geen toespelingen of wat dan ook en gedraag je alsof het je NIETS uitmaakt wat ze doet. Gedraag je vriendelijk maar een beetje afstandelijk en dan maak je nog enigszins kans dat ze naar jou toekomt.
Edit: ga ook serieus verder kijken, is mijn advies. Niet alleen doen alsof je verder kijkt, maar doe het ook want als anderen jou willen, ben je voor haar interessanter.
Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee! Nu moet je verder kijken, er NIETS meer over zeggen. Maak geen toespelingen of wat dan ook en gedraag je alsof het je NIETS uitmaakt wat ze doet. Gedraag je vriendelijk maar een beetje afstandelijk en dan maak je nog enigszins kans dat ze naar jou toekomt.
Edit: ga ook serieus verder kijken, is mijn advies. Niet alleen doen alsof je verder kijkt, maar doe het ook want als anderen jou willen, ben je voor haar interessanter.
Goh, dan hebben we dezelfde ervaring.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Vrouwen willen wat wijkt, dat wat zich aandringt haten ze - Ovidius. Beetje generaliserend misschien maar ik heb ervaren dat het klopt.
Ja, maar wees ook onverschillig want het valt echt wel op als je onverschilligheid veinst.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.
Ja, of ze denkt, zie je wel, geen interesse, ik ga lekker naar janpietklaas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.
Kan je dat verklaren? Is een mysterieuze man interessanter? Is het jaloezie dat wanneer hij je laat zitten en toch bang dat hij een ander vindt? Weet je pas wat je mist als je het niet meer hebt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goh, dan hebben we dezelfde ervaring.![]()
Ja, en dan is hij sowieso beter af zonder haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt, zie je wel, geen interesse, ik ga lekker naar janpietklaas.
Nee, da's geen kwestie van weten wat je mist denk ik. Het is een kwestie van die aandacht stiekem leuk vinden en er heerlijk je ego door laten strelen. Soms slaat dat over in verliefdheid, meestal niet. In mijn gevallen: mensen die achter mij aanhobbelen maken geen enkele kans, mensen die me afstoten iets meer, maar ook die trouwens. Tegenwoordig heb ik een radar voor wanneer ik aan het lijntje gehouden wordt dus dat kap ik dan gelijk af. Net zo lang tot ik iemand tegenkom met wie het vanaf het eerste moment klopt, denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan je dat verklaren? Is een mysterieuze man interessanter? Is het jaloezie dat wanneer hij je laat zitten en toch bang dat hij een ander vindt? Weet je pas wat je mist als je het niet meer hebt?
Imho, pure hebberigheid, maar geen gevoel en het zal dan ook geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan je dat verklaren? Is een mysterieuze man interessanter? Is het jaloezie dat wanneer hij je laat zitten en toch bang dat hij een ander vindt? Weet je pas wat je mist als je het niet meer hebt?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Of gewoon zelf haar ook als backup houden en lekker rotzooien met anderen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |