abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:48:33 #1
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52479924
Ik ben erg close met een leuke meid die pas uit een lange relatie komt. Echter, ze zegt dat ze tijd nodig heeft om alle zaken op een rijtje te zetten alvorens ze iets met mij wil beginnen. Begrijpelijk na zo'n lange band met iemand anders.

Echter, ik heb het idee dat ze me gebruikt als soort van back-up en dat het "tijd nodig hebben" juist een smoesje is om tussendoor te kunnen rotzooien met andere jongens (en eventueel in een andere relatie te belanden). Ik wil haar enerzijds vrijlaten daarin, want het is haar goed recht om flink te genieten van het vrijgezellenleven, maar anderzijds wil ik ook niet daarvan de dupe worden omdat ik te lang in de wacht heb gestaan.

Mijn ratio zegt dat het niet waard is om zo lang te wachten, terwijl ze aan 't rotzooien is met anderen. Het doet me elke keer weer iets als ze weer wat heeft uitgestoken met een andere kerel. Mijn gevoel zegt echter: wat een ontzettend leuk meisje die ik graag de tijd gun om alles op orde te krijgen en daarna een frisse start met mij te maken. Het gevoel overwint 't van de ratio, zoals zo vaak in de liefde...

Hoe denken jullie erover? Vooral vrouwelijke input is mss fijn .
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:52:13 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52479997
en zoals altijd heeft je ratio gelijk...
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52480075
Laat je niet gebruiken, zeg dat ze nu een keuze moet maken, of lekker blijven rotzooien met anderen of voor jou kiezen en daar iets leuks van proberen te maken. Dat is kut om te doen, maar wel noodzakelijk anders voel je je maar aan het lijntje gehouden.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52480273
Of gewoon zelf haar ook als backup houden en lekker rotzooien met anderen
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:07:35 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480295
quote:
Echter, ik heb het idee dat ze me gebruikt als soort van back-up en dat het "tijd nodig hebben" juist een smoesje is om tussendoor te kunnen rotzooien met andere jongens (en eventueel in een andere relatie te belanden)
Dat dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52480367
Als een meisje tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten, dan vindt ze je leuk maar niet leuk genoeg.
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:14:06 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480433
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als een meisje tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten, dan vindt ze je leuk maar niet leuk genoeg.
Dan ben je dus straks "de broer waar ze zo fijn mee heeft kunnen praten"
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:22:49 #8
pi_52480601
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:14 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je dus straks "de broer waar ze zo fijn mee heeft kunnen praten"
Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52480628
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat idee krijg ik ook. Alberto, tijd om knopen door te hakken. Is moeilijk, edoch noodzakelijk.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52480649
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
Nee! Nu moet je verder kijken, er NIETS meer over zeggen. Maak geen toespelingen of wat dan ook en gedraag je alsof het je NIETS uitmaakt wat ze doet. Gedraag je vriendelijk maar een beetje afstandelijk en dan maak je nog enigszins kans dat ze naar jou toekomt.

Edit: ga ook serieus verder kijken, is mijn advies. Niet alleen doen alsof je verder kijkt, maar doe het ook want als anderen jou willen, ben je voor haar interessanter.
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:26:01 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480659
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Openheid van zaken werkt in dit geval beter.

Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:26:37 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480671
2 vrouwen, 2 verschillende gedachtes

pi_52480686
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef yvonne het volgende:
2 vrouwen, 2 verschillende gedachtes
gmta gaat hier niet op.
pi_52480730
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee! Nu moet je verder kijken, er NIETS meer over zeggen. Maak geen toespelingen of wat dan ook en gedraag je alsof het je NIETS uitmaakt wat ze doet. Gedraag je vriendelijk maar een beetje afstandelijk en dan maak je nog enigszins kans dat ze naar jou toekomt.

Edit: ga ook serieus verder kijken, is mijn advies. Niet alleen doen alsof je verder kijkt, maar doe het ook want als anderen jou willen, ben je voor haar interessanter.
Ja dat denk ik ook.
Vrouwen willen wat wijkt, dat wat zich aandringt haten ze - Ovidius. Beetje generaliserend misschien maar ik heb ervaren dat het klopt.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:31:13 #15
pi_52480760
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.
pi_52480788
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook.
Vrouwen willen wat wijkt, dat wat zich aandringt haten ze - Ovidius. Beetje generaliserend misschien maar ik heb ervaren dat het klopt.
Goh, dan hebben we dezelfde ervaring.
pi_52480798
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben in die approach. Onverschilligheid kan haar een beetje aan het wankelen brengen misschien.
Ja, maar wees ook onverschillig want het valt echt wel op als je onverschilligheid veinst.
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:33:09 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480808
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Ja, of ze denkt, zie je wel, geen interesse, ik ga lekker naar janpietklaas.

pi_52480822
je moet je als een man opstellen, niet als een begripvol broertje.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52480831
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Goh, dan hebben we dezelfde ervaring.
Kan je dat verklaren? Is een mysterieuze man interessanter? Is het jaloezie dat wanneer hij je laat zitten en toch bang dat hij een ander vindt? Weet je pas wat je mist als je het niet meer hebt?
pi_52480837
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, of ze denkt, zie je wel, geen interesse, ik ga lekker naar janpietklaas.
Ja, en dan is hij sowieso beter af zonder haar.
pi_52480876
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:34 schreef crossover het volgende:

[..]

Kan je dat verklaren? Is een mysterieuze man interessanter? Is het jaloezie dat wanneer hij je laat zitten en toch bang dat hij een ander vindt? Weet je pas wat je mist als je het niet meer hebt?
Nee, da's geen kwestie van weten wat je mist denk ik. Het is een kwestie van die aandacht stiekem leuk vinden en er heerlijk je ego door laten strelen. Soms slaat dat over in verliefdheid, meestal niet. In mijn gevallen: mensen die achter mij aanhobbelen maken geen enkele kans, mensen die me afstoten iets meer, maar ook die trouwens. Tegenwoordig heb ik een radar voor wanneer ik aan het lijntje gehouden wordt dus dat kap ik dan gelijk af. Net zo lang tot ik iemand tegenkom met wie het vanaf het eerste moment klopt, denk ik.
pi_52480934
Ok. Ze wil nog even wachten met jou, zodat ze eerst nog kan rotzooien met anderen? Doe niet zo naief en drop it. Her. Enzo.
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:43:47 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52480987
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:34 schreef crossover het volgende:

[..]

Imho, pure hebberigheid, maar geen gevoel en het zal dan ook geen lang leven beschoren zijn.

imho dus hè.

pi_52480995
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Of gewoon zelf haar ook als backup houden en lekker rotzooien met anderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')