Geloopt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:26 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee of dit evt schadelijk is voor het toekomstige kind?
Het is trouwens een baan waar er veel geloopt moet worden. Dus geen kantoorbaan.
Maar werd er daarbij ook geloopt? Want dat is nogal een verschil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Repeat het volgende:
Mn moeder heeft gewoon in de bouw gewerkt toen ze zwanger was. En ik ben prima geworden.
Ja hoor, zij liep toen gewoon nog met kruiwagens zand en straten te leggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar werd er daarbij ook geloopt? Want dat is nogal een verschil.
[]
Wat de rest eigenlijk wel zegt, gangbare arbeid kan altijd wel verricht worden, anders zou het zwangerschapsverlof een jaar duren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon werken, en als je voelt dat het niet gaat dan even naar de verloskundige lopen en kijken of het met de baby wel okee is.
Lopen is gezond.
Van suikergoedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef shmoopy het volgende:
Christus, zeg, als je zwanger bent ben je toch niet opeens van poppenstront?
Lopen is gezond.
Neeee!! Niet lopen!quote:
Het loopte er zomaar uit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Ja, kom op zeg, ik stond met 9 maanden nog een plafond te witten en een wieg in elkaar te timmeren.
Dat gemiep of je nog wel een afwasborstel kunt optillen of je eigen kont af kunt vegen...
sorry, ik heb zo'n schoonzus, het moest er even uit
Christus, dat je daar de energie voor hadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Ja, kom op zeg, ik stond met 9 maanden nog een plafond te witten en een wieg in elkaar te timmeren.
Dat gemiep of je nog wel een afwasborstel kunt optillen of je eigen kont af kunt vegen...
sorry, ik heb zo'n schoonzus, het moest er even uit
Zo duidelijk joh??quote:
Maar, maar, ben jij zwanger, k_i_m?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken het. Maar dankzij mijn briljante pillen -ook voor chemo patienten- kan ik weer vrolijk naar mijn werk met veel geloopt
.
Ze neemt een loopje met je hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar, maar, ben jij zwanger, k_i_m?
En ik ben er met open ogen ingeloopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze neemt een loopje met je hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sort of on topic toch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
De Python loopte ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze neemt een loopje met je hoor![]()
Het loopte de spuitgaten uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Leah het volgende:
Dat loopt hier maar een beetje te grappen en te grollen.
't Is allemaal niet niks hoor![]()
Die is al twee keer bijna doodgeloopt!quote:
zwanger in de Python, ja, dan loopte je wel een risico natuurlijk.quote:
kofschip he.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:26 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee of dit evt schadelijk is voor het toekomstige kind?
Het is trouwens een baan waar er veel gelooptd moet worden. Dus geen kantoorbaan.
in dit geval fokschaap hoorquote:
Fout!quote:
Gesloopt in ieder geval wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:53 schreef Insomaniac het volgende:
Maar werd er daarbij ook geloopt? Want dat is nogal een verschil.
[]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |