Ja, want met zo'n budget kun je makkelijk die benzine en verzekeringskosten betalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef $tranger het volgende:
Als je dan echt vuig wilt doen, spaar nog wat langer door voor een Ferrari 355. Kosten nu nog ongeveer 50000.
Misschien niet het meest voor de hand liggende antwoord, maar wel een leuke
Ik heb er wel eens in gereden, vind ze ni zo erg speciaal, zeker niet de 2.0 versies (v6 toch?)... Ferrari 355 ach zoiets moet je een keer lenen van iemand of geld over hebben...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef oor het volgende:
of de x type. daar ben ik voor aan het sparen
Koop dan een Mondeoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef oor het volgende:
x type, mooi autootje om mee te beginnen
En anders een mooie andere dikke Mercedes. Zo'n ouwe wel dan natuurlijk he. Lekker goedkoop met oldtimer verzekering enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Domai het volgende:
Ik zou een mooie ouwe 500SL uit californië halen. Ik weet niet of dat voor dat geld lukt, maar denk t wel.
Zie ik dat nou goed? "turbolook"quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef jd1982 het volgende:
Als ik geduldiger was met sparen dan spaarde ik wel 5 jaartjes voor zoiets:
Linkje...
Inderdaad, heb nooit voor mijn leaseauto hoeven te sparenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Xcalibur het volgende:
ik zou nooit voor een auto sparen... waardevermindering enzo
een leuke auto is leuk, maar het blijft (imho) een gebruiksvoorwerp
Zo te zien heeft hij inderdaad de luchtinlaten van een turbo, is niet nodig bij die 3.4 iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef Spider_NL het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed? "turbolook"
mercedes benz 320 clk cabrioquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
dan zou ik gaan voor iets opvallends. Leuk sportscoupeetje of cabriotje ofzo
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:39 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
E36 M3 321pk (of 286)
![]()
Als je toch al aan het sparen bent, dan zou ik het wel weten hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef jd1982 het volgende:
Als ik geduldiger was met sparen dan spaarde ik wel 5 jaartjes voor zoiets:
Linkje...
Ik heb 't over deze:quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:21 schreef jd1982 het volgende:
Mwoh Civics heb ik ook gehad
[afbeelding]
[afbeelding]
toen ik een jaar of 18 was in de tijd van the Fast and the Furious...
Integra vind ik nog wel iets hebben!
Niet echt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben gewoon op zoek naar DE ultieme auto waar ik jaren mee vooruit kan, wat echt mijn auto wordt!
Autoliefhebbers snappen me wel
Sorry, maar dat is de Porsche 911 en ligt nu eenmaal buiten mijn bereik de komende 5-10 jaar!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet echt.
Als je echt autoliefhebber bent dan heb je toch wel een auto op je verlanglijstje staan?
Dan is het toch niet nodig er een topic over te openen?
911's heb je ook in je huidige budgetquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:43 schreef jd1982 het volgende:
Sorry, maar dat is de Porsche 911 en ligt nu eenmaal buiten mijn bereik de komende 5-10 jaar!
toch niet na 2000?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
911's heb je ook in je huidige budget
quote:# 3e remlicht
# 4 Hoofdsteunen
# ABS
# Airbag
# Airbag passagier
# Airbags achter
# Airconditioning
# Alarm
# Automatisch dimmende binnenspiegel
# Boordcomputer
# Carkit
# Centrale deurvergrendeling
# Centrale deurvergrendeling afstandbediend
# Climate control
# Elektrisch bedienbare ramen
# Elektrisch verstelbare spiegels
# Getint glas
# Hoofdsteunen achter
# Lederen bekleding
# Lichtmetalen wielen
# Mistlampen voor
# Navigatiesysteem
# Onderhoudsboekjes
# Open dak electrisch
# Radio/CD speler
# Schuif/kanteldak
# Sperdifferentieel
# Sportstoelen
# Startonderbreking
# Stoelverwarming
# Stuurbekrachtiging
# Stuur in hoogte verstelbaar
# Traction control
# Xenon verlichting
# Zij airbags
Dan ruil je die die je nu koopt toch in tegen de tijd dat je die 996 of 997 kunt betalen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Idd... alleen ouwe, wil een 996 of 997!
In dit geval gaan voor de 911 imhoquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:54 schreef jd1982 het volgende:
Nice... NSX toch... ik rij momenteel hierin:
(@Richie_rich, idd wel beetje gaar)
[afbeelding]
Ik wilde 'm niet opnoemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:01 schreef jd1982 het volgende:
Oehhhhh die was ik helemaal vergeten... Subaru Impreza WRX... niceee!!!
Enige betaalbare auto die een Porsche en hoger kan bijhoudenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet opnoemenIn verband met zeldzaamheid en duurzaamheid.
Joh ... dik gevalletje lul nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef sanni het volgende:
Een echt leuke auto om voor te sparen - als je droomauto - is die auto die je
voorkeur heeft en waarvan je dagdroomt. In mijn geval is dat zo een Maybach
maarja die zal ik wel nooit kunnen betalen want die wagen alleen al kost zo rond
de 500.000 euro. Daarom rij ik ook maar Zweeds![]()
![]()
Betaalbaar bij aanschaf, jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Enige betaalbare auto die een Porsche en hoger kan bijhouden![]()
Ik vind niets gewoontjes aan een S3 of een R32 .... zal wel weer aan mij liggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef jd1982 het volgende:
Oeh ook leuk zo'n S3, heb je al vanaf 15.000
Wel wat gewoontjes, beetje te vergelijken met Golf R32
Niet gewoontjes, helemaal niet, maar qua uiterlijk bedoel ik...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik vind niets gewoontjes aan een S3 of een R32 .... zal wel weer aan mij liggen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Betaalbaar bij aanschaf, ja
S3 doet het dan op de lange duur beter, lijkt me (ook veel pk, ook 4wd, duurzamer).
edit ... en die Passat W8 4motion zit je nog lekker in ook.
Wat een brommer-reactie. Beetje jaloers "lopen" zijn op iemand die werkt voor z'n geld en auto's onder de 20k decadent "lopen" noemen. Woon je niet toevallig nog bij mama en papa?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat een onzin topic. Beetje decadent lopen doen. Woon je niet toevallig nog bij papa en mama?
Dat zeker nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef Domai het volgende:
[..]
![]()
Die W8 is goedkoop in zn verbruik en verzekering![]()
![]()
![]()
![]()
Een 993 is een prima bak, ook boven je imaginaire budget, maar volgens mij vrijwel geen afschrijving meer; en uiteindelijk denk ik de goedkoopste en beste oplossing als je betaalbaar, betrouwbaar en snel wilt combineren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Idd... alleen ouwe, wil een 996 of 997!
Nice, een 330quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een 993 is een prima bak, ook boven je imaginaire budget, maar volgens mij vrijwel geen afschrijving meer; en uiteindelijk denk ik de goedkoopste en beste oplossing als je betaalbaar, betrouwbaar en snel wilt combineren.
Ik heb zelf een BMW 330, die is best vlot; maar een 911 geeft je relatief gezien een trap onder je hol, een 330 maar een zetje.Totaal verschillende ervaring die twee.
ik vind een s3 en r32 specialer als zo'n vierkante bmw 3quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef jd1982 het volgende:
Nee jij bent geboren met een doel, dromen is best leuk... heb btw een koophuis.
[..]
Niet gewoontjes, helemaal niet, maar qua uiterlijk bedoel ik...
Vette bak, alleen in vergelijking met een BMW 540i (e39) vind ik de Passat eigenlijk overal net tekort schieten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Googolplexian het volgende:
erm :
[afbeelding]
Volkswagen Passat W8 4Motion
[afbeelding]
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:50 schreef jd1982 het volgende:
Zo'n passat of 5serie is leuk, heb ook wel eens gekeken naar een 523 jaar geleden, maar vind het gewoon niet passen bij iemand van 24, daarnaast schatten mensen me ook nog eens vaak maar een jaar of 20, denk dat je dan toch voor iets sportiefs moet gaan...
Ik ben al langzaam verliefd aan't worden op een BMW 3-serie Coupe met Alpina velgenhet hoeft van mij niet per se een echte Alpina te zijn.
[afbeelding]
ben zelf ook op zoek naar een goede e39 of e46 (20 23 of 28). de e39 96-98 modellen zijn natuurlijk een stukje goedkoper dan de e46's. Ik wil er iets van 10k aan uitgeven (stuk lager budget dus)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:50 schreef jd1982 het volgende:
Zo'n passat of 5serie is leuk, heb ook wel eens gekeken naar een 523 jaar geleden, maar vind het gewoon niet passen bij iemand van 24, daarnaast schatten mensen me ook nog eens vaak maar een jaar of 20, denk dat je dan toch voor iets sportiefs moet gaan...
Ik ben al langzaam verliefd aan't worden op een BMW 3-serie Coupe met Alpina velgenhet hoeft van mij niet per se een echte Alpina te zijn.
[afbeelding]
Bezit van de Saeck is einde van het Vermaeck.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:13 schreef StefanP het volgende:
Nou ja, ik kan vrijwel iedere auto kopen die ik wil, maar als je zo ver bent hoef je dat meestal niet meer. Het is net als de loterij winnen... het leukste is fantaseren over wat je ermee zou doen
Als je het over mijn post hebt: ik had het over de e46 in het algemeen (dus bv. ook sedan) en rond de 10k.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waar kan je trouwens E46 328 Coupé's halen voor ¤10K zoals hierboven ergens gesuggereerd?
Voor ¤10 K krijg je hoogstens een uit 4 stuks in Polen in elkaar geplakte bak. Voordeel is wel dat je dan heel wat topics kan openen over "kleine" probleempjes.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen het eerste model e39 en het latere model e39 behalve de andere kleur knipperlichten??
Dit is momenteel ook het vermaak, daarom heb ik waarschijnlijk ook al zoveel verschillende auto's gehad, heeft me tot nu toe al iets van 8000 euro gekostquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef Cyberdogg het volgende:
Het hebben van de zaak is einde van het vermaak. Als je toch gaat sparen, een 535d M-Sport Station is dan wel een goeie.
E39 is al dik genoeg! Kom je goed mee weg hoor! 400 of 500pk, het is beide meer dan 4x zoveel dan de gemiddelde Nederlander heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 02:00 schreef yup het volgende:
M5 V10, ga je lang voor sparen want kost 150.000 euro ofzo.
Heb je wel een dikke V10 met 500 pk, 7 versnellingen SMG bak, en electronisch sperdiff.
Als ik jouw budget had TS ging ik lekker op zoek naar een knappe S4. D'r staan er genoeg op Marktplaats in ieder geval. Leuk hoor, zo'n bloedsnelle family carquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef draaijer het volgende:
Audi RS4 Cabrio.
Dan ben je de bom (tevens de bom op de weg 420pk op 4 wielen)
huh s3 bedoel je denk?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Googolplexian het volgende:
erm :
[afbeelding]
Volkswagen Passat W8 4Motion
[afbeelding]
[..]
Koppeling van mg zijn gaar, niet aan beginnenquote:Maar heb nog een auto'tje gevonden die voldoet aan de meeste eisen:
Een MG F
En waarom dan niet? En welke heb je gereden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:40 schreef tevebe het volgende:
X-type is nou niet echt iets speciaals. Heb er vaak zat in gereden en zou m niet aanraden.
Ik heb veel gereden in de X-type 2L diesel. De auto rijdt opzich prima maar voor dat geld kun je wel wat specialers kopen. X-type vind ik persoonlijk niks uitstralen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom dan niet? En welke heb je gereden?
Maar je zit wel Amerikanen aan te raden.... op zich wel leuke bakken, jammer dat ze graflelijk van binnen zijnDat is de reden dat ze al afgevallen zijn. Ik had een Mustang of een Camaro ook op het lijstje staan.
Het interieur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Faxie het volgende:
Maar je zit wel Amerikanen aan te raden.... op zich wel leuke bakken, jammer dat ze graflelijk van binnen zijnDat is de reden dat ze al afgevallen zijn. Ik had een Mustang of een Camaro ook op het lijstje staan.
Lijkt me niet dat dat klopt. Zou wel heel langzaam zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:12 schreef Faxie het volgende:
Waarom niet? Je moet er tijdens het rijden toch de hele tijd naar kijken of niet dan? (onee je moet naar de weg kijken... )
Maar whats the deal met de Mustang?? ... 3.8 liter V6 en maar 193 PK ...wel 298 Nm bij 2750 toeren... 0-100 in 9,3 seconden...
De oudste zijn het mooist, voor 25k heb je miss net een 993 (die zijn echt leleuuuk!!) je moet een 964 of 996/7 hebben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:33 schreef Faxie het volgende:
Voor 25000,- ? ...
jd is al aan het bieden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef saban het volgende:
E46 328,
http://auto.marktplaats.n(...)bmw.html#photo?img=1
Gast heb jij wel verstand van auto's?! Porsche verslaat al die Amerikaanse tupper ware auto's met vlag en wimpel..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het interieur?Vroeger werden Amerikaanse auto's afgezeken omdat ze alleen in een rechte lijn konden rijden en omdat het interieur lelijk was. Tegenwoordig vegen auto's zoals de corvette, viper en zelfs de mustang qua prestaties (en prijs!) de vloer aan met al die Porsche's, Ferrari's e.d. Dat eerste argument bestaat niet meer, dus hoor je nu enkel nog 'het interieur is lelijk'. Boeiend. Koop dan een Mercedes of zo, maar dat is dus echt geen argument bij dit soort auto's...
Als ik dit soort opmerkingen lees vraag ik me wel eens af waar jij in het dagelijks leven mee bezig bent.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:13 schreef StefanP het volgende:
Nou ja, ik kan vrijwel iedere auto kopen die ik wil, maar als je zo ver bent hoef je dat meestal niet meer. Het is net als de loterij winnen... het leukste is fantaseren over wat je ermee zou doen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast heb jij wel verstand van auto's?! Porsche verslaat al die Amerikaanse tupper ware auto's met vlag en wimpel..
Het zijn allemaal nog steeds ordinaire hoogglans gepolijste tupper ware sloepen
Een Golf 5 GTI met wat R32 onderdelen is meesterlijk! Alleen onbetaalbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef AMDFreak het volgende:
Volkswagen Golf V5/GTi
Daarin mag je best gezien worden!
Als het bij Renault vandaan komt lijkt het wel alsof ze moeite hebben gedaan om het zo lelijk mogelijk te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef invine het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=73120091&o_id=4500970&p_type_lijst=RL
Zeker exclusiefmaar wel wat duurder en zeker apart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |