huh s3 bedoel je denk?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Googolplexian het volgende:
erm :
[afbeelding]
Volkswagen Passat W8 4Motion
[afbeelding]
[..]
Koppeling van mg zijn gaar, niet aan beginnenquote:Maar heb nog een auto'tje gevonden die voldoet aan de meeste eisen:
Een MG F
En waarom dan niet? En welke heb je gereden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:40 schreef tevebe het volgende:
X-type is nou niet echt iets speciaals. Heb er vaak zat in gereden en zou m niet aanraden.
Ik heb veel gereden in de X-type 2L diesel. De auto rijdt opzich prima maar voor dat geld kun je wel wat specialers kopen. X-type vind ik persoonlijk niks uitstralen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom dan niet? En welke heb je gereden?
Maar je zit wel Amerikanen aan te raden.... op zich wel leuke bakken, jammer dat ze graflelijk van binnen zijnDat is de reden dat ze al afgevallen zijn. Ik had een Mustang of een Camaro ook op het lijstje staan.
Het interieur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Faxie het volgende:
Maar je zit wel Amerikanen aan te raden.... op zich wel leuke bakken, jammer dat ze graflelijk van binnen zijnDat is de reden dat ze al afgevallen zijn. Ik had een Mustang of een Camaro ook op het lijstje staan.
Lijkt me niet dat dat klopt. Zou wel heel langzaam zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:12 schreef Faxie het volgende:
Waarom niet? Je moet er tijdens het rijden toch de hele tijd naar kijken of niet dan? (onee je moet naar de weg kijken... )
Maar whats the deal met de Mustang?? ... 3.8 liter V6 en maar 193 PK ...wel 298 Nm bij 2750 toeren... 0-100 in 9,3 seconden...
De oudste zijn het mooist, voor 25k heb je miss net een 993 (die zijn echt leleuuuk!!) je moet een 964 of 996/7 hebben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:33 schreef Faxie het volgende:
Voor 25000,- ? ...
jd is al aan het bieden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef saban het volgende:
E46 328,
http://auto.marktplaats.n(...)bmw.html#photo?img=1
Gast heb jij wel verstand van auto's?! Porsche verslaat al die Amerikaanse tupper ware auto's met vlag en wimpel..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het interieur?Vroeger werden Amerikaanse auto's afgezeken omdat ze alleen in een rechte lijn konden rijden en omdat het interieur lelijk was. Tegenwoordig vegen auto's zoals de corvette, viper en zelfs de mustang qua prestaties (en prijs!) de vloer aan met al die Porsche's, Ferrari's e.d. Dat eerste argument bestaat niet meer, dus hoor je nu enkel nog 'het interieur is lelijk'. Boeiend. Koop dan een Mercedes of zo, maar dat is dus echt geen argument bij dit soort auto's...
Als ik dit soort opmerkingen lees vraag ik me wel eens af waar jij in het dagelijks leven mee bezig bent.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:13 schreef StefanP het volgende:
Nou ja, ik kan vrijwel iedere auto kopen die ik wil, maar als je zo ver bent hoef je dat meestal niet meer. Het is net als de loterij winnen... het leukste is fantaseren over wat je ermee zou doen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast heb jij wel verstand van auto's?! Porsche verslaat al die Amerikaanse tupper ware auto's met vlag en wimpel..
Het zijn allemaal nog steeds ordinaire hoogglans gepolijste tupper ware sloepen
Een Golf 5 GTI met wat R32 onderdelen is meesterlijk! Alleen onbetaalbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef AMDFreak het volgende:
Volkswagen Golf V5/GTi
Daarin mag je best gezien worden!
Als het bij Renault vandaan komt lijkt het wel alsof ze moeite hebben gedaan om het zo lelijk mogelijk te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef invine het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=73120091&o_id=4500970&p_type_lijst=RL
Zeker exclusiefmaar wel wat duurder en zeker apart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |