abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52228411
Dan verhuizen we alle marokanen lekker naar jouw buurt en dan kun je het zelf leuk beleven.
Zolang wij er maar vanaf zijn.

Maar dan denk ik mensen, wij horen bij mekaar, wij zijn EEN GROEP.
Da's ons land he, ons land ja.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:37:43 #152
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_52228449
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Het_hupt het volgende:
Als Wilders een rascist is omdat hij een groep beledigd, heb ik de laatste dagen ook wel aardig wat rascistische opmerkingen van de linkse "interlectuelen" hier voorbij zien komen.

Mensen die op Wilders stemmen zijn paupers, domme mongolen, fascisten etc, etc. en dienen op alle manieren bestreden te worden.
Waarom is racisme en discriminatie zo'n lastige term voor veel mensen? Het gaat er niet om dat er een hele groep beledigd wordt, het gaat er om dat het uitkiezen van die groep gebeurd op niet ter zake doende kenmerken. Als je dus iedereen dom vindt die op de PVV stemt, dan discrimineer je dus niet, omdat dat de exacte groep is waar het over gaat (je generaliseerd natuurlijk wel als de tering). Als Wilders nu homo blijkt te zijn en je daarom alle PVV'ers een homo noemt, dan discrimineer je.

Wilders discrimineerd daarom omdat hij de Islam verbind met geweld. Hij neemt in zijn uitspraken over de koran expliciet mensen mee die niets kwaad in de zin hebben. Hij kan best zeggen dat hij vindt dat de koran aanzet tot geweld, maar hij kan niet pleiten om de koran te verbieden voor alle moslims, omdat hij daarmee mensen die niks met geweld te maken willen hebben discrimineerd.

Laat het alsjeblieft nu eens duidelijk zijn
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_52228470
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laten we ontopic blijven. jouw links gaan over marokkanen. niet over het verbieden en beledigen van een godsdienst...
Het waren mijn links niet.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52228489
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwen

Ik quote even van die prachtige site:
[..]

Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..
Och, hier hebben we ook vrij veel last van Afghaantjes die de vrouwen uitschelden, maar dat zal je ook wel afdoen met stemmingmakerij
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:41:36 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228562
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Och, hier hebben we ook vrij veel last van Afghaantjes die de vrouwen uitschelden, maar dat zal je ook wel afdoen met stemmingmakerij
Nee, dat doe ik helemaal niet. Maar het gaat mij erom dat dat subjectief is. In een andere buurt wonen misschien veel allachtonen en gaat het wel allemaal goed. Zolang men met dit soort argumenten komt ben ik niet overtuigd

Nederlandse jongeren in mijn wijk doen precies hetzelfde... kan ik dan zeggen dat alle Nederlandse jongeren crimineel zijn? Weet je hoeveel overlast wij hier de afgelopen 10 jaar van Nederlandse hangjongeren hebben gehad Dus moeten alle Nederlanders maar het land uit omdat ik dit geconstateerd heb?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52228584
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef maniack28 het volgende:
Kom nou eens met een bron
Ik ga hier niet op in. Niet omdat ik geen bronnen heb (want daar hoef je alleen de krant maar voor open te slaan, of een bezoekje te brengen aan het CBS), maar omdat ik vind dat dit kinderachtige gezeur om bronnen voor zaken die voor vrijwel iedereen allang vaststaande feiten zijn, de discussie bepaald geen goed doet. Stel je eens voor hoe het is als anderen jou continu gaan lastigvallen met de vraag "Bron?", bij elke triviale bewering die je doet. Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.
pi_52228599
Ik wist dat jij de 'nederlandse hangjongeren' erbij zou halen,
volgens mij lul je nu gewoon uit je nek om de marokaantjes maar te kunnen verdedigen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:42:59 #158
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228611
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan verhuizen we alle marokanen lekker naar jouw buurt en dan kun je het zelf leuk beleven.
Zolang wij er maar vanaf zijn.

Maar dan denk ik mensen, wij horen bij mekaar, wij zijn EEN GROEP.
Da's ons land he, ons land ja.
Ons land? Ons land heeft die allachtonen zelf hierheen gehaald omdat wij te lui en te bedonderd waren om onze eigen stront op te ruimen. Dus wie is er dan schuldig?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:43:59 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52228645
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Het waren mijn links niet.
k had het al aangepast. kwam omdat jij zijn post waarnam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52228646
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.
Dat is ook de doel van een aantal die dat doen, je weet
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:44:05 #161
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228649
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in. Niet omdat ik geen bronnen heb (want daar hoef je alleen de krant maar voor open te slaan, of een bezoekje te brengen aan het CBS), maar omdat ik vind dat dit kinderachtige gezeur om bronnen voor zaken die voor vrijwel iedereen allang vaststaande feiten zijn, de discussie bepaald geen goed doet. Stel je eens voor hoe het is als anderen jou continu gaan lastigvallen met de vraag "Bron?", bij elke triviale bewering die je doet. Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.
Hij roept dat Marokkanen veel overlast veroorzaken en dat ze dus het land uit moeten.
Ik roep dat Nederlanders in mijn wijk veel overlast veroorzaken, moeten ze dan ook het land uit?

Zonder bron is zo'n uitspraak zinloos
pi_52228650
Wij zijn schuldig, laten we het goedmaken en ze er weer uitschoppen.
In grote bussen, zodat het snel verloopt.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:46:10 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228717
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik wist dat jij de 'nederlandse hangjongeren' erbij zou halen,
volgens mij lul je nu gewoon uit je nek om de marokaantjes maar te kunnen verdedigen.
Tuurlijk... je stopt al met argumenten geven en gaat over op de persoonlijke aanval omdat je weet dat ik gelijk heb Wat is het verschil tussen jouw en mijn argument? We hebben beiden overlast van een bepaalde groep, maar betekend dat nou dat die hele groep overlast veroorzaakt of is het een lokaal verschijnsel, een klein percentage?
pi_52228751
Waar zijn nou jouw bronnen?
Ik wil bronnen zien , anders geloof ik er geen zak van dat jij die problemen heb.

En waar woont meneer maniack28?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:47:44 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52228766
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hij roept dat Marokkanen veel overlast veroorzaken en dat ze dus het land uit moeten.
Ik roep dat Nederlanders in mijn wijk veel overlast veroorzaken, moeten ze dan ook het land uit?

je lult een beetje dom, sorry. nederlanders krijgen straf. het land uit is meer voor mensen die echt te ver gaan en een dubbele nationaliteit hebben.

snap dat hele debat van wilders over het verbieden van de dubbele nationaliteit dan ook niet.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:47:52 #166
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228773
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wij zijn schuldig, laten we het goedmaken en ze er weer uitschoppen.
In grote bussen, zodat het snel verloopt.
Dat kan niet.. het zijn immers Nederlanders met een paspoort. Geef me eens een reden waarom we ze het land uit moeten zetten? Een goeie reden... geen "ze veroorzaken overlast", want dan moeten er ook Nederlanders het land uit

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/article1230670.ece

Kijk, die veroorzaken ook overlast, moeten ze dan het land uit?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:49:14 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228813
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je lult een beetje dom, sorry. nederlanders krijgen straf. het land uit is meer voor mensen die echt te ver gaan en een dubbele nationaliteit hebben.

snap dat hele debat van wilders over het verbieden van de dubbele nationaliteit dan ook niet.
Wat is te ver gaan? Is een misdaad plegen te ver, is een groep hangjongeren die overlast veroorzaakt te ver? Is een aanslag plegen te ver? Ligt te ver eens toe, het is zo subjectief.

Nederlanders van allachtoonse afkomst krijgen net zo goed straf, ze vallen onder het Nederlands gerecht... dus wat is het probleem dan?
pi_52228834
Geef is antwoord op onze vragen, en niet steeds zelf vragen gaan stellen.
En je post een link naar skinheads, die mensen willen de marokanen weg! ( who can fuck'n blame em? )
Dus als wij de skinheads helpen die marokanen weg te werken, hebben zei niets meer te zeuren en hebben we gewoon 2 problemen opgelost!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:50:49 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52228860
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Wat is te ver gaan? Is een misdaad plegen te ver, is een groep hangjongeren die overlast veroorzaakt te ver? Is een aanslag plegen te ver? Ligt te ver eens toe, het is zo subjectief.

Nederlanders van allachtoonse afkomst krijgen net zo goed straf, ze vallen onder het Nederlands gerecht... dus wat is het probleem dan?
te ver bedoel ik als er duizenden jongeren ontsporen en die mogen soms wel met uitzetting bedreigd worden. die gasten worden dan wel gestraft door hun dorpsoudste, die vol schaamte zit.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:52:46 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228925
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waar zijn nou jouw bronnen?
Ik wil bronnen zien , anders geloof ik er geen zak van dat jij die problemen heb.

En waar woont meneer maniack28?
Meneer Maniack28 woont in Gouda.... ik weet niet of de overlast hier in de bronnen vermeld wordt, misschien is het wel kleinschalig en klein percentage, net als Marokkanenoverlast? Jij begon met een subjectief argument, dus jij mag eerst je eigen bron laten zien. Ik geef alleen een reactie op jouw argument om te laten zien dat jouw onderbouwing bull is (evenals de mijne).
pi_52228958
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor wijk jij woont, maar als jij al vindt dat 'Nederlanders' (ik neem aan dat je daarmee 'autochtone Nederlanders' bedoelt) veel overlast veroorzaken, dan ben je gewoon een sweet pussy.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:53:57 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52228962
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Geef is antwoord op onze vragen, en niet steeds zelf vragen gaan stellen.
En je post een link naar skinheads, die mensen willen de marokanen weg! ( who can fuck'n blame em? )
Dus als wij de skinheads helpen die marokanen weg te werken, hebben zei niets meer te zeuren en hebben we gewoon 2 problemen opgelost!
naief zeg... Skinheads willen misschien ook wel geen joden, zigeuners, kampbewoners, homo's, gehandicapten. Ooit gehoord van de ubermensch? Misschien moet je je geschiedenislessen wat beter volgen, het gaat ze niet alleen om Marokanen...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:55:12 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52229003
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor wijk jij woont, maar als jij al vindt dat 'Nederlanders' (ik neem aan dat je daarmee 'autochtone Nederlanders' bedoelt) veel overlast veroorzaken, dan ben je gewoon een sweet pussy.
Oh, dus de hooligans bij Ado Den Haag veroorzaken niet veel overlast?

Waar haal je in godsnaam vandaan dat Nederlanders geen overlast kunnen veroorzaken, dat ze nooit iemand doodschieten, dat ze nooit vechten, dat ze nooit ergens hangen, dat ze nooit een winkel leegroven.. omg... hoe nationalistisch en blind kan je zijn.

edit - het gaat mij overigens niet eens om de feiten, het gaat mij over de subjectieviteit van meneer hierboven... hij zegt dat allachtonen bij hem veel overlast veroorzaken, ik zeg dat autochtonen dat bij mij doen. Moeten ze dan allebei het land uit of niet? Alleen om het feit dat ze in zijn en mijn wijk overlast veroorzaken... daar gaat het mij om... maar dat snappen jullie niet
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:56:33 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52229038
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

naief zeg... Skinheads willen misschien ook wel geen joden, zigeuners, kampbewoners, homo's, gehandicapten. Ooit gehoord van de ubermensch? Misschien moet je je geschiedenislessen wat beter volgen, het gaat ze niet alleen om Marokanen...
wilders gaat veel te ver idd. maar waarom zou je dat vergelijken met marokkanen die ook veel te ver gaan?

zwaktebod.
pi_52229068
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
Nee, da's inderdaad één van de punten waarop ik het zwaar oneens ben met Wilders. Die dubbele nationaliteit moet je juist houden! Sterker nog: je moet het aanmoedigen! Het is de ideale manier om van je criminelen af te komen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:58:30 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52229098
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wilders gaat veel te ver idd. maar waarom zou je dat vergelijken met marokkanen die ook veel te ver gaan?

zwaktebod.
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

te ver bedoel ik als er duizenden jongeren ontsporen en die mogen soms wel met uitzetting bedreigd worden. die gasten worden dan wel gestraft door hun dorpsoudste, die vol schaamte zit.
Er zijn ook duizenden Nederlandse jongeren die ontsporen... veel mensen haken tegenwoordig vroegtijdig af bij hun opleiding, belanden op straat, blowen zichzelf de tyfus in. Jullie doen net alsof allachtonen de enige zijn die ontsporen, maar dat is gewoon niet waar, dat is jullie subjectieve mening
pi_52229137
Maniack28 is duidelijk nog nooit in aanraking met dit volk geweest en probeert alles op de nederlanders te schuiven omdat hij poblemen heeft met 'nederlandse hangjongeren'.
Misschien hebben die hangjongeren wel problemen met jou omdat je zo over ze praat!

Dus maniack28 en alle marokanen het land uit en een verbod op de islam!
Of nog beter!
We voeren de dienstplicht in voor marokanen en dan sturen we ze gewoon met goedkoop materieel naar het midden oosten zodat ze hun eigen volk kunnen uitmoorden en ook zichzelf, waarna wij met napalm gaan gooien!

Perfect plan
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:01:04 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52229170
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

[..]

Er zijn ook duizenden Nederlandse jongeren die ontsporen... veel mensen haken tegenwoordig vroegtijdig af bij hun opleiding, belanden op straat, blowen zichzelf de tyfus in. Jullie doen net alsof allachtonen de enige zijn die ontsporen, maar dat is gewoon niet waar, dat is jullie subjectieve mening
hou nou eens op met die nederlanders die iets doen. in elk land heb je eikels. waarom zou je dat dan moeten accepteren van gastarbeider-knaapjes die denken dat ze de baas van de buurt zijn?

ok voor de duidelijkheid: stel je voor dat er duizenden kutnederlandertjes in marokko de buurten onveilig maken, wat zou er dan gebeuren denk je?

ot: wilders is te radicaal aan het worden en moet misschien zich proberen in te gaan houden.
pi_52229182
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef maniack28 het volgende:
hoe nationalistisch en blind kan je zijn.
Neehoor, ik ben niet nationalistisch en ook niet blind. Ik heb geeneens een hekel aan allochtonen, maar alleen aan groepen waarvan vast is komen te staan èn waarvan ik in de praktijk heb mogen ervaren dat ze zich buitengewoon asociaal en crimineel gedragen tegenover hun medemens.

En ja hooligans, slopen ook weleens wat. Daar moeten zij ook zwaar voor gestraft worden en wat mij betreft mag de ME er flink op los meppen (wat die ook doet). Maar dat is van een hele andere orden dan al dat Marokkanengeweld.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:02:40 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52229205
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2218-wm.htm

Allachtonen in hoger onderwijs in opmars.. hoezo ontsporen? Ze zijn in opmars...

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2219-wm.htm

Dubbele aantal nationaliteiten neemt af..

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)07/2007-90060-wk.htm

Dalende trend allachtone werkeloosheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')