Nee, heb nog veel te veel vrouwen te bezwangeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter een end aan je leven kan maken, want alles is in handen van de kapitalisten.
Klopt. Fortuyn heeft achteraf superveel schade aan gericht binnen het politieke PvdA-klimaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welnee, dat begrijp je verkeerd.
Sinds de moord op Pimi F. is het politieke klimaat verneukt geraakt.
Ik had ook kunnen zeggen "Sinds de benoeming van prof.dr.ir. G. Brem als onbezoldigd deeltijdhoogleraar Thermische Conversie Biomassa bij de faculteit Twenthe is verlengd, is het politieke klimaat verneukt geraakt". maar dan snapt niemand over welke tijd ik het heb.
Rascist of niet. het is weer een uitmintende mediahypoe opgestart door de heer Wilders. Hoewel blijkbaar een boel mensen in zijn eigen partij al niet begrijpen op wat voor hellend vlak we terechtkomen als we boeken gaan verbieden, ben ik veel banger voor het aantal zieltjes dat hij weer heeft gewonnen. Want ik vrees dat al deze aandacht juist dat doet. Daarom heb ik mijn vraagtekens bij de hoeveelheid media aandacht die dit krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef Salvad0R het volgende:
Die kenmerken zijn dus religie, sexe, afkomst, etc.
Mensen over 1 kam scheren op grond van deze kenmerken is RACISME en maakt mensen een RACIST.
Zoals Wilders, die woorden verzint als "islamisering" en een verbod wil op de Koran, terwijl vrijheid van religie 1 van de waardevolste kenmerken is van een vrije democratie.
Wat wil je nouquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, heb nog veel te veel vrouwen te bezwangeren.
Sorry .
Amsterdam... Ja, links enzo. Hou maar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Regering controleren idd, dmv kamervragen.
Wilders creëert problemen, het zijn allemaal leugens.In welk boerengat woon jij?
Nee, hij is vaak in de media, kan wetsvoorstellen en moties indienen en heeft een schijn van autoriteit over zich heen hangen voor veel mensen ('als een politicus het zegt, zal het wel een gangbare mening zijn').quote:Een politicus heeft m.i. geen voorbeeldfunctie maar is net zoals ieder ander mens, als hij zijn eigen taken maar goed kan uitvoeren.
Wat versta je onder 'civilisatie'? Hoe moet iemand om kunnen gaan met welke vrijheden, welke normen en waarden? En wat versta je onder 'Nederlandse cultuur'?quote:Moslims zijn geen civilisatie gewend, zelfs de jongste generatie kan niet omgaan met de vrijheid, de normen en waarden en de Nederlandse cultuur.
op een onbewoond ei-hei-land! daar valt niet veel te bezwangerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hehe, ik maakte ook een grap.
Iran is me ook te despotisch, het liefst verhuis ik naar een plek zonder invloed van control-freak overheden.
Wat boeit jou dat .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat wil je nouvrouwen zwanger maken of het liefst verhuizen naar een plek zonder invloed van control-freak overheden.
Ja, dat is al jaren, zoniet eeuwen zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik lees trouwens net op de Geenstijl dat Saudi Arabie de Bijbel heeft verboden....
Ik heb wel een lekkere buurvrouw, maar die wil jou niet, die is veel te conservatief voor jou, mantelpakjes, allesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat .
Heb je een lekkere vrouw?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik lees trouwens net op de Geenstijl dat Saudi Arabie de Bijbel heeft verboden....
Waar maakt iedereen dan zo'n probleem van.quote:
wil jij een samenleving als saoudi arabië?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waar maakt iedereen dan zo'n probleem van.
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil jij een samenleving als saoudi arabië?
nou nee. het probleem is nog redelijk goed te overzien. een 'guilliani' in amsterdam is wel hard nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Dus je wil zo'n uberconservatieve neo-con klimaat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Vanmij apart wordt Nederland een provincie van Amerika, het maakt mij allemaal helemaal niks uit, ik doe mijn ding welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. het probleem is nog redelijk goed te overzien. een 'guilliani' in amsterdam is wel hard nodig.
Vanmij apart merken ze de wereldburgers ook met RFID tags. Dat zal een stuk minder gejengel en gejank opleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je wil zo'n uberconservatieve neo-con klimaat?
niks daarvan. nederland moet juist gewoon lekker nederland blijven en zich niet zoveel van de waan van de dag van de amerikanen aantrekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van mij part wordt Nederland een provincie van Amerika, het maakt mij allemaal helemaal niks uit, ik doe mijn ding wel
Ah !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Je bent gewoon de DUIVEL man .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart merken ze de wereldburgers ook met RFID tags. Dat zal een stuk minder gejengel en gejank opleveren.
Is dat een democratie dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.quote:
mwoa. nu klink je net als een ongewassen stenengooier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.
Het verschil tussen mij en die stenengooiers is alleen, dat als ik moet kiezen toch de kant van de wiseguys binnen NWO kiesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa. nu klink je net als een ongewassen stenengooier.
alles kent een druppel bij problemen. komt wel goed john.
dan is GM ook besmet zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens. RF/ID is bezit van Vericorp.
Vericorp is een dochteronderneming van IBM.
IBM had vroeger een dochteronderneming in Duitsland, genaamd Hollerith.
Hollerith verzorgde de automatisering van de structurele killings van "undesired" individuen voor Nazi Germany.
IK BEDOEL MAAR ~!
ghehehe. gast, alles zal recht kom. maak je niet teveel zorgen ga kindertjes maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het verschil tussen mij en die stenengooiers is alleen, dat als ik moet kiezen toch de kant van de NWO kies
Nee, de VS.. das wel een democratie danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.
Politiek is een golfbeweging tussen links en rechts. Beide kanten zijn nodig om in evenwicht te blijven. Maar het grappige is, dat de hele golfbeweging behorende bij democratie opgeheven kan worden als 1 kant een ontzettend grote meerderheid krijgt (zie WOII bijv). Een irreversibel proces....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
iedereen is welkom in nederland,
zolang je dat islam geloof maar daarergens laat.
overal die kut torentjes opeens en gezeik met de politie,
En JA ditgebeurt veel meer bij marokaantjes als bij andere volken.
spuugzat.
Nah en ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan is GM ook besmet zeker?
Opel is een dochteronderneming van GM.
hehe ik maak me dus geen zorgen, ik ben altijd loyaal naar mijn superieuren, ik heb ze nog nooit laten zitten, zeker niet als ik een goede functie binnen de NWO heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. gast, alles zal recht kom. maak je niet teveel zorgen ga kindertjes maken.![]()
Dat is subjectief...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee dat is gebaseerd op wekelijks gezeik met dat volk.
Wekelijks???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee dat is gebaseerd op wekelijks gezeik met dat volk.
Ik dacht meer aan dagelijks, of zelfs meerdere keren per dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:27 schreef Dutch_Nelson het volgende:
mwa mischien 2x per week.
Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=248&pagina=1
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=241&pagina=1
Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..quote:Criminele Marokkanen zijn eerder regel dan uitzondering.
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwen
Ik quote even van die prachtige site:
[..]
Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..
Ach, er is ook dagelijks gezeik met Nederlandse jeugd, of met rechtse jongeren, of linkse anarchistische punkers, of krakers of of of.... etc.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dagelijks, of zelfs meerdere keren per dag.
Ik ben te lui om het op te zoeken.. hoor eens, hij begint met het feit dat allachtonen meer crimineel zijn, dus moet hij dat aantonen, ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.
laten we ontopic blijven. zijn links gaan over marokkanen. niet over het verbieden en beledigen van een godsdienst...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.
Waarom is racisme en discriminatie zo'n lastige term voor veel mensen? Het gaat er niet om dat er een hele groep beledigd wordt, het gaat er om dat het uitkiezen van die groep gebeurd op niet ter zake doende kenmerken. Als je dus iedereen dom vindt die op de PVV stemt, dan discrimineer je dus niet, omdat dat de exacte groep is waar het over gaat (je generaliseerd natuurlijk wel als de tering). Als Wilders nu homo blijkt te zijn en je daarom alle PVV'ers een homo noemt, dan discrimineer je.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Het_hupt het volgende:
Als Wilders een rascist is omdat hij een groep beledigd, heb ik de laatste dagen ook wel aardig wat rascistische opmerkingen van de linkse "interlectuelen" hier voorbij zien komen.![]()
Mensen die op Wilders stemmen zijn paupers, domme mongolen, fascisten etc, etc. en dienen op alle manieren bestreden te worden.
Het waren mijn links niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we ontopic blijven. jouw links gaan over marokkanen. niet over het verbieden en beledigen van een godsdienst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |