Ik denk dat je dan beter een end aan je leven kan maken, want alles is in handen van de kapitalisten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hehe, ik maakte ook een grap.
Iran is me ook te despotisch, het liefst verhuis ik naar een plek zonder invloed van control-freak overheden.
Welnee, dat begrijp je verkeerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kwam er zelf met die connectie.
Nee, heb nog veel te veel vrouwen te bezwangeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter een end aan je leven kan maken, want alles is in handen van de kapitalisten.
Klopt. Fortuyn heeft achteraf superveel schade aan gericht binnen het politieke PvdA-klimaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welnee, dat begrijp je verkeerd.
Sinds de moord op Pimi F. is het politieke klimaat verneukt geraakt.
Ik had ook kunnen zeggen "Sinds de benoeming van prof.dr.ir. G. Brem als onbezoldigd deeltijdhoogleraar Thermische Conversie Biomassa bij de faculteit Twenthe is verlengd, is het politieke klimaat verneukt geraakt". maar dan snapt niemand over welke tijd ik het heb.
Rascist of niet. het is weer een uitmintende mediahypoe opgestart door de heer Wilders. Hoewel blijkbaar een boel mensen in zijn eigen partij al niet begrijpen op wat voor hellend vlak we terechtkomen als we boeken gaan verbieden, ben ik veel banger voor het aantal zieltjes dat hij weer heeft gewonnen. Want ik vrees dat al deze aandacht juist dat doet. Daarom heb ik mijn vraagtekens bij de hoeveelheid media aandacht die dit krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef Salvad0R het volgende:
Die kenmerken zijn dus religie, sexe, afkomst, etc.
Mensen over 1 kam scheren op grond van deze kenmerken is RACISME en maakt mensen een RACIST.
Zoals Wilders, die woorden verzint als "islamisering" en een verbod wil op de Koran, terwijl vrijheid van religie 1 van de waardevolste kenmerken is van een vrije democratie.
Wat wil je nouquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, heb nog veel te veel vrouwen te bezwangeren.
Sorry .
Amsterdam... Ja, links enzo. Hou maar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Regering controleren idd, dmv kamervragen.
Wilders creëert problemen, het zijn allemaal leugens.In welk boerengat woon jij?
Nee, hij is vaak in de media, kan wetsvoorstellen en moties indienen en heeft een schijn van autoriteit over zich heen hangen voor veel mensen ('als een politicus het zegt, zal het wel een gangbare mening zijn').quote:Een politicus heeft m.i. geen voorbeeldfunctie maar is net zoals ieder ander mens, als hij zijn eigen taken maar goed kan uitvoeren.
Wat versta je onder 'civilisatie'? Hoe moet iemand om kunnen gaan met welke vrijheden, welke normen en waarden? En wat versta je onder 'Nederlandse cultuur'?quote:Moslims zijn geen civilisatie gewend, zelfs de jongste generatie kan niet omgaan met de vrijheid, de normen en waarden en de Nederlandse cultuur.
op een onbewoond ei-hei-land! daar valt niet veel te bezwangerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hehe, ik maakte ook een grap.
Iran is me ook te despotisch, het liefst verhuis ik naar een plek zonder invloed van control-freak overheden.
Wat boeit jou dat .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat wil je nouvrouwen zwanger maken of het liefst verhuizen naar een plek zonder invloed van control-freak overheden.
Ja, dat is al jaren, zoniet eeuwen zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik lees trouwens net op de Geenstijl dat Saudi Arabie de Bijbel heeft verboden....
Ik heb wel een lekkere buurvrouw, maar die wil jou niet, die is veel te conservatief voor jou, mantelpakjes, allesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat .
Heb je een lekkere vrouw?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik lees trouwens net op de Geenstijl dat Saudi Arabie de Bijbel heeft verboden....
Waar maakt iedereen dan zo'n probleem van.quote:
wil jij een samenleving als saoudi arabië?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waar maakt iedereen dan zo'n probleem van.
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil jij een samenleving als saoudi arabië?
nou nee. het probleem is nog redelijk goed te overzien. een 'guilliani' in amsterdam is wel hard nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Dus je wil zo'n uberconservatieve neo-con klimaat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Vanmij apart wordt Nederland een provincie van Amerika, het maakt mij allemaal helemaal niks uit, ik doe mijn ding welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. het probleem is nog redelijk goed te overzien. een 'guilliani' in amsterdam is wel hard nodig.
Vanmij apart merken ze de wereldburgers ook met RFID tags. Dat zal een stuk minder gejengel en gejank opleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je wil zo'n uberconservatieve neo-con klimaat?
niks daarvan. nederland moet juist gewoon lekker nederland blijven en zich niet zoveel van de waan van de dag van de amerikanen aantrekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van mij part wordt Nederland een provincie van Amerika, het maakt mij allemaal helemaal niks uit, ik doe mijn ding wel
Ah !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik ben dit politieke klimaat van ons spuugzat, vanmij apart komt er echt een soort Amerikaanse Nieuwe Wereld Orde. Alles is beter dan zoals het nu gaat in nederland.![]()
Je bent gewoon de DUIVEL man .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart merken ze de wereldburgers ook met RFID tags. Dat zal een stuk minder gejengel en gejank opleveren.
Is dat een democratie dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.quote:
mwoa. nu klink je net als een ongewassen stenengooier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.
Het verschil tussen mij en die stenengooiers is alleen, dat als ik moet kiezen toch de kant van de wiseguys binnen NWO kiesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa. nu klink je net als een ongewassen stenengooier.
alles kent een druppel bij problemen. komt wel goed john.
dan is GM ook besmet zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens. RF/ID is bezit van Vericorp.
Vericorp is een dochteronderneming van IBM.
IBM had vroeger een dochteronderneming in Duitsland, genaamd Hollerith.
Hollerith verzorgde de automatisering van de structurele killings van "undesired" individuen voor Nazi Germany.
IK BEDOEL MAAR ~!
ghehehe. gast, alles zal recht kom. maak je niet teveel zorgen ga kindertjes maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het verschil tussen mij en die stenengooiers is alleen, dat als ik moet kiezen toch de kant van de NWO kies
Nee, de VS.. das wel een democratie danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar heb nou niet de illusie dat wij hier in Europa in een democratie leven. Want dat is allemaal maar schijn.
Politiek is een golfbeweging tussen links en rechts. Beide kanten zijn nodig om in evenwicht te blijven. Maar het grappige is, dat de hele golfbeweging behorende bij democratie opgeheven kan worden als 1 kant een ontzettend grote meerderheid krijgt (zie WOII bijv). Een irreversibel proces....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
iedereen is welkom in nederland,
zolang je dat islam geloof maar daarergens laat.
overal die kut torentjes opeens en gezeik met de politie,
En JA ditgebeurt veel meer bij marokaantjes als bij andere volken.
spuugzat.
Nah en ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan is GM ook besmet zeker?
Opel is een dochteronderneming van GM.
hehe ik maak me dus geen zorgen, ik ben altijd loyaal naar mijn superieuren, ik heb ze nog nooit laten zitten, zeker niet als ik een goede functie binnen de NWO heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. gast, alles zal recht kom. maak je niet teveel zorgen ga kindertjes maken.![]()
Dat is subjectief...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee dat is gebaseerd op wekelijks gezeik met dat volk.
Wekelijks???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee dat is gebaseerd op wekelijks gezeik met dat volk.
Ik dacht meer aan dagelijks, of zelfs meerdere keren per dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:27 schreef Dutch_Nelson het volgende:
mwa mischien 2x per week.
Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=248&pagina=1
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=241&pagina=1
Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..quote:Criminele Marokkanen zijn eerder regel dan uitzondering.
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwen
Ik quote even van die prachtige site:
[..]
Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..
Ach, er is ook dagelijks gezeik met Nederlandse jeugd, of met rechtse jongeren, of linkse anarchistische punkers, of krakers of of of.... etc.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dagelijks, of zelfs meerdere keren per dag.
Ik ben te lui om het op te zoeken.. hoor eens, hij begint met het feit dat allachtonen meer crimineel zijn, dus moet hij dat aantonen, ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.
laten we ontopic blijven. zijn links gaan over marokkanen. niet over het verbieden en beledigen van een godsdienst...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waar zijn jouw statistische bronnen dan? Ik zie jou ook allerlei flauwekul posten zonder enige onderbouwing.
Waarom is racisme en discriminatie zo'n lastige term voor veel mensen? Het gaat er niet om dat er een hele groep beledigd wordt, het gaat er om dat het uitkiezen van die groep gebeurd op niet ter zake doende kenmerken. Als je dus iedereen dom vindt die op de PVV stemt, dan discrimineer je dus niet, omdat dat de exacte groep is waar het over gaat (je generaliseerd natuurlijk wel als de tering). Als Wilders nu homo blijkt te zijn en je daarom alle PVV'ers een homo noemt, dan discrimineer je.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Het_hupt het volgende:
Als Wilders een rascist is omdat hij een groep beledigd, heb ik de laatste dagen ook wel aardig wat rascistische opmerkingen van de linkse "interlectuelen" hier voorbij zien komen.![]()
Mensen die op Wilders stemmen zijn paupers, domme mongolen, fascisten etc, etc. en dienen op alle manieren bestreden te worden.
Het waren mijn links niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we ontopic blijven. jouw links gaan over marokkanen. niet over het verbieden en beledigen van een godsdienst...
Och, hier hebben we ook vrij veel last van Afghaantjes die de vrouwen uitschelden, maar dat zal je ook wel afdoen met stemmingmakerijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen statistische gegevens.. je argumenten zijn subjectief.. ga nou eens een objectieve bron zoeken die aantoont dat wat jij zegt klopt. Ik kan ook wel roepen dat het niet zo is, maar dat is net zo subjectief. Je zal je mening echt met feiten moeten onderbouwen
Ik quote even van die prachtige site:
[..]
Waar is de bronvermelding van dit stukje statistiek? Juist.. jij gaat op oneliners van anderen af zonder de info zelf te verivieren... zelf weten..
Nee, dat doe ik helemaal niet. Maar het gaat mij erom dat dat subjectief is. In een andere buurt wonen misschien veel allachtonen en gaat het wel allemaal goed. Zolang men met dit soort argumenten komt ben ik niet overtuigdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Och, hier hebben we ook vrij veel last van Afghaantjes die de vrouwen uitschelden, maar dat zal je ook wel afdoen met stemmingmakerij![]()
Ik ga hier niet op in. Niet omdat ik geen bronnen heb (want daar hoef je alleen de krant maar voor open te slaan, of een bezoekje te brengen aan het CBS), maar omdat ik vind dat dit kinderachtige gezeur om bronnen voor zaken die voor vrijwel iedereen allang vaststaande feiten zijn, de discussie bepaald geen goed doet. Stel je eens voor hoe het is als anderen jou continu gaan lastigvallen met de vraag "Bron?", bij elke triviale bewering die je doet. Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.quote:
Ons land? Ons land heeft die allachtonen zelf hierheen gehaald omdat wij te lui en te bedonderd waren om onze eigen stront op te ruimen. Dus wie is er dan schuldig?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan verhuizen we alle marokanen lekker naar jouw buurt en dan kun je het zelf leuk beleven.
Zolang wij er maar vanaf zijn.
Maar dan denk ik mensen, wij horen bij mekaar, wij zijn EEN GROEP.
Da's ons land he, ons land ja.
k had het al aangepast. kwam omdat jij zijn post waarnam.quote:
Dat is ook de doel van een aantal die dat doen, je weetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.
Hij roept dat Marokkanen veel overlast veroorzaken en dat ze dus het land uit moeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Niet omdat ik geen bronnen heb (want daar hoef je alleen de krant maar voor open te slaan, of een bezoekje te brengen aan het CBS), maar omdat ik vind dat dit kinderachtige gezeur om bronnen voor zaken die voor vrijwel iedereen allang vaststaande feiten zijn, de discussie bepaald geen goed doet. Stel je eens voor hoe het is als anderen jou continu gaan lastigvallen met de vraag "Bron?", bij elke triviale bewering die je doet. Dan houdt de discussie snel op, kan ik je vertellen.
Tuurlijk... je stopt al met argumenten geven en gaat over op de persoonlijke aanval omdat je weet dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik wist dat jij de 'nederlandse hangjongeren' erbij zou halen,
volgens mij lul je nu gewoon uit je nek om de marokaantjes maar te kunnen verdedigen.
je lult een beetje dom, sorry. nederlanders krijgen straf. het land uit is meer voor mensen die echt te ver gaan en een dubbele nationaliteit hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij roept dat Marokkanen veel overlast veroorzaken en dat ze dus het land uit moeten.
Ik roep dat Nederlanders in mijn wijk veel overlast veroorzaken, moeten ze dan ook het land uit?
Zonder bron is zo'n uitspraak zinloos
Dat kan niet.. het zijn immers Nederlanders met een paspoort. Geef me eens een reden waarom we ze het land uit moeten zetten? Een goeie reden... geen "ze veroorzaken overlast", want dan moeten er ook Nederlanders het land uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wij zijn schuldig, laten we het goedmaken en ze er weer uitschoppen.
In grote bussen, zodat het snel verloopt.
Wat is te ver gaan? Is een misdaad plegen te ver, is een groep hangjongeren die overlast veroorzaakt te ver? Is een aanslag plegen te ver? Ligt te ver eens toe, het is zo subjectief.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je lult een beetje dom, sorry. nederlanders krijgen straf. het land uit is meer voor mensen die echt te ver gaan en een dubbele nationaliteit hebben.
snap dat hele debat van wilders over het verbieden van de dubbele nationaliteit dan ook niet.
te ver bedoel ik als er duizenden jongeren ontsporen en die mogen soms wel met uitzetting bedreigd worden. die gasten worden dan wel gestraft door hun dorpsoudste, die vol schaamte zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat is te ver gaan? Is een misdaad plegen te ver, is een groep hangjongeren die overlast veroorzaakt te ver? Is een aanslag plegen te ver? Ligt te ver eens toe, het is zo subjectief.
Nederlanders van allachtoonse afkomst krijgen net zo goed straf, ze vallen onder het Nederlands gerecht... dus wat is het probleem dan?
Meneer Maniack28 woont in Gouda.... ik weet niet of de overlast hier in de bronnen vermeld wordt, misschien is het wel kleinschalig en klein percentage, net als Marokkanenoverlast? Jij begon met een subjectief argument, dus jij mag eerst je eigen bron laten zien. Ik geef alleen een reactie op jouw argument om te laten zien dat jouw onderbouwing bull is (evenals de mijne).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waar zijn nou jouw bronnen?
Ik wil bronnen zien , anders geloof ik er geen zak van dat jij die problemen heb.
En waar woont meneer maniack28?
Ik weet niet in wat voor wijk jij woont, maar als jij al vindt dat 'Nederlanders' (ik neem aan dat je daarmee 'autochtone Nederlanders' bedoelt) veel overlast veroorzaken, dan ben je gewoon een sweet pussy.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij roept dat Marokkanen veel overlast veroorzaken en dat ze dus het land uit moeten.
Ik roep dat Nederlanders in mijn wijk veel overlast veroorzaken, moeten ze dan ook het land uit?
Zonder bron is zo'n uitspraak zinloos
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Geef is antwoord op onze vragen, en niet steeds zelf vragen gaan stellen.
En je post een link naar skinheads, die mensen willen de marokanen weg! ( who can fuck'n blame em? )
Dus als wij de skinheads helpen die marokanen weg te werken, hebben zei niets meer te zeuren en hebben we gewoon 2 problemen opgelost!
Oh, dus de hooligans bij Ado Den Haag veroorzaken niet veel overlast?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor wijk jij woont, maar als jij al vindt dat 'Nederlanders' (ik neem aan dat je daarmee 'autochtone Nederlanders' bedoelt) veel overlast veroorzaken, dan ben je gewoon een sweet pussy.
wilders gaat veel te ver idd. maar waarom zou je dat vergelijken met marokkanen die ook veel te ver gaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]naief zeg... Skinheads willen misschien ook wel geen joden, zigeuners, kampbewoners, homo's, gehandicapten. Ooit gehoord van de ubermensch? Misschien moet je je geschiedenislessen wat beter volgen, het gaat ze niet alleen om Marokanen...
Nee, da's inderdaad één van de punten waarop ik het zwaar oneens ben met Wilders. Die dubbele nationaliteit moet je juist houden! Sterker nog: je moet het aanmoedigen! Het is de ideale manier om van je criminelen af te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
snap dat hele debat van wilders over het verbieden van de dubbele nationaliteit dan ook niet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wilders gaat veel te ver idd. maar waarom zou je dat vergelijken met marokkanen die ook veel te ver gaan?
zwaktebod.
Er zijn ook duizenden Nederlandse jongeren die ontsporen... veel mensen haken tegenwoordig vroegtijdig af bij hun opleiding, belanden op straat, blowen zichzelf de tyfus in. Jullie doen net alsof allachtonen de enige zijn die ontsporen, maar dat is gewoon niet waar, dat is jullie subjectieve meningquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
te ver bedoel ik als er duizenden jongeren ontsporen en die mogen soms wel met uitzetting bedreigd worden. die gasten worden dan wel gestraft door hun dorpsoudste, die vol schaamte zit.
hou nou eens op met die nederlanders die iets doen. in elk land heb je eikels. waarom zou je dat dan moeten accepteren van gastarbeider-knaapjes die denken dat ze de baas van de buurt zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook duizenden Nederlandse jongeren die ontsporen... veel mensen haken tegenwoordig vroegtijdig af bij hun opleiding, belanden op straat, blowen zichzelf de tyfus in. Jullie doen net alsof allachtonen de enige zijn die ontsporen, maar dat is gewoon niet waar, dat is jullie subjectieve mening
Neehoor, ik ben niet nationalistisch en ook niet blind. Ik heb geeneens een hekel aan allochtonen, maar alleen aan groepen waarvan vast is komen te staan èn waarvan ik in de praktijk heb mogen ervaren dat ze zich buitengewoon asociaal en crimineel gedragen tegenover hun medemens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef maniack28 het volgende:
hoe nationalistisch en blind kan je zijn.
makkelijk rekenend vanaf een absoluut nulpunt. al juich ik het natuurlijk erg toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef maniack28 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2218-wm.htm
Allachtonen in hoger onderwijs in opmars.. hoezo ontsporen? Ze zijn in opmars...
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2219-wm.htm
Dubbele aantal nationaliteiten neemt af..
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)07/2007-90060-wk.htm
Dalende trend allachtone werkeloosheid
Je ziet inderdaad wel dat hoe vaker autochtonen in aanraking komen met Marokkanen, bijvoorbeeld op straat en op school, hoe vaker ook zij ontsporen. Dat is logisch: waar je mee omgaat word je nu eenmaal mee besmet. Des te meer een reden om die Marokkanen terug naar Marokko te sturen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook duizenden Nederlandse jongeren die ontsporen... veel mensen haken tegenwoordig vroegtijdig af bij hun opleiding, belanden op straat, blowen zichzelf de tyfus in. Jullie doen net alsof allachtonen de enige zijn die ontsporen, maar dat is gewoon niet waar, dat is jullie subjectieve mening
Kortom , ze nemen alle banen over en de pure nederlanders worden werkloos.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef maniack28 het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2218-wm.htm
Allachtonen in hoger onderwijs in opmars.. hoezo ontsporen? Ze zijn in opmars...
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2219-wm.htm
Dubbele aantal nationaliteiten neemt af..
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)07/2007-90060-wk.htm
Dalende trend allachtone werkeloosheid
Ik heb 3 jaar lang de krant gelopen, ik was de enige Nederlanderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Maniack28 is duidelijk nog nooit in aanraking met dit volk geweest en probeert alles op de nederlanders te schuiven omdat hij poblemen heeft met 'nederlandse hangjongeren'.
Misschien hebben die hangjongeren wel problemen met jou omdat je zo over ze praat!
quote:Dus maniack28 en alle marokanen het land uit en een verbod op de islam!
Of nog beter!
We voeren de dienstplicht in voor marokanen en dan sturen we ze gewoon met goedkoop materieel naar het midden oosten zodat ze hun eigen volk kunnen uitmoorden en ook zichzelf, waarna wij met napalm gaan gooien!
Perfect plan![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Kortom , ze nemen alle banen over en de pure nederlanders worden werkloos.![]()
Bedankt voor de steun loser, jouw kinderen krijgen nu geen werk meer omdat allochtonen graag allochtonen aannemen![]()
maak je nou niet zo ontzettend druk man. wilders doet idiote uitspraken, dat is al genoeg reden voor dit topic. je hoeft er niet alles bij te halen om je gelijk te tonen. sterker nog. hoe meer je dat doet, hoe lastiger het voor je wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jongen, wat doe je moeilijk... die pure Nederlanders van je hebben ze zelf hier gehaald.
Welk marokkanengeweld? Er wordt net zelf gezegd dat er in ieder land gekken rondlopen.. onder alle bevolkingsgroepen zal dat zo zijn. Kijk, op het moment dat er een gebied van haat en woede gecreeërd worden zullen zij zich vanzelf meer afzetten. En rechtse mensen zullen zich op hun beurt weer meer afzetten, is dat wat we willen? Want die extreem rechtse mensen doen dan toch precies hetzelfde? Veroorzaken overlast, discrimineren, gedragen zich asociaal en crimineel tegenover hun medemens...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben niet nationalistisch en ook niet blind. Ik heb geeneens een hekel aan allochtonen, maar alleen aan groepen waarvan vast is komen te staan èn waarvan ik in de praktijk heb mogen ervaren dat ze zich buitengewoon asociaal en crimineel gedragen tegenover hun medemens.
En ja hooligans, slopen ook weleens wat. Daar moeten zij ook zwaar voor gestraft worden en wat mij betreft mag de ME er flink op los meppen (wat die ook doet). Maar dat is van een hele andere orden dan al dat Marokkanengeweld.
Ik maak me geen zorgen om Wilders, ik maak me zorgen over de naieve mensen die dat soort populistisch gedrag als een kudde achtervolgen en overnemen, zonder na te denken over waar ze zelf mee bezig zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je nou niet zo ontzettend druk man. wilders doet idiote uitspraken, dat is al genoeg reden voor dit topic. je hoeft er niet alles bij te halen om je gelijk te tonen. sterker nog. hoe meer je dat doet, hoe lastiger het voor je wordt.
maak je geen zorgen om wilders, ik herhaal: geen!
wie een kuil graaft voor een ander...
Inderdaad, dit zie je steeds vaker. Autochtone groepen hangjongeren die het onaangepaste gedrag van Marokkaanse tegenhangers proberen te kopiëren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef maniack28 het volgende:
Zitten voor het winkelcentrum te blowen en te hangen, pas nog een meisje door die gasten in elkaar geslagen, maken ontzettend veel troep, stelen bij de supermarkt. Dat is toch precies hetzelfde als wat jou marrokaantjes doen?
Nederlanders krijgen sowieso bijna geen kinderen meer, dat past niet in ons consumenten patroon.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kortom , ze nemen alle banen over en de pure nederlanders worden werkloos.![]()
Bedankt voor de steun loser, jouw kinderen krijgen nu geen werk meer omdat allochtonen graag allochtonen aannemen![]()
Nogmaals, dit was een fout en dat kan in een week verholpen worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jongen, wat doe je moeilijk... die pure Nederlanders van je hebben ze zelf hier gehaald.
dat is nationaal gezien slechts een klein percentage. en wilders gooit zijn eigen ruiten in om dit percentage überhaupt te handhaven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Wilders, ik maak me zorgen over de naieve mensen die dat soort populistisch gedrag als een kudde achtervolgen en overnemen, zonder na te denken over waar ze zelf mee bezig zijn.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad wel dat hoe vaker autochtonen in aanraking komen met Marokkanen, bijvoorbeeld op straat en op school, hoe vaker ook zij ontsporen. Dat is logisch: waar je mee omgaat word je nu eenmaal mee besmet. Des te meer een reden om die Marokkanen terug naar Marokko te sturen.
Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor het inzichtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is nationaal gezien slechts een klein percentage. en wilders gooit zijn eigen ruiten in om dit percentage überhaupt te handhaven.
Ja sorry hoor, maar zo valt er natuurlijk niet te discussiëren. Als je nu ook al gaat ontkennen dat er relatief buitengewoon veel straatgeweld is veroorzaakt door Marokkanen, dan houdt het gewoon op. Hele rapporten zijn er inmiddels al over volgeschreven, boeken, beleidsnota's, tientallen websites, maar maniack28 doet net of het niet bestaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef maniack28 het volgende:
Welk marokkanengeweld?
Ik wist het wel, gewoon een dhimmi. Hij doet het in z'n broek voor die Marokkaantjes, en dus gaat hij ze maar verdedigen in de hoop dat ze hem niet pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet vooral niet tegen een groep Marokkanen te roepen dat ze moeten oprotten omdat het kutislamieten zijn, wie weet komt je naam nog in de krant (bij de overlijdensadvertentie).
Op basis van dat geweld kan je mensen niet het land uitzetten, je kan ze straffen op dezelfde manier als je dat bij de rest van de burgers van dit land zou doen... Als je die mensen het land uit wilt hebben omdat ze overlast veroorzaken, moet je consequent zijn en alle mensen die overlast veroorzaken het land uitzetten, maar dat willen jullie niet, de pure nederlander moet blijven. Dat is het hele probleem, jullie discrimineren, zoeken een reden om een bepaalde groep zwart te maken, maar als een andere groep op dezelfde manier zwart gemaakt kan worden dan weigeren jullie dat te doen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:12 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zo valt er natuurlijk niet te discussiëren. Als je nu ook al gaat ontkennen dat er relatief buitengewoon veel straatgeweld is veroorzaakt door Marokkanen, dan houdt het gewoon op. Hele rapporten zijn er inmiddels al over volgeschreven, boeken, beleidsnota's, tientallen websites, maar maniack28 doet net of het niet bestaat.
Ik doe het zeker in mn broek.... Mama mama, help me, Marokkaantjes op de hoek van de straatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:14 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik wist het wel, gewoon een dhimmi. Hij doet het in z'n broek voor die Marokkaantjes, en dus gaat hij ze maar verdedigen in de hoop dat ze hem niet pakken.
ja maar waar wil je dan dat de nederlanders heengaan? naar een ander nederland? we hebben maar één paspoort.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op basis van dat geweld kan je mensen niet het land uitzetten, je kan ze straffen op dezelfde manier als je dat bij de rest van de burgers van dit land zou doen... Als je die mensen het land uit wilt hebben omdat ze overlast veroorzaken, moet je consequent zijn en alle mensen die overlast veroorzaken het land uitzetten, maar dat willen jullie niet, de pure nederlander moet blijven. Dat is het hele probleem, jullie discrimineren, zoeken een reden om een bepaalde groep zwart te maken, maar als een andere groep op dezelfde manier zwart gemaakt kan worden dan weigeren jullie dat te doen...
Ohnee? Moet jij eens opletten. Gewoon een kwestie van een wetje aanpassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:14 schreef maniack28 het volgende:
Op basis van dat geweld kan je mensen niet het land uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |