konijnenhok is allang gebouwd, nu dus op zoek naar een langduriger uitdagender project, wat echter niet te duur is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Marsepein het volgende:
Begin eens met iets simpels als een kippenhok, of een konijnenhok voor iemand in de buurt of zo.
Een echte neus voor ONZ heb ik niet, maar ik neem aan dat TS min of meer serieus is, dus ontopic reageren ajb.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef GambinoT het volgende:
Koop wat houd etc, en probeer een mini huis ofzo te bouwen,
Kan me herrinderen dat ik dat ook eens heb gedaan, ging best goed!
ik vind het een goede tenzij het werk in verhouding staat met de vaarmogelijkheden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik nou een bootje koop, willen jullie 'm dan opknappen ?
Mogen jullie er ook mee varen.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Jou misbruiken heeft hij vast geen probleem mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:55 schreef B_BOY het volgende:
ik vind het een goede tenzij het werk in verhouding staat met de vaarmogelijkheden.
dus contact me maar via de pm als je niet bluft.
a) ik bluf nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik vind het een goede tenzij het werk in verhouding staat met de vaarmogelijkheden.
dus contact me maar via de pm als je niet bluft.
Ik ook, ik wil zelf ook wel zoiets op zolder...kan ik het mooi nabouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Renesite het volgende:
Ik vind die pokertafel nog een leuk idee
de boot leg ik dan wel graag bij mij in de garage, of bij mij op de kade tijdens het werk. woon namelijk niet in de buurt van amsterdam. uiteraard word hij nadat hij klaar is naar amsterdam gebracht. wat voor iets wilde je kopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
a) ik bluf niet
b) ik woon in amsterdam, en daar komt de boot dan ook te liggen
c) leer even het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
sorry maar dat valt bij mij in de categorie gayheid en nutteloosheid, vooral als je een huis vol instrumenten hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef Archont het volgende:
maak een muziekinstrument, je kan een eenvoudig muziekinstrument wel gemakkelijk zelf maken. Ik denk aan een hommel of een hakkebord. Zijn beiden snaarinstrumenten die getokkeld worden.
Jaaaaaaaaaaa en een electronische tjibbe is ook mighty handy!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef Enchanter het volgende:
Eeen electrische wubbe doet het ook altijd goed , leuk om te hebben ook![]()
Jij begrijpt het tenminstequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa en een electronische tjibbe is ook mighty handy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |