abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52182724
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]

Links op de foto zie je een goed en degelijk geklede man. Rechts zie je een crackjunk.
Gast, wat lul je nou!!! Z'n jasje hangt open. Als je dan toch zo kien bent op 'hoe het hoort', zeg het dan meteen goed. Sneu hoor.
pi_52183418
Op je teentjes getrapt? Dat kan zo zijn (staat in het boekje van Jort en dat is heilig voor de meelopers) en zelf zou ik inderdaad niet zo snel een jasje open dragen, tenzij ik zit, maar desalniettemin ziet hij er een stuk beter uit dan zijn broer en dat illustreert deze foto ook goed. Bovendien ben ik geen 'gast' en 'lul' ik ook niet. En ik heb elders al aangegeven dat ik niet 'klein ben op hoe het hoort', hetgeen wat ik heb gepost is enkel van toepassing op mijn eigen smaak, niet die van een bepaald kleding-etiquette.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_52183901
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Rutgerr het volgende:
Op je teentjes getrapt? Dat kan zo zijn (staat in het boekje van Jort en dat is heilig voor de meelopers) en zelf zou ik inderdaad niet zo snel een jasje open dragen, tenzij ik zit, maar desalniettemin ziet hij er een stuk beter uit dan zijn broer en dat illustreert deze foto ook goed. Bovendien ben ik geen 'gast' en 'lul' ik ook niet. En ik heb elders al aangegeven dat ik niet 'klein ben op hoe het hoort', hetgeen wat ik heb gepost is enkel van toepassing op mijn eigen smaak, niet die van een bepaald kleding-etiquette.
Knul, als ik dit topic zo doorlees ben jij juist degene die volgens de 'regeltjes' leeft. Ik ben blij dat er richtlijnen zijn hoor, daar niet van. Maar ga mensen die er meer verstand van hebben niet afzeiken omdat je daar zelf in tekort schiet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:26:42 #154
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_52185393
kzag pas iemand met een streepjesbroek en een ruitjeshemd er op.
zag niet uit
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:10:08 #155
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52191776
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!

maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
Ik heb daar zo'n soort borstel voor gekocht, ben de naam kwijt, maar die neemt al die stofdeeltjes mee!

Oja, Lapo is soms een clown maar vaak ook erg goed gekleed! Hij ook idd wat meer van de coke af kunnen blijven...

Die country kledij was ik vergeten, maar daar wil je ook niet in gezien worden!

En rutger heb jij dat boekje ook van J. Kelder en ze baksmaat?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52195969
Ach, ik heb wel bewondering voor Lapo Elkann hoor, soms ziet-ie er voortreffelijk uit vind ik, zoals laatst kwam ik een foto van hem tegen met een formele broek + shirt en das aan i.cm. met een vest, dat vond ik wel erg mooi. Maar ik zou niet alles wat hij draagt, de hemel in willen prijzen.

Ja, DoimeN, ik heb dat boekje o.a., is wel een grappig boekje, kostte me ook maar ¤2,-
pi_52196461
Zelfde kleur broek als bovenkleding. Spijkerbroek met spijkerjasje, witte broek met wit t-shirt etc.
pi_52197349
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfde kleur broek als bovenkleding. Spijkerbroek met spijkerjasje, witte broek met wit t-shirt etc.
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is prima
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:14:21 #159
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52199094
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52199551
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is prima
Ja, als je een schilder bent..
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:53:54 #161
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52200131
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Zorg je wel dat alles goed onthaard is? En je nagels mooi zijn schoongemaatk etc?
--------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:11:25 #162
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_52205234
quote:
leuk topic!

maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf

Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:20:29 #163
154880 Bolter
Awesomeness
pi_52205511
Van die automerkshirts/schoenen. Ben zelf best een F1/Ferrari-fan maar van die Ferrari schoenen of Spykershirts
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_52213821
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Bolter het volgende:
Van die automerkshirts/schoenen. Ben zelf best een F1/Ferrari-fan maar van die Ferrari schoenen of Spykershirts
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:24:54 #165
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52220136
Je hebt wel eens van die meisjes die ALLE trends blindelings volgen. Jongens ook hoor. Maar meisjes vooral, en dan ook echt ALLES door elkaar. Bv, tailleriem is in op het moment, kan leuk zijn (mits je niet die uberlelijke schelpenriem van de H&M hebt, maar da's een kwestie van smaak), en dan dragen ze die tailleriem OVERAL op, jurkjes, overhemden, tshirts met en zonder print, topjes, ga maar ff door. Dat vind ik echt not done.

Koop kleding in je eigen maat! Niet een maat 36 omdat je 38 dik vind. Niemand ziet het labeltje, maar de vetrollen die boven je broek uitkomen als die te klein is ziet iedereen.

Makeup in dezelfde kleur als je kleding, 'kan' eigenlijk ook niet. Schijnt.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52230846
Jongens op teenslippers met van die rotte tenen
pi_52231691
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:32:34 #168
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52231942
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:24 schreef Liebe het volgende:
Koop kleding in je eigen maat! Niet een maat 36 omdat je 38 dik vind. Niemand ziet het labeltje, maar de vetrollen die boven je broek uitkomen als die te klein is ziet iedereen.
Dat ja. Van die ingesnoerde rollades
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:46:31 #169
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52235428
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?
Merkloos god.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52246928
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Merkloos god.
Het maakt geen donder uit hoe het er uit ziet, als je merk niet in orde is dan is het hele zaakje gewoon kansloos!
pi_52269249
Dikke vrouwen in kleine rokjes of spannende kledij
(Zwarte) Strings boven (witte) kledij
bimbo's
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_52270058
Is het wel okay als een string boven een broek van dezelfde kleur uitsteekt?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:03:05 #173
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52270083
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
het is nooooit oke als een string boven een broek uitsteekt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:05:13 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52270162
quote:
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52271794
quote:
natuurlijk niet. Daarom staan de kleuren tussen haakjes maar een zwarte string en een witte broek is wel het ergst van allemaal!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_52277635
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]

(...) en dan een slanke vent erin, met donker haar, en bruine ogen en verliefd op mij :
Jaa, zo een heb ik er! Bloezen met korte mouwen staan hem fantastisch.

Ik vind T-shirts met teksten erop overigens vreselijk, of het nu om zelfverheerlijking gaat ('Hot mama') of een politiek getinte uitspraak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_52277715
Tegenwoordig kan steeds meer
Ik zou nooit blauw en rood bij elkaar dragen (rood jurkje, blauwe legging, oid); al lopen hier daar aardig wat van rond hier en het staat helemaal niet zo gek. Soms zijn die contrasten juist hot. Ik houd het meestal wel neutraal .
Wat ik níét vind kunnen:
- Hetero jongens met skinnybroeken
- Te volwassen kleden voor je leeftijd (al kan dat soms juist weer wel mooi zijn)
- Cowboylaarsjes!
- Wat ik hierboven al zag; mukluks (ofz) en uggs vind ik ook afschuwelijk.
Verder zou ik het even niet weten nog niet wakker ofzo
pi_52277720
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van die vrouwen die alle onmogelijke combinaties dragen, een bruine rok met een paars shirt, een gele broek met een blauwe trui enz. .
Bruin met paars kan anders heel goed; mits de juiste tinten en accesoires
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:55:16 #179
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52278369
Oja, en mensen die overhemden voor mannen blousjes noemen!
pi_52280039
Ik vind het altijd wel jammer als men zegt dat je te ouderwetse kleding draagt, volgens mij moet je je juist uiten doormiddel van kleding i.p.v. meedoen met je huidige leeftijdsgroep. Als iemand conservatief is, zie ik hem of haar liever in conservatieve kleding dan de laatste mode, omdat dat beter bij die persoon past.
  Moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:54:09 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_52280312
Eigenlijk vind ik (bijna) alle kledingstukken wel kunnen, ook (bijna) alle kleurencombinaties.

MAAR het ligt er aan wie het draagt, een gezet iemand met een strakke spijkerbroek: geen gezicht. Iemand van 15 die kleding aan heeft die van zijn vader zou kunnen zijn: geen gezicht.

Wat ik echt niet vind kunnen is: een zwarte BH onder een witte blouse/trui, strings die boven je broek uitkomen, sandalen met sokken, t-shirts met zogenaamd grappige opdrukken, voetbal shirts (als je niet naar een wedstrijd gaat) en kleding die te groot of te klein is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_52280476
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jaa, zo een heb ik er! Bloezen met korte mouwen staan hem fantastisch.

Ik vind T-shirts met teksten erop overigens vreselijk, of het nu om zelfverheerlijking gaat ('Hot mama') of een politiek getinte uitspraak.
Jij hebt een vent die verliefd is op mij ?
En ik maar wachten hier

Ik vind het lastig om over bepaalde kledingstukken te oordelen in combinatie met de vent die erin zit.
In theorie heb je allerlei bezwaren, zo'n broek kan niet, zo'n shirt kan niet, maar als de man leuk zat is moet het wel een heel extreem fout kledingstuk zijn, wil ik er dan op afknappen, man of kledingstuk.
Ik heb op zich staand best wel 'foute' broeken gezien die bij die ene juist weer jolig stonden

Zelf ben ik niet zo van de mode, ik trek aan wat ik leuk vind, wat ik mezelf goed vind staan, en soms is dat dan toevaliig in de mode, en vaak ook helemaal niet, of iig neutraal, van alle tijden.
Een man die super modebewust is, die vindt dat dit niet kan, en dat dat niet kan, en heel mierenneukerig doet over de juiste sokken, de juist combi, daar heb ik in principe weer niet zoveel mee... die houding komt toch vaak ook voor uit een bepaald karakter m.i. doe mij maar het wat nonchalantere type op dat vlak.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:08:29 #183
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52280667
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer als men zegt dat je te ouderwetse kleding draagt, volgens mij moet je je juist uiten doormiddel van kleding i.p.v. meedoen met je huidige leeftijdsgroep. Als iemand conservatief is, zie ik hem of haar liever in conservatieve kleding dan de laatste mode, omdat dat beter bij die persoon past.
Hier geef ik je helemaal gelijk in. Waarom moet je elk seizoen je halve kledingkast vernieuwen? Omdat het mode is? Nou nee dank je feestelijk. Ikzelf koop alleen wat ik leuk vind en als het toevallig mode is, prima. Ik heb nog kledingstukken van jaren geleden liggen die nog prima in orde zijn, maar volgens de 'mode' al eeuwig over datum waren. Maar idioot genoeg zijn ze nu weer van de laatste mode Ik ben dus hipper dan ik dacht

Ik vind mode of trends of hoe je het wilt noemen iets om gestoord van te worden. Ik ben 2 jaar lang op zoek geweest naar een fatsoenlijke en betaalbare donkerblauwe jeans zonder strepen, vlekken, slijtplekken etc (oh en ze moest bootcut zijn). Die waren dus nergens te vinden tot ik per toeval op vakantie vorig jaar ze tegenkwam. En je raad het al, sinds afgelopen winter/voorjaar wordt je hier weer doodgegooid met de donkere jeans.
Je kon je voor de bootcut weer terug was wel met alle geweld in de skinny mode proberen te wurmen, maar het ziet er 9 van de 10 keer niet uit. En helaas zie je toch vaak dat mensen zo hun best doen om toch met de mode mee te gaan, maar zo ongelofelijk de plank misslaan omdat het hun niet staat. En of dat nu kwa kleur of model is. Dan liever geen mode popje maar ik loop tenminste niet voor joker.

Oh en wat ik persoonlijk echt niet vind kunnen: iemand van 50+ die zich als een lolita kleed. Voor de rest moet iedereen zelf bekijken wat ie draagt, zo lang het maar passende kleding is en het een beetje combineert.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:11:14 #184
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52280735
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef Roeji het volgende:
Oh en wat ik persoonlijk echt niet vind kunnen: iemand van 50+ die zich als een lolita kleed.
Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjes
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52280830
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjes
precies eendere kleding, 2 broertjes, 2 zusjes, mama's met dochter, vind ik sowieso zo naar

mijn moeder deed dat vroeger ook wel, en man, wat had ik er dan de pest in

vader met zoontje in dezelfde kleding vind ik dan weer wel leuk
pi_52282010
pi_52282168
Ik vind zelf skinny jeans bij mannen niet zo leuk. Ik hou niet zo van hipsters. Maar goed, da's persoonlijk en niet echt een don't.

Het ergste vind ik driekwartbroeken en van die t-shirts met foute teksten.
pi_52282185
M'n moeder heeft dat altijd dat ze er zo hip mogelijk uit moet zien, gaat ze naar de nagelstyliste voor kunstnagels en swarovski en otazu meuk. Ach, care, dat is altijd nog beter dan dat ze zich rood stekeltjeshaar aan laat smeren. Wat een kutfoto trouwens hierboven
pi_52282322
quote:
leuk topic!

Tape .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_52282793
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:07 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik erger vind; de afgezakte spijkerbroek, het uberlelijke shirtje of het haar...
Ik ga toch maar voor het haar. Mannen met zo'n gefohnde coupe...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_52282801
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:07 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
ja, dát is wel heel erg

maar goed, we hebben de voorkant nog niet gezien
pi_52282885
lijkt wel of hij het shirt omhoog heeft aan de achterkant om zijn boxer te laten zien.
hoi
pi_52328569
Driekwart broeken.
En Birkenstocks :s
pi_52328664
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef milagro het volgende:

In theorie heb je allerlei bezwaren, zo'n broek kan niet, zo'n shirt kan niet, maar als de man leuk zat is moet het wel een heel extreem fout kledingstuk zijn, wil ik er dan op afknappen, man of kledingstuk.
Mee eens.

Al vind ik gaten in sokken wel heel erg. Ja? Lees je dit?
quote:
Een man die super modebewust is, die vindt dat dit niet kan, en dat dat niet kan, en heel mierenneukerig doet over de juiste sokken, de juist combi, daar heb ik in principe weer niet zoveel mee... die houding komt toch vaak ook voor uit een bepaald karakter m.i. doe mij maar het wat nonchalantere type op dat vlak.
Nog meer mee eens!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:15:12 #195
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_52329272
Voor mij is een DON'T wat ik 'laatst' zag op een festival (en daarna helaas steeds meer):

-T-shirt met gilletje..
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_52331794
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.
Dus als ik een lage broek aan heb dan kan ik beter geen onderbroek dragen?
pi_52332830
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Voor mij is een DON'T wat ik 'laatst' zag op een festival (en daarna helaas steeds meer):

-T-shirt met gilletje..
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
giletje ligt eraan hoe je het draagt..
SOMS kan het wel over een t-shirt

Wat ik echt niet vind kunnen is de voorkant van je shirt in de broek doen zodat je de gesp van je riem ziet.. je ziet zoveel paupers die dat doen he
pi_52332940
Wat is een gilletje?
pi_52333109
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
Wat is een gilletje?
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:52:18 #200
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_52334109

Nét iets te fout
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')