Gast, wat lul je nou!!! Z'n jasje hangt open. Als je dan toch zo kien bent op 'hoe het hoort', zeg het dan meteen goed. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
Links op de foto zie je een goed en degelijk geklede man. Rechts zie je een crackjunk.
Knul, als ik dit topic zo doorlees ben jij juist degene die volgens de 'regeltjes' leeft. Ik ben blij dat er richtlijnen zijn hoor, daar niet van. Maar ga mensen die er meer verstand van hebben niet afzeiken omdat je daar zelf in tekort schiet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Rutgerr het volgende:
Op je teentjes getrapt? Dat kan zo zijn (staat in het boekje van Jort en dat is heilig voor de meelopers) en zelf zou ik inderdaad niet zo snel een jasje open dragen, tenzij ik zit, maar desalniettemin ziet hij er een stuk beter uit dan zijn broer en dat illustreert deze foto ook goed. Bovendien ben ik geen 'gast' en 'lul' ik ook niet. En ik heb elders al aangegeven dat ik niet 'klein ben op hoe het hoort', hetgeen wat ik heb gepost is enkel van toepassing op mijn eigen smaak, niet die van een bepaald kleding-etiquette.
Ik heb daar zo'n soort borstel voor gekocht, ben de naam kwijt, maar die neemt al die stofdeeltjes mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfde kleur broek als bovenkleding. Spijkerbroek met spijkerjasje, witte broek met wit t-shirt etc.
Ja, als je een schilder bent..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is prima
Zorg je wel dat alles goed onthaard is? En je nagels mooi zijn schoongemaatk etc?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Bolter het volgende:
Van die automerkshirts/schoenen. Ben zelf best een F1/Ferrari-fan maar van die Ferrari schoenen of Spykershirts![]()
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
Dat ja. Van die ingesnoerde rolladesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:24 schreef Liebe het volgende:
Koop kleding in je eigen maat! Niet een maat 36 omdat je 38 dik vind. Niemand ziet het labeltje, maar de vetrollen die boven je broek uitkomen als die te klein is ziet iedereen.
Merkloos god.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?
Het maakt geen donder uit hoe het er uit ziet, als je merk niet in orde is dan is het hele zaakje gewoon kansloos!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Merkloos god.
het is nooooit oke als een string boven een broek uitsteektquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
Is het wel okay als een string boven een broek van dezelfde kleur uitsteekt?
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
natuurlijk niet. Daarom staan de kleuren tussen haakjes maar een zwarte string en een witte broek is wel het ergst van allemaal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
Jaa, zo een heb ik er!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
(...) en dan een slanke vent erin, met donker haar, en bruine ogen en verliefd op mij :
Bruin met paars kan anders heel goed; mits de juiste tinten en accesoiresquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van die vrouwen die alle onmogelijke combinaties dragen, een bruine rok met een paars shirt, een gele broek met een blauwe trui enz..
Jij hebt een vent die verliefd is op mij ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jaa, zo een heb ik er!Bloezen met korte mouwen staan hem fantastisch.
Ik vind T-shirts met teksten erop overigens vreselijk, of het nu om zelfverheerlijking gaat ('Hot mama') of een politiek getinte uitspraak.
Hier geef ik je helemaal gelijk in. Waarom moet je elk seizoen je halve kledingkast vernieuwen? Omdat het mode is? Nou nee dank je feestelijk. Ikzelf koop alleen wat ik leuk vind en als het toevallig mode is, prima. Ik heb nog kledingstukken van jaren geleden liggen die nog prima in orde zijn, maar volgens de 'mode' al eeuwig over datum waren. Maar idioot genoeg zijn ze nu weer van de laatste modequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer als men zegt dat je te ouderwetse kleding draagt, volgens mij moet je je juist uiten doormiddel van kleding i.p.v. meedoen met je huidige leeftijdsgroep. Als iemand conservatief is, zie ik hem of haar liever in conservatieve kleding dan de laatste mode, omdat dat beter bij die persoon past.
Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef Roeji het volgende:
Oh en wat ik persoonlijk echt niet vind kunnen: iemand van 50+ die zich als een lolita kleed.
precies eendere kleding, 2 broertjes, 2 zusjes, mama's met dochter, vind ik sowieso zo naarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjes
Tapequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
Ik weet niet wat ik erger vind; de afgezakte spijkerbroek, het uberlelijke shirtje of het haar...quote:
ja, dát is wel heel ergquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
In theorie heb je allerlei bezwaren, zo'n broek kan niet, zo'n shirt kan niet, maar als de man leuk zat is moet het wel een heel extreem fout kledingstuk zijn, wil ik er dan op afknappen, man of kledingstuk.
Nog meer mee eens!quote:Een man die super modebewust is, die vindt dat dit niet kan, en dat dat niet kan, en heel mierenneukerig doet over de juiste sokken, de juist combi, daar heb ik in principe weer niet zoveel mee... die houding komt toch vaak ook voor uit een bepaald karakter m.i. doe mij maar het wat nonchalantere type op dat vlak.
Dus als ik een lage broek aan heb dan kan ik beter geen onderbroek dragen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.
giletje ligt eraan hoe je het draagt..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Voor mij is een DON'T wat ik 'laatst' zag op een festival (en daarna helaas steeds meer):
-T-shirt met gilletje..
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |