Je bent me net voor, wilde het er nog even bij zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Veletta het volgende:
Roze en rood is ook not done
Vergeet de Teva-sandalen nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Je bent me net voor, wilde het er nog even bij zetten![]()
Naast kleurenmissers vind ik overigens de "Mukluks" en de "Crocs" ook een van de dieptepunten in de modegeschiedenis![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind bruin en zwart wel bij elkaar kunnen
Wat ik echter niet vind kunnen is:
- roze en rood
- express stuk van je string laten zien
- gezette mensen die net een te kort truitje dragen
- wortelbroeken
- dames met grote borsten hangtieten en verkeerde zonder bh's
Kwestie van smaakquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind bruin en zwart wel bij elkaar kunnen
Wat ik echter niet vind kunnen is:
- roze en rood
- express stuk van je string laten zien
- gezette mensen die net een te kort truitje dragen
- wortelbroeken
- dames met grote borsten en verkeerde bh's
Ik bedoelde roze met roodquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Waarom is roze eigenlijk not done?
Ik vind het wel meevallen.
Nee, een bruine suede riem ziet goed uit bij zwarte gladleren oxfordsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:02 schreef Cinch het volgende:
- Riem zelfde kleur als de schoenen (maar dit lijkt tegenwoordig niet zoveel meer uit te maken)
Hangt er vanaf welke kleur paars en geel. Aubergine achtig kan heel goed met een beetje donkergeel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef Roeji het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kleurcombinatie: paars met geel. Kan dat? Dus niet een paarse trui met gele broek ofzo. Maar een een paarse trui met diepe v-hals en daaronder een geel hemdje.
Ik persoonlijk vind het kunnen, maar mijn moeder dacht dat ze spontaan blind werd.
ik twijfel dus, vooral omdat ik met sommige kleurcombinaties totaal geen raad weet of het kan. Alhoewel als ik sommige mensen zie, dan denk ik dat tegenwoordig alles kan kwa combineren. Maar goed, ik loop zelf liever niet voor joker
hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |