Gast, wat lul je nou!!! Z'n jasje hangt open. Als je dan toch zo kien bent op 'hoe het hoort', zeg het dan meteen goed. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
Links op de foto zie je een goed en degelijk geklede man. Rechts zie je een crackjunk.
Knul, als ik dit topic zo doorlees ben jij juist degene die volgens de 'regeltjes' leeft. Ik ben blij dat er richtlijnen zijn hoor, daar niet van. Maar ga mensen die er meer verstand van hebben niet afzeiken omdat je daar zelf in tekort schiet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Rutgerr het volgende:
Op je teentjes getrapt? Dat kan zo zijn (staat in het boekje van Jort en dat is heilig voor de meelopers) en zelf zou ik inderdaad niet zo snel een jasje open dragen, tenzij ik zit, maar desalniettemin ziet hij er een stuk beter uit dan zijn broer en dat illustreert deze foto ook goed. Bovendien ben ik geen 'gast' en 'lul' ik ook niet. En ik heb elders al aangegeven dat ik niet 'klein ben op hoe het hoort', hetgeen wat ik heb gepost is enkel van toepassing op mijn eigen smaak, niet die van een bepaald kleding-etiquette.
Ik heb daar zo'n soort borstel voor gekocht, ben de naam kwijt, maar die neemt al die stofdeeltjes mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfde kleur broek als bovenkleding. Spijkerbroek met spijkerjasje, witte broek met wit t-shirt etc.
Ja, als je een schilder bent..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is prima
Zorg je wel dat alles goed onthaard is? En je nagels mooi zijn schoongemaatk etc?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Bolter het volgende:
Van die automerkshirts/schoenen. Ben zelf best een F1/Ferrari-fan maar van die Ferrari schoenen of Spykershirts![]()
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
Dat ja. Van die ingesnoerde rolladesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:24 schreef Liebe het volgende:
Koop kleding in je eigen maat! Niet een maat 36 omdat je 38 dik vind. Niemand ziet het labeltje, maar de vetrollen die boven je broek uitkomen als die te klein is ziet iedereen.
Merkloos god.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?
Het maakt geen donder uit hoe het er uit ziet, als je merk niet in orde is dan is het hele zaakje gewoon kansloos!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Merkloos god.
het is nooooit oke als een string boven een broek uitsteektquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
Is het wel okay als een string boven een broek van dezelfde kleur uitsteekt?
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
natuurlijk niet. Daarom staan de kleuren tussen haakjes maar een zwarte string en een witte broek is wel het ergst van allemaal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |