Knul, als ik dit topic zo doorlees ben jij juist degene die volgens de 'regeltjes' leeft. Ik ben blij dat er richtlijnen zijn hoor, daar niet van. Maar ga mensen die er meer verstand van hebben niet afzeiken omdat je daar zelf in tekort schiet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Rutgerr het volgende:
Op je teentjes getrapt? Dat kan zo zijn (staat in het boekje van Jort en dat is heilig voor de meelopers) en zelf zou ik inderdaad niet zo snel een jasje open dragen, tenzij ik zit, maar desalniettemin ziet hij er een stuk beter uit dan zijn broer en dat illustreert deze foto ook goed. Bovendien ben ik geen 'gast' en 'lul' ik ook niet. En ik heb elders al aangegeven dat ik niet 'klein ben op hoe het hoort', hetgeen wat ik heb gepost is enkel van toepassing op mijn eigen smaak, niet die van een bepaald kleding-etiquette.
Ik heb daar zo'n soort borstel voor gekocht, ben de naam kwijt, maar die neemt al die stofdeeltjes mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfde kleur broek als bovenkleding. Spijkerbroek met spijkerjasje, witte broek met wit t-shirt etc.
Ja, als je een schilder bent..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Spijkerbroek met spijkerjasje er boven in een afwijkende kleur spijkerstof, dat vind ik echt lelijk. Helemaal in het wit is prima
Zorg je wel dat alles goed onthaard is? En je nagels mooi zijn schoongemaatk etc?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
maar effe een vraagje terzijde, hoe krijg je stof van je kleding, heb een zwarte blouse en die zit helemaal onder maar zelfs na wassen gaan die stofdeeltjes er niet vanaf
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Bolter het volgende:
Van die automerkshirts/schoenen. Ben zelf best een F1/Ferrari-fan maar van die Ferrari schoenen of Spykershirts![]()
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik geneigd om naaktloper te worden.
Dat ja. Van die ingesnoerde rolladesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:24 schreef Liebe het volgende:
Koop kleding in je eigen maat! Niet een maat 36 omdat je 38 dik vind. Niemand ziet het labeltje, maar de vetrollen die boven je broek uitkomen als die te klein is ziet iedereen.
Merkloos god.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Heb je wel een lichaam van een trendy merk of ben je zo'n goedkoop merkloos gedrocht?
Het maakt geen donder uit hoe het er uit ziet, als je merk niet in orde is dan is het hele zaakje gewoon kansloos!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Merkloos god.
het is nooooit oke als een string boven een broek uitsteektquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
Is het wel okay als een string boven een broek van dezelfde kleur uitsteekt?
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
natuurlijk niet. Daarom staan de kleuren tussen haakjes maar een zwarte string en een witte broek is wel het ergst van allemaal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:02 schreef Spacehamster het volgende:
Jaa, zo een heb ik er!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
(...) en dan een slanke vent erin, met donker haar, en bruine ogen en verliefd op mij :
Bruin met paars kan anders heel goed; mits de juiste tinten en accesoiresquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van die vrouwen die alle onmogelijke combinaties dragen, een bruine rok met een paars shirt, een gele broek met een blauwe trui enz..
Jij hebt een vent die verliefd is op mij ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jaa, zo een heb ik er!Bloezen met korte mouwen staan hem fantastisch.
Ik vind T-shirts met teksten erop overigens vreselijk, of het nu om zelfverheerlijking gaat ('Hot mama') of een politiek getinte uitspraak.
Hier geef ik je helemaal gelijk in. Waarom moet je elk seizoen je halve kledingkast vernieuwen? Omdat het mode is? Nou nee dank je feestelijk. Ikzelf koop alleen wat ik leuk vind en als het toevallig mode is, prima. Ik heb nog kledingstukken van jaren geleden liggen die nog prima in orde zijn, maar volgens de 'mode' al eeuwig over datum waren. Maar idioot genoeg zijn ze nu weer van de laatste modequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer als men zegt dat je te ouderwetse kleding draagt, volgens mij moet je je juist uiten doormiddel van kleding i.p.v. meedoen met je huidige leeftijdsgroep. Als iemand conservatief is, zie ik hem of haar liever in conservatieve kleding dan de laatste mode, omdat dat beter bij die persoon past.
Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef Roeji het volgende:
Oh en wat ik persoonlijk echt niet vind kunnen: iemand van 50+ die zich als een lolita kleed.
precies eendere kleding, 2 broertjes, 2 zusjes, mama's met dochter, vind ik sowieso zo naarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of van die moeders van midden/eind dertig die zich hetzelfde kleden als hun dochter van 11, inclusief 2 staartjes
Tapequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef JeroXTT het volgende:
leuk topic!
Ik weet niet wat ik erger vind; de afgezakte spijkerbroek, het uberlelijke shirtje of het haar...quote:
ja, dát is wel heel ergquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
In theorie heb je allerlei bezwaren, zo'n broek kan niet, zo'n shirt kan niet, maar als de man leuk zat is moet het wel een heel extreem fout kledingstuk zijn, wil ik er dan op afknappen, man of kledingstuk.
Nog meer mee eens!quote:Een man die super modebewust is, die vindt dat dit niet kan, en dat dat niet kan, en heel mierenneukerig doet over de juiste sokken, de juist combi, daar heb ik in principe weer niet zoveel mee... die houding komt toch vaak ook voor uit een bepaald karakter m.i. doe mij maar het wat nonchalantere type op dat vlak.
Dus als ik een lage broek aan heb dan kan ik beter geen onderbroek dragen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Ook ander ondergoed dat boven een broek uitsteekt is niet oke.
giletje ligt eraan hoe je het draagt..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Voor mij is een DON'T wat ik 'laatst' zag op een festival (en daarna helaas steeds meer):
-T-shirt met gilletje..
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Ook deze mevrouw? Zeg nou zelf, dat staat 'r toch geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef NightH4wk het volgende:
Vrouwen met kort haar (behalve onderen), een don't.
Nee, moet lang.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:33 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ook deze mevrouw? Zeg nou zelf, dat staat 'r toch geweldig!
[afbeelding]
Check die groei:quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef milagro het volgende:
jaaa, die schoenklompslipperdingen, wat is dat toch ineens, ik zie ze overal en ik vind ze me toch lelijk
Van niets naar iets is al snel een enorme procentuele groeiquote:
ik ben meer van de zonder poespas dingen, niet zo van de frillies and bows, dus gewone recht toe recht aan hoge Uggs, zandkleurig.O+quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Vivi het volgende:
Uggs vind ik ook leuk, ik wil nu deze voor de winter: [afbeelding]
En idd, Ff Googlen op Snuggs en je ziet ze staan, die afgrijslijke dingen
ach, dat geldt voor elke stijl.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef Nosh het volgende:
Alles wat gedragen wordt 'omdat iedereen het draagt' is nep.
Ik moet toegeven, ik word behoorlijk treurig van enkele users hier die zich druk maken om de maat van hun manchetknopen en de manier waarop hun stropdas geknoopt, maar hey. Als ze oprecht kunnen zeggen dat ze gelukkig worden van etiquette: gewoon doen.
Maar als je nu in de Utregse binnenstad kijkt, en dan van die klapharken ziet, bij wie het laatste beetje individualiteit eruit gedrilled wordt, waarna ze de rest van hun studententijd rondlopen in het uniform van de corpsbal, zonder een idee te hebben of dit wel is wat ze willen, omdat ze vanaf hun geboorte al in de Gaastrajasjes gestoken worden: dat is met afstand de grootste 'don't' die ik me kan bedenken. Gemakzucht.
Mja, inderdaad. Die eerstejaars die uiteindelijk hetzelfde halflange koppie en zeilschoentjes nemen als iedereen en hun vader was slechts ter illustratie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ach, dat geldt voor elke stijl.
Vreselijk. Die neuzen zijn zo lomp.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Vivi het volgende:
Uggs vind ik ook leuk, ik wil nu deze voor de winter: [afbeelding]
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
En ja, ze zijn lomp, maar dat is ook wel weer het schattige eraan
heheh die foto is leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:
[afbeelding]
![]()
als je dit 20 jaar geleden droeg dan liep je wel op erg jonge leeftijd voor op de modequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit : zo dan, Vivi
[ Bericht 18% gewijzigd door milagro op 13-08-2007 22:45:14 ][i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
ja, ik zag het, weeeeeeeeeirdquote:
ja, al zal er ws eerst een reincarnatie aan te pas moeten komen, maar wat staan ze me goed!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Vivi het volgende:
Nou, misschien later, als je groot bent?!
Ja, eigenlijk zijn die Uggs gewoon so eighties...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
![]()
ja idd, dat ie voor achter als breder isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
Als man je t-shirt zo doen dat je zeg maar de onderkant door je kraag heen haalt, waardoor hij zo heel gaar om je borsten zit.
ah zo, en waarom doen mensen dat dan (ik heb dat nog nooit gezien, alleen bij mezelf als ik mijn buik wil checken evenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het is ook best lastig om een plaatje ervan te zoeken, dus ik heb een paint gemaakt:
[afbeelding]
wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Wat ik laatst hoorde: Jongentjes die een onderbroek onder hun Bjorn borg dragen zodat ze die bb vaker kunnen dragen![]()
oh dat, dat is de "does this make me look gay?" t-shirt knoop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het is ook best lastig om een plaatje ervan te zoeken, dus ik heb een paint gemaakt:
[afbeelding]
ja idd!quote:
Het Sartorialisme wordt idd niet door iedereen op waarde geschat, maar dat geldt iha voor elke kunststroming.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef Nosh het volgende:
Ik moet toegeven, ik word behoorlijk treurig van enkele users hier die zich druk maken om de maat van hun manchetknopen en de manier waarop hun stropdas geknoopt, maar hey.
Heb jij nou geen moeite met winkelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef DoimeN het volgende:
O wacht! (ik kan eigenlijk eeuwig doorgaan) een tshirt onder een opengenoopt (of wit) overhemd!![]()
je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef DoimeN het volgende:
O wacht! (ik kan eigenlijk eeuwig doorgaan) een tshirt onder een opengenoopt (of wit) overhemd!![]()
Er is ook niks mis mee ook, als je maar niet een gewoon t-shirt neemt..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
In de zomer, heren (?) met een korte broek, slippers en witte sokken aan. Wat ik nou dus nooit snap, de mussen vallen van het dak, waarom trekken ze dan sokken aan ?
ja dat is waar, maar niet bij slippers, en daar ging het om.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.
Jawel maar dan wel een shirt met v-kraag, niet dat je het witte tshirt eronder ziet! En nee heb nooit moeite met winkelen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.
je kunt beter een t-shirt onder een overhemd doen dan een gewoon hemd, dat staat helemaal voor geen meter als je shirt doorschijnt (dunne stof dus). En een t-shirt met een v-hals is helemaal een nono, die zie je toch ook eronder zitten en een v-kraag onder een gewoon overhemd is echt geen gezichtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Jawel maar dan wel een shirt met v-kraag, niet dat je het witte tshirt eronder ziet! En nee heb nooit moeite met winkelen!
Waarom is een vhals een nono? Als je hem niet ziet is het goed! Eigenlijk moet je sowieso geen tshirt aan! Er zijn meer mogelijkheden tegen zweet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
je kunt beter een t-shirt onder een overhemd doen dan een gewoon hemd, dat staat helemaal voor geen meter als je shirt doorschijnt (dunne stof dus). En een t-shirt met een v-hals is helemaal een nono, die zie je toch ook eronder zitten en een v-kraag onder een gewoon overhemd is echt geen gezicht![]()
juist die mensen zonder t-shirt eronder meuren vaak naar oud zweet omdat ze dat overhemd blijkbaar vaker aandoen zonder te wassen, dan kun je beter een t-shirt eronder dragen, dan heb je daar minder snel last van. En welk v-hals shirt zie je dan niet onder een overhemd ziten? Die zitten vaak best nog wel hoog.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Waarom is een vhals een nono? Als je hem niet ziet is het goed! Eigenlijk moet je sowieso geen tshirt aan! Er zijn meer mogelijkheden tegen zweet!![]()
En je horlogebandje....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
riem in dezelfde kleur als je schoenen vind ik juist wel leuk
net als dat je schoenen matchen bij je tas..
Dat heb ik wel eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Als er geen zand is dan kun je wasbare inlegzolen gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.
dat moet ook juist!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
riem in dezelfde kleur als je schoenen vind ik juist wel leuk
Niks moet. Dat is ook zo'n faux pas, dat iets moét. Afgezien daarvan is de combi van bij elkaar passende schoenen en broekriem wel erg mooi .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
dat moet ook juist!
De kleinzoon van Gianni Agnelli. En dus (mede)eigenaar van FIAT en alles wat er onder valt zoals Alfa Romeo, Ferrari, Lancia en Maserati. Bijv. de FIAT kledinglijn is ook door hem bedacht. Hij voetbalt dus niet maar is wel eigenaar van Juventusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens!
Wie is Lapo Elkann? Een voetballer of zo?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Modus het volgende:
Een ouderwets onderhemd onder je overhemd of tshirt ofzo.
En van die zwarte (soort berg-)schoenen met extreem dikke zolen en dan die schoen helemaal volbehangen met allerlei chromen frutsels enzo, kan zo snel geen plaatje vinden. Bij Taft e.d. verkopen ze die nog wel eens. Die zijn echt zo koeielelijk.
Dat soort ellende bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel mooi bij jou staan juist Mo
zooo waarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Scandalous het volgende:
Van die saaie mannenshirts waar dan gewoon 'een woord' opstaat, het liefst iets met "Casual"
Zo'n troosteloos Wehkamp of Bristol shirt...saaaaai.
[afbeelding]
En te strakke spijkerbroeken bij mannen... brrr, dat ik z'n hele kontvorm kan zien
Ik zou wel zo'n shirt willen hebben maar dan met 'Ebola' of 'Kanker' of 'AIDS, est. 1982' ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Scandalous het volgende:
Van die saaie mannenshirts waar dan gewoon 'een woord' opstaat, het liefst iets met "Casual"
Zo'n troosteloos Wehkamp of Bristol shirt...saaaaai.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n shirt willen hebben maar dan met 'Ebola' of 'Kanker' of 'AIDS, est. 1982' ofzo
Je weet dat de Hema print/strijk papier verkoopt? Tekst in spiegelbeeld afdrukken, opstrijken en aantrekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n shirt willen hebben maar dan met 'Ebola' of 'Kanker' of 'AIDS, est. 1982' ofzo
Whehe, goed idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef Only_1_Tinkerbell het volgende:
Je weet dat de Hema print/strijk papier verkoopt? Tekst in spiegelbeeld afdrukken, opstrijken en aantrekken
New-Rocks moeten je staan of niet, bij mij iig niet, verder snap ik de hype er niet rond, maar lelijk,.. ach als je gemiddeld zo rond kijkt hebben mensen lelijker schoeisel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt me wel mooi bij jou staan juist Mo
Liever witte dan Tweety of andere Looney toones/Disney afbeeldingenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
witte sportsokkeeeeeeeeen
Ik vind ze alleen staan bij bandleden van een metalband.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
New-Rocks moeten je staan of niet, bij mij iig niet, verder snap ik de hype er niet rond, maar lelijk,.. ach als je gemiddeld zo rond kijkt hebben mensen lelijker schoeisel.
Ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zooo waar![]()
zon lelijk kutshirt met alleen ''racing champions 1985 ofzo, wat verschrikkelijk saai en burgelijk.![]()
ik ben nog steeds van plan om een shirt met Stalin of Hitler erop te maken (maar dan wel een toffe print, geen foto o.i.d)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Whehe, goed idee.
Dan moet k ook maar n shirt maken met zo'n NEE-NEE logootje maar dan met 'Géén straatverkopers, Geen fondsenwervers, Géén bedelaars' ofzo
ik vond die Hitler t-shirts van www.tshirthell.com ook wel vet, daar stond iets op van "what about all the good things Hitler did?" en een getekend portret ofzo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef grasmat het volgende:
[..]
ik ben nog steeds van plan om een shirt met Stalin of Hitler erop te maken (maar dan wel een toffe print, geen foto o.i.d)
Ik bedoel als Che Gueverra kan (met zn moorden enzo) dan kan dat ook wel.
Metalheads dragen kisten en stealths.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen staan bij bandleden van een metalband.
die dingen die ik metalbandleden zie dragen zijn inderdaad wel anders, die komen tot aan de knie,en soms ook over de knie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Metalheads dragen kisten en stealths.
New Rocks wordt gedragen door vooral Cybergoths.
Ik vind bruin en zwart ook helemaal niet lelijk bij elkaar. Heb zelf ook geregeld een zwarte skinny jeans aan met bruine laarzen, een bruine riem en een zwart truitje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:07 schreef starla het volgende:
[..]
Bruin en zwart in de juiste dosering door elkaar gedragen kan heel stylish zijn. Persoolijk vind ik een zwarte blouse met een krijtstreep bruin jasje erover + een bruine broek met zwarte lak schoenen eronder erg mooi.
Of mensen die ouder zijn dan 12 en met Hello Kitty spul rondlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Liever witte dan Tweety of andere Looney toones/Disney afbeeldingen
Had ik al gekleurde sokken genoemd?Rode, groene, gele
Kleur
![]()
Ja, en voor die 5 of 6 euro... kan de printshop niet tegen opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Whehe, goed idee.
Dan moet k ook maar n shirt maken met zo'n NEE-NEE logootje maar dan met 'Géén straatverkopers, Geen fondsenwervers, Géén bedelaars' ofzo
Die fotoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die dingen die ik metalbandleden zie dragen zijn inderdaad wel anders, die komen tot aan de knie,en soms ook over de knie.
zie Jeff Hanneman links op de foto:
http://www.babsyencyco.net/2002-07-05,06%20graspop/slayer01.jpg
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:59 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Die fotoZo kan je toch niet serieus genomen worden
![]()
lol, zo doe ik het altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Modus het volgende:
Een tshirt met korte mouwen over een longsleeve:
[afbeelding]
Een tshirt met korte mouwen over een overhemd:
[afbeelding]
De 80s-kakker look, met de flappen van je overhemd quasi-nonchalant uit je broek/onder je trui komend. Quasi-nonchalant want op de cm nauwkeurig gestileerd. Aan de zijkant 'moeten' die flappen namelijk niet zichtbaar zijn, aan de achterkant mogen ze dan soms wel.
[afbeelding]
Zooooo, lekker zeiken op een ander.,
.
Wij jouw wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:59 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Die fotoZo kan je toch niet serieus genomen worden
![]()
zo wordt er wel gedacht lijkt me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, wat is nou het belang van gangbaarheid, iedereen doet het dus dan zal het wel goed zijn?
Maar hoe zit het dan met jou?, want jij ziet er uit als een fashion victim, maar je smaak kwa muziek valt daar min of meer buiten..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
zo wordt er wel gedacht lijkt me.
Over hokjes gesprokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met jou?, want jij ziet er uit als een fashion victim, maar je smaak kwa muziek valt daar min of meer buiten..
whahaha ik draag wat ik mooi vind, niet alles wat ik draag is per see nu in de mode, en tja...wat metalheads over het algemeen dragen is gewoon niet mijn smaak, alleen de muzieksmaak deel ik met ze.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met jou?, want jij ziet er uit als een fashion victim, maar je smaak kwa muziek valt daar min of meer buiten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |