abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:47:54 #251
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52396332
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.
Jawel maar dan wel een shirt met v-kraag, niet dat je het witte tshirt eronder ziet! En nee heb nooit moeite met winkelen!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52397081
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Jawel maar dan wel een shirt met v-kraag, niet dat je het witte tshirt eronder ziet! En nee heb nooit moeite met winkelen!
je kunt beter een t-shirt onder een overhemd doen dan een gewoon hemd, dat staat helemaal voor geen meter als je shirt doorschijnt (dunne stof dus). En een t-shirt met een v-hals is helemaal een nono, die zie je toch ook eronder zitten en een v-kraag onder een gewoon overhemd is echt geen gezicht
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:45:05 #253
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52397642
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:20 schreef Samson het volgende:

[..]

je kunt beter een t-shirt onder een overhemd doen dan een gewoon hemd, dat staat helemaal voor geen meter als je shirt doorschijnt (dunne stof dus). En een t-shirt met een v-hals is helemaal een nono, die zie je toch ook eronder zitten en een v-kraag onder een gewoon overhemd is echt geen gezicht
Waarom is een vhals een nono? Als je hem niet ziet is het goed! Eigenlijk moet je sowieso geen tshirt aan! Er zijn meer mogelijkheden tegen zweet!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52397799
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Waarom is een vhals een nono? Als je hem niet ziet is het goed! Eigenlijk moet je sowieso geen tshirt aan! Er zijn meer mogelijkheden tegen zweet!
juist die mensen zonder t-shirt eronder meuren vaak naar oud zweet omdat ze dat overhemd blijkbaar vaker aandoen zonder te wassen, dan kun je beter een t-shirt eronder dragen, dan heb je daar minder snel last van. En welk v-hals shirt zie je dan niet onder een overhemd ziten? Die zitten vaak best nog wel hoog.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52397885
riem in dezelfde kleur als je schoenen vind ik juist wel leuk
net als dat je schoenen matchen bij je tas..
pi_52398793
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
net als dat je schoenen matchen bij je tas..
En je horlogebandje....
pi_52400146
Een ouderwets onderhemd onder je overhemd of tshirt ofzo.
En van die zwarte (soort berg-)schoenen met extreem dikke zolen en dan die schoen helemaal volbehangen met allerlei chromen frutsels enzo, kan zo snel geen plaatje vinden. Bij Taft e.d. verkopen ze die nog wel eens. Die zijn echt zo koeielelijk.
pi_52403458
Overhemd met een stoer hemd eronder. Zo'n opa's hemd
pi_52403984
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:

-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Dat heb ik wel eens !

Wie is Lapo Elkann? Een voetballer of zo?
pi_52404349
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:26 schreef Solitarias het volgende:

[..]

En je horlogebandje....
Ja die ook, en m'n lederen handschoenen in de winter
pi_52409523
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.
Als er geen zand is dan kun je wasbare inlegzolen gebruiken.
Die zijn 's zomers echt onmisbaar.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:22:20 #262
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52410385
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat moet ook juist!
The truth is relative, pick one that works!
pi_52414280
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
dat moet ook juist!
Niks moet. Dat is ook zo'n faux pas, dat iets moét. Afgezien daarvan is de combi van bij elkaar passende schoenen en broekriem wel erg mooi .
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_52417182
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens !

Wie is Lapo Elkann? Een voetballer of zo?
De kleinzoon van Gianni Agnelli. En dus (mede)eigenaar van FIAT en alles wat er onder valt zoals Alfa Romeo, Ferrari, Lancia en Maserati. Bijv. de FIAT kledinglijn is ook door hem bedacht. Hij voetbalt dus niet maar is wel eigenaar van Juventus
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_52418904
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Modus het volgende:
Een ouderwets onderhemd onder je overhemd of tshirt ofzo.
En van die zwarte (soort berg-)schoenen met extreem dikke zolen en dan die schoen helemaal volbehangen met allerlei chromen frutsels enzo, kan zo snel geen plaatje vinden. Bij Taft e.d. verkopen ze die nog wel eens. Die zijn echt zo koeielelijk.

Lijkt me wel mooi bij jou staan juist Mo
Saartje
pi_52418945
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_52419242
Van die saaie mannenshirts waar dan gewoon 'een woord' opstaat, het liefst iets met "Casual"
Zo'n troosteloos Wehkamp of Bristol shirt...saaaaai.

En te strakke spijkerbroeken bij mannen... brrr, dat ik z'n hele kontvorm kan zien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_52419412
Geen strakke, korte truitjes als je meer buik dan tiet hebt; geen korte en strakke rokjes, broeken en leggings aan doen vanaf maat 42....

Ohja, en skinny jeans in welke maat dan ook moeten per direct verbannen worden
Computer games don't affect kids. I mean, if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music...
pi_52420027
Oh ja bij vrouwen is mijn grootste ergernis op dit moment de stippen,sKuLLZz, kersjes en sterren-trend waar de meisjes in lopen. Stippenjurkje, plastic kinderaccessoires van Claire's...als het ff kan nog een stertattoo erbij Met Avril Lavigne als grote voorbeeld

Oh ja en Converse allstars *ril*
pi_52420032
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel mooi bij jou staan juist Mo
Dat soort ellende bedoelde ik idd.
pi_52421917
Van die vrouwen:
-kort haar
-driekwart of 7/8 broek in worteltjesmodel
-vormeloze top in fletse kleuren
-platte schoenen
-Gaastra jack, eventueel met capuchon

Alsof ze na hun 30e gestopt zijn met vrouw te zijn.
pi_52424496
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Scandalous het volgende:
Van die saaie mannenshirts waar dan gewoon 'een woord' opstaat, het liefst iets met "Casual"
[afbeelding]
En te strakke spijkerbroeken bij mannen... brrr, dat ik z'n hele kontvorm kan zien
zooo waar
zon lelijk kutshirt met alleen ''racing champions 1985 ofzo, wat verschrikkelijk saai en burgelijk.
pi_52424541
witte sportsokkeeeeeeeeen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:42:11 #274
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52424601
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Scandalous het volgende:
Ik zou wel zo'n shirt willen hebben maar dan met 'Ebola' of 'Kanker' of 'AIDS, est. 1982' ofzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:44:38 #275
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52424693
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik zou wel zo'n shirt willen hebben maar dan met 'Ebola' of 'Kanker' of 'AIDS, est. 1982' ofzo
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')