Ook deze mevrouw? Zeg nou zelf, dat staat 'r toch geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef NightH4wk het volgende:
Vrouwen met kort haar (behalve onderen), een don't.
Nee, moet lang.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:33 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ook deze mevrouw? Zeg nou zelf, dat staat 'r toch geweldig!
[afbeelding]
Check die groei:quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef milagro het volgende:
jaaa, die schoenklompslipperdingen, wat is dat toch ineens, ik zie ze overal en ik vind ze me toch lelijk
Van niets naar iets is al snel een enorme procentuele groeiquote:
ik ben meer van de zonder poespas dingen, niet zo van de frillies and bows, dus gewone recht toe recht aan hoge Uggs, zandkleurig.O+quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Vivi het volgende:
Uggs vind ik ook leuk, ik wil nu deze voor de winter: [afbeelding]
En idd, Ff Googlen op Snuggs en je ziet ze staan, die afgrijslijke dingen
ach, dat geldt voor elke stijl.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef Nosh het volgende:
Alles wat gedragen wordt 'omdat iedereen het draagt' is nep.
Ik moet toegeven, ik word behoorlijk treurig van enkele users hier die zich druk maken om de maat van hun manchetknopen en de manier waarop hun stropdas geknoopt, maar hey. Als ze oprecht kunnen zeggen dat ze gelukkig worden van etiquette: gewoon doen.
Maar als je nu in de Utregse binnenstad kijkt, en dan van die klapharken ziet, bij wie het laatste beetje individualiteit eruit gedrilled wordt, waarna ze de rest van hun studententijd rondlopen in het uniform van de corpsbal, zonder een idee te hebben of dit wel is wat ze willen, omdat ze vanaf hun geboorte al in de Gaastrajasjes gestoken worden: dat is met afstand de grootste 'don't' die ik me kan bedenken. Gemakzucht.
Mja, inderdaad. Die eerstejaars die uiteindelijk hetzelfde halflange koppie en zeilschoentjes nemen als iedereen en hun vader was slechts ter illustratie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ach, dat geldt voor elke stijl.
Vreselijk. Die neuzen zijn zo lomp.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Vivi het volgende:
Uggs vind ik ook leuk, ik wil nu deze voor de winter: [afbeelding]
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
En ja, ze zijn lomp, maar dat is ook wel weer het schattige eraan
heheh die foto is leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:
[afbeelding]
![]()
als je dit 20 jaar geleden droeg dan liep je wel op erg jonge leeftijd voor op de modequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |