quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef QCC het volgende:
Die combi met dat fiatvest daarentegen staat wel stoer.
[..]
don't: van bommels, lelijke sneakers
do: crockett&jones, santoni, corthay, berluti, edward green, john lobb, mooie sneakers![]()
Gisteren ook dozijnen van gezien op het strand ja. Bj_Bo zou fortuinen verdienen als ze ook zwembroeken zouden gaan maken, met in een afwijkende kleur de tekst bovenaan ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:55 schreef overdozer het volgende:
een zwembroek met daarbovenuit een Bjorn-Borg boxert.![]()
das duidelijk allebei DON'Tquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Do:
[afbeelding]
Don't:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das duidelijk een DON'T
jongens in ajaxshirts![]()
Lekker warm dan, zo'n nepbaard, muts en bontkraagquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
Lol, en dan heb je de mensen die serieus nemen wat anderen op internet plempen, dit topic lezen en zichzelf van kant maken omdat ze denken dat je onderhand niets meer kan dragen..
Wat ik er zelf leuk uit vind zien <--![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef Aventura het volgende:
Don't: een capribroek /3/4 broek en dan met gympen of slippers, vooral als je niet een ideaal figuur hebt. Helaas draagt heel Libelle-lezend vrouwelijk Nederland dat. Het is plomp en onelegant. Een capribroek is op zich wel mooi, maar dan met pumps of met nette sandaaltjes.
Idem met rokken. Gympen of sneakers kunnen echt niet onder een rokje. Ook daarvoor geldt; pumps of sandaaljes of in de winter laarzen.
Don't: merken, merken, merken. Een goed en mooi kledingsstuk moet het niet hebben van de merknaam. Sterker nog, die knip je eruit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef QCC het volgende:
do: crockett&jones, santoni, corthay, berluti, edward green, john lobb![]()
Lapo lijkt op Boris Becker. En die ziet er ook niet uit.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Rutgerr het volgende:
Lapo Elkann is gewoon een clown.
Merknaam is iets anders dan vakmanschapquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Don't: merken, merken, merken. Een goed en mooi kledingsstuk moet het niet hebben van de merknaam. Sterker nog, die knip je eruit.
Die merken hebben zo'n goede naam omdat ze goed spul leveren. Ik denk verder ook niet dat de meeste mensen ooit van deze merken gehoord hebben (behalve Santoni misschien met dank aan Osjée)quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Don't: merken, merken, merken. Een goed en mooi kledingsstuk moet het niet hebben van de merknaam. Sterker nog, die knip je eruit.
Waarom dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ga jij maar niet door hoor, vervelende snobistische yup.![]()
Ga jij lopen knippen in de binnenkant van je schoen om dat logo eruit te krijgen, daar waar niemand het zietquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Absoluut mee eens! Sneakers alleen in de sporthal!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef QCC het volgende:
Die combi met dat fiatvest daarentegen staat wel stoer.
[..]
don't: sneakers
do: crockett&jones, santoni, corthay, berluti, edward green, john lobb![]()
Santoni is ondertussen een beetje de Opel vd betere herenschoen. De kenner wijkt uit naar obscuurdere ateliers...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef QCC het volgende:
[..]
Die merken hebben zo'n goede naam omdat ze goed spul leveren. Ik denk verder ook niet dat de meeste mensen ooit van deze merken gehoord hebben (behalve Santoni misschien met dank aan Osjée)
ej quote mij dan gewoon. of lees topix.quote:
Oh jij Oscar Wilde, wat ben je toch een alto..quote:"Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months." - Oscar Wilde
Omdat het veel gedragen wordt is het per definitie niet interessant? Is dat kopen van onbekende merken onderdeel van stijl?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Santoni is ondertussen een beetje de Opel vd betere herenschoen. De kenner wijkt uit naar obscuurdere ateliers...
Santoni is 'veelvoorkomend', en de echte liefhebber wil altijd iets exclusiefs hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Omdat het veel gedragen wordt is het per definitie niet interessant? Is dat kopen van onbekende merken onderdeel van stijl?
ob·scuur (bn.)
1 nauwelijks bekend => onbekend
2 ongunstig bekend => verdacht
Ervan uitgaande dat je definitie 1 bedoelt uiteraard.
Sowieso, hoe kun je zulke prachtige schoenen vergelijken met gedrochten als Opel auto's?
met witte sokken eronderquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Wat ik laatst hoorde: Jongentjes die een onderbroek onder hun Bjorn borg dragen zodat ze die bb vaker kunnen dragen![]()
Ik hoor ook vaak dat mensen uit hun Incotex scheuren, terwijl ik het geweldige broeken vind. Dan is het meer een kwestie van de verkeerde maat kopen lijkt mij. Ik heb zelf maar een paar Santoni schoenen (blake) en ik weet dat die schoenen weinig kunnen hebben, daarom trek ik ze ook aan op dagen dat ik niet veel loop/weinig intensief bezig ben. Crockett and Jones is bijvoorbeeld veel robuuster, en daarmee bedoel ik niet per se minder mooi, waardoor je ze op een minder prettige ondergrond (asfalt i.p.v. vloerbedekking) kunt dragen. Je moet natuurlijk wel op de juiste momenten de juiste schoenen dragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef QCC het volgende:
[..]
Santoni is 'veelvoorkomend', en de echte liefhebber wil altijd iets exclusiefs hebben.
Kwaliteit van Santoni is ook niet altijd je-van-het hoor ik uit sommige hoeken
eenschquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:45 schreef BrauN het volgende:
Don'ts voor de heren:
- Overhemd met korte mouwen
- Button-down overhemd
- Riem en schoenen totaal niet matchend
- Jeans met 'n lijpe wassing
- Shorts van denim-stof ()
- Te lang overhemd uit de broek dragen
- Sieraden, dus kettinkjes, armbandjes, etc. Allemaal ghey!
- Digitale horloges ()
- Kraagje omhoog bij polo/overhemd
- Lacoste polo's uit Turkije ()
Echt, zet me een uur op een terras neer met uitzicht op een flinke menigte, geef me pen en papier en ik produceer met gemak een lijst die amper op 3 A4'tjes past.
Maar witte schoenen met zwarte sokken zijn wel de bomb? En moeten sokken matchen bij je broek of bji je schoenen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
eensch
(draag zelf wel allstars en bb boxers hahah)
en natuurlijk witte sokken.. die zijn gewoon te fout...![]()
Mag alleen als je naar een line-dancing evenement gaat of een countryzanger bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:43 schreef schatje het volgende:
Western Kleding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1) Bij de meeste mensen zie je de sokken toch nooit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Maar witte schoenen met zwarte sokken zijn wel de bomb? En moeten sokken matchen bij je broek of bji je schoenen?
De jongen links leeft zo'n 50 jaar terug. Rechts is inderdaad een crackjunkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
Links op de foto zie je een goed en degelijk geklede man. Rechts zie je een crackjunk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Dandelion het volgende:
[..]
De jongen links leeft zo'n 50 jaar terug.
haha, nou ik durf te wedden dat het als fout wordt gezien als je sokken teveel afwijken van de kleur van je broek of schoenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Maar ik vind dat sokken ook best in vrolijke kleurtjes als roze e.d. kunnen.
Kleurstelling vooral, maar ook de snit van het pak vind ik niet mooi en ouderwets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef Rutgerr het volgende:
Het ziet er oerdegelijk uit qua kleurensamenstelling, four-in-hand-knoop en widespread boord, maar wat is er 50 jaar terug aan?
zolang de mouwen strak zijn en kort (en dus niet over de ellenbogen heen komen) dan is het niet lelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:11 schreef maartenducrot het volgende:
Trouwens, sommige overhemden met korte mouwen (die wat strakkere) kunnen toch wel?
Zoiets dus niet:
[afbeelding]
Maar zoiets vind ik wel kunnen:
http://www.adversus.nl/fa(...)7/trends/index4.html
Hier heb ik geen problemen mee. Wel met dat sjago hoofd erboven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:11 schreef maartenducrot het volgende:
Trouwens, sommige overhemden met korte mouwen (die wat strakkere) kunnen toch wel?
Zoiets dus niet:
[afbeelding]
Maar zoiets vind ik wel kunnen:
http://www.adversus.nl/fa(...)7/trends/index4.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |