SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit : zo dan, Vivi
[ Bericht 18% gewijzigd door milagro op 13-08-2007 22:45:14 ][i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
ja, ik zag het, weeeeeeeeeirdquote:
ja, al zal er ws eerst een reincarnatie aan te pas moeten komen, maar wat staan ze me goed!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Vivi het volgende:
Nou, misschien later, als je groot bent?!
Ja, eigenlijk zijn die Uggs gewoon so eighties...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ruim twintig jaar geleden kwam ik er nog wel mee weg:
[afbeelding]
![]()
ja idd, dat ie voor achter als breder isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
Als man je t-shirt zo doen dat je zeg maar de onderkant door je kraag heen haalt, waardoor hij zo heel gaar om je borsten zit.
ah zo, en waarom doen mensen dat dan (ik heb dat nog nooit gezien, alleen bij mezelf als ik mijn buik wil checken evenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het is ook best lastig om een plaatje ervan te zoeken, dus ik heb een paint gemaakt:
[afbeelding]
wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:34 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Wat ik laatst hoorde: Jongentjes die een onderbroek onder hun Bjorn borg dragen zodat ze die bb vaker kunnen dragen![]()
oh dat, dat is de "does this make me look gay?" t-shirt knoop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het is ook best lastig om een plaatje ervan te zoeken, dus ik heb een paint gemaakt:
[afbeelding]
ja idd!quote:
Het Sartorialisme wordt idd niet door iedereen op waarde geschat, maar dat geldt iha voor elke kunststroming.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef Nosh het volgende:
Ik moet toegeven, ik word behoorlijk treurig van enkele users hier die zich druk maken om de maat van hun manchetknopen en de manier waarop hun stropdas geknoopt, maar hey.
Heb jij nou geen moeite met winkelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef DoimeN het volgende:
O wacht! (ik kan eigenlijk eeuwig doorgaan) een tshirt onder een opengenoopt (of wit) overhemd!![]()
je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef DoimeN het volgende:
O wacht! (ik kan eigenlijk eeuwig doorgaan) een tshirt onder een opengenoopt (of wit) overhemd!![]()
Er is ook niks mis mee ook, als je maar niet een gewoon t-shirt neemt..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen dit doen, dit wordt zelfs geadviseerd in etikettevoorschriften wanneer je erg zweet zodat het zweet niet te zien is op je overhemd.
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
In de zomer, heren (?) met een korte broek, slippers en witte sokken aan. Wat ik nou dus nooit snap, de mussen vallen van het dak, waarom trekken ze dan sokken aan ?
ja dat is waar, maar niet bij slippers, en daar ging het om.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Schoenen zonder sokken is kut, vooral als je zand in je schoenen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |