quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.
Suspenc zegt mij ook heel weinig, maar Hitchcock blijkt dan ook een man te zijn die nogal extreem te werk gaat.quote:
als hitchcock nog zou leven zou die z'n vingers er vanaf likken, super suspenc
In wat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef heus het volgende:
* heus steekt zijn hand op ^^
leuk geregeld daar hoor.. salaris niet superb hoog maar te doen, ze houden goed contact met je al moet ik wel vaak dingen 2x zeggen.
Voor de rest heb je eigenlijk bar weinig met hun te maken omdat je uitgezonden word naar een ander bedrijf.. in perciepe dus gewoon soort uitzendburuea.. hun jatten een (groot) deel van je salaris
Wat een topic ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Sla Olie in oor gedaan hoor nu niets meer
Zou hij hard hebben moeten slaan op die olie?
quote:mijn pc was op hol geslachen en dus moest ik lang wachten tot hie het weer deed maar er zat een virus in dus sorry van het lang wachten
hier neuwe plaatjes
we heben een hotel geboud naam hotel advancer
we heben ook een pakeer plaats aan gelecht met ongeveer 500 plaatsen word nog uit gebrijd
en de prive pakeer plaats voor de bezoekers van het hotel
we heben ook een advancer baan boven het water bij het hotel je moet wel reezeveren het is gratis en je zit niet vast
en dit is de ingang van famieli park advancer hij is niet mooi word noch beter gemaakt
en de snelweg naar ons park toe hij zit tusen door mijn park
de eerste atraksie een draaimolen genaamt AUDE MOLEN
en een resturanr ik vind het zelf lelek woord veel beter gemaakt
een nog een atraksie een achtbaan genaamd stamboom fabriek er omheen zie je hoe de stamboom word gemaakt
en de aude bier brauwerij
en heel het park
volgende planen
JAAR 2
resturant beter
activietijten plijn
neuwe atraksie
Dat is echt om te jankenquote:
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Omdenduur?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Op dat forum komen echt vaak spellingfouten voor. Vooral vaak 'ik wordt' of 'wordt je'. Ik vraag me af waar het op dat gebied omdenduur naartoe gaat.
Ik ben zelf niet de grootste spellingsfanaat, maar als je ziet wat de invloed is van MSN ed. op spellingsgebied is.![]()
Op den duur!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef zagevent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was aan het twijfelen.
[EDIT] Beter?
Dat idee had ik al. Ik heb er nog ergens de eerste versie van liggen, ik vond het altijd wel een aardig spel om te spelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Na edit:quote:
quote:
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Een van de geweldigste dingen op taalfoutgebied vind ik nog wel foute verbeteringen.
Voor edit:
[..]
Na edit:
[..]
![]()
Weet ik, maar 'if you just tuned in' heb je de oorspronkelijke post niet gezien.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders kijk je even een paar posts boven je![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lieverd ik ben een ONZINNERIN! Vandaar dat taalgebruik dit is foks..nml![]()
Venetië is gewoon een ordinair soort Eftelingquote:Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze.
Volgens mij is het nog te slecht voor dyslexie, maar misschien vergis ik me. Ik dacht meer aan een kind van 7 of 8, dat een sim-spel speelde.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Ook nog eens de verkeerde stad.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Venetië is gewoon een ordinair soort Efteling
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Of nog iets anders, laatst in Blijdorp stond op een bord bij een kraampje:
"VERSE" SINAASAPPELSAP
M.a.w. ze belazerden de boel?Hoe komt iemand erop om aanhalingstekens te gebruiken om nadruk te leggen?
Ik heb alleen mechanische tijd...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef GambinoT het volgende:
Tel voor je zelf op
300 euro huur/afkoop
Vaste lasten zoals water/licht/elektrische tijd
Auto/benzine/belasting
En dan de niet vaste lasten, kleren/uitgaan etc.
Ik denk dat je dan nog redelijk royaal kunt leven!
Dat zou ook aan MSN te danken kunnen zijn. Ik en mijn vrienden doen dat ook regelmatig, als we een woord hebben we wat we nog eens extra willen benadrukken (bijv. 'Dat wil je ECHT niet.'). Dat komt omdat MSN en dergelijke niet een fatsoenlijke optie hebben om iets te accentueren. Ik zou ook wel 'écht' kunnen typen, maar dat heeft toch minder kracht :-) Maar op dit forum kan je natuurlijk gewoon opmaak gebruiken. Willekeurig woorden een hoofdletter geven lijkt mij een kwestie van breezertaal?quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Chinless het volgende:
Zoals velen weten was afgelopen zaterdag een auditie voor Idols in Eindhoven. Echter tot mijn grote verbasing merkte ik op dat het niet helemaal eerlijk verliep.
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.
Zo zag ik in Engeland in een fish&chipszaak eens een bordje met een tekst als:
We do "not" accept £100 notes
Stiekem onder de toonbank pakken ze ze wel aan?
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...
Ja, want wat er eigenlijk staat is: hierna te noemen: "content".quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Paar jaar terug had ik een tongpiercing,had opeens wel erg veel gaatjes en blood liggende zenuwen..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef NMGN23 het volgende:
Tijdens mijn eerste vakantie met vrienden (15 jaar) heb ik weleens met een lampenkap/bol gevoetbalt die ik uit een een willekeurige voortuin had gejat. Vond ik stoer ofzo...![]()
Ik kan me momenteel erg kwaat maken over personen die dat leuk vinden.
Auwtsj...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef menmul het volgende:
valt me erg mee, wij hadden laatst een wielagertje 550 euro dat schoot me wel een beetje achter in de keel/
een wie-lagertje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo'n lagertje in je strot
Het soort bruin vermoeden dat eruit ziet of je het in Keulen hoort donderen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Fides het volgende:
Ik heb het donderbruine vermoeden dat je wat mensenrechtenverdragen schendt wanneer je dat doet![]()
Ik moest zelfs even nadenken over wat ze nou bedoelde...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef QueenR het volgende:
NOg een paar uit de oude doos. Hoop dat ik dit weekend met de tips die ik hier heb gelezen wat mooie nieuwe kan maken.
1. niet geweldig qua kwalitait dat weet ik, maar vond het wel een geweldig snapshot.
[afbeelding]
2. niet helemaal scherp, het miserde
[afbeelding]
3. deze vind ik zelf wel ok, misschien teveel in het midden?
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik zag laatst ergens staan:quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |