Hmm, dat was een goede geweest jaquote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar je MBO op HBO-niveau kunt volgen?
Aldus mijn leraarquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
Jorien werd al door niemand serieus genomen, nu is het kleine beetje wat nog reste ook volkomen verdwenen![]()
Dan zou ik les geven op een mbo opleiding die eigenlijk hbo is, welk salaris zou ik dan verdienen, dat van een mbo of van een hbo leraar?quote:
Iedergeval minder als zn vorige baanquote:Op donderdag 21 december 2006 20:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dan zou ik les geven op een mbo opleiding die eigenlijk hbo is, welk salaris zou ik dan verdienen, dat van een mbo of van een hbo leraar?
En?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:02 schreef Niek. het volgende:
al mensen die zo gek zijn geweest novadrome te kopen?
Lopen bierenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef =HellFire= het volgende:
Ben nog te brak van gisteravond om te gamen.
quote:Virtua Fighter 5 no longer a PS3 exclusive ... oh the humanity
Exclusives are quickly disappearing at a fast and furious pace and the latest to flee this world is SEGA's Virtua Fighter 5, which was slated to come out originally only for the PlayStation 3. Now, however, the game is going to come out late next summer for the Xbox 360. Certainly a huge fighting franchise, losing exclusivity of it is a big deal, or at least should be to Sony. SEGA sent this press release this morning:
SEGA® of America, Inc. and SEGA Europe Ltd. today announced that the highly anticipated arcade fighting game, Virtua Fighter™ 5, will make its way onto the Xbox 360™ video game and entertainment system. Virtua Fighter 5 is scheduled for release on Xbox 360 in North America and in Europe late summer 2007. The game will also be available for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system on February 20, 2007 in North America and will be available in Europe simultaneously with the system's launch in March 2007.
With less and less exclusives, what's gonna keep this Sony boat afloat?
Gran Turismo, Final Fantasy, Singstar, God of War, en Devil May Cryquote:With less and less exclusives, what's gonna keep this Sony boat afloat?
Je vergeet MGS..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gran Turismo, Final Fantasy, Singstar, God of War, en Devil May Cry
Vet, volgens de Japanners de beste fighter aller tijden en niet met de ps contoller die toch wel zuigt met vechtspellen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef Panick het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAA..
En weer een ps3 exclusive naar de X360. En niet zomaar 1.
[..]
ET:Quake wars op de 360?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
Quake Wars naar Xbox 360 en Playstation 3?
Als ras-echte Quake liefhebber word ik hier toch wel echt heel erg happy van, en die graphics
Please let it be true
Ik wacht met smart op de X360 adapter voor m'n X-Arcade.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Vet, volgens de Japanners de beste fighter aller tijden en niet met de ps contoller die toch wel zuigt met vechtspellen.
Nu maar hopen dat de fight stick ook naar de 360 komt maar dat zal ongetwijfeld wel.
![]()
Nee, wordt uitgebracht door Sony zelf geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
zouden ze nog een keer zo gek worden om Gran Turismo nog keer naar de 360 te poorten? dat zou echt een briljante klap zijn!
Ach Forza 2 will do.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
zouden ze nog een keer zo gek worden om Gran Turismo nog keer naar de 360 te poorten? dat zou echt een briljante klap zijn!
i knowquote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, wordt uitgebracht door Sony zelf geloof ik.
De kans dat HALO naar de ps3 gaat is net zo groot.
Maar Forza 2 komt er aan,.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:40 schreef Jasza het volgende:
Maargoed, iemand die hier Xbox live via de creditcard doet?
quote:Justice Is Served: "Crackdown" on Crime This February
The highly anticipated Xbox 360 title "Crackdown" explodes onto Xbox Live Marketplace with an exciting single-player and online cooperative demo Jan.18, followed by its arrival on store shelves Feb. 20.
Pacific City is overridden; crime controls the streets. Three powerful gangs have taken the once-great metropolis hostage, and the police have proven powerless in their efforts to regain control. Only the Agency - with genetically enhanced agents of justice - can provide citizens with some sense of hope.
Brace yourself. Justice is coming to Pacific City.
On Jan. 18, gamers will get the chance to battle their way through the roads and rooftops of "Crackdown(tm)" as the Xbox 360(tm) title's explosive demo lands on Xbox Live(r) Marketplace. And for the ultimate payback, they will combine forces in online co-op play for twice the thrills and double the retribution.*
Gamers will arm themselves with high-tech weapons, transformable vehicles and incredible, gravity-defying superskills in preparation to take back Pacific City when "Crackdown" storms North American store shelves Feb. 20.
From Realtime Worlds, "Crackdown" pushes the action-driving hybrid genre into the next generation with the first-ever truly 3-D playground. Gamers will level up their Agent's strength, agility, firearms, explosives and driving skills while scaling the fully vertical world of "Crackdown." This M-rated game incorporates revolutionary co-op gameplay throughout the entire free-form campaign. Creating a volatile cocktail of judicial oppression, players will clean up the streets of a truly interactive world when "Crackdown" hits store shelves at an estimated retail price of $59.99.
About Realtime Worlds
Realtime Worlds' key staff has a tremendous history of creating some of the world's most innovative and best-selling video games, including the global hit franchises "Lemmings" and "Grand Theft Auto." The development team was hand-picked by David Jones, founder of DMA Design Inc. and the designer and creator of more than 15 hit titles including "Lemmings" and "Grand Theft Auto."
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
Quake Wars naar Xbox 360 en Playstation 3?
Als ras-echte Quake liefhebber word ik hier toch wel echt heel erg happy van, en die graphics
Please let it be true
Anders, soort van Battlefield.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
Is het zoals Quake, de FPS? Of meer anders?
Dit is zoals Enemy territory, de gratis online multiplayer expansion op wolfenstein. Maar dan in de "wereld" van Quake.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
Is het zoals Quake, de FPS? Of meer anders?
Sowieso valt een premium aan te raden, mits he regelmatig gamed en op XboxLive! wil. Er zijn nu leuke pakketten te koop waar je samen met een 360, een game krijgt. Ga is naar de lokale Bart Smit ofzo zou ik zeggen, en kijk wat er wordt aangebodenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef jmac het volgende:
Heb deze week een aanzienlijk geldbedrag gewonnen en van een deel wil ik een console kopen. WII lijkt me echt niets en de spellen staan me niet aan. PS2 kopen lijkt me nu geen zin hebben, nu de ps3 er ook aankomt.. dus 't zal de XBOX360 worden.
Is er een plek waar ik die 't beste kan kopen (lees: goedkoopste danwel een winkel die eventueel een superaanbieding met leuke extra's heeft oid?)? Of zijn er andere dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Niet dat ik de verkeerde package koop.
lees de openingspost eens goed door, en je weet genoegquote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef jmac het volgende:
Heb deze week een aanzienlijk geldbedrag gewonnen en van een deel wil ik een console kopen. WII lijkt me echt niets en de spellen staan me niet aan. PS2 kopen lijkt me nu geen zin hebben, nu de ps3 er ook aankomt.. dus 't zal de XBOX360 worden.
Is er een plek waar ik die 't beste kan kopen (lees: goedkoopste danwel een winkel die eventueel een superaanbieding met leuke extra's heeft oid?)? Of zijn er andere dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Niet dat ik de verkeerde package koop.
Oh ja, goed planquote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
lees de openingspost eens goed door, en je weet genoeg
Crackdown ik wil hemquote:
Hij heeft het niet standaart maar je kan er wel een wireless adapter bij kopen zodat de wel draadloos kan (802.11g) ik heb hem zelf ook en werkt perfectquote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja, goed plan![]()
Kleine vraag: Heeft de xbox een wireless connectie? Of vind hij een wireless connectie niet zelf?
Edit: zo te zien heeft de dynabyte de mooiste aanbieding.
Volgens mij is er ook een 360 Wireless Pack met veel wireless goodies, zal die adapter ook wel bij zitten.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij heeft het niet standaart maar je kan er wel een wireless adapter bij kopen zodat de wel draadloos kan (802.11g) ik heb hem zelf ook en werkt perfect
Assault Heroes.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Ipho het volgende:
Wat is trouwens een aanrader als ik morgen van die XboxLive punten ga kopen. En heb voorlopig nog een xbox live gold..
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een 360 Wireless Pack met veel wireless goodies, zal die adapter ook wel bij zitten.
Doom dacht ik aan, en een leuke gamerpic ja. En dan wachten op Catan?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
Doom ofzo? Of een mooie Theme en Gamerpic al is dat ook wel weer zonde van het geld.
Ja die misschienquote:
Xboxworld, de meeste onbetrouwbare plek om zaken te doenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef koentje.k het volgende:
COD3 maar gekocht in de winkelDat 2ehands gezeik op XBW is ook om stront ziek van te worden...
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef Retuobak het volgende:
Lost Planet niet langer exclusief voor Xbox 360
lees eerst maar ff het artikelquote:Op vrijdag 22 december 2006 03:32 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.![]()
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen GrAw en RSquote:
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:16 schreef koentje.k het volgende:
Ik pwnde gister hard is GoW Ranked matches! Nog een paar en de achievments stromen binnen... Gelukkig kon ik nederlanders joinen en had ik geen last van lag ofzo.
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:30 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!
klik eens helemaal bovenin op dat envelopjequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.
welk envelopjequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
klik eens helemaal bovenin op dat envelopje
Als je pm nog niet geactiveert hebt: koentje.k @ gmail.comquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.
Ik ben net wakker he, en een katerquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
je ziet hem niet?
http://messages.fok.nl/
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik ben net wakker he, en een kater![]()
En ze hebben nog steeds geen Gears of War/Viva Piñata review!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xboxworld, de meeste onbetrouwbare plek om zaken te doen
Bioshock, Brothers in Arms, Burnout (als die komt), VF5. Dat was het voorlopig wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou de absolute must-haves van aankomend jaar???
Voor mij zijn dat sowieso:
Lost Planet
Mass Effect
Army of Two
Halo 3
Gears of War 2
Burnout
Spiderman 3
Virtua Fighter 5
Soul Calibur 4??? Let's hope so!
d'r zullen nog wel veel meer games bij gaan komen, maar zover ik het kan zien worden dit zekere aanschaffen voor me
XBW heeft een leuke community maar qua content is het drie keer niks.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En ze hebben nog steeds geen Gears of War/Viva Piñata review!
Alan Wakequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou de absolute must-haves van aankomend jaar???
Voor mij zijn dat sowieso:
Lost Planet
Mass Effect
Army of Two
Halo 3
Gears of War 2
Burnout
Spiderman 3
Virtua Fighter 5
Soul Calibur 4??? Let's hope so!
d'r zullen nog wel veel meer games bij gaan komen, maar zover ik het kan zien worden dit zekere aanschaffen voor me
Nog niet bevestigd maar slechts een gerucht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
2008
Alan Wake verschijnt in 2008quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd maar slechts een gerucht.
Vooralsnog is 2007 de geplande releasedate.
Tis vreselijk Gijs. Heel GAM verloedert...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijstjes, tv's en Ps3 bashen hier he
Toen ik nog mod was he...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis vreselijk Gijs. Heel GAM verloedert...
Mooie tijd was datquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Bastard het volgende:
Toen ik nog mod was he...
Condemned is nu 22,50 bij play.com, en iets van 25 euro bij gcshop.nlquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bioshock, Brothers in Arms, Burnout (als die komt), VF5. Dat was het voorlopig wel.
Spellen die ik ooit nog wil kopen als ze goedkoper zijn: Rainbow Six, FEAR, Viva Pinata en Condemned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |