Assault Heroes.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Ipho het volgende:
Wat is trouwens een aanrader als ik morgen van die XboxLive punten ga kopen. En heb voorlopig nog een xbox live gold..
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een 360 Wireless Pack met veel wireless goodies, zal die adapter ook wel bij zitten.
Doom dacht ik aan, en een leuke gamerpic ja. En dan wachten op Catan?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
Doom ofzo? Of een mooie Theme en Gamerpic al is dat ook wel weer zonde van het geld.
Ja die misschienquote:
Xboxworld, de meeste onbetrouwbare plek om zaken te doenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef koentje.k het volgende:
COD3 maar gekocht in de winkelDat 2ehands gezeik op XBW is ook om stront ziek van te worden...
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef Retuobak het volgende:
Lost Planet niet langer exclusief voor Xbox 360
lees eerst maar ff het artikelquote:Op vrijdag 22 december 2006 03:32 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.![]()
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen GrAw en RSquote:
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:16 schreef koentje.k het volgende:
Ik pwnde gister hard is GoW Ranked matches! Nog een paar en de achievments stromen binnen... Gelukkig kon ik nederlanders joinen en had ik geen last van lag ofzo.
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:30 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!
klik eens helemaal bovenin op dat envelopjequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.
welk envelopjequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
klik eens helemaal bovenin op dat envelopje
Als je pm nog niet geactiveert hebt: koentje.k @ gmail.comquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.
Ik ben net wakker he, en een katerquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
je ziet hem niet?
http://messages.fok.nl/
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik ben net wakker he, en een kater![]()
En ze hebben nog steeds geen Gears of War/Viva Piņata review!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xboxworld, de meeste onbetrouwbare plek om zaken te doen
Bioshock, Brothers in Arms, Burnout (als die komt), VF5. Dat was het voorlopig wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou de absolute must-haves van aankomend jaar???
Voor mij zijn dat sowieso:
Lost Planet
Mass Effect
Army of Two
Halo 3
Gears of War 2
Burnout
Spiderman 3
Virtua Fighter 5
Soul Calibur 4??? Let's hope so!
d'r zullen nog wel veel meer games bij gaan komen, maar zover ik het kan zien worden dit zekere aanschaffen voor me
XBW heeft een leuke community maar qua content is het drie keer niks.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En ze hebben nog steeds geen Gears of War/Viva Piņata review!
Alan Wakequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou de absolute must-haves van aankomend jaar???
Voor mij zijn dat sowieso:
Lost Planet
Mass Effect
Army of Two
Halo 3
Gears of War 2
Burnout
Spiderman 3
Virtua Fighter 5
Soul Calibur 4??? Let's hope so!
d'r zullen nog wel veel meer games bij gaan komen, maar zover ik het kan zien worden dit zekere aanschaffen voor me
Nog niet bevestigd maar slechts een gerucht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
2008
Alan Wake verschijnt in 2008quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd maar slechts een gerucht.
Vooralsnog is 2007 de geplande releasedate.
Tis vreselijk Gijs. Heel GAM verloedert...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijstjes, tv's en Ps3 bashen hier he
Toen ik nog mod was he...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis vreselijk Gijs. Heel GAM verloedert...
Mooie tijd was datquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Bastard het volgende:
Toen ik nog mod was he...
Condemned is nu 22,50 bij play.com, en iets van 25 euro bij gcshop.nlquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bioshock, Brothers in Arms, Burnout (als die komt), VF5. Dat was het voorlopig wel.
Spellen die ik ooit nog wil kopen als ze goedkoper zijn: Rainbow Six, FEAR, Viva Pinata en Condemned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |