Assault Heroes.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Ipho het volgende:
Wat is trouwens een aanrader als ik morgen van die XboxLive punten ga kopen. En heb voorlopig nog een xbox live gold..
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een 360 Wireless Pack met veel wireless goodies, zal die adapter ook wel bij zitten.
Doom dacht ik aan, en een leuke gamerpic ja. En dan wachten op Catan?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
Doom ofzo? Of een mooie Theme en Gamerpic al is dat ook wel weer zonde van het geld.
Ja die misschienquote:
Xboxworld, de meeste onbetrouwbare plek om zaken te doenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef koentje.k het volgende:
COD3 maar gekocht in de winkelDat 2ehands gezeik op XBW is ook om stront ziek van te worden...
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef Retuobak het volgende:
Lost Planet niet langer exclusief voor Xbox 360
lees eerst maar ff het artikelquote:Op vrijdag 22 december 2006 03:32 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Och, een exclusive inruilen voor al die ps3 exclusives, lijkt me een fair deal.![]()
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen GrAw en RSquote:
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:16 schreef koentje.k het volgende:
Ik pwnde gister hard is GoW Ranked matches! Nog een paar en de achievments stromen binnen... Gelukkig kon ik nederlanders joinen en had ik geen last van lag ofzo.
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
De potjes die ik gisteren gespeeld heb gingen niet zo goed. Wel de chainsaw achievement gehaald.
Hee, ik zou je moeten PM'en zei je in een ander topic. Maar er zit geen PM optie op dit forum. Dus drop je email adres maar even ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:30 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een nederlandse naam op, die join ik dan en dat vraag ik aan het einde of die persoon dalijk weer gaat hosten. En zo kom je de avond wel door, volgende keer stuur ik je een berichtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |