Linda in GTST, niet in BB.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, Linda erin?!?!?![]()
Damn, ik verkeer vanavond onder BB-loze mensen... moet ik het opnemen, grmbl.
http://members.lycos.nl/bupatih/dzxv1l.php?deelnummer=519quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Nee, je moet het gewoon uploaden en dan kan de url steeds aangepast worden..
Ik moet het ook opnemen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, Linda erin?!?!?![]()
Damn, ik verkeer vanavond onder BB-loze mensen... moet ik het opnemen, grmbl.
Machtsmisbruik!quote:
Jij dacht ook dat ze BB-Linda bedoelden he?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ze BB-Linda bedoelden he?![]()
Ja weet ik veel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
BB-Linda is toch veel te stom om blij over te worden
gekkie
Ik heb ook de OP in Wiki aangepast. De urls bijgewerkt en het OP-plaatje erin.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de OP in wiki aangepast. Mijn mooie nieuwe avatar erin.. En die rare link weg.
Hoewel ik geen fan ben van Natalie Dee, kan ik wel stellen dat ik dit een mooie avatar vind, Tom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe vind je m'n nieuw. Avatar.
. (©®Sven), Bupa?
Prachtig postmodernistisch kunstwerk, PeRi. Hoe de rust van de compositie wordt verstoord door een /\, en toch die symmetrie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:26 schreef PeRi het volgende:
______________________________/\____________________________
Hoe kun je nou geen fan zijn van Natalie Dee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:27 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel ik geen fan ben van Natalie Dee, kan ik wel stellen dat ik dit een mooie avatar vind, Tom.
Nou, heel gemakkelijk hoor: gewoon haar 'grapjes' niet leuk vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen fan zijn van Natalie Dee?
Ik vind 'm mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
http://www.thebaitshop.nl/sven/dzxv1l.php?deelnummer=519
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar haar grapjes zijn keigrappig! En kei ontroerend! En keispannend! En keitof!
Die van Krezip? In Limboland?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, ik heb dat kaartje gewonnen..
En ga je nu gaan Geleen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, ik heb dat kaartje gewonnen..
Jeetje, dat spreekt toch gewoon voor zich? Een ananashoofd snapt iets niet en zegt dus: "What?"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding].
.
.
. Kan iemand hem ff uitleggen?
Dat ligt eraan hoe laat het is, im moet nl. om half 10 de trein alweer terug nemen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ga je nu gaan Geleen?.
Da's Limburg man, enorme cultuurshock!
Hahahah, jeetje, dan kun je misschien net de eerste 3 liedjes horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:36 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt eraan hoe laat het is, im moet nl. om half 10 de trein alweer terug nemen...
Wahahahahahahahaha!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeetje, dat spreekt toch gewoon voor zich? Een ananashoofd snapt iets niet en zegt dus: "What?"
Maar dat kan wel aangepast worden, wat voor lettertype vind je mooi?quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahah, jeetje, dan kun je misschien net de eerste 3 liedjes horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |