Daar had ik het niet over, wat wou je nou zeggen met dat bericht??? Dezelfde tijd waarmee???quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
je had zoveel moeite gedaan, dat doe ik nu niet teniet
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben tijdens The Aviator de bioscoop uitgelopen..
Wordt er niet echt warm vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Hmzz.... maar welke is het moeite waard om te kopen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij is The Aviator niet te vergelijken met Pearl Harbor. Maar ik heb beide films niet gezien, dus ik weet het niet.
En je moet Clockwork gewoon gezien hebben, desnoods huur je 'm. Het is een klassieker. Je kan er niet omheen.
Zeg, je mag best eventjes posten hoor, in je eigen naamtopic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb meer moeite gestoken in de op..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Pete Philly - Insomnia
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje snel he... maar ik had uitgeslapen.
nog ff snel, waar ga je precies heen in egypte?
quote:
Ja, dat kan ik niet voor jou beslissen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef Dizer het volgende:
Hmzz.... maar welke is het moeite waard om te kopen??
Welke is dat?? Staat die ook op de CD?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
Voor iedereen die nog niet overtuigd was:
[Save target as...]
Ach... vooruit... geef ik jullie tenminste nachtmerriesquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb gewoon willekeurige foto's uit de fotoboeken van onze showchattertjes genomen. Kan ik er wat aan doen dat jij zo'n foto's in je FB zet, Dizer..
Die komt altijd als ik al slaap.quote:
Ach.. ik zie welquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet voor jou beslissen..
Jij.. altijdquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wow, dat je daaraan denkt.
Tof hoor. Mag ik mee?.
Je bent al een maand over tijdquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
19800+ postsBijna... nog 1 week(end) of zo
![]()
Wat staat er wel allemaal in vraag ik me afquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
kuis
niet gevonden in Mukie's woordenboek
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al een maand over tijd!
Dat gaan we maandag beslissen. In ieder geval een 5* hotel, All Inclusive + verplicht een tennisbaanquote:
Aangezien ze bij onze ook een tennisbaan hadden.quote:
Dat slotje was bedoeld voor Mukie.. haar eerste SC gastslotjequote:
Mukie is gaan stappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat slotje was bedoeld voor Mukie.. haar eerste SC gastslotje
Bijna alle 5* hotels hebben een tennisbaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien ze bij onze ook een tennisbaan hadden..
In de kerstvakantie? Aangezien wij dan misschin ook nog wel gaan..
ook al?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al een maand over tijd!
Count me inquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij.. altijdEn bij het hotel hebben ze een tennisbaan
Nee, live bij BvD.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke is dat?? Staat die ook op de CD?
Kut, 2e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
Happy October.
Oost.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's kut, Zhenar. En hoe gaat het nu met je voet?
Waar woon je ergens in A'dam?
quote:
Ik ben zó spontaan!quote:
quote:
Balen zeg, maar goed: eigen schuld, dikke bult natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:knip
En dat, mijn waarde Svensational, is de moraal van het verhaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Balen zeg, maar goed: eigen schuld, dikke bult natuurlijk..
ALLES KOMT GOEDquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
OMG, nu is mijn &^$*$&*($# download ook nog eens blijven steken op 99,7% !??!?!????
WHY HAVE YOU FORSAKEN ME????
Euh...quote:
Dit zijn het soort UBER-dramatische momenten waarop superschurken geboren worden.quote:
Moet je op z'n sig klikken.quote:
Ja, nou, dat weet ik dus ook niet.quote:
Heb het helemaal gelezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:Oh... my... FUCKING... GOD!!!
![]()
Forget it. Ik ga niet wachten tot iemand mij vraagt wat er is. Ik moet dit nú van mij afschrijven. Proza-style!
Hoe ik mijn eigen avond vergalde
--lang verhaal--
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, ik ging er vandoor..
Dag hoor..
Een bloem ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, nou, dat weet ik dus ook niet..
[afbeelding]
De cover van. Fiona Apple.
. d'r nieuwe CD. Geen idee wat het is.
Zeker!quote:
Ja, dat gevoel had ik ook de hele avondquote:
IJs! Toevallig heb ik heel veel blokjes in de vriezer, al zijn die eigenlijk voor cocktails bedoeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb het helemaal gelezen![]()
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Doe je wel even wat ijs op je enkel??
Opschepper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Ja he? Zo een hele kleine prive strandje in het midden van het hoten tussen de zwembadenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
Oh, ik zie de site ervan al Dizer, ziet er erg goed uit..
Bij Ras Mohamed, is érg mooi daar!.
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook de hele avond.
Uit welke film komt diequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 996 * 537 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
Voila: Idolsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten..
Ja hallo, ik sta al de hele week om 7 uur op en ben dat niet gewend dus ik ga slapen nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook
Maar blijf nog even een paar uur. Ik was om 23.00 wakker en kan nu niet slapen
Ja, daar trap ik dus niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Voila: Idols
En jemig, wat een bos haar.. Daar knap ik dan wel op af he.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
Dat had ik op mijn stage toen ik nog elke dag naar Alpen aan den Rijn gingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het debielste wat jij ooit hebt meegemaakt dan, Dizer?
He ja, bah. Amanda Palmer (vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scherenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Ieeeeeuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Ze was er juist helemaal trots op enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scheren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWWquote:
zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWW
Ow wat tofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Doe ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
[/Dizer-girltalk]
Gebruik jij ook de roze van Venus?
Lekker zacht he?
Mmm.. oké.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.
Da's toch wel zonde van je mesjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)
Oh.. ik doe alleen in de zomer. Winter bijknippen en zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.
Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)
Best wel zonde inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's toch wel zonde van je mesjes..
Heb je nooit last van irritatie met je deodorant?
Is het daarom tof?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow wat tof.
Winston Post deed dat ook.
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je okselquote:
Nee daarom is het niet tof.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is het daarom tof?
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. (quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.
quote:
Au. Dat lijkt me dus helemaal helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. want die harst... (brrrrrrrrrr)
Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()
Nee dat is mij ook wat te pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. () want die harst... (brrrrrrrrrr
)
Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?quote:
metro-mannengesprek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Oh ik ben in een gay-mannengesprek beland
Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoe hij schrijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?
Ik lag ook de hele tijd in een deukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe hij schrijft
Hoe verschrikkelijk zn verhaal ook was, ik kreeg een glimlach op mn gezicht![]()
![]()
Hier laat ik me niet over uit "+quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?
Ik vind dat maar moeilijk doen...hup scheermes erover heen en kaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Oh.. nee daar doen wij niet aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier laat ik me niet over uit "+
Maar ik las alleen 'harsen' en 'haar' vandaar![]()
Ik kan het alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schat![]()
Ja goed hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?
Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er isquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er is![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar toejuichen
Blauwe plekken waren het gevolgquote:
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Wie doet #500 eigenlijk? Of stel ik nu een hele stomme vraag
WAAROM VRAAG JE HET DAN????!!!!!!11!1quote:
Omdat het een stomme vraag isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAROM VRAAG JE HET DAN????!!!!!!11!1![]()
r:r::r:r;r:r: !1~!!@3$%^&
Juist jaquote:
Maar wou je hem echt gaan doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAROM VRAAG JE HET DAN????!!!!!!11!1![]()
r:r::r:r;r:r: !1~!!@3$%^&
Alleen als 499 toevallig dicht zou gaan als ik er benquote:
Hey lekker wijfquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen als 499 toevallig dicht zou gaan als ik er ben
IKquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
Wie doen er allemaal mee dan in de OP???
nietus, het is even doorbijten. Ik doe nu zelfs mijn oksels ermee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er is![]()
ECHT??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
[..]
nietus, het is even doorbijten. Ik doe nu zelfs mijn oksels ermee.
de eerste keer is HEL.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ECHT??
Ik doe al een uur ofzo erover als ik mn benen ermee doeSteeds pauze nemen omdat het zo'n pijn doet
Oksels??Omg you're tough!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Christine het volgende:
[..]
de eerste keer is HEL.
Daarna is het cookie
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Ik ga met Dizer mee naar bed!
Alleen nog lang niet slapen
IK OOK!!!!quote:
Een beetje vrouw ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK OOK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, nu heb ik een okselhaarscheergesprek gemist! Wel suf dat jullie niet alle haren besproken hebben.Een beetje man houdt zich van top tot teen (letterlijk) bij!
![]()
Mark is ook al bezig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Wie doet #500 eigenlijk? Of stel ik nu een hele stomme vraag
3 toch maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef LeBeau het volgende:
Dus we krijgen ongeveer zes versies van ShowChat #500?
IKquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
Wie doen er allemaal mee dan in de OP???
Allicht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vond die van jou mooier Buup...
Hij mag wel wat groter, ik had hem nog geeneens gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vond die van jou mooier Buup...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zou het eerder a-seksueel noemen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Zeg lopen jullie niet zo te roddelen over Bupatih
Ja, het plaatje is 770pix breed, dus daar boven is hij geresized...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:54 schreef Bupatih het volgende:
quote:
Ja, ik zag hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Nu zit 'ie wel goed. Ze hadden hem er gewoon verkeerd ingezet.
Die dingen hebben ook echt met elkaar te maken, ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa en Mukie daten? Kan dat wel met die principes van Bupa![]()
Hoezo 'het is zo'?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Goeiemorgen trouwens.
En nu issie weer kut.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Nu zit 'ie wel goed. Ze hadden hem er gewoon verkeerd ingezet.
Bij mij niet.quote:
Nee, hij is bij mij ook weer goed nu.quote:
Ongeldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/106
Vandaag!
Het is zo dat ik dat zo zou noemen, en nu ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo 'het is zo'?
Ken je mij?
Nee, ga dan ook niet doen alsof dat zo is..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ongeldig.
Houd jij je dode mussen lekker voor jezelf.
Maar je kraamt (zoals wel vaker) weer eens totale onzin uit die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is zo dat ik dat zo zou noemen, en nu ben ik echt weg.
Zit alweer veel te lang te soggen
Gelukkig hebben we erg veel om over te praten, zo drie weken voor de eerste uitzending.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie geldig was geweest, had je wel de naam van het forum zien staan.Vandaag wordt ie geldig
!
Daar hebben we BVO voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we erg veel om over te praten, zo drie weken voor de eerste uitzending.
Oh ja. Mr. Tournament-Over-Alles, daar kan je altijd wel op rekenen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh ja. Mr. Tournament-Over-Alles, daar kan je altijd wel op rekenen.
Goh ik dacht dat Danny voor de minderjarige tienersletjes zou zorgen met al zijn ervaring..quote:
Ik ben ook nu pas net wakker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:14 schreef BVO het volgende:
Ben gewoon pas net wakker..
Hopen dat het droog blijft dan maar..
Pff, zo'n topic is al een keer geweest en toen heb ik mijn creativiteit al getoond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, waar blijft jouw creatie?
Bewerk een Duckstripje
Waar zijn die creaties van jou danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, zo'n topic is al een keer geweest en toen heb ik mijn creativiteit al getoond..
Ga d'r niet wéér aan beginnen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Vanmorgende regende het, en nu is het blauw.!
Dat is altijd zo in ff_light.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb het plaatje al verkleind, tief op met je kut blauwe balken..
Pff, ik heb het oude, originele topic opgezocht en ik zie maar één creatie van mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zijn die creaties van jou dan?
Verklein het dan goed.quote:
Zeg dat welquote:
Ik, die strip was ver onder jouw niveau.quote:
Ze hebben nog minder dan een halve dag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
Dude.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik, die strip was ver onder jouw niveau..
Imageshack.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Pff, ik heb het oude, originele topic opgezocht en ik zie maar één creatie van mij.
En nog een überslechte ook.![]()
Daarom zei ik dus:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Dat was oktober 2004.
Toen was ik een schim van wie ik nu ben.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, waar blijft jouw creatie?
CTRL + F5 of CTRL + Shift + R (FireFox)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat ziet dat logo er raar uit hierboven.
Hmm, daar heb je een punt.quote:
Stukken beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
CTRL + F5 of CTRL + Shift + R (FireFox)
quote:
Daar Vliegende Panters.quote:
Oh!quote:
Waar was u?quote:
klopt, maar heb nu ff mn slaapgebrek ingehaaldquote:
waar ben je naartoe geweest?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt, maar heb nu ff mn slaapgebrek ingehaald
Hoe komt dat dan?quote:En de pijn in mn rug is nu gelukkig ook minder
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers.quote:
Kijk eens in je fotoboek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers..
Het was kei Eng..
Enne...waar was u eigenlijk?.
Ow.quote:
Waar was ik wanneer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers..
Het was kei Eng..
Enne...waar was u eigenlijk?.
Juist ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
oeps..
Ik moet nog stemmen he?.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
Voor mijn POP moet ik een soort van boekbespreking houdenIemand hier die een leuke suggestie heeft? Bij voorkeur iets met management of IT
sorry.quote:
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan..
Nou..euhm... de laatste tijd enzo.quote:
naar Naar Huis, een kroeg bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waar ben je naartoe geweest?
[..]
Hoe komt dat dan?
Helemaal niet, ik miste je zo dat ik zelfs die homo-reeks ben ingegaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry..
En jullie doen allemaal kei gemeen metenzo.
.
En ik maar denken dat het is omdat jullie mijn aanwezigheid zo hebben gemist.
Nee hoor, het is alleen maar omdat ik nog moet stemmen..
.
[gebrekkig engels] Here are ze results of the beaverhausense jury [/gebrekking engels]
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Ben je uit de kast dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik miste je zo dat ik zelfs die homo-reeks ben ingegaan..
Ja, want het is weekend dus.quote:
Nou, ik moet dit weekend studeren hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want het is weekend dus..
Hiep Hoezee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik moet dit weekend studeren hoor.
Maar bijna afgestudeerd
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:.
I remember we were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone.
Svernie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het bijt me nu wel even in mijn reet omdat ik dat in een maandje moet doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan..
Aparte naamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
naar Naar Huis, een kroeg bij mij in de buurt
Verkeerde houding bij zitten of gewoon altijd al last van gehad? Denk dat therapie wel nodig is als je je rug kan knakenquote:Mn rug is gewoon een beetje verrot, kan um knaken wanneer het niet de bedoeling is enzo
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koosquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koos
Nou, sommige mensen hebben... dinges... enzo! Om te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou..euhm... de laatste tijd enzo..
Hmm? Nou? He?
Don't flatter yourself.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koos
Maar ik koos toevallig wel voor Tania.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]LeBeau is ook van de verkeerde kant he, of wist je dat wél
?
Met je stomme edit
Ach, je had geluk dat Skaai in je rij zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef LeBeau het volgende:
En ik ben in ieder geval niet lang genoeg weggeweest om uit de OP geschopt de worden.![]()
Ja, omdat ze volgens jou een jongetje is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik koos toevallig wel voor Tania.![]()
Nee, het woord school komt even niet in mijn vocabulaire voor.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |