Ja, dat gevoel had ik ook de hele avondquote:
IJs! Toevallig heb ik heel veel blokjes in de vriezer, al zijn die eigenlijk voor cocktails bedoeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb het helemaal gelezen![]()
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Doe je wel even wat ijs op je enkel??
Opschepper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Ja he? Zo een hele kleine prive strandje in het midden van het hoten tussen de zwembadenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
Oh, ik zie de site ervan al Dizer, ziet er erg goed uit..
Bij Ras Mohamed, is érg mooi daar!.
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook de hele avond.
Uit welke film komt diequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 996 * 537 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
Voila: Idolsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten..
Ja hallo, ik sta al de hele week om 7 uur op en ben dat niet gewend dus ik ga slapen nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook
Maar blijf nog even een paar uur. Ik was om 23.00 wakker en kan nu niet slapen
Ja, daar trap ik dus niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Voila: Idols
En jemig, wat een bos haar.. Daar knap ik dan wel op af he.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
Dat had ik op mijn stage toen ik nog elke dag naar Alpen aan den Rijn gingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het debielste wat jij ooit hebt meegemaakt dan, Dizer?
He ja, bah. Amanda Palmer (vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scherenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Ieeeeeuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Ze was er juist helemaal trots op enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scheren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWWquote:
zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWW
Ow wat tofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Doe ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
[/Dizer-girltalk]
Gebruik jij ook de roze van Venus?
Lekker zacht he?
Mmm.. oké.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.
Da's toch wel zonde van je mesjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)
Oh.. ik doe alleen in de zomer. Winter bijknippen en zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.
Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)
Best wel zonde inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's toch wel zonde van je mesjes..
Heb je nooit last van irritatie met je deodorant?
Is het daarom tof?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow wat tof.
Winston Post deed dat ook.
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je okselquote:
Nee daarom is het niet tof.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is het daarom tof?
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. (quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.
quote:
Au. Dat lijkt me dus helemaal helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. want die harst... (brrrrrrrrrr)
Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()
Nee dat is mij ook wat te pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. () want die harst... (brrrrrrrrrr
)
Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?quote:
metro-mannengesprek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Oh ik ben in een gay-mannengesprek beland
Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoe hij schrijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?
Ik lag ook de hele tijd in een deukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe hij schrijft
Hoe verschrikkelijk zn verhaal ook was, ik kreeg een glimlach op mn gezicht![]()
![]()
Hier laat ik me niet over uit "+quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?
Ik vind dat maar moeilijk doen...hup scheermes erover heen en kaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Oh.. nee daar doen wij niet aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier laat ik me niet over uit "+
Maar ik las alleen 'harsen' en 'haar' vandaar![]()
Ik kan het alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schat![]()
Ja goed hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?
Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er isquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er is![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar toejuichen
Blauwe plekken waren het gevolgquote:
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Wie doet #500 eigenlijk? Of stel ik nu een hele stomme vraag
WAAROM VRAAG JE HET DAN????!!!!!!11!1quote:
Omdat het een stomme vraag isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAROM VRAAG JE HET DAN????!!!!!!11!1![]()
r:r::r:r;r:r: !1~!!@3$%^&
Juist jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |