Oost.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's kut, Zhenar. En hoe gaat het nu met je voet?
Waar woon je ergens in A'dam?
quote:
Ik ben zó spontaan!quote:
quote:
Balen zeg, maar goed: eigen schuld, dikke bult natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:knip
En dat, mijn waarde Svensational, is de moraal van het verhaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Balen zeg, maar goed: eigen schuld, dikke bult natuurlijk..
ALLES KOMT GOEDquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
OMG, nu is mijn &^$*$&*($# download ook nog eens blijven steken op 99,7% !??!?!????
WHY HAVE YOU FORSAKEN ME????
Euh...quote:
Dit zijn het soort UBER-dramatische momenten waarop superschurken geboren worden.quote:
Moet je op z'n sig klikken.quote:
Ja, nou, dat weet ik dus ook niet.quote:
Heb het helemaal gelezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:Oh... my... FUCKING... GOD!!!
![]()
Forget it. Ik ga niet wachten tot iemand mij vraagt wat er is. Ik moet dit nú van mij afschrijven. Proza-style!
Hoe ik mijn eigen avond vergalde
--lang verhaal--
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, ik ging er vandoor..
Dag hoor..
Een bloem ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, nou, dat weet ik dus ook niet..
[afbeelding]
De cover van. Fiona Apple.
. d'r nieuwe CD. Geen idee wat het is.
Zeker!quote:
Ja, dat gevoel had ik ook de hele avondquote:
IJs! Toevallig heb ik heel veel blokjes in de vriezer, al zijn die eigenlijk voor cocktails bedoeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb het helemaal gelezen![]()
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Doe je wel even wat ijs op je enkel??
Opschepper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus echt zoooovaak van zulke situaties
Ja he? Zo een hele kleine prive strandje in het midden van het hoten tussen de zwembadenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
Oh, ik zie de site ervan al Dizer, ziet er erg goed uit..
Bij Ras Mohamed, is érg mooi daar!.
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook de hele avond.
Uit welke film komt diequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 996 * 537 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
Voila: Idolsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mooie opmerking om de avond mee af te sluiten..
Ja hallo, ik sta al de hele week om 7 uur op en ben dat niet gewend dus ik ga slapen nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook
Maar blijf nog even een paar uur. Ik was om 23.00 wakker en kan nu niet slapen
Ja, daar trap ik dus niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Voila: Idols
En jemig, wat een bos haar.. Daar knap ik dan wel op af he.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze moet d'r hoeha 's scheren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |