Die dingen hebben ook echt met elkaar te maken, ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa en Mukie daten? Kan dat wel met die principes van Bupa![]()
Hoezo 'het is zo'?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Goeiemorgen trouwens.
En nu issie weer kut.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Nu zit 'ie wel goed. Ze hadden hem er gewoon verkeerd ingezet.
Bij mij niet.quote:
Nee, hij is bij mij ook weer goed nu.quote:
Ongeldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/106
Vandaag!
Het is zo dat ik dat zo zou noemen, en nu ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo 'het is zo'?
Ken je mij?
Nee, ga dan ook niet doen alsof dat zo is..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ongeldig.
Houd jij je dode mussen lekker voor jezelf.
Maar je kraamt (zoals wel vaker) weer eens totale onzin uit die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is zo dat ik dat zo zou noemen, en nu ben ik echt weg.
Zit alweer veel te lang te soggen
Gelukkig hebben we erg veel om over te praten, zo drie weken voor de eerste uitzending.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie geldig was geweest, had je wel de naam van het forum zien staan.Vandaag wordt ie geldig
!
Daar hebben we BVO voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we erg veel om over te praten, zo drie weken voor de eerste uitzending.
Oh ja. Mr. Tournament-Over-Alles, daar kan je altijd wel op rekenen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh ja. Mr. Tournament-Over-Alles, daar kan je altijd wel op rekenen.
Goh ik dacht dat Danny voor de minderjarige tienersletjes zou zorgen met al zijn ervaring..quote:
Ik ben ook nu pas net wakker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:14 schreef BVO het volgende:
Ben gewoon pas net wakker..
Hopen dat het droog blijft dan maar..
Pff, zo'n topic is al een keer geweest en toen heb ik mijn creativiteit al getoond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, waar blijft jouw creatie?
Bewerk een Duckstripje
Waar zijn die creaties van jou danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, zo'n topic is al een keer geweest en toen heb ik mijn creativiteit al getoond..
Ga d'r niet wéér aan beginnen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Vanmorgende regende het, en nu is het blauw.!
Dat is altijd zo in ff_light.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb het plaatje al verkleind, tief op met je kut blauwe balken..
Pff, ik heb het oude, originele topic opgezocht en ik zie maar één creatie van mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zijn die creaties van jou dan?
Verklein het dan goed.quote:
Zeg dat welquote:
Ik, die strip was ver onder jouw niveau.quote:
Ze hebben nog minder dan een halve dag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
Dude.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik, die strip was ver onder jouw niveau..
Imageshack.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Pff, ik heb het oude, originele topic opgezocht en ik zie maar één creatie van mij.
En nog een überslechte ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |