Ik vind Jack Spijkerman minder cool.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Hind. het volgende:
VEEL TE VROEGIK HAD ER EEN KLAAR STAAN
JULLIE MOETEN ME NIET HE
Ik had trouwens dezelfde titel. Met i.p.v. Dizer mijn eigen naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Jack Spijkerman minder cool.
It's all about the connections, TheBeautiful.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef Hind. het volgende:
[..]
Ik had trouwens dezelfde titel. Met i.p.v. Dizer mijn eigen naam.
Hoe komt het dat jij het niet weet?quote:
Ook: "En goed ookquote:
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook: "En goed ook"
?????????
Juistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Oh wacht, ik had beloofd vanaf 11 uur weer te gaan posten hier
De TT is toch juist een complimentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Dizer het volgende:
Oh wacht... ik zie nu pas de TT.... WTF... nou... dan boycot ik maar.. Gjeez.. wat kut TT.
Je DVD-topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh, heb toch al een ander slowchat topic. Is veel leuker dan hier
Je hebt trouwens nog 11 minuten om 1528 posts te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
Ja zeg, nou ben ik er en post je niet. Slowsational
Ooh.. zo moet ik het dus zien. Maar ik zuig niet. Ik word gezogenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
De TT is toch juist een compliment
Jah!! Weer een SlowChat reeks op mijn naamquote:Je DVD-topic?
MOet makkelijk kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt trouwens nog 11 minuten om 1528 posts te maken.
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Zullen ze het leuk vinden als ik 5 topics in mijn eentje volpost?
KUTKINDquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je gefaald hebt, kun je rustig gaan slapen.quote:
Kunnen we minimeetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Vanaf morgen is mijn OV geldig.
Mooi nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je gefaald hebt, kun je rustig gaan slapen.
Als jij liever was dan had ik je wel 10 op een rij laten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
KUTKINDNou moet ik weer opnieuw beginnen voor 10 posts op een rij
![]()
Jij wil niet meetenquote:
Mooi welquote:
Liever dan ik al tegen je ben? Stuur die verjaardagskaart die ik je heb gestuurd maar weer terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij liever was dan had ik je wel 10 op een rij laten hebben.
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vindquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Hey sven, heb je mijn dvd's wel eens gezien???
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
Stoer he?
Kijk nou even naar de hoeveelheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vind
Dude, dat was een LeBeau-quotequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liever dan ik al tegen je ben? Stuur die verjaardagskaart die ik je heb gestuurd maar weer terug
Ik ben al over de helft van mijn Tom Cruise films verzameling. Maar ik denk niet dat ik alles van hem ga kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vind
Ja, Iwan heeft er meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk nou even naar de hoeveelheid
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat was een LeBeau-quote
Ik haat het om iemand "dude" te noemen.
De enige acteur van wie ik wel een film zou kopen, is Tom Hanks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben al over de helft van mijn Tom Cruise films verzameling. Maar ik denk niet dat ik alles van hem ga kopen
En die van mij zijn origineel... (hihi moest even aan orginial denken...quote:
quote:
Dat moet ik dan maar op de koop toe nemen.quote:
Oeeeh.. ennuh.. dan wil jij mij niet in het echt kennen. Ik zeg vaak dude...
Iwan1976 niet hoor.quote:
Die Iwan die in m'n quote staat dusquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
Nou Dizer, het is september.Het is je niet gelukt om voor eind augustus 20.000 posts te hebben/
Maar toch hou ik van je.
.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Iwan die in m'n quote staat dus
De 3e september postquote:Op donderdag 1 september 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Iwan die in m'n quote staat dus
WTF bedoel je nouquote:
Die uit 1976quote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap je niet
Welke Iwan is het nou??
GVD!!! Je zit met me te dollen gewoonquote:
Hoezoquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
GVD!!! Je zit met me te dollen gewoon
Omdat hij jou in jouw DVD-verkoop-topic een newbie noemdequote:En hoe weet je dat hij zoveel dvd's heeft ??
EN NU GA JE EENS EEN LINK GEVENquote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo![]()
![]()
??
[..]
Omdat hij jou in jouw DVD-verkoop-topic een newbie noemde!
Ja dat topic wat je één keer per dag kickte. in V&A.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
EENS
Oooh.. daarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dat topic wat je één keer per dag kickte. in V&A.
Ik weet het weer. Omdat ik zei dat ik geen ruimte had of zo, daarom verkocht ik zequote:
Ja, dat sloeg echt nergens opquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het weer. Omdat ik zei dat ik geen ruimte had of zo, daarom verkocht ik ze
Is ook zo... Ik ga volgende week twee nieuwe dvd kasten halenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg echt nergens op
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik kan je ook geen minuut alleen laten he..
Hij is nog steeds aan het laden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Resident DVD: Apocalypse!
en de paar posts daarna![]()
Ik stapel ze altijd op de TV.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ook zo... Ik ga volgende week twee nieuwe dvd kasten halen
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het laden..
LOLquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stapel ze altijd op de TV.
Dat dacht ik ook ja.quote:
Jij bent echt nooit onlinequote:
Dat ie gozer mijn grap niet begreep en dat hij dacht dat ik iets anders bedoelde vanwege het zelf gemaakt plaatje van de dvd en zo...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja..Wat was er zo grappig daar
?
Ik heb dat ene msn ook niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit online
????quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ene msn ook niet meer
Ben je nu online? Voeg ik je toe in mijn nieuwe
!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ene msn ook niet meer
Ben je nu online? Voeg ik je toe in mijn nieuwe
Geheel tegen mijn principes in heb ik geen PostIcon gebruikt.quote:
Try me.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef Dizer het volgende:
Weer snap ik je niet.. wel of niet online ...
Lees de 3 pagina's maar terug.quote:
Ikquote:Op donderdag 1 september 2005 09:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de 3 pagina's maar terug.Allemaal nutteloze opkrikposts.
.
Kutkindquote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef LeBeau het volgende:
*onderbreekpost*
Ja, maar daar doe jij het niet.quote:
quote:
Ooh jah! Inderdaad! Bupatih moet niet meer hier komen. Das een beetje verwarrendquote:Op donderdag 1 september 2005 09:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war door Bupatih?
Wat een lelijk ding eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe mobiel besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wat moeten we nou zonder Bupatih?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah! Inderdaad! Bupatih moet niet meer hier komen. Das een beetje verwarrend![]()
Hee, ik hem 'm geholpen eerst hequote:Op donderdag 1 september 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
Je hebt het gezellig gehad in je eentje, zo te zien Dizer.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dan: Hoi, ik zit nu naakt achter m'n computer. Dit is zo'n topickiller..
Ik kom wel ff op MSN, kunnen we cammenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Nee, geen pics.
Mits webcam he, en die heb ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom wel ff op MSN, kunnen we cammen!
Dan vraag je er toch één aan HeatWave.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mits webcam he, en die heb ik niet![]()
Hij heeft er 1 maar ik wou hem niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vraag je er toch één aan HeatWave.
Ik heb er zin inquote:
Oooow van BB? Cool, hopen dat ik het niet vergeetquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 maar ik wou hem niet.
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk nu al een week en kom er net achet dat er ook een Menno inzit
Joost.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
van wat???? oh ja, BB
en Beevje, wie zou jij nomineren??
Dat waren toch Roel en Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor..
Ik niet, hoor. Vind het maar een nietsmannetje.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor..
Nee, Menno juist. Kijk 'ns in dat topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat waren toch Roel en Rikkert???
Vaag is leuk!!!quote:
Met d'r siliconentietenquote:
Ik wist alleen Menno en Chantal nietquote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken al die namen nog niet...
Niet zozeer qua uiterlijk, dan ga ik voor Dido.quote:
Chantal is die oude?? Ja, dioe mag weg van mij, maar Menno zegt me ook niks en Rikkert ook niet en Joost ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist alleen Menno en Chantal nietDus die mogen weg
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Chantal is die oude?? Ja, dioe mag weg van mij, maar Menno zegt me ook niks en Rikkert ook niet.
die is wel grappig jaquote:
Ik heb maandag al op die site gekeken en wat streamverslagen gelezen.. Nu hoop ik dat het verder vanzelf komtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.html
bobvanopstal27@hotmquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef Tania18 het volgende:
Beev, wat is je e-mailadres ook alweer?
Uhuh.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Lieske echt niksJaja we weten wel dat je student bent nu en dom en blond...
Tanja is er zoeen die zich over 4 jaar bij jeugdzorg komt melden,quote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Tanja is dom bezig enzo, maar toch lijkt het me een heel lief meisje dus die mag blijven
Ik heb 250 MB en slechts 2 procent gebruikt.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg opslagruimte over? Ik heb niks verkleind namelijk![]()
Ja, duhquote:Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Niks ontvangen..
Je hebt dat mailadres wel af gemaakt he?.
quote:
Ze heeft het nu toch in een vuilniszak gestoptquote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
die is wel grappig ja
al snap ik dat gedoe met dat geld niet: stop toch in je sok en kijk er niet meer naar om
Die foto's zijn echt wel asociaal groot jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg opslagruimte over? Ik heb niks verkleind namelijk![]()
in haar laars, die ze overal mee naar toe sjouwt....quote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft het nu toch in een vuilniszak gestopt?
Ik vond dat verhaal al genoeg moeite, ik ga niet ook nog eens die foto's verkleinenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die foto's zijn echt wel asociaal groot ja!
Dat komt door de windquote:
*helpt.quote:
Jij was toch van de verkeerde kantquote:
Van de *andere* kant.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch van de verkeerde kant [afbeelding]
Sorryquote:
Oh, jij zei het recht in iemands gezichtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Heb dat ook een keer gezegd, die kerel vloog me zowat aan..
Soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij zei het recht in iemands gezicht??
Als vrouw moet je dat niet zeggen, als man maakt dat niet zo veel uit tochquote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef LeBeau het volgende:
Dat is er wel eentje uit de catagorie "Dingen die je niet zomaar tegen een man moet zeggen", Beev.![]()
Als man kan je eerder een stoot voor je bek verwachten dan als vrouw, en daar komt nog bij dat mannen zo iets over het algemeen beter van een vrouw kunnen horen. Tegenover een vrouw is het (vooral tegenwoordig) minder belangrijk om mannelijk of macho over te komen dan tegenover andere mannen. Haantjesgedrag, enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dat niet zeggen, als man maakt dat niet zo veel uit toch
Als ik een meisje probeer te versieren en zij zegt ineens:"Maar jij was toch van de verkeerde kant" zou ik dat een stuk kutter vinden als bijvoorbeeld een BVO dat zou zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als man kan je eerder een stoot voor je bek verwachten dan als vrouw, en daar komt nog bij dat mannen zo iets over het algemeen beter van een vrouw kunnen horen. Tegenover een vrouw is het (vooral tegenwoordig) minder belangrijk om mannelijk of macho over te komen dan tegenover andere mannen. Haantjesgedrag, enzo.
Ja, maar wie neemt BVO ook serieus?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een meisje probeer te versieren en zij zegt ineens:"Maar jij was toch van de verkeerde kant" zou ik dat een stuk kutter vinden als bijvoorbeeld een BVO dat zou zeggen.
*slikt een flauw Gordon-grapje in.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar wie neemt BVO ook serieus?
Dan zou je tenminste wel ontopic blijven.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef LeBeau het volgende:
Dan zal ik me weerhouden van een opmerking over slikken.
Ja, en in-character.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou je tenminste wel ontopic blijven.
O ja joh? Leuk zegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
boeiend feit
Had je niet verwacht he?quote:
Nee, ik dacht hoogstens 10%quote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he?
Hoi trouwens
Alwéér naakt achter de computer?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Hoi [insert boeiend feit waardoor het topic niet doodvalt na deze post]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcameraquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alwéér naakt achter de computer?
Misschien niet als jij het vraagt...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcamera.
Zou ze die wel hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcamera.
4 tegelijk zeg ik jequote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Wegwerpcamera's zijn lastig. Dan moet je de foto's weer inscannen etc. Heel vervelend
Ik neem aan dat je "Al" bent vergetenquote:
Jij zit ook naakt achter je computerquote:
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Svenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "Al" bent vergeten???
Zeker nog nooit op Shok geweest ook
Ook? Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit ook naakt achter je computer?
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Sven
MissBliss. Lees je inquote:
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorIk geloof dat ik die foto's maar eens online ga zetten
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven die van jou trouwens?![]()
Een leuk fotootje ja, maar meer ook niet, dus al zát ik hier naakt....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omHet gaat erom dat jij niet vies bent van een leuk fotootje plaatsen
!
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehad.
Mijn ruil was wel goed, hè.quote:
Bij jou was dit van mij wel de 'voor wat' dus krijg ik nog wel de 'hoort wat'quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn ruil was wel goed, hè. [afbeelding]Bupa_achter_de_kwallen_aan.jpg (46 kb)
Bupa_nakend_op_het_strand.jpg (37 kb)
Bupa_in_de_golven.jpg (52 kb)
Bupa_in_de_golven1.jpg (55 kb)
Wat bij mij?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij jou was dit van mij wel de 'voor wat' dus krijg ik nog wel de 'hoort wat'![]()
ShowChat #462: We zijn terug. En kijken ER.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bij mij?
Pardon me, miss.Wie is hier begonnen met een verhaaltje + foto's versturen?
Oude koe -> sloot.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ShowChat #462: We zijn terug. En kijken ER.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:Maar je hebt ergens wel een punt gelijk
quote:De foto's van Bupatih (ook bekend als Bupa) zijn beschermd door het auteursrecht (auteurswet van 30 juni 1994 en Berner Conventie) en door de Europese Richtlijn betreffende de rechtsbescherming van toffe foto's (Richtlijn 96/9/EC van 11 maart 1996 – Bupatihiaanse wet van 31 augustus 1998).
Dit houdt in dat iedere reproductie of aanpassing in welke vorm ook ( o.a. scanning, herdrukken, gebruik op het internet) met de bedoeling de foto('s) te publiceren en/of te verspreiden, enkel toegelaten is mits toestemming van Bupa.
Het hergebruik en/of de opvraging van substantiële delen van de inhoud van een foto zijn enkel toegelaten mits toestemming van Bupa.
©Bupatih 2003-2005
quote:
Wahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef Dizer het volgende:
Hij krijgt steeds: Pagina niet beschikbaar. Op alle drie de computers bij hem thuis
Voorlopig kan hij het toch niet lezenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Heeft hij draadloos internet?? Ik wel en ik heb 2 (!) verschillende problemen daarmee:
Oplossing 1: Blah techniek lala netdinges.
Oplossing 2: Techiek bla techniek oplossing 1.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Heeft hij draadloos internet?? Ik wel en ik heb 2 (!) verschillende problemen daarmee:
Oplossing 1: Als rechtsonderin staat dat er geen verbinding is met draadloos netwerk, rechtermuisknop op het internet-icoontje en dan: verbinding herstellen.
Oplossing 2: Wel verbinding met draadloos netwerk maar geen pagina's? Router resetten en daarna oplossing 1.
![]()
Talk nerdy to me.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Maar hij is wel op msn dus?? Dan is het oplossing 2 geloof ik, dns-error ofzo.. Een échte oplossing ervoor heb ik nog niet
quote:
Ik heb op 4 computers hier geprobeerd om op FOK! te komen, zowel met FF als IE. Maar dat lukte gewoon niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Oplossing 1: Als rechtsonderin staat dat er geen verbinding is met draadloos netwerk, rechtermuisknop op het internet-icoontje en dan: verbinding herstellen.
Oplossing 2: Wel verbinding met draadloos netwerk maar geen pagina's? Router resetten en daarna oplossing 1.
![]()
quote:
Drenthe boycott Fok?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb op 4 computers hier geprobeerd om op FOK! te komen, zowel met FF als IE. Maar dat lukte gewoon niet.. Wel andere internetpagina's, alleen FOK! niet.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahahahaha
Zeg maar dat ik hem uitlach.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets jaquote:
Dat krijg je heh, als je in de derde wereld woont.quote:
Dit is nog niksquote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zegt ze allemaal? Zo ken ik je niet, MissB!
Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
Maar het is dus alleen Fok? Dan weet ik het ook niet
Dat is dus precies het omgekeerdequote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad.
Dat alleen Fok, Gmail en Google het deden.
Dat is dus precies het omgekeerdequote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of alleen Fok die het niet deed maar dat is dan als Fok weer eens down isquote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of lekker de virusscanner eroverheenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef HeatWave het volgende:
cache en cookies legen. En checken op spyware helpt ook nog wel eens....
Kan ook, maar spyware wil je DNS nog wel eens proberen te misleiden en dan je forum.fok.nl te sturen naar kutsite.viagra.com. En als die site dus down is krijg je 'page not found".quote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of lekker de virusscanner eroverheen
Hey, dat sublieme idee had je dan ook wel eens tegen mij kunnen zeggen gezien al mn dns-problemen de laatste tijd...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook, maar spyware wil je DNS nog wel eens proberen te misleiden en dan je forum.fok.nl te sturen naar kutsite.viagra.com. En als die site dus down is krijg je 'page not found".
Heb ik je al eens verteld hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, dat sublieme idee had je dan ook wel eens tegen mij kunnen zeggen gezien al mn dns-problemen de laatste tijd...
quote:kutsite.viagra.com could not be found. Please check the name and try again
Aha! Je valt door de mand meneertjequote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik je al eens verteld hoor. weken terug.
.
Je had wel verbindingsproblemen, en toen heb ik je ook ff over spyware verteld, toen ik niet wist wat het precies deedquote:Op donderdag 1 september 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha! Je valt door de mand meneertjeweken geleden hád ik nog geen dns-problemen.. ia pas sinds vorige week maandag
Neuh, liever foto's van MB.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja dat zouden jullie hier allemaal wel willen he?.
Jajajaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had wel verbindingsproblemen, en toen heb ik je ook ff over spyware verteld, toen ik niet wist wat het precies deed.
Zoek zelf liever een vriendinquote:
Ja maar..ja maar....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoek zelf liever een vriendin![]()
.
en MB&Bupa is echt zoooooo 2022.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, ik msnde gewoon terwijl ik offline was
Maar wat ik wou zeggen: Ruzies uitvechten op Fok is zoooo mei 2005
Mits single op dat moment he?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
en MB&Bupa is echt zoooooo 2022.
Jaja.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mits single op dat moment he?
Neuh, helemaal niet belangrijk.... alles hangt er alleen van afquote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.
Dat is maar een pietluttige eis.Niet belangrijk enzo.
Sssst!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh, helemaal niet belangrijk.... alles hangt er alleen van af
My lips are sealedquote:
Tja, of niet natuurlijk als ik ga trouwen met HeatWave voor die tijdquote:
Tot 2022 in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |